• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 6 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    «Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

    5 Ιουλίου, 2022
    Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

    5 Ιουλίου, 2022
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

    5 Ιουλίου, 2022
    Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

    5 Ιουλίου, 2022
    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

    5 Ιουλίου, 2022
    Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    «Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

    5 Ιουλίου, 2022
    Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

    5 Ιουλίου, 2022
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

    5 Ιουλίου, 2022
    Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

    5 Ιουλίου, 2022
    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

    5 Ιουλίου, 2022
    Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Τα οχήματα με φυσικό αέριο κερδίζουν έδαφος. Τα πλεονεκτήματα

vvegiazi by vvegiazi
21 Αυγούστου, 2020
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Τα οχήματα με φυσικό αέριο κερδίζουν έδαφος. Τα πλεονεκτήματα
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Εκτός από την ηλεκτροκίνηση, η οποία τους τελευταίους μήνες γνωρίζει άνοδο, η κίνηση με φυσικό αέριο αποτελεί εξίσου μία από τις βασικές επιλογές αυτών που αγοράζουν καινούργιο αυτοκίνητο.

Αυτό αποτυπώνεται στις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων του προηγούμενου μήνα, αφού – σύμφωνα με τα στοιχεία που εξέδωσε ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) – οι πωλήσεις των οχημάτων που είχαν ως βασικό καύσιμο το φυσικό αέριο αντιπροσωπεύει το 1,6% των συνολικών πωλήσεων, όπως μετέδωσε το ΑΜΠΕ.

Όλα δείχνουν ότι η κίνηση με φυσικό αέριο κερδίζει περισσότερο έδαφος. Ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται απολύτως καμία αλλαγή από τον παραδοσιακό τρόπο οδήγησης με υγρά καύσιμα (βενζίνη, πετρέλαιο), ενώ η οικονομία -σε πολλές περιπτώσεις- φθάνει και το 65%.

Έτσι, η κίνηση με φυσικό αέριο αποτελεί το μεταβατικό στάδιο στην ηλεκτροκίνηση, καθώς ο οδηγός δεν έχει να σκεφτεί πού θα φορτίσει το αυτοκίνητό του.

Παράλληλα, ανοδική πορεία στον συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου σημειώνεται σε όλη την Ευρώπη, με την αύξηση των πωλήσεων να βρίσκεται κοντά στο 18%.

Οδηγώντας ένα όχημα που κινείται με φυσικό αέριο, ο οδηγός έχει ακριβώς την ίδια αίσθηση και απόδοση των κινητήρων αερίου με εκείνη των αντίστοιχων κινητήρων που διαθέτουν ως βασικό καύσιμο τη βενζίνη ή το πετρέλαιο.

Η μόνη διαφορά εντοπίζεται στον αποθηκευτικό χώρο, όπου εκεί υπάρχει η δεξαμενή του CNG, η οποία καταλαμβάνει κάποια λίτρα και μειώνει τη χωρητικότητά του.

Ωστόσο, επειδή μιλάμε για δεξαμενή, αυτή είναι απόλυτα ασφαλής, καθώς έχει σχεδιαστεί, κατασκευαστεί και πιστοποιηθεί σύμφωνα με τα υψηλότερα βιομηχανικά πρότυπα.

Είναι εξοπλισμένη με βαλβίδα ασφαλείας και σε περίπτωση πυρκαγιάς απελευθερώνει το αέριο στον εξωτερικό αέρα με ελεγχόμενο τρόπο.

Η δεξαμενή φτάνει μέγιστη πίεση περίπου 200 bar, αλλά έχει σχεδιαστεί για να αντέχει περισσότερο από το διπλάσιο.

Το φυσικό αέριο δεν μπορεί να παγώσει ακόμη και στις ψυχρότερες περιοχές του κόσμου, καθώς για να γίνει κάτι τέτοιο η εξωτερική θερμοκρασία θα πρέπει να φθάσει τους -160 βαθμούς Κελσίου, κάτω από το μηδέν.

Η εναλλακτική επιλογή που προσφέρει ένα αυτοκίνητο που κινείται με φυσικό αέριο είναι ότι όταν τελειώσει το συγκεκριμένο καύσιμο αυτόματα και ανεπαίσθητα το όχημα κινείται με βενζίνη, έχοντας πάνω από 100 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Σημειώνεται, ότι η ποσότητα βενζίνης που υπάρχει στη δεξαμενή θα πρέπει να καταναλώνεται μέσα σε περίπου έξι μήνες.

Τα οφέλη των κατόχων αυτοκινήτων με φυσικό αέριο είναι πολλά, καθώς οι μετακινήσεις τους τόσο εντός όσο και εκτός πόλης γίνονται με οικονομία.

Ένα αυτοκίνητο πόλης μπορεί να καταναλώσει περίπου 4 με 5 κιλά φυσικού αερίου και ένα μεγαλύτερο όχημα 1 με 2 κιλά περισσότερο, που αν το μετατρέψουμε σε κόστος αγοράς φυσικού αερίου, το οποίο σήμερα είναι κοντά στα 75 λεπτά του ευρώ, τότε για τα 100 χιλιόμετρα ένας οδηγός θα δαπανήσει το μέγιστο 5 ευρώ.

Η οικονομία που πραγματοποιείται σε σύγκριση με τα πετρελαιοκίνητα οχήματα είναι κοντά στο 30% και 55%, σε σύγκριση με τα βενζινοκίνητα οχήματα.

Η μηχανική λειτουργία των οχημάτων φυσικού αερίου είναι η ίδια με τα παραδοσιακά αυτοκίνητα και χρειάζονται κανονικά τα προγραμματισμένα σέρβις τους.

Σήμερα, το μεγαλύτερο μειονέκτημα, ίσως, είναι ότι δεν υπάρχουν ακόμη πολλά σημεία ανεφοδιασμού, που όμως είναι έτσι κατανεμημένα ώστε να μπορεί κάποιος να διανύσει την Ελλάδα χωρίς κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, πιθανόν με μοναδική εξαίρεση τη Θράκη, την Πελοπόννησο και τα νησιά, όπου δεν υπάρχει ακόμη κάποιο σημείο ανεφοδιασμού, αλλά βρίσκονται σε στάδιο προγραμματισμού.

Tags:CNGΥΓΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ

Σχετικά Άρθρα

«Ένας τέτοιος διαγωνισμός γίνεται κάθε 15 χρόνια»
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

«Ένας τέτοιος διαγωνισμός γίνεται κάθε 15 χρόνια»

18 Οκτωβρίου, 2021
Το πρώτο φορτηγό που κινείται αποκλειστικά με «καθαρό καύσιμο» (LNG) στην Ελλάδα
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Το πρώτο φορτηγό που κινείται αποκλειστικά με «καθαρό καύσιμο» (LNG) στην Ελλάδα

5 Οκτωβρίου, 2021
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Δημιουργούνται πρατήρια υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) ως καυσίμου κίνησης στην Ελλάδα

20 Ιουλίου, 2021
Τα οχήματα με φυσικό αέριο κερδίζουν έδαφος. Τα πλεονεκτήματα
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Κατασκευάζονται 50 πρατήρια CNG (φυσικό αέριο) την επόμενη 5ετία. Οι δηλώσεις της Αλ. Σδούκου

9 Απριλίου, 2021
«Κυριαρχία» SKODA στα οχήματα φυσικού αερίου που ταξινομούνται στην Ελλάδα
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

«Κυριαρχία» SKODA στα οχήματα φυσικού αερίου που ταξινομούνται στην Ελλάδα

9 Απριλίου, 2021
Οι προϋποθέσεις και η διαδικασία σφράγισης εγκαταστάσεων πρατηρίων LPG και CNG. Η απόφαση
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Δεν υφίσταται η υποχρέωση έκδοσης ΚΕΚ για οχήματα που χρησιμοποιούν αποκλειστικά CNG

1 Μαρτίου, 2021
Επόμενο άρθρο
Νέα απεργία (8/8) των εργαζομένων της Εγνατίας Οδού κατά των καινούργιων διοδίων

Σε 15 μήνες τα πρώτα 18 χλμ. του οδικού άξονα Άκτιο – Αμβρακία που θα παρακάμπτουν την πόλη της Αμφιλοχίας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Απεργιακές κινητοποιήσεις (στάσεις εργασίας, 24ωρες απεργίες), τον Ιούλιο, στον ΟΑΣΘ

4 Ιουλίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης

«Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

5 Ιουλίου, 2022
Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

5 Ιουλίου, 2022

Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

5 Ιουλίου, 2022
Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά

Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

5 Ιουλίου, 2022
Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

5 Ιουλίου, 2022
Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing

Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

5 Ιουλίου, 2022
Εγκρίθηκε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» 2021-2027

Εγκρίθηκε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» 2021-2027

5 Ιουλίου, 2022
Επαναδημοπρατήθηκε ο διαγωνισμός για την προμήθεια 25 συρμών Τραμ, ύψους 64,25 εκατ.

Παραδίδεται 5 μήνες νωρίτερα η παράκαμψη Αμφιλοχίας. Θα προχωρήσει η υποθαλάσσια ζεύξη της Λευκάδας

5 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ