• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 24 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τραμ και μετρό στις 25 Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τραμ και μετρό στις 25 Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Στα 56 εκατ. οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων ως το 2040. Μόλις στο 19% τα βαρέα φορτηγά

vvegiazi by vvegiazi
16 Μαΐου, 2019
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Κυριαρχία των ηλεκτρικών οχημάτων (EVs), ως το 2040, στις πωλήσεις αυτοκινήτων όλων των κατηγοριών και σημαντική επιρροή στην αγορά βαν και φορτηγών μικρών αποστάσεων «βλέπει», σε πρόσφατη έρευνά της, η BNEF.

Μετάφραση – Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη

Σύμφωνα με την έρευνα, πάνω από 2 εκατ. ηλεκτρικά οχήματα πουλήθηκαν το 2018, έναντι μόλις λίγων χιλιάδων το 2010, ενώ αναμένεται οι ετήσιες πωλήσεις των επιβατικών να ανέλθουν στα 10 εκατ. το 2025, τα 28 εκατ. το 2030 και τα 56 εκατ. μέχρι το 2040.

Ήδη, στους δρόμους κυκλοφορούν πάνω από 400.000 ηλεκτρικά λεωφορεία, ενώ όπως όλα δείχνουν οι εμπορικές πωλήσεις ηλεκτρικών βαν και φορτηγών θα επιταχυνθούν από το 2020 και μετά.

Τα μερίδια αγοράς

Όπως αναφέρει η BNEF, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μέχρι το 2040, θα αποκτήσουν μερίδιο της τάξης του 57% επί των συνολικών πωλήσεων επιβατικών οχημάτων παγκοσμίως.

Μάλιστα, ο στόλος ηλεκτρικών λεωφορείων υπολογίζεται ότι θα λάβει μερίδιο 81%.

Γενικότερα, τα ηλεκτρικά μοντέλα θα καταλάβουν το 56% επί των πωλήσεων των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Κίνα την προσεχή 20ετία.

Σθεναρή «αντίσταση» στην ηλεκτροκίνηση προβλέπεται να επιδείξουν τα βαρέα φορτηγά, καθώς μέχρι το 2040 οι πωλήσεις τους θα περιοριστούν μόλις στο 19%, με τη χρήση τους να γίνεται κυρίως σε δρομολόγια μικρών αποστάσεων.

Κυρίαρχο μοχλό για τη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση, κατά τα επόμενα 20 χρόνια, θα αποτελέσει η απότομη μείωση του κόστους των ηλεκτρικών μπαταριών, καθιστώντας τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα φθηνότερα έναντι των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η αλλαγή αυτή θα αρχίσει να γίνεται αισθητή από τα μέση ως τα τέλη του 2020.

«Πρωταθλήτρια» η Κίνα

Tα «σκήπτρα» στην ηλεκτροκίνηση κρατά η Κίνα, καθώς τα ηλεκτρικά οχήματα θα συγκεντρώσουν το 48% στις πωλήσεις ως το 2025 και το 26% ως το 2040.

Κατά πόδας ακολουθεί η Ευρώπη, με τις ΗΠΑ να έπονται, ενώ στις αναδυόμενες αγορές (Ινδία, Ιαπωνία, Αυστραλία κ.ά.) η διείσδυση των ηλεκτρικών οχημάτων θα είναι σαφώς πιο αργή, οδηγώντας σε μια κατακερματισμένη παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

Πωλήσεις 56 εκατ. ηλεκτρικών οχημάτων ως το 2040

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της BNEF, αναμένεται άνοδος στις πωλήσεις ηλεκτρικών επιβατικών οχημάτων από 2 εκατ. που ήταν το 2018, στα 28 εκατ. το 2030 και στα 56 εκατ. το 2040.

Αντιθέτως, οι πωλήσεις συμβατικών επιβατικών οχημάτων θα μειωθούν στα 42 εκατ. μέχρι το 2040, έναντι 85 εκατ. το 2018.

Ανέφικτη η μείωση εκπομπών CO2

Η BNEF εκτιμά ότι οι προοπτικές για μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στις οδικές μεταφορές δεν είναι εφικτό σενάριο.

Όπως υποστηρίζεται, αυτό συμβαίνει διότι το μέγεθος του παγκόσμιου στόλου συμβατικών επιβατικών οχημάτων θα συνεχίσει να αυξάνεται μέχρι το 2030.

Οπότε, οι εκπομπές από τις οδικές μεταφορές θα συνεχίσουν να αυξάνονται την επόμενη δεκαετία, ωστόσο θα σημειώσουν σημαντική πτώση λίγο πριν την έλευση του 2040, όπου εκτιμάται ότι θα επιστρέψουν σε επίπεδα παρόμοια με το 2018.

Tags:ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑΛΕΩΦΟΡΕΙΑΦΟΡΤΗΓΑ

Σχετικά Άρθρα

ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

24 Μαρτίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Στο +11,5% οι πωλήσεις αυτοκινήτων τον Φεβρουάριο στην Ευρώπη, “τσίμπησαν” ηλεκτρικά και υβριδικά

21 Μαρτίου, 2023
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φέρνουν «συγκρούσεις», εξώδικα από πελάτες για το service

20 Μαρτίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Συμμαχία κατά της σταδιακής κατάργησης των κινητήρων εσωτερικής καύσης ως το 2035 από τη Γερμανία

14 Μαρτίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Θετικά μηνύματα για την εγχώρια αγορά αυτοκινήτου: +46,2% τα επιβατικά, +44,7% τα φορτηγά στο 2μηνο

13 Μαρτίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Η Volta Trucks αναζητά 250 εκατ. δολ. πριν την έναρξη της IPO το 2024

8 Μαρτίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Ως τις 31 Ιουλίου η νέα παράταση στα Δελτία Εκπαίδευσης Εξέτασης (ΔΕΕ) υποψήφιων οδηγών

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό την Παρασκευή 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Αποχώρησε ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος από την Επιτροπή Διερεύνησης του δυστυχήματος. Η δήλωσή του

1

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τραμ και μετρό στις 25 Μαρτίου

24 Μαρτίου, 2023

Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

24 Μαρτίου, 2023

Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

24 Μαρτίου, 2023

Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

24 Μαρτίου, 2023

Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

24 Μαρτίου, 2023

Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

24 Μαρτίου, 2023

Η Intrakat «δεν το βάζει κάτω». Νέα προσέγγιση για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ

24 Μαρτίου, 2023

Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα μέτρα στήριξης συγγενών θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ