• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 11 Αυγούστου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Ευχάριστα νέα για την Εύβοια. Προκηρύσσεται η παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών, ύψους 210 εκατ.
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ προσωρινός ανάδοχος της παράκαμψης Χαλκίδας και Ψαχνών, με έκπτωση 7,61%

    10 Αυγούστου, 2022
    H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Περισσότερες από 2 εκατ. αιτήσεις για το Fuel Pass 2 (επιδότηση καυσίμων)

    10 Αυγούστου, 2022
    Αποζημίωση ειδικού σκοπού και το μήνα Μάιο θα λάβουν οι ναυτικοί
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Δημοσιεύτηκε η ετήσια μελέτη της XRTC για την ελληνική ακτοπλοΐα

    10 Αυγούστου, 2022
    Πιστοποίηση των 14 ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων της Fraport Greece για τα μέτρα κατά του Covid
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Υπερτριπλάσιο κύκλο εργασιών πέτυχε η Fraport Greece το πρώτο εξάμηνο του έτους

    10 Αυγούστου, 2022
    Στην ανανέωση των ιστοσελίδων των 14 περιφερειακών αεροδρομίων προχώρησε η Fraport Greece
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων κατά τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου

    10 Αυγούστου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Άλλαξε (και τυπικά) έδρα η AEGEAN στο κτίριο Β57 του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

    10 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Ευχάριστα νέα για την Εύβοια. Προκηρύσσεται η παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών, ύψους 210 εκατ.
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ προσωρινός ανάδοχος της παράκαμψης Χαλκίδας και Ψαχνών, με έκπτωση 7,61%

    10 Αυγούστου, 2022
    H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Περισσότερες από 2 εκατ. αιτήσεις για το Fuel Pass 2 (επιδότηση καυσίμων)

    10 Αυγούστου, 2022
    Αποζημίωση ειδικού σκοπού και το μήνα Μάιο θα λάβουν οι ναυτικοί
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Δημοσιεύτηκε η ετήσια μελέτη της XRTC για την ελληνική ακτοπλοΐα

    10 Αυγούστου, 2022
    Πιστοποίηση των 14 ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων της Fraport Greece για τα μέτρα κατά του Covid
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Υπερτριπλάσιο κύκλο εργασιών πέτυχε η Fraport Greece το πρώτο εξάμηνο του έτους

    10 Αυγούστου, 2022
    Στην ανανέωση των ιστοσελίδων των 14 περιφερειακών αεροδρομίων προχώρησε η Fraport Greece
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων κατά τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου

    10 Αυγούστου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Άλλαξε (και τυπικά) έδρα η AEGEAN στο κτίριο Β57 του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

    10 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Υποχώρησε στην 41η θέση η Ελλάδα, το 2021, στην κατηγορία των «Υποδομών» του IMD

vvegiazi by vvegiazi
15 Ιουνίου, 2022
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
0
Το ελληνικό δημόσιο ωφελήθηκε 250 εκατ. από την κατάτμηση του Πάτρα – Πύργος
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Παρά την υγειονομική κρίση, η ανταγωνιστική θέση της Ελλάδας παρουσιάζει εφέτος οριακή υποχώρηση κατά μία μόλις θέση σε σχέση με την περυσινή κατάταξη, σύμφωνα με τα στοιχεία του International Institute for Management Development (IMD) της Ελβετίας.

Η χώρα πλέον βρίσκεται στην 47η θέση της σχετικής κατάταξης, υποχωρώντας από την 46η θέση που βρισκόταν πέρυσι, μεταξύ 63 χωρών.

Σε κάθε περίπτωση, η χώρα για ακόμη μια χρονιά βρίσκεται σε θέσεις χαμηλής ανταγωνιστικότητας, έχοντας όμως βελτιώσει τη θέση της από το 2018 έως σήμερα κατά 10 θέσεις.

Η Ελλάδα εξακολουθεί να κατατάσσεται σε χαμηλές θέσεις στη Παγκόσμια Επετηρίδα Ανταγωνιστικότητας. Η χαμηλή ανταγωνιστικότητα της Ελλάδας προέρχεται από την υποχώρηση στις τρεις από τις τέσσερις κατηγορίες δεικτών της μεθοδολογίας της Παγκόσμιας Επετηρίδας Ανταγωνιστικότητας του IMD.

Ειδικότερα, η χώρα παρουσιάζει υποχώρηση στην κατηγορία των δεικτών της «Κυβερνητικής Αποτελεσματικότητας» κατά τρεις θέσεις, στην κατηγορία των δεικτών της «Επιχειρηματικής Αποτελεσματικότητας», κατά δύο θέσεις και στην κατηγορία των «Υποδομών» όπου επίσης σημειώνεται υποχώρηση κατά δύο θέσεις.

Μόνον στην κατηγορία δεικτών της «Οικονομικής Αποδοτικότητας», η χώρα μας βελτιώνει τη κατάταξή της κατά μία (1) θέση, κυρίως χάρη στη βελτίωση των επιδόσεων στους επιμέρους δείκτες που αφορούν στο «Διεθνές Εμπόριο». Η ισχυρή διαφοροποίηση που εμφανίζει η χώρα τόσο σε όρους αγορών, όσο και σε όρους προϊόντων, καθώς και η σημαντική αύξηση που σημείωσαν οι εξαγωγές προϊόντων, τροφοδοτούν κατά μεγάλο βαθμό την άνοδο της χώρας κατά 22 θέσεις (από την 39η το 2021, στην 17η το 2022) στην υποκατηγορία δεικτών «Διεθνές Εμπόριο». Το γεγονός αυτό τονίζει τη δυναμική που μπορεί να προσφέρει στην ανάπτυξη της χώρας η έμπρακτη υποστήριξη της  μεταποίησης και της βιομηχανίας για την παραγωγή διεθνώς εμπορεύσιμων προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Τα 5 θέματα που χρήζουν αντιμετώπισης

Ο πρόεδρος του ΣΒΕ, Αθανάσιος Σαββάκης, σχολιάζοντας τα εφετινά αποτελέσματα της Παγκόσμιας Επετηρίδας Ανταγωνιστικότητας του IMD, προέβη στην ακόλουθη δήλωση: «Η νέα μορφή της παγκοσμιοποίησης απαιτεί κυβερνήσεις και επιχειρήσεις με υψηλά αντανακλαστικά ορθής προσαρμογής στα νέα δεδομένα. Τούτο διότι τόσο οι διασυνδέσεις όσο και οι αλληλεξαρτήσεις μεταξύ των οικονομιών παγκοσμίως, δεν είναι, και πλέον δεν πρέπει να θεωρούνται, δεδομένες.

H αντιμετώπιση των πληθωριστικών πιέσεων που δέχεται η χώρα είναι ο καθοριστικός παράγοντας για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς της τα επόμενα χρόνια, αφού το κύριο κριτήριο ανταγωνισμού των Ελληνικών προϊόντων στις ξένες αγορές είναι το κόστος.

Επίσης, η αναβίωση γεωπολιτικών εντάσεων καθιστά επιτακτική τη δημιουργία σημαντικών συμμαχιών σε εθνικό και σε επιχειρηματικό επίπεδο, για την θωράκιση της χώρας από μελλοντικές απειλές κάθε είδους.

Σ΄ αυτό το αβέβαιο παγκόσμιο περιβάλλον η Ελληνική Κυβέρνηση έχει ανταποκριθεί θετικά στην αντιμετώπιση την πολυεπίπεδων κρίσεων της τελευταίας τριετίας. Αυτό αντανακλάται στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της Ελληνικής οικονομίας κατά 10 θέσεις από το 2018 έως το 2022.

Κατά τον ΣΒΕ, για την περαιτέρω βελτίωση της θέσης της χώρας μας στη διεθνή κατάταξη ανταγωνιστικότητας, βασική προϋπόθεση αποτελεί η συνέχιση των μεταρρυθμίσεων στην οικονομία και η επαναφορά της μεταποίησης στην προτεραιότητα υποστήριξης από μέρους της πολιτείας.

Στο πλαίσιο αυτό προτείνουμε την άμεση αντιμετώπιση των ακόλουθων πέντε προκλήσεων:

  1. Την εισαγωγή ειδικών προγραμμάτων για την προσαρμογή της εγχώριας βιομηχανικής βάσης ούτως ώστε να αντιμετωπίσει με επιτυχία τις προκλήσεις που θα προκύψουν από την 4η βιομηχανική επανάσταση.
  2. Την ανάπτυξη μεσαίων στελεχών για τη βιομηχανία και επαγγελματιών με τεχνικές δεξιότητες.
  3. Την προσαρμογή των τοπικών βιομηχανικών οικοσυστημάτων στις αρχές της ενεργειακής αποδοτικότητας και της κυκλικής οικονομίας.
  4. Την εισαγωγή εκπαιδευτικών προγραμμάτων που θα υποστηρίζουν την προσαρμογή της Ελληνικής οικονομίας στην ψηφιακή και την πράσινη μετάβαση, και,
  5. Την προσέλκυση Άμεσων Ξένων Επενδύσεων, αξιοποιώντας τη μέχρι σήμερα υλοποίηση εμβληματικών ξένων επενδύσεων».

Η θέση της Ελλάδας στις επιμέρους κατηγορίες δεικτών

Σύμφωνα με τη μεθοδολογία του IMD, η συνολική κατάταξη μιας χώρας, μεταξύ των 63 οικονομιών που συμμετέχουν στην αξιολόγηση για την εξαγωγή της Παγκόσμιας Επετηρίδας Ανταγωνιστικότητας, είναι αποτέλεσμα της σύνθεσης των επιδόσεων που αυτή επιτυγχάνει στις τέσσερις επιμέρους κατηγορίες δεικτών, και συγκεκριμένα: στην «Οικονομική Αποδοτικότητα», στην «Κυβερνητική Αποτελεσματικότητα», στην «Επιχειρηματική Αποτελεσματικότητα» και στις «Υποδομές».

Κατά το 2021, (θυμίζουμε ότι τα στοιχεία που δημοσιεύονται αφορούν πάντα τις επιδόσεις της χώρας κατά το προηγούμενο έτος) η Ελλάδα υποχώρησε οριακά κατά μια θέση στη διεθνή κατάταξη ανταγωνιστικότητας, σημειώνοντας τις ακόλουθες επιδόσεις στους επιμέρους δείκτες:

  • Στην κατηγορία των δεικτών της «Οικονομικής Αποδοτικότητας», η χώρα μας βρίσκεται στην πεντηκοστή πρώτη θέση (51η), βελτιώνοντας τη κατάταξή της κατά μία (1) θέση, αφού πέρυσι βρισκόταν στην 52η θέση, μεταξύ των 63 οικονομιών της κατάταξης.
  • Στην κατηγορία των δεικτών της «Κυβερνητικής Αποτελεσματικότητας», η Ελλάδα βρίσκεται στην 55η θέση, εμφανίζοντας υποχώρηση κατά τρεις (3) θέσεις σε σχέση με την περυσινή χρονιά.
  • Στην κατηγορία των δεικτών της «Επιχειρηματικής Αποτελεσματικότητας», καταγράφεται υποχώρηση κατά δύο (2) θέσεις, σε σχέση με την περυσινή κατάταξη, καταλαμβάνοντας την 46η θέση, έναντι της 44ης θέσης την προηγούμενη χρονιά, και, τέλος,
  • Στην κατηγορία των «Υποδομών» σημειώνεται επίσης υποχώρηση κατά δύο (2) θέσεις, ανακόπτοντας μάλλον οριστικά την πτωτική πορεία των προηγούμενων ετών.

Κύριες βελτιώσεις και σημαντικά προβλήματα

Οι δύο δείκτες που παρουσίασαν σημαντική βελτίωση και αποτελούν «δυνατά σημεία» για τη χώρα είναι:

  • Η υψηλή διαφοροποίηση των εξαγωγικών αγορών, όπως αποτυπώνονται στον δείκτη «Συγκέντρωση των Εξαγωγών»: στη 2η θέση μεταξύ 63 χωρών
  • Η «Μακροχρόνια ανάπτυξη της απασχόλησης»: στην 4η θέση μεταξύ των 63 χωρών

Αντίθετα, οι δύο δείκτες οι οποίοι αποτελούν προβλήματα που χρήζουν αντιμετώπισης για την περαιτέρω ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της Ελληνικής οικονομίας είναι:

  • Η «Ανεργία των νέων»: στην 61η θέση μεταξύ 63 οικονομιών
  • Το «Εμπορικό Ισοζύγιο»: στην 60η θέση μεταξύ 63 οικονομιών

Οι χώρες που πρωταγωνιστούν παγκοσμίως

Για το 2022, στην πρώτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης βρίσκεται η Δανία, βελτιώνοντας την περυσινή της κατάταξη κατά δυο θέσεις, κι έτσι από την 3η θέση το 2021 πρωταγωνιστεί παγκοσμίως το 2022. Η επιτυχία της Δανίας οφείλεται στην προσέλκυση ξένων επενδύσεων, στην εξαιρετική αποτελεσματικότητα λειτουργίας των επιχειρήσεων, καθώς και στη λειτουργία του δημόσιου τομέα, όπως αντανακλάται στην κατηγορία δεικτών «Κυβερνητική Αποτελεσματικότητα» και ειδικά σε ότι αφορά το θεσμικό πλαίσιο, για την κοινωνία και τις επιχειρήσεις.

Ο δρ. Arturo Bris, διευθυντής του Ερευνητικού Κέντρου για την Παγκόσμια Ανταγωνιστικότητα του IMD, ανέφερε: «Η Δανία είναι αυτή τη στιγμή η πλέον ανεπτυγμένη οικονομία ψηφιακά στον κόσμο και καταλαμβάνει την πρώτη θέση χάρη στις ορθές πολιτικές που εφαρμόζει, στα πλεονεκτήματα που απολαμβάνει ούσα μια Ευρωπαϊκή χώρα, τα ξεκάθαρο όραμα που έχει διατυπώσει για τη βιώσιμη ανάπτυξη και την ισχυρή ώθηση που δίνει στην ανάπτυξη ο ιδιωτικός τομέας της οικονομίας».

Η Ελβετία, περυσινή «πρωταθλήτρια» στην παγκόσμια κατάταξη ανταγωνιστικότητας, υποχώρησε κατά μία θέση, λόγω υποχώρησης των ξένων επενδύσεων και της απασχόλησης. Η Σιγκαπούρη επανέρχεται στην πρώτη τριάδα, κερδίζοντας δύο θέσεις το 2022 σε σχέση με το προηγούμενο έτος, χάρη στην ισχυρή επίδοση της συγκεκριμένης οικονομίας, στα υψηλά επίπεδα απασχόλησης και στην αποτελεσματική διαχείριση των δημόσιων οικονομικών.

Είναι χαρακτηριστικό ότι στην πρώτη δεκάδα των πλέον ανταγωνιστικών οικονομιών, κυριαρχούν «μικρές» οικονομίες. Πέραν της πρώτης τριάδας, την δεκάδα συμπληρώνουν:

  • η Σουηδία στην 4η θέση (χάνοντας 2 θέσεις σε σχέση με πέρυσι),
  • το Χογκ-Κογκ στην 5η θέση, βελτιώνοντας την κατάταξή του κατά δύο θέσεις,
  • η Ολλανδία στην 6η θέση, υποχωρώντας κατά δύο θέσεις από την 4η θέση που είχε κατά το 2021,
  • η Ταΐβάν στην 7η θέση, η οποία ανεβαίνει μία θέση στην συνολική κατάταξη,
  • η Φιλανδία στην 8η θέση, μπαίνοντας για πρώτη φορά στην πρώτη δεκάδα,
  • η Νορβηγία στην 9η θέση, υποχωρώντας κατά τρεις θέσεις, και,
  • οι ΗΠΑ, οι οποίες διατηρούν τη 10η θέση όπως και πέρυσι.

Αναλύοντας τις επιδόσεις των χωρών που βρίσκονται στις υψηλότερες θέσεις στην παγκόσμια κατάταξη ανταγωνιστικότητας αναδεικνύεται το γεγονός ότι οι θεμελιώδεις αρχές της ανταγωνιστικότητας παραμένουν σταθερές:

  1. η ορθή λειτουργία του θεσμικού πλαισίου,
  2. το κράτος δικαίου,
  3. οι υποδομές, και,
  4. η εκπαίδευση.

Σε περιφερειακό επίπεδο, οι χώρες της Δυτικής Ευρώπης και την Βόρειας Αμερικής δεν εμφανίζουν σημαντική μεταβολή των επιδόσεών τους σε όρους ανταγωνιστικότητας, κάτι που όμως παρατηρείται με τις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, με την Κροατία μάλιστα να εμφανίζει τη σημαντικότερη βελτίωση, επιτυγχάνοντας άνοδο 13 θέσεων στη συνολική κατάταξη ανταγωνιστικότητας, ενισχύοντας τις επιδόσεις της σχεδόν στο σύνολο των δεικτών.

ΧώραΘέση της χώρας στην παγκόσμια κατάταξη το 2022Θέση μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης το 2022

(στην Παγκόσμια Επετηρίδα Ανταγωνιστικότητας του IMD δεν συμμετέχει η Μάλτα)

Δανία11
Σουηδία42
Ολλανδία63
Φιλανδία84
Ιρλανδία115
Λουξεμβούργο136
Γερμανία157
Αυστρία208
Βέλγιο219
Εσθονία2210
Τσεχία2611
Γαλλία2812
Λιθουανία2913
Λετονία3514
Ισπανία3615
Σλοβενία3816
Ουγγαρία3917
Κύπρος4018
Ιταλία4119
Πορτογαλία4220
Κροατία4621
Ελλάδα4722
Σλοβακία4923
Πολωνία5024
Ρουμανία5125
Βουλγαρία5326
Tags:ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣΥΠΟΔΟΜΕΣΣΒΕΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σχετικά Άρθρα

Χρειάζεται η Ελλάδα αλλαγή παραγωγικού μοντέλου; Φτάνει (μόνο) ο τουρισμός;
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

EY: Ανθεκτική η εικόνα της Ελλάδας ως επενδυτικός προορισμός για ξένες επιχειρήσεις

13 Ιουλίου, 2022
Αισιοδοξία ΠΣΕ για νέο ρεκόρ εξαγωγών τη φετινή χρονιά
ΓΝΩΜΗ

Oι εξαγωγές στην εποχή των διαδοχικών κρίσεων

13 Ιουλίου, 2022
LOGISTICS

«Γιγαντώνεται» το εμπορικό έλλειμμα: Άνοδος 55,7% στο πρώτο πεντάμηνο!

11 Ιουλίου, 2022
Τι αλλαγές φέρνει ο νέος κανονισμός για την προστασία της ευρωπαϊκής βιομηχανίας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αυξήθηκε κατά 2,4% η βιομηχανική παραγωγή στο 5μηνο του 2022

8 Ιουλίου, 2022
LOGISTICS

ΙΕΛΚΑ: Ενεργειακό κόστος, διεθνείς τιμές α’ υλών και μεταφορικά κόστη οι βασικές αιτίες ανατιμήσεων το 2022

4 Ιουλίου, 2022
Στα 5 δισ. ευρώ το ανεκτέλεστο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η ομιλία του Γ. Περιστέρη στη Γενική Συνέλευση Μετόχων
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Στα 5 δισ. ευρώ το ανεκτέλεστο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η ομιλία του Γ. Περιστέρη στη Γενική Συνέλευση Μετόχων

28 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Η Lamda Development “αποκάλυψε” το The Ellinikon Park (φωτό + video)

Η Lamda Development “αποκάλυψε” το The Ellinikon Park (φωτό + video)

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μέχρι το 2022, 4 στους 5 στόλους οχημάτων θα έχουν σαφείς περιβαλλοντικούς στόχους

Σε επίπεδα ρεκόρ τα κόμιστρα στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές στην Ευρώπη. Η έκθεση IRU και Ti

4 Αυγούστου, 2022

Άλλαξε (και τυπικά) έδρα η AEGEAN στο κτίριο Β57 του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

10 Αυγούστου, 2022
Επεκτείνεται η SKY express, εγκαινιάζει δρομολόγια σε Μόναχο, Μιλάνο και Σόφια τον Νοέμβριο

Επεκτείνεται η SKY express, εγκαινιάζει δρομολόγια σε Μόναχο, Μιλάνο και Σόφια τον Νοέμβριο

5 Αυγούστου, 2022
H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά

Αρχίζουν οι πρώτες πληρωμές του Fuel Pass 2 (επιδότηση καυσίμων)

9 Αυγούστου, 2022
Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)

Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)

9 Αυγούστου, 2022
Διευκρινίσεις περί ένταξης ηλεκτροκίνητων οχημάτων στο στόλο επιχειρήσεων εκμίσθωσης ΕΙΧ χωρίς ή με οδηγό

Οι πιάτσες των ταξί αποκτούν σταθμούς φόρτισης, στις 17.500 ευρώ η επιδότηση για ηλεκτρικό ταξί

4 Αυγούστου, 2022
Με πιστοποιητικό PERS, έως τον Απρίλιο του 2023, ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου

Ευχάριστα νέα για το λιμάνι του Βόλου: Ολοκληρώνεται η μελέτη για τη σιδηροδρομική σύνδεση

4 Αυγούστου, 2022
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

«Λίφτινγκ» στο αεροδρόμιο της Νάξου, δημοπρατείται διαγωνισμός 22 εκατ. ευρώ

8 Αυγούστου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

11
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

Έσοδα ρεκόρ ο τουρισμός, αλλά «δεν είναι όλοι Μύκονος και Σαντορίνη»

1
Άκτωρ και Vinci δεν «καταθέτουν τα όπλα» για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Προσλήψεις μηχανικών, σταθμαρχών και κλειδούχων στον ΟΣΕ. Η προκήρυξη

1
Στα Χανιά επεκτείνεται η Wolt, η 5η πόλη εντός του 2021

Ι.Ο.ΑΣ. και Wolt ενώνουν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια των διανομέων

1
«Τσιμπάει» σε κυκλοφορία η Αττική Οδός. Άνοδος 4% στο εξάμηνο

Αλλάζουν όλα στην Αττική Οδό: Έρχονται διόδια ανάλογα με τις ώρες αιχμής / κίνηση

1

«Πάνω από 2 εκατ. αφίξεις στα 5 διεθνή αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού

1
Ευχάριστα νέα για την Εύβοια. Προκηρύσσεται η παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών, ύψους 210 εκατ.

Η ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ προσωρινός ανάδοχος της παράκαμψης Χαλκίδας και Ψαχνών, με έκπτωση 7,61%

10 Αυγούστου, 2022
H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά

Περισσότερες από 2 εκατ. αιτήσεις για το Fuel Pass 2 (επιδότηση καυσίμων)

10 Αυγούστου, 2022
Αποζημίωση ειδικού σκοπού και το μήνα Μάιο θα λάβουν οι ναυτικοί

Δημοσιεύτηκε η ετήσια μελέτη της XRTC για την ελληνική ακτοπλοΐα

10 Αυγούστου, 2022
Πιστοποίηση των 14 ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων της Fraport Greece για τα μέτρα κατά του Covid

Υπερτριπλάσιο κύκλο εργασιών πέτυχε η Fraport Greece το πρώτο εξάμηνο του έτους

10 Αυγούστου, 2022
Στην ανανέωση των ιστοσελίδων των 14 περιφερειακών αεροδρομίων προχώρησε η Fraport Greece

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων κατά τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου

10 Αυγούστου, 2022

Άλλαξε (και τυπικά) έδρα η AEGEAN στο κτίριο Β57 του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

10 Αυγούστου, 2022
Τα εμπορεύματα ανέβηκαν 4,8%, ενώ οι επιβάτες μειώθηκαν 8,9%, το β’ τρίμηνο, στα λιμάνια

Όλο και πιο ακριβά τα εισιτήρια αεροπλάνων (+62,3%) και πλοίων (+25,4%) σε σχέση με πέρσι

9 Αυγούστου, 2022
14 αεροσκάφη Boeing 747-8 και 4 νέα Boeing 767 εντάσσονται στο στόλο της UPS

Ενισχύει την παρουσία της στα healthcare logistics η UPS, εξαγοράζει την Bomi Group

9 Αυγούστου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ