Τρίτη, 8 Ιουλίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ ΕΛΙΜΕ και Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων

    7 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    O όμιλος ΤΙΤΑΝ επενδύει στις βιώσιμες κατασκευές στο Ηνωμένο Βασίλειο

    7 Ιουλίου, 2025
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    Η πορεία της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα: Σε άνοδο, αλλά με αργό ρυθμό

    7 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Σωματείο Τεχνικών και Εργαζομένων ΟΑΣΑ – ΟΣΥ: Αντίθετοι στην “ομιλοποίηση” ΟΑΣΑ και θυγατρικών

    7 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου: Που οφείλεται η κυκλοφοριακή συμφόρηση στο τμήμα Κατερίνη – Αλιάκμονας στις 6/7

    7 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Εκκινούν οι διαδικασίες για την 8μηνη πρόσληψη 171 οδηγών στον ΟΑΣΘ

    7 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ ΕΛΙΜΕ και Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων

    7 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    O όμιλος ΤΙΤΑΝ επενδύει στις βιώσιμες κατασκευές στο Ηνωμένο Βασίλειο

    7 Ιουλίου, 2025
    (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

    Η πορεία της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα: Σε άνοδο, αλλά με αργό ρυθμό

    7 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Σωματείο Τεχνικών και Εργαζομένων ΟΑΣΑ – ΟΣΥ: Αντίθετοι στην “ομιλοποίηση” ΟΑΣΑ και θυγατρικών

    7 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου: Που οφείλεται η κυκλοφοριακή συμφόρηση στο τμήμα Κατερίνη – Αλιάκμονας στις 6/7

    7 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Εκκινούν οι διαδικασίες για την 8μηνη πρόσληψη 171 οδηγών στον ΟΑΣΘ

    7 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Τροποποιήθηκε απόφαση με τους όρους και τις προϋποθέσεις λειτουργίας συνεργείων ψηφιακών ταχογράφων

vvegiazi by vvegiazi
9 Μαΐου, 2024
στο ΟΔΙΚΕΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Σε τροποποίηση σχετική απόφασης (149519/10-5-2023 (Β΄ 3175)) με θέμα «Καθορισμός όρων και προϋποθέσεων για τη λειτουργία των συνεργείων ψηφιακών ταχογράφων τα οποία εκτελούν τις εργασίες που προβλέπονται από τον Κανονισμό (EE). 165/2014 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για τους ψηφιακούς ταχογράφους στον τομέα των οδικών μεταφορών και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρεια», προχώρησαν οι υπουργοί Περιβάλλοντος & Ενέργειας και Υποδομών & Μεταφορών.

Ειδικότερα, οι τροποποιήσεις αφορούν τα ακόλουθα:

Άρθρο 1 – Τροποποίηση διατάξεων χώρου διεξαγωγής ελέγχου

1. Στην παράγραφο 1 του άρθρου 3 προστίθενται οι παρακάτω υποπαράγραφοι:

δ. Όλες οι εργασίες στα οχήματα που φέρουν ταχογράφο πραγματοποιούνται εντός των κτιρίων των συνεργείων, οι χώροι των οποίων, συμπεριλαμβανομένων των χώρων διεξαγωγής των εργασιών (στεγασμένων ή προαύλιων), θα πρέπει να έχουν υλοποιήσει τις διαμορφώσεις που επιτρέπουν την αυτόνομη, ανεμπόδιστη και ασφαλή κυκλοφορία και εργασία σε άτομα με αναπηρία και εμποδιζόμενα άτομα.

ε. Είναι υποχρεωτικές : (i) η οριοθέτηση με σταθερά στοιχεία, των προαύλιων χώρων και συνεργείων όταν συνορεύουν με πεζοδρόμια και (ii) η σήμανση και η τοποθέτηση πλακιδίων κινδύνου τύπου Β όδευσης τυφλών και των απαραίτητων διαμορφώσεων στα οικεία πεζοδρόμια και στις θέσεις εισόδου-εξόδου, σύμφωνα με τις διατάξεις της υπ’ αρ. ΥΠΕΝ/ΔΜΕΑΑΠ/12964/1561 Αντικατάσταση της υπ’ αρ. 52907/2009 υπουργικής απόφασης «Ειδικές ρυθμίσεις για την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία σε κοινόχρηστους χώρους οικισμών που προορίζονται για την κυκλοφορία των πεζών» (Β΄2621)˶ (Β΄6213)˶.

2. Η περίπτωση δ΄ της παρ. 2 του άρθρου 3 της 149519/10-5-2023 (Β΄ 3175) κοινής υπουργικής απόφασης,
αντικαθίσταται ως εξής:

«δ. τεχνικό φάκελο με όλα τα στοιχεία, πληροφορίες, πιστοποιητικά, κατόψεις και σχέδια όπου αποτυπώνονται οι χώροι εκτέλεσης εργασιών στον ψηφιακό ταχογράφο του συνεργείου, οι βοηθητικοί χώροι αυτού (αποθήκη και χώροι υγιεινής), ο περιβάλλοντας χώρος και τα πεζοδρόμια, καθώς και λοιπά έγγραφα με τα οποία αποδεικνύεται ότι πληρούνται οι απαιτήσεις των διατάξεων της παρούσας,».

3. Η περίπτωση α΄ της παρ. 1 του άρθρου 4 της 149519/10-5-2023 (Β΄ 3175) κοινής υπουργικής απόφασης, αντικαθίσταται ως εξής:

«α. Χώρος διεξαγωγής των ελέγχων:

Χώρος με κατάλληλες διαστάσεις δαπέδου και ύψος για να εισέρχονται εντός του οχήματα που είναι υποχρεωμένα να φέρουν ταχογράφο, σύμφωνα με τον Κανονισμό (EE) 165/2014 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και Συμβουλίου και να εκτελούνται με ασφάλεια οι εργασίες της παρ. 1γ του άρθρου 3 της παρούσας.

Όλες οι εργασίες στα οχήματα που φέρουν ταχογράφο πραγματοποιούνται εντός του κτιρίου του συνεργείου είτε στον προαύλιο χώρο του συνεργείου, μόνο εφόσον ο προαύλιος χώρος είναι οριοθετημενος με οποιονδήποτε τρόπο (πλαστικά κολωνάκια, διαγράμμιση κ.λπ.) και αποτελεί ενιαίο χώρο με τον χώρο του συνεργείου. Ο χώρος διεξαγωγής των εργασιών, είτε εντός κτιρίου είτε στον προαύλιο χώρο αποτυπώνεται στις εγκεκριμένες κατόψεις που υποβάλλονται για τη γνωστοποίηση λειτουργίας του συνεργείου ψηφιακού ταχογράφου, και με ευθύνη του ιδιοκτήτη του συνεργείου, ότι τηρούνται όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας.

Ο χώρος διεξαγωγής των ελέγχων παρέχει ασφαλή και ανεμπόδιστη πρόσβαση στα οχήματα που είναι υποχρεωμένα να φέρουν ψηφιακό ταχογράφο μέσω ασφαλτοστρωμένης ή στρωμένης με μπετόν ή στρωμένης με άλλο κατάλληλο υλικό διάβασης προς το εσωτερικό του.

Ο χώρος διεξαγωγής των ελέγχων διαθέτει πάτωμα κατασκευασμένο από σκληρό υλικό (πχ. μπετόν) για να αντέχει το βάρος των οχημάτων και του εξοπλισμού τους (πχ. rollers). Το δάπεδο δεν πρέπει να είναι ολισθηρό, πρέπει να είναι καθαρό από λάδια και οτιδήποτε άλλο που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο πρόσωπα ή περιουσία. Περάσματα, διάδρομοι, σκαλιά και όρια φρεατίων (λάκκων – pits) όπου υπάρχουν, καθώς και οι άκρες οποιουδήποτε υπερυψωμένου μηχανήματος οφείλουν να φωτίζονται με ξεχωριστό τρόπο ή να διαθέτουν κατάλληλη αντανακλαστική ταινία ή αντανακλαστικό επίχρισμα για αποφυγή ατυχημάτων.

Στο χώρο διεξαγωγής των ελέγχων όταν αυτός βρίσκεται εντός του κτιρίου, υπάρχει επαρκής φυσικός ή τεχνητός φωτισμός και αερισμός/εξαερισμός του χώρου, με διαρκή ανανέωση του αέρα έτσι ώστε να αποφεύγεται συγκέντρωση καυσαερίων.

Για λόγους ασφαλείας και υγείας δεν επιτρέπεται στον οδηγό του οχήματος να παραμένει στον χώρο διεξαγωγής των ελέγχων κατά τη διάρκεια αυτών, εκτός από τη μέτρηση του οχήματος στον διάδρομο των 20 + 10 μέτρων ή στον έλεγχο/δοκιμή ή μέτρηση που γίνεται στα roller».

4. Η περίπτωση β΄ της παρ. 1 του άρθρου 4 της 149519/10-5-2023 (Β΄ 3175) κοινής υπουργικής απόφασης, αντικαθίσταται ως εξής:

«β. Διάδρομος μέτρησης 20 μέτρων και διάδρομος 10 μέτρων με κυλίνδρους βαθμονόμησης ταχογράφου (rollers) για τον υπολογισμό των συντελεστών «w», «k»και «l»

βα. Για τον υπολογισμό των συντελεστών «w», «k» και «l» εντός της επιφάνειας που ορίζει η γνωστοποίηση λειτουργίας του συνεργείου υπάρχει διάδρομος τουλάχιστον τριάντα (30) μέτρων εκ των οποίων τα είκοσι (20) μέτρα είναι σε ευθεία γραμμή, σε οριζόντιο επίπεδο και είναι στρωμένα με άσφαλτο ή μπετόν ή άλλο κατάλληλο υλικό για την διέλευση των οχημάτων που φέρουν ταχογράφο. Το πλάτος του διαδρόμου είναι (3) μέτρα. Η αρχή και το τέλος των είκοσι (20) μέτρων πρέπει να επισημαίνεται μόνιμα με τρόπο σταθερό (πχ. με ανακλαστικό επίχρισμα ή ταινία).

ββ. Αν δεν υπάρχει διαθέσιμος τέτοιος χώρος στις εγκαταστάσεις ή στον προαύλιο χώρο του συνεργείου, είναι αποδεκτό να χρησιμοποιούνται κύλινδροι βαθμονόμησης ταχογράφου (rollers). Οι κύλινδροι βαθμονόμησης ταχογράφου (rollers) μπορεί να είναι τοποθετημένοι είτε εντός του συνεργείου είτε στον προαύλιο χώρο του συνεργείου, που αποτελεί ενιαίο χώρο με τον χώρο του συνεργείου. Στην περίπτωση χρήσης κυλίνδρων βαθμονόμησης ταχογράφου (rollers) οι διαστάσεις του διαδρόμου είναι τουλάχιστον δέκα (10) μέτρα μήκος επί τρία (3) μέτρα πλάτος. Επιπρόσθετα, περιμετρικά αυτού υπάρχει επαρκής χώρος για την ανεμπόδιστη κίνηση του τεχνίτη που διενεργεί τη σχετική εργασία. Οι κύλινδροι βαθμονόμησης ταχογράφου (rollers) είναι κατάλληλης ικανότητας για την υποδοχή των αξονικών φορτίων των οχημάτων, τοποθετούνται σε οριζόντιο επίπεδο, ελέγχονται και βαθμονομούνται σε χρονικά διαστήματα που καθορίζονται από τον κατασκευαστή και φέρουν πιστοποιητικό ή βεβαίωση της εκάστοτε βαθμονόμησής τους καθώς και ένδειξη για τον χρόνο της επόμενης βαθμονόμησής τους. Οι καλωδιώσεις των κυλίνδρων βαθμονόμησης (rollers) προστατεύονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που θέτει ο κατασκευαστής.

Ο διάδρομος μέτρησης των είκοσι (20) μέτρων φέρει σταθερή σήμανση, διατηρείται καθαρός και χωρίς εμπόδια. Στα σχέδια γνωστοποίησης λειτουργίας του συνεργείου αποτυπώνονται η θέση και οι ακριβείς διαστάσεις του διαδρόμου μέτρησης ή των rollers με τον διάδρομο των δέκα (10) μέτρων.».

Άρθρο 2 – Τροποποίηση του άρθρου 7

1. Η παρ. 2 του άρθρου 7 της 149519/10-5-2023 (Β΄ 3175) κοινής υπουργικής απόφασης, αντικαθίσταται ως
εξής:

«2. Η πρόσβαση στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του συνεργείου επιτρέπεται μόνο στον υπεύθυνο του
συνεργείου ψηφιακού ταχογράφου.».

2. Στο άρθρο 7 της 149519/10-5-2023 (Β΄ 3175) προστίθεται παράγραφος 5 ως εξής: «5. Στο πλαίσιο τα παρούσας απόφασης, σε κάθε επεξεργασία προσωπικών δεδομένων που πραγματοποιείται, εφαρμόζονται οι αρχές προστασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που προβλέπονται στον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (Κανονισμός (ΕΕ) 679/2019) και στον ν. 4624/2019 (Α’ 137) για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στις απαιτήσεις που απορρέουν από τις διατάξεις του άρθρου 25 «Προστασία των δεδομένων ήδη από τον σχεδιασμό και εξ ορισμού», του άρθρου 32 «Ασφάλεια επεξεργασίας», του άρθρου 28 «Εκτελών την επεξεργασία» καθώς και στην άσκηση των δικαιωμάτων των υποκειμένων (άρθρα 12 έως 20 του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων). Ο εκμεταλλευτής του συνεργείου ψηφιακού ταχογράφου ενεργεί ως εκτελών την επεξεργασία και δεσμεύεται από τις υποχρεώσεις του άρθρου 28 του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων και του άρθρου 60 του ν.4624/2019 (Α’ 137).».

Άρθρο 3 – Τροποποίηση Παραρτήματος Ι

Το Παράρτημα Ι του άρθρου 12 της 149519/10-5-2023 (Β΄ 3175) κοινής υπουργικής απόφασης, αντικαθίσταται ως εξής:

Άρθρο 4 – Τροποποίηση μεταβατικών διατάξεων

Η παρ. 1 του άρθρου 13 της 149519/10-5-2023 (Β΄ 3175) κοινής υπουργικής απόφασης, αντικαθίσταται ως
εξής: «1. Τα εγκεκριμένα συνεργεία ψηφιακών ταχογράφων οφείλουν να συμμορφωθούν με τις διατάξεις της
παρούσας εντός τριών (3) ετών από την ημερομηνία δημοσίευσης της παρούσας. Εξαίρεση αποτελούν οι διατάξεις του άρθρου 8 που εφαρμόζονται άμεσα με τη δημοσίευση της παρούσας.».

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε ΕΔΩ

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΤΑΧΟΓΡΑΦΟΣΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΤΑΧΟΓΡΑΦΟΥΟΔΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΟΔΙΚΕΣ

Προς αυξήσεις στα καύσιμα λόγω «πράσινου» τέλους. Οι αναφορές του προέδρου του ΣΕΕΠΕ

4 Ιουλίου, 2025
MMM

Χρ. Δήμας: Συμμετέχουμε ενεργά στις δράσεις για την προώθηση της χρήσης του υδρογόνου στις οδικές μεταφορές

11 Ιουνίου, 2025
LOGISTICS

Παρατείνεται μέχρι το τέλος του 2025 η συμφωνία οδικών μεταφορών ΕΕ – Ουκρανίας

4 Ιουνίου, 2025
LOGISTICS

Μειώθηκαν τα κόμιστρα των ευρωπαϊκών οδικών εμπορευματικών μεταφορών στο Q1 του 2025, ελέω χαμηλής ζήτησης

15 Μαΐου, 2025
LOGISTICS

ΕΕ και Ουκρανία παρατείνουν τη συμφωνία οδικών μεταφορών ως τα τέλη του 2025

11 Απριλίου, 2025
LOGISTICS

Μειώθηκαν κατά 5,8% οι νέοι οδηγοί φορτηγών, 3,4 εκατομμύρια θα συνταξιοδοτηθούν ως το 2029

4 Απριλίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Χαρακτηρισμός ως ΣΒΑΚ του σχεδίου του δήμου Φαρσάλων

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Εγκρίθηκε η περιτοίχιση του σιδηροδρομικού διαδρόμου σε επιλεγμένα σημεία σε Θήβα, Θριάσιο, Ζευγολατιό

1 Ιουλίου, 2025

H «ισχυρή Ελλάδα» και οι πρώτες αναφορές του Κ. Κυρανάκη στη «στρατιωτική κινητικότητα»

1 Ιουλίου, 2025

Δημοσιεύτηκε το νέο ΦΕΚ για την απασχόληση του μόνιμου προσωπικού της ΥΠΑ

1 Ιουλίου, 2025

Στο αναθεωρημένο «Ελλάδα 2.0» 175 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία και 10 “έξυπνα τούνελ” του ΟΣΕ

2 Ιουλίου, 2025

«Έκλεισε» στο 3,7% η απόδοση στο ομόλογο της AEGEAN, υπερκαλύφτηκε 3,75 φορές

2 Ιουλίου, 2025

Το FREENOW επεκτείνεται σε νέες πόλεις και νησιά

3 Ιουλίου, 2025

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, ως τις 8/8, στον Συνδετήριο Κλάδο Σχηματάρι – Χαλκίδα

4 Ιουλίου, 2025

Μηχανισμός «Συνδέοντας την Ευρώπη» (CEF): Εξασφαλίστηκαν οι πόροι για το Αλεξανδρούπολη – Πύθιο

4 Ιουλίου, 2025

Οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ) προχωρούν σε 24ωρη απεργία στις 17 Ιουνίου

1

Κίνδυνος ανατιμήσεων στα καύσιμα. Έκτακτοι έλεγχοι της ΔΙΜΕΑ σε εταιρείες, πρατήρια πώλησης καυσίμων

1

Το (μεγάλο) μποτιλιάρισμα στην Αττική Οδό, οι προτάσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η «μεγάλη εικόνα»

1

Άμεση επανέναρξη των πτήσεων υδροπλάνων ζητούν οι ξενοδόχοι στα Ιωάννινα

1

Στους δρόμους της Αθήνας τα νέα λεωφορεία φυσικού αερίου (pics)

1

Κ. Μητσοτάκης: Προστίθενται 50 Αστυνομικοί στη Συγκοινωνιακή Αστυνομία

1

Συμμετοχή του σωματείου εργαζομένων ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης σε συναντήσεις στην Αθήνα για εργασιακά θέματα

0

Μετατέθηκε στις 23 Αυγούστου η ολοκλήρωση των έργων αποκατάστασης του λιμένος Βόλου

0

Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ ΕΛΙΜΕ και Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων

7 Ιουλίου, 2025

O όμιλος ΤΙΤΑΝ επενδύει στις βιώσιμες κατασκευές στο Ηνωμένο Βασίλειο

7 Ιουλίου, 2025

Η πορεία της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα: Σε άνοδο, αλλά με αργό ρυθμό

7 Ιουλίου, 2025

Σωματείο Τεχνικών και Εργαζομένων ΟΑΣΑ – ΟΣΥ: Αντίθετοι στην “ομιλοποίηση” ΟΑΣΑ και θυγατρικών

7 Ιουλίου, 2025

Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου: Που οφείλεται η κυκλοφοριακή συμφόρηση στο τμήμα Κατερίνη – Αλιάκμονας στις 6/7

7 Ιουλίου, 2025

Εκκινούν οι διαδικασίες για την 8μηνη πρόσληψη 171 οδηγών στον ΟΑΣΘ

7 Ιουλίου, 2025

Το DS3 Hybrid με 1 μήνα δώρο σε παλιούς και νέους συνδρομητές του instacar

7 Ιουλίου, 2025

Οικονομικά αποτελέσματα AVIS Greece το 2024: Έσοδα 364,64 εκατ. (+18,26%) και κέρδη 42,5 εκατ. (+14,17%)

7 Ιουλίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr