ΑρχικήΑυτοκινητόδρομοιTo υπουργείο Μεταφορών του Βελγίου χρησιμοποιεί… ελληνικούς ταχογράφους

To υπουργείο Μεταφορών του Βελγίου χρησιμοποιεί… ελληνικούς ταχογράφους

Made in Greece είναι οι ταχογράφοι που χρησιμοποιεί το υπουργείο Μεταφορών του Βελγίου.

Τους κατασκευάζει στο εργοστάσιο της, στους Αγίους Αναργύρους, εδώ και δύο χρόνια, η Veridos Ματσούκης Α.Ε. που επικεντρώνεται στις εκτυπώσεις σε έγγραφα υψηλής ασφάλειας, ενώ από το 2009 μέχρι το 2015 η παραγωγή τους πραγματοποιούνταν στο Μόναχο της Γερμανίας.

Πριν από λίγες ημέρες, τo σχετικό συμβόλαιο με το Ινστιτούτο Οδικών και Εμπορευματικών Μεταφορών του Βελγίου (L’ Institut Transport routier & Logistique Belgique  που υπάγεται στο Υπ. Μεταφορών των Βρυξελλών) επεκτάθηκε μέχρι το 2019.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ταχογράφος παραδίδεται στη διεύθυνση που έχει δηλώσει ο επαγγελματίας οδηγός εντός 48 ωρών από τη στιγμή που δοθεί  η παραγγελία, (σ.σ. στην προηγούμενη σύμβαση το όριο παράδοσης ήταν 4 μέρες), ενώ σε ετήσια βάση 25.000 ταχογράφοι παραδίδονται στο Βέλγιο.

“Η αξιοπιστία της εταιρίας μας αποτελεί εγγύηση για το υπουργείο Μεταφορών του Βελγίου και έτσι συνεχίζεται με τους καλύτερους οιωνούς η μακρά και στενή συνεργασία.

Μάλιστα, η εταιρία μας διασφάλισε για τους οδηγούς τη μείωση των χρονικών διαστημάτων παράδοσης από τις 4 στις 2 μέρες, καθώς μέσα από ένα εκτεταμένο επενδυτικό πρόγραμμα έχει καταφέρει να ανταποκρίνεται με συνέπεια στα αιτήματα των συνεργατών της”, αναφέρει, με αφορμή την επέκταση της συνεργασίας με το Ινστιτούτο Οδικών και Εμπορευματικών Μεταφορών του Βελγίου, ο κος Ευθύμιος Ματσούκης, Διευθύνων Σύμβουλος  της  Veridos Ματσούκης Α.Ε.

Η εταιρεία Veridos Ματσούκης Α.Ε διαθέτει τη μοναδική ιδιωτική εγκατάσταση στην Ελλάδα για την προσωποποίηση καρτών με τεχνολογία laser engraving (ψηφιακή εγχάραξη), όπως αναφέρουν στελέχη της.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, σε συνεργασία με τη Unisystems, παράγει τους αντίστοιχους ταχογράφους για το υπουργείο Μεταφορών της Ελλάδας, έχοντας σύμβαση με έκταση μέχρι το 2020.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο