• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 7 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές

    6 Ιουλίου, 2022
    Μάκης Κασιδιάρης, πρόεδρος ΠΟΕΙΑΤΑ: Τα ταξί έχουν χάσει το 90% του έργου τους
    MMM

    Παρατάθηκε έως τα τέλη του 2022 η προθεσμία για αντικατάσταση ταξί που έληξε η ηλικία τους

    6 Ιουλίου, 2022
    MMM

    Κρίθηκαν παράνομες οι στάσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ για τις 5, 7 και 11 Ιουλίου

    6 Ιουλίου, 2022
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    «Αυθεντικές Εξορμήσεις»: Νέο πρόγραμμα εκδρομών με ολιγάριθμα group από τη Celestyal Cruises

    6 Ιουλίου, 2022
    Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες προτιμούν την κρουαζιέρα. +52% το 2016, στοιχεία της CLIA
    MMM

    Ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για τον τραυματισμό παιδιού στον σταθμό «Μοναστηράκι»

    6 Ιουλίου, 2022
    Οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ πρέπει να αποζημιωθούν, υποστηρίζει ο Στ. Σιμόπουλος
    MMM

    Κων/νος Ζέρβας: Η Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να μείνει χωρίς αστική συγκοινωνία ούτε μία ώρα

    6 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές

    6 Ιουλίου, 2022
    Μάκης Κασιδιάρης, πρόεδρος ΠΟΕΙΑΤΑ: Τα ταξί έχουν χάσει το 90% του έργου τους
    MMM

    Παρατάθηκε έως τα τέλη του 2022 η προθεσμία για αντικατάσταση ταξί που έληξε η ηλικία τους

    6 Ιουλίου, 2022
    MMM

    Κρίθηκαν παράνομες οι στάσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ για τις 5, 7 και 11 Ιουλίου

    6 Ιουλίου, 2022
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    «Αυθεντικές Εξορμήσεις»: Νέο πρόγραμμα εκδρομών με ολιγάριθμα group από τη Celestyal Cruises

    6 Ιουλίου, 2022
    Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες προτιμούν την κρουαζιέρα. +52% το 2016, στοιχεία της CLIA
    MMM

    Ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για τον τραυματισμό παιδιού στον σταθμό «Μοναστηράκι»

    6 Ιουλίου, 2022
    Οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ πρέπει να αποζημιωθούν, υποστηρίζει ο Στ. Σιμόπουλος
    MMM

    Κων/νος Ζέρβας: Η Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να μείνει χωρίς αστική συγκοινωνία ούτε μία ώρα

    6 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Χρ. Σπίρτζης: «H κυβέρνηση συνεχίζει και με τα έργα το εμπόριο ελπίδας»

vvegiazi by vvegiazi
13 Ιουλίου, 2021
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Το πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ και το ΤΕΕ «καπελώνουν» το πρώην υπ. Μεταφορών. Καταγγελία εργαζομένων
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

«H κυβέρνηση συνεχίζει και με τα έργα το εμπόριο ελπίδας, η μοίρα της ΝΔ είναι να μην τελειώνει ποτέ έργα», ανέφερε, στη Βουλή, ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης κατά τη διάρκεια του νομοσχεδίου για την κατασκευή του βόρειου τμήματος του Ε-65.

Στη συνέχεια της ομιλίας του, ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επέκρινε την κυβέρνηση για τους χειρισμούς τους στα μεγάλα έργα υποδομών.

Η ομιλία του Χρήστου Σπίρτζη για τον Ε-65

Εμείς δεν είμαστε μεμψίμοιροι, είμαστε χαρούμενοι όταν ένα μεγάλο έργο υποδομής συνεχίζει την πορεία για την ολοκλήρωσή του.

Η κυβέρνηση της ΝΔ έχει υιοθετήσει τη μισή θέση μας. Εμείς και ως κυβέρνηση, και πριν ως αντιπολίτευση και μετά, και όχι μόνο εμείς αλλά και πολλά κόμματα του προοδευτικού κόσμου λέγαμε και λέμε ότι τα έργα δεν ανήκουν σε καμία κυβέρνηση, σε κανένα υπουργό, σε κανένα περιφερειάρχη ή δήμαρχο. Ανήκουν στον ελληνικό λαό που τα πληρώνει. Αυτό είναι το μισό.

Το άλλο μισό που λέγαμε και δεν έχετε υιοθετήσει είναι ότι εμείς ελεγχόμαστε και κρινόμαστε από τον ελληνικό λαό για τη διαφάνεια, την αποτελεσματικότητα και το σεβασμό σε κάθε ευρώ του Έλληνα πολίτη.

Και αυτά θα τα εξηγήσουμε και για τον Ε65 και τα άλλα έργα υποδομών που ακούστηκαν στη συζήτηση. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης πανηγύρισε πριν για την έγκριση του σχεδίου Ελλάδα 2.0 από την Ecofin. Αυτό που περιγράφει, όμως, αυτό το σχέδιο δεν είναι οι αναπτυξιακές ανάγκες της χώρας, είναι οι αναπτυξιακές ανάγκες των μεγάλων εταιρειών. Δεν είναι αναπτυξιακή ανάγκη της χώρας η εξαφάνιση των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων.

Δεν είναι αναπτυξιακή ανάγκη της χώρας η μηδενική στήριξη στις παραγωγικές δομές. Δεν είναι αναπτυξιακή ανάγκη της χώρας μόνο η στήριξη των μεγάλων εταιρειών.

Είπε, επίσης, ο πρωθυπουργός ότι η κυβέρνηση έχει γνώση των ευρωπαϊκών δεδομένων. Αν, όμως, πράγματι είχατε γνώση των ευρωπαϊκών δεδομένων για όλα τα έργα που αναφέρατε, κύριε Μητσοτάκη, δεν θα πηγαίνατε σε πολιτική διαπραγμάτευση. Ποτέ δεν βάλαμε τον Αλέξη Τσίπρα ως πρωθυπουργό, να διαπραγματεύεται με τους επιτρόπους κατά παρέκκλιση των ευρωπαϊκών κανονισμών για να πάρει μία έγκριση. Να ικετεύει για μία έγκριση θα έλεγα, ότι κάνετε εσείς δηλαδή.

Δεν γνωρίζετε ότι τα οδικά έργα στο Ταμείο Ανάκαμψης βαθμολογούνται με 0.0; Το γνωρίζετε πολύ καλά ότι δεν υπήρχε καμία περίπτωση να εγκριθούν οδικά έργα στο Ταμείο Ανάκαμψης.

Πάτε με αλχημείες, δήθεν για την απολιγνιτοποίηση, να εντάξετε εκεί τον Ε65 και τον ΒΟΑΚ. Συνεχίζετε και με τα έργα το εμπόριο ελπίδας. Θα απογοητεύσετε τον ελληνικό λαό, θα φτωχοποιήσετε και τα έργα. Και έχετε μεγάλη ευθύνη για αυτό.

Λέει ο πρωθυπουργός ότι παρακολουθεί την πορεία των εργασιών του Ε65. Θα παραδοθούν τα 14 χιλιόμετρα. Κύριε Καραμανλή, θα έπρεπε να ενημερώσετε τον πρωθυπουργό ότι η σύμβαση που υπήρχε, προέβλεπε ότι 31 Δεκεμβρίου θα παραδινόταν ολόκληρο το έργο.

Φέρατε τροποποίηση για να μην παραδοθεί ολόκληρο το έργο αλλά να παραδοθούν τα πρώτα 14 χιλιόμετρα. Θα ενημερώσετε το κοινοβούλιο γιατί; Το νότιο τμήμα του Ε65 είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το βόρειο τμήμα του Ε65.

Γιατί λοιπόν δεν το παραδίδετε; 31 Δεκεμβρίου θα παραδώσετε όλο το τμήμα του Ε65; Έχουν ξεκινήσει οι εργασίες στο υπόλοιπο κομμάτι που είναι το δύσκολο; Στη Δομοκό, στις στροφές, εκεί που είναι το επικίνδυνο όπως είπε ο πρωθυπουργός. Όχι. Με ποιανού ευθύνη δεν έχουν ξεκινήσει; Τι κρύβετε; Και πως θα απεμπλέξετε το έργο που έχετε μπλέξει από άλλα πράγματα;

Αντί λοιπόν να καταφεύγετε σε επικοινωνιακά σόου και εμπόριο ελπίδας για το νότιο τμήμα του Ε65, πείτε ότι δεν θα είναι έτοιμο στο τέλος του χρόνου. Το έργο αυτό ήρθε στη Βουλή από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ το 2018, ξεκίνησε το 2019, το επισκεφτήκατε με τον πρωθυπουργό, ούτε σε αυτό το έργο πήγε γούρι η επίσκεψη, διαλύθηκε το σύμπαν, το μισό έργο δεν θα γίνει.

Ρωτάμε: Έχει μπει στην ΕΔΕΛ το νότιο τμήμα γιατί έχει εκτραπεί το χρονοδιάγραμμά του; Έχει σηκώσει η ΕΔΕΛ κίτρινη κάρτα και εγείρει σοβαρές αμφιβολίες για το εμπρόθεσμο της ολοκλήρωσής του; Και ποιο είναι το πρόβλημα που πέσατε εκτός χρονοδιαγράμματος για τα υπόλοιπα 16 χιλιόμετρα και όχι για τα 14; Να δώσετε ξεκάθαρες απαντήσεις.

Ξέρουμε ότι ο παραχωρησιούχος ζητάει αποζημίωση για αλλαγή της χάραξης ενώ η σύμβαση λέει άλλα αλλά πείτε ότι αυτό το λύνετε. Πόσο καιρό θα κάνετε πάλι, δεύτερη φορά μετά το 2013, για να διαφοροποιήσετε τη χάραξη στο συγκεκριμένο σημείο που έχει πρόβλημα;

Πόσο καιρό θα γίνει η τροποποίηση, πόσο καιρό θα πάρει να εγκριθεί η περιβαλλοντική μελέτη, οι απαλλοτριώσεις, για να πείτε πότε θα τελείωσει το έργο, το νότιο τμήμα. Πάλι εμπόριο ελπίδας. Είναι η μοίρα της παράταξης σας να μην τελειώνετε έργα.

Πάει το νότιο τμήμα του Ε65. Πάμε στο βόρειο. Είστε δύο χρόνια κυβέρνηση. Τι έχετε κάνει με τις απαλλοτριώσεις; Τίποτα… Δεν φτάνει που δεν έχετε κάνει τίποτα, δεν φτάνει που θα χρηματοδοτηθεί στο 100% αυτό το έργο από δημόσιο χρήμα, βάζετε και ημερομηνία 9 μήνες για την ολοκλήρωση των απαλλοτριώσεων;

Γιατί δεν θέλετε να ξεπεράσετε την παράδοση των κυβερνήσεων της ΝΔ που επί του κυρίου Σουφλιά είχαν βάλει στις αρχικές συμβάσεις 12 μήνες. Σε 12 μήνες δεν κάνεις απαλλοτρίωση ούτε για να χτίσεις το σπίτι σου. Και τώρα βάζετε 9, Ιούλιο, Αύγουστο τα δικαστήρια δεν λειτουργούν, άρα από Σεπτέμβρη, άρα 7 μήνες. Πάλι αποζημιώσεις.

Η παράδοση της ΝΔ είναι συμβάσεις μαζί με όλο το πλαίσιο για να υπάρχουν στη συνέχεια αποζημιώσεις. Γιατί βάζετε εννέα μήνες, κύριε Καραμανλή; Γιατί φέρνετε την κύρωση σήμερα και δεν περιμένετε να κηρυχθούν οι απαλλοτριώσεις για να φέρετε τη σύμβαση; Ποιος θα πληρώσει αυτά τα χρήματα;

Στο νόμο 4412 του 2016 προβλέπαμε προϋπόθεση για την εκκίνηση διαδικασίας για την ανάθεση δημόσιας σύμβασης, για τον διαγωνισμό δηλαδή, να έχει προηγηθεί η κήρυξη των απαιτούμενων απαλλοτριώσεων.

Το αλλάξατε αυτό. Και το κάνετε για τη διαδικασία εκκίνησης ανάθεσης δημόσιας σύμβασης, έργου ή σύμβασης παραχώρησης έργου να είναι προαπαιτούμενο να έχει συζητηθεί ενώπιον του αρμόδιου δικαστηρίου η αίτηση προσωρινού ή οριστικού καθορισμού αποζημιώσεων. Ούτε αυτό δεν έχετε στη σημερινή σύμβαση. Γιατί βάζετε 9 μήνες;

Δεν σας λένε Κώστα Σουφλιά, αλλά Κώστα Καραμανλή. Δεν μου αρέσει να αναφέρομαι στο τι κόψαμε εμείς από τις αποζημιώσεις που ζητούσαν παραχωρησιούχοι και εργολάβοι. Στους 4 αυτοκινητοδρόμους πάνω από 900 εκατ. ευρώ. Τα ίδια είχαν γίνει με τον Ε65 το 2013, πάλι τροποποίηση. Έχετε εθιστεί στον παλαιοκομματισμό, όπως κάνατε την παλιά εθνική οδό, το ’50, στο όριο του οικοπέδου.

Τα στοιχεία είναι εδώ, το βόρειο τμήμα του Ε65 κατατέθηκε στην Ευρ. Επιτροπή το Μάρτιο 2019 και κάνατε 2 χρόνια να πάρετε την έγκριση και πέρασαν 7 μήνες για να έρθει από το Υπουργείο στη Βουλή.

Μια παράκληση κ. Καραμανλή να βάλετε στο βόρειο τμήμα του Ε65 το δρόμο για τη Δεσκάτη, αφού πήραμε την κανονική χάραξη και όχι του «Μετσόβου».

Ακούσαμε τον πρωθυπουργό να λέει ότι όλη η Ελλάδα είναι ένα εργοτάξιο. Μιλούσατε για το έργο σύμβολο, τη μεγάλη ανάπλαση, το εμβληματικό έργο για την Αθήνα: το Ελληνικό, που δεν έχει μπει ούτε σκαλιστήρι μέσα. Από μεγάλη ανάπλαση κατάντησε μεσιτικό γραφείο πώλησης διαμερισμάτων.

Ένα διαγωνισμό δεν μπορέσατε να ολοκληρώσετε για το καζίνο ενώ λέγατε ότι θα τα λύνατε όλα την 1η εβδομάδα. Ποιος είναι ο λόγος που η ΛΑΜΔΑ υπέγραψε χωρίς το καζίνο; Ενώ μέσω των θεσμών πίεζε αφόρητα και την κυβέρνηση Σαμαρά και την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Τότε έλεγε ότι αν δεν γίνει ο διαγωνισμός για το καζίνο δεν θα υπογράψω.

Από εμβληματικό έργο κατάντησε να πουλάμε διαμερίσματα με θέα τη θάλασσα. Άλλο εμπόριο ελπίδας, ο Θεσσαλονίκη-Έδεσσα. Τέσσερα χρόνια δεν μπορέσατε να κάνετε τις απαλλοτριώσεις. Ποτέ δεν θα γίνει.

Περιφερειακή Θεσσαλονίκης. Μου θυμίζει την υποθαλάσσια Θεσσαλονίκης.

Μετρό Θεσσαλονίκης. Βγάζετε τα αρχαία Βυζαντινής και Ρωμαϊκής περιόδου. Από κάτω έχει της Ελληνιστικής, τι θα κάνετε; Άλλα 10 χρόνια θα πρέπει να περάσουν; 2 χρόνια τώρα δεν έχετε βάλει ένα μέτρο καλώδιο. Και έχετε μούτρα και μιλάτε. Βέβαια έχετε φέρει τα λεωφορεία της Λειψίας στη Θεσσαλονίκη και «δεν έχει πρόβλημα» η πόλη.

Άλλο έργο. Γραμμή 4. Εκεί πρέπει να κάνετε την αυτοκριτική σας γιατί όταν εμείς βγάλαμε το διαγωνισμό, μας καταγγέλλατε ότι η γραμμή είναι κουτσή. Θυμηθείτε τι λέγατε και κάντε την αυτοκριτική σας.

Πάμε στην υποθαλάσσια της Σαλαμίνας, το τρέχετε με γοργούς ρυθμούς, στην παράκαμψης της Χαλκίδας με πιο γοργούς ρυθμούς, στο Πάτρα-Πύργος ενημερώστε τον κ. Μητσοτάκη ότι ο γνωστός που λέει δεν πήρε κανένα και ενημερώστε τον ότι δε θα τον τελειώσετε. Άλλη κυβέρνηση προοδευτική θα τα τελειώσει αυτά τα έργα κ. Καραμανλή. Μην κάνετε εμπόριο ελπίδας.

Τελειώνω με ένα έγκλημα ακόμη: Αττική Οδός. Δεν έγινε ο έλεγχος; Έληξε ή δεν έληξε η σύμβαση; Γιατί τη δώσατε στο ΤΑΙΠΕΔ; Γιατί φτιάξατε πλαίσιο-παράνομο κιόλας, έξω από την ευρωπαϊκή νομοθεσία- το ΤΑΙΠΕΔ να είναι αναθέτουσα αρχή;

Γιατί βάζετε ως δημόσιο έργο την επέκταση της Κύμης για να την κάνετε δώρο σε όποιον κερδίσει τον διαγωνισμό της υπάρχουσας Αττικής Οδού;

Είμαστε πραγματικά πιστοί σε αυτό που λέγαμε και πριν ως κυβέρνηση και που λέγαμε και πιο πριν ως αντιπολίτευση, που λέμε σήμερα ως αξιωματική αντιπολίτευση, που λέμε αύριο ως προοδευτική κυβέρνηση: τα έργα δεν ανήκουν σε καμία κυβέρνηση, κανέναν υπουργό, Περιφερειάρχη ή Δήμαρχο.

Ανήκουν στον ελληνικό λαό που τα πληρώνει. Αλλά θα σας ελέγξουμε μέχρι τελευταία στιγμή και για τη διαφάνεια και για τη αναποτελεσματικότητά σας και για το κάθε ευρώ του Έλληνα πολίτη που δαπανάτε με τον τρόπο που δαπανάτε.

Tags:ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΠΙΡΤΖΗΣΒΟΡΕΙΟ ΤΜΗΜΑ Ε65Ε65ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣΥΠΟΔΟΜΕΣΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

Σχετικά Άρθρα

Στα 5 δισ. ευρώ το ανεκτέλεστο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η ομιλία του Γ. Περιστέρη στη Γενική Συνέλευση Μετόχων
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Στα 5 δισ. ευρώ το ανεκτέλεστο της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η ομιλία του Γ. Περιστέρη στη Γενική Συνέλευση Μετόχων

28 Ιουνίου, 2022
Siemens Ελλάδας: Οι τεχνολογίες που στηρίζουν την ψηφιακή μετάβαση και τη βιωσιμότητα σε βιομηχανία και υποδομές
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Siemens Ελλάδας: Οι τεχνολογίες που στηρίζουν την ψηφιακή μετάβαση και τη βιωσιμότητα σε βιομηχανία και υποδομές

28 Ιουνίου, 2022
Προς έγκριση από το Ελεγκτικό Συνέδριο η σύμβαση του βόρειου τμήματος του Ε-65 (Τρίκαλα – Εγνατία Οδός)
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Εργασίες διαγράμμισης, 20-22 Ιουνίου, στον Συνδετήριο Κλάδο Ξυνιάδας

20 Ιουνίου, 2022
Το ελληνικό δημόσιο ωφελήθηκε 250 εκατ. από την κατάτμηση του Πάτρα – Πύργος
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Υποχώρησε στην 41η θέση η Ελλάδα, το 2021, στην κατηγορία των «Υποδομών» του IMD

15 Ιουνίου, 2022
Οι προκλήσεις του κατασκευαστικού κλάδου στην Ελλάδα και η μεγάλη ευκαιρία του Ταμείου Ανάκαμψης
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Οι προκλήσεις του κατασκευαστικού κλάδου στην Ελλάδα και η μεγάλη ευκαιρία του Ταμείου Ανάκαμψης

31 Μαΐου, 2022
Κ. Καραμανλής: O κατασκευαστικός κλάδος βρίσκεται σε περίοδο άνθισης και επέκτασης
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Κ. Καραμανλής: O κατασκευαστικός κλάδος βρίσκεται σε περίοδο άνθισης και επέκτασης

31 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
Προς έγκριση από το Ελεγκτικό Συνέδριο η σύμβαση του βόρειου τμήματος του Ε-65 (Τρίκαλα – Εγνατία Οδός)

Κ. Μητσοτάκης: Ο Ε65 θα γεφυρώσει, μέσω της Εγνατίας, τα αστικά και διαμετακομιστικά κέντρα της χώρας με τη Δ. Μακεδονία

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022

Απεργιακές κινητοποιήσεις (στάσεις εργασίας, 24ωρες απεργίες), τον Ιούλιο, στον ΟΑΣΘ

4 Ιουλίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022

Δυο κύριοι ανταγωνιστές δίπλα – δίπλα στο Θριάσιο

4 Ιουλίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές

Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές

6 Ιουλίου, 2022
Μάκης Κασιδιάρης, πρόεδρος ΠΟΕΙΑΤΑ: Τα ταξί έχουν χάσει το 90% του έργου τους

Παρατάθηκε έως τα τέλη του 2022 η προθεσμία για αντικατάσταση ταξί που έληξε η ηλικία τους

6 Ιουλίου, 2022

Κρίθηκαν παράνομες οι στάσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ για τις 5, 7 και 11 Ιουλίου

6 Ιουλίου, 2022

«Αυθεντικές Εξορμήσεις»: Νέο πρόγραμμα εκδρομών με ολιγάριθμα group από τη Celestyal Cruises

6 Ιουλίου, 2022
Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες προτιμούν την κρουαζιέρα. +52% το 2016, στοιχεία της CLIA

Ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για τον τραυματισμό παιδιού στον σταθμό «Μοναστηράκι»

6 Ιουλίου, 2022
Οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ πρέπει να αποζημιωθούν, υποστηρίζει ο Στ. Σιμόπουλος

Κων/νος Ζέρβας: Η Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να μείνει χωρίς αστική συγκοινωνία ούτε μία ώρα

6 Ιουλίου, 2022
Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου

Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου

6 Ιουλίου, 2022
Δυναμική ανάκαμψη της επιβατικής κίνησης αναμένει η Fraport το 2022. Δηλώσεις Στ. Σούλτε

St. Schulte, Fraport: Τα προβλήματα στις πτήσεις θα διαρκέσουν μήνες, παρά τις προσλήψεις προσωπικού

6 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ