Δευτέρα, 12 Μαΐου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συστήνεται Ομάδα Διαχείρισης Κινδύνων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

    12 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Τα πτυχία για την προκήρυξη 43 θέσεων στον κλάδο ΠΕ Ηλεκτρονικών ATSEP της ΥΠΑ

    12 Μαΐου, 2025
    MMM

    Οι κύριες παρεμβάσεις για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΟΣΕΘ

    12 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Διαγωνισμός του Υπερταμείου για τη πρόσληψη «Συμβούλου Στρατηγικής» στο λιμάνι του Βόλου

    12 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κατά 1% μειώθηκαν τα ναύλα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

    12 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Για πρώτη φορά, η Δυτική Ακτή των ΗΠΑ (Λος Άντζελες) θα συνδέεται απευθείας με την Αθήνα

    12 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συστήνεται Ομάδα Διαχείρισης Κινδύνων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

    12 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Τα πτυχία για την προκήρυξη 43 θέσεων στον κλάδο ΠΕ Ηλεκτρονικών ATSEP της ΥΠΑ

    12 Μαΐου, 2025
    MMM

    Οι κύριες παρεμβάσεις για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΟΣΕΘ

    12 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Διαγωνισμός του Υπερταμείου για τη πρόσληψη «Συμβούλου Στρατηγικής» στο λιμάνι του Βόλου

    12 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κατά 1% μειώθηκαν τα ναύλα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

    12 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Για πρώτη φορά, η Δυτική Ακτή των ΗΠΑ (Λος Άντζελες) θα συνδέεται απευθείας με την Αθήνα

    12 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Τοποθέτηση του υφυπουργού Υποδομών στη συζήτηση για την κύρωση της σύμβασης της Αττικής Οδού

ffotinos by ffotinos
3 Οκτωβρίου, 2024
στο ΟΔΙΚΕΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

«Η συζήτηση που γίνεται για τη σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού έχει έντονη ιδεολογική χροιά.

Πέραν λοιπόν από ιδεοληπτικές τοποθετήσεις που ακούστηκαν στην αίθουσα, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι το Δημόσιο, από τη φύση του, δεν είναι καλό ή κακό, ούτε ο ιδιώτης είναι καλός ή κακός. Αυτό που έχει αποδειχθεί, από την εμπειρία μας, τα τελευταία χρόνια, είναι ότι το Δημόσιο είναι αναποτελεσματικό.

Επομένως, ένα τόσο σύνθετο έργο, όπως η λειτουργία μιας οδού, εν προκειμένω της Αττικής Οδού των 70χλμ., είναι πολύ δύσκολο, να το διαχειριστεί με αποτελεσματικότητα το Δημόσιο. Και νομίζω ότι αυτό το γνωρίζουμε όλοι.

Το ζήτημα, λοιπόν, δεν είναι αν είναι κακός ο ιδιώτης, επειδή θέλει να κερδίσει, αλλά αν ο ιδιώτης μπορεί να λύσει προβλήματα που δύσκολα μπορεί να προσεγγίσει το Δημόσιο. Είναι βέβαια αναγκαίο η σχέση αυτή, μεταξύ ιδιώτη και Δημοσίου, να διέπεται από διαφάνεια.

Το Σχέδιο Νόμου που φέραμε σήμερα στη Βουλή για την παραχώρηση της Αττικής Οδού, ρυθμίζει, καταρχάς, το ζήτημα της μετάβασης, στη Νέα Αττική Οδό, η οποία από μόνη της είναι μια πολύ δύσκολη υπόθεση.

Στην περίπλοκη αυτή εξίσωση ο Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κωστής Χατζηδάκης, είχε βάλει την παράμετρο του χρόνου, καθώς το τίμημα πρέπει να εισπραχθεί φέτος, μέχρι το τέλος του Δεκεμβρίου. Εξετάσαμε πολλά ενδεχόμενα. Οφείλω, λοιπόν, να πιστώσω στον κ. Χατζηδάκη την πίεση που άσκησε προς την κατεύθυνση αυτή. Στον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα, θα πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι με τις διατάξεις του νόμου οι οποίες εισάγονται, σήμερα, στη Βουλή, αυτή η δύσκολη μετάβαση γίνεται πραγματικότητα.

Όσον αφορά στο ερώτημα γιατί επιλέχθηκε η λύση της παραχώρησης με διόδια, θα πρέπει να γίνει σαφές ότι αναφερόμαστε σε ένα κλειστό σύστημα. Δεν μιλάμε για μια επιχείρηση η οποία μπορεί να αναπτύσσεται με ένα business plan. Ένας δρόμος όπως η Αττική Οδός, είναι ένα κλειστό σύστημα με πολύ συγκεκριμένη χωρητικότητα, με πολύ συγκεκριμένη εξυπηρέτηση.

Εάν δεν βάλουμε διόδια ή αν τα μειώσουμε δραματικά, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα έχουμε μια προκαλούμενη κυκλοφορία, η οποία θα φτάσει την οδό στα όριά της. Δεν θα μπορούσαμε ποτέ να καταργήσουμε τα διόδια. Εάν την Κυριακή το πρωί είχαμε ανοιχτές όλες τις μπάρες της Αττικής Οδού, το Λεκανοπέδιο θα ασφυκτιούσε, θα είχε παραλύσει.

Επίσης, οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι οι παραχωρήσεις έχουν ένα χαρακτηριστικό: Εξασφαλίζουν την ποιότητα. Όλα αυτά τα χρόνια με την εξαίρεση του ατυχούς γεγονότος της διαχείρισης της χιονόπτωσης του 2022, η Αττική Οδός ήταν ένας δρόμος υπόδειγμα.

Σε κάθε περίπτωση, η Σύμβαση η οποία έχουμε μπροστά μας πέρασε από το Ελεγκτικό Συνέδριο. Το Ελεγκτικό Συνέδριο, εκ των πραγμάτων, έλαβε υπόψη του τη νομολογία του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου. Κατά συνέπεια, είναι ξεκάθαρο ότι μιλάμε για μια σύμβαση η οποία θεραπεύει ελαττώματα του παρελθόντος.

Για αυτό ζητώ από τη Βουλή να κυρώσει τη Σύμβαση. Είμαι βέβαιος ότι στην πορεία του χρόνου, η Κυβέρνηση για την επιλογή της θα κριθεί θετικά. Είναι μία από τις μεταρρυθμίσεις οι οποίες πρέπει να πιστώνονται στις Κυβερνήσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη. Είναι μια από τις πολύ γενναίες μεταρρυθμίσεις για τις οποίες ερχόμαστε ενώπιος – ενωπίω με τη Βουλή και τον ελληνικό λαό για να μπορέσουμε να υποστηρίξουμε μια πολιτική, η οποία προστατεύει το δημόσιο συμφέρον και εξυπηρετεί τους πολίτες».

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣΝΕΑ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥΝΙΚΟΣ ΤΑΧΙΑΟΣ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΟΔΙΚΕΣ

Κατασκευάζονται τα πρώτα τμήματα του ΒΟΑΚ (pics). Δηλώσεις υπουργού και υφυπουργού Υποδομών

8 Μαΐου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Πως οι Παραχωρήσεις (Αττική Οδός, Νέα και Κεντρική Οδός, Ολυμπία Οδός) «γεμίζουν τα ταμεία» της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

30 Απριλίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Κλειστή η έξοδος της Αττικής Οδού από Ελευσίνα προς Λαμία στον κόμβο Μεταμόρφωσης το βράδυ του Σαββάτου 26/4

26 Απριλίου, 2025
MMM

Χρίστος Δήμας: Άμεση προτεραιότητα η επέκταση του Μετρό της Θεσσαλονίκης μέχρι την Καλαμαριά

15 Απριλίου, 2025
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Τα έργα στον ΒΟΑΚ και στο αεροδρόμιο στο Καστέλι επιθεώρησε ο υφυπουργός Υποδομών

12 Απριλίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Χρίστος Δήμας: Έως το τέλος του έτους η παράδοση σε κυκλοφορία του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος

31 Μαρτίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Χρήστος Σταϊκούρας: Τα 10 οφέλη από τη νέα Σύμβαση Παραχώρησης της Αττικής Οδού

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Διεξήχθη η συνάντηση Κ. Κυρανάκη με Μ. Σαλβίνι για τη Hellenic Train (video)

8 Μαΐου, 2025

Η Ελλάδα παραπέμπεται στο Ευρωδικαστήριο για τους κανόνες σχετικά με τα διόδια και τα τέλη χρήσης (βινιέτες)

7 Μαΐου, 2025

O Χρήστος Καραδήμας της Ολυμπίας Οδού νέος πρόεδρος της Ελληνικό Μετρό

8 Μαΐου, 2025

Ακυρώνει τις πτήσεις για Τελ Αβίβ (Ισραήλ), έως τις 13 Μαΐου, η AEGEAN

7 Μαΐου, 2025

Εκδήλωση για τα τρία χρόνια λειτουργίας της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας

9 Μαΐου, 2025

Με 4 πτήσεις την εβδομάδα θα συνδέει Αθήνα – Λος Άντζελες η Norse Atlantic

9 Μαΐου, 2025

Μικρή παράταση, έως τις 15 Μαΐου, για τις αιτήσεις 413 μόνιμων υπαλλήλων στην ΟΣΥ. 391 οι οδηγοί

8 Μαΐου, 2025

Χρ. Δήμας: Η ΑΠΑ έχει συμβάλλει στην ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας της Ελλάδας στην αεροπορική κοινότητα

7 Μαΐου, 2025

Με αεροσκάφη της AEGEAN και της Olympic Air θα μεταφερθεί το Άγιο Φως από την Αθήνα σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας

1

Β. Κικίλιας: Οι ακτοπλόοι έχουν ένα ισχυρό κίνητρο να συγκρατήσουν τις τιμές, έπειτα από την τροπολογία για τα λιμενικά τέλη

0

Ίδρυση της λεωφορειακής γραμμής 311 «Στ. Κορωπί – Καλύβια» από τον ΟΑΣΑ

0

Πρόταση από τον Π. Ξενοκώστα προς τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά για τη δημιουργία αμυντικού ναυπηγικού φορέα

0

Η ΠΟΣ ΜΣΤ καταδικάζει την επίθεση στα γραφεία της Hellenic Train. “Η Δικαιοσύνη δεν θα έρθει μέσα από τη βία”, αναφέρει

0

Τα έργα στον ΒΟΑΚ και στο αεροδρόμιο στο Καστέλι επιθεώρησε ο υφυπουργός Υποδομών

0

Hellenic Train: Ο βομβιστής και ο συνεργός του φέρεται να έχουν καταγραφεί σε βίντεο

0

Γ. Βαγγέλας: Εξετάστηκαν οι επιπτώσεις στα ΔΛΤ από τη μείωση των λιμενικών τελών;

0

Συστήνεται Ομάδα Διαχείρισης Κινδύνων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

12 Μαΐου, 2025

Τα πτυχία για την προκήρυξη 43 θέσεων στον κλάδο ΠΕ Ηλεκτρονικών ATSEP της ΥΠΑ

12 Μαΐου, 2025

Οι κύριες παρεμβάσεις για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΟΣΕΘ

12 Μαΐου, 2025

Διαγωνισμός του Υπερταμείου για τη πρόσληψη «Συμβούλου Στρατηγικής» στο λιμάνι του Βόλου

12 Μαΐου, 2025

Κατά 1% μειώθηκαν τα ναύλα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

12 Μαΐου, 2025

Για πρώτη φορά, η Δυτική Ακτή των ΗΠΑ (Λος Άντζελες) θα συνδέεται απευθείας με την Αθήνα

12 Μαΐου, 2025

Οικονομικά αποτελέσματα PCT / ΣΕΠ 2024: Έσοδα 282,65 εκατ., με καθαρά κέρδη 26,52 εκατ.

12 Μαΐου, 2025

Το Στρατηγικό Σχέδιό της έως το 2030 που προβλέπει έσοδα 10 δισ. ευρώ παρουσίασε η Jungheinrich

12 Μαΐου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr