ΑρχικήΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙΣτο υπουργικό συμβούλιο συζητήθηκε το σχέδιο νόμου του υπουργείου Μεταφορών για τα διπλώματα οδήγησης

Στο υπουργικό συμβούλιο συζητήθηκε το σχέδιο νόμου του υπουργείου Μεταφορών για τα διπλώματα οδήγησης

Στο σημερινό υπουργικό συμβούλιο συζητήθηκε το σχέδιο νόμου του υπουργείου Μεταφορών για τα διπλώματα οδήγησης.

Στόχος είναι να εισαχθεί, σήμερα, στη Βουλή και να περάσει από την αρμόδια επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου και να ψηφιστεί έως την Παρασκευή.

Ουσιαστικά, πρόκειται για επαναφορά του παλαιού καθεστώτος για διάστημα ορισμένων μηνών (6-9 μήνες), έως ότου επανέλθει το υπουργείο με νέα νομοθετική ρύθμιση.

Σε αυτό το μεταβατικό στάδιο θα καταργηθεί η υποχρεωτική πρακτική επανεξέταση για την ανανέωση του διπλώματος των άνω των 74 ετών.

Παράλληλα, επανασυστήνονται οι δευτεροβάθμιες ιατρικές επιτροπές, έως ότου σχεδιαστεί η περαιτέρω αναβάθμιση των ιατρικών εξετάσεων.

Επιπλέον, όπως συζητήθηκε στο σημερινό υπουργικό συμβούλιο, θεσπίζονται ουσιαστικοί έλεγχοι για την καταπολέμηση των φαινομένων διαφθοράς στο σύστημα εξέτασης υποψηφίων οδηγών.

Συγκεκριμένα, σε συνεργασία με την Ενιαία Αρχή Διαφάνειας διαμορφώνεται ένα νέο πλαίσιο για την καταπολέμηση της διαφθοράς στον τομέα αυτό.

«Αντιμετωπίσαμε μια κατάσταση στο υπουργείο, όπου οι άνθρωποι άνω των 74 ετών αντιμετωπίζουν μια σειρά από δυσκολίες και θα έλεγα μια σειρά από ανισότητες, γιατί πουθενά στην Ευρώπη δεν εφαρμόζεται το σύστημα που εφαρμόζεται στην Ελλάδα τους τελευταίους μήνες.

Δεύτερον, το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι, από τον Οκτώβριο του 2018, έχουν σταματήσει οι εξετάσεις για άδεια οδήγησης, γιατί ο νόμος που ψηφίστηκε το 2018 είναι ανεφάρμοστος για μια σειρά από λόγους.

Αυτή τη στιγμή 100.000 και πλέον συμπολίτες μας δεν μπορούν πάρουν δίπλωμα. Σκεφτείτε κάποιον που έχει βρει δουλειά ως οδηγός κι επειδή το κράτος δεν μπορεί να του δώσει αυτή τη δυνατότητα, αυτός ο άνθρωπος είναι άνεργος», δήλωσε, πρόσφατα, ο υφυπουργός Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης.

Στο ίδιο νομοσχέδιο καταργείται η σχεδόν καθολική απαγόρευση της κίνησης των ελαφρών και βαρέων τετράτροχων μοτοσυκλετών («γουρούνες») που είναι εξοπλισμένες με κινητήρα έως 125 κυβικά εκατοστά, σε ασφαλτοστρωμένες οδούς και χώρους, όπου εφαρμόζεται ο Κ.Ο.Κ.

Κάθε Δήμος ή Περιφέρεια, στην περιοχή αρμοδιότητάς τους, θα έχουν τη δυνατότητα να θέτουν περιορισμούς στην κυκλοφορία των οχημάτων αυτών.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο