Δευτέρα, 14 Ιουλίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Επέκταση Λ. Κύμης, μετρό στο Ίλιον, τρένο στην Πάτρα και άλλα «νεφελώδη» έργα

    13 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Διεθνής Διάλογος στην Αθήνα για το «αύριο» της κυκλοφορίας: Συνδεσιμότητα, βιωσιμότητα και αστικός μετασχηματισμός

    13 Ιουλίου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Νέα δρομολόγια και υπηρεσίες στον Προαστιακό Πάτρας από τη Hellenic Train. Πάτρα – Ρίο σε 14 λεπτά

    12 Ιουλίου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αλ. Μεϊκόπουλος: Δόγμα Καραμανλή στο νέο νομοσχέδιο για τον σιδηρόδρομο

    11 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Β. Οικονόμου: Το όραμα της αστικής συγκοινωνίας σε όλη την Αττική υλοποιείται και στο Πόρτο Ράφτη

    11 Ιουλίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η Star Alliance η «Καλύτερη Αεροπορική Συμμαχία στον Κόσμο» στα Skytrax 2025

    11 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Επέκταση Λ. Κύμης, μετρό στο Ίλιον, τρένο στην Πάτρα και άλλα «νεφελώδη» έργα

    13 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Διεθνής Διάλογος στην Αθήνα για το «αύριο» της κυκλοφορίας: Συνδεσιμότητα, βιωσιμότητα και αστικός μετασχηματισμός

    13 Ιουλίου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Νέα δρομολόγια και υπηρεσίες στον Προαστιακό Πάτρας από τη Hellenic Train. Πάτρα – Ρίο σε 14 λεπτά

    12 Ιουλίου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αλ. Μεϊκόπουλος: Δόγμα Καραμανλή στο νέο νομοσχέδιο για τον σιδηρόδρομο

    11 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Β. Οικονόμου: Το όραμα της αστικής συγκοινωνίας σε όλη την Αττική υλοποιείται και στο Πόρτο Ράφτη

    11 Ιουλίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η Star Alliance η «Καλύτερη Αεροπορική Συμμαχία στον Κόσμο» στα Skytrax 2025

    11 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Χρ. Σταϊκούρας: Έτοιμοι να χτίσουμε μια νέα γενιά έργων, αυξήθηκε το ΠΔΕ για έργα υποδομών σε πάνω από 550-600 εκατ. ευρώ ετησίως

ffotinos by ffotinos
17 Σεπτεμβρίου, 2024
στο ΟΔΙΚΕΣ, ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στα μεγάλα έργα που βαίνουν προς ολοκλήρωση ως το 2027 και στη δρομολόγηση έργων διαχείρισης υδάτων ύψους 1 δισ. ευρώ και σιδηροδρομικών υποδομών πάνω από 1,2 δισ. ευρώ, αναφέρθηκε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρήστος Σταϊκούρας, συμμετέχοντας στο 7ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2024, που λαμβάνει χώρα σήμερα 17 και αύριο 18 Σεπτεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών – Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο.

«Το τελευταίο έτος αναλάβαμε από κοινού, πολιτεία και ιδιωτικός τομέας, συγκεκριμένες δεσμεύσεις για την έγκαιρη υλοποίηση εμβληματικών έργων, αλλά ταυτόχρονα κάναμε και μία συμφωνία. Μια συμφωνία να δρομολογούμε έργα με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση», είπε. Υπογράμμισε πως θα ήταν μεν εύκολο για την ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να μοιράζει έργα, χωρίς χρηματοδότηση, αλλά οι πόροι δεν είναι ανεξάντλητοι.

«Δεν μπορούμε να μοιράζουμε δισεκατομμύρια, χωρίς να υπάρχουν τα χρήματα. Ειδικά όταν χρειάζονται πόροι και για την εκτέλεση υφιστάμενων έργων και για να αντιμετωπίσουμε προκλήσεις, όπως ο Daniel. Προσπαθούμε συνεπώς να βρούμε τα χρηματοδοτικά εργαλεία, ώστε πρωτίστως να είμαστε συνεπείς προς τον ιδιωτικό τομέα», σημείωσε, ζητώντας από όλους τους εμπλεκόμενους να δουλέψουν ακόμα πιο εντατικά, ώστε να γίνει άμεσα η εκταμίευση των 2,2 δισ. ευρώ του Ταμείου Ανάκαμψης.

Μάλιστα, αποκάλυψε ότι τις προηγούμενες ημέρες ψηφίστηκε η διάταξη για την αύξηση του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) του υπουργείου από τα 330 εκατ. ευρώ που είχε έως τώρα, σε πάνω από  550-600 εκατ. ευρώ ετησίως από φέτος και για τα επόμενα χρόνια.

Ο κ. Σταϊκούρας απέδωσε, σε μεγάλο βαθμό, στον καλύτερο βηματισμό που έχει επιτευχθεί με τον ιδιωτικό τομέα, το γεγονός ότι το τελευταίο έτος παραδόθηκαν ή και ολοκληρώνονται εμβληματικά έργα, όπως το μετρό Θεσσαλονίκης, ενώ παράλληλα προχωρούν, όπως είπε, με ικανοποιητικές ταχύτητες σημαντικά δημόσια έργα.

Δεδομένων των παραπάνω, ο κ. Σταϊκούρας τόνισε πως «είμαστε έτοιμοι φέτος να χτίσουμε την επόμενη μέρα μιας νέας γενιάς έργων, με πρότυπες προτάσεις, αλλά καλύτερα σχεδιασμένες από την πολιτεία, και με παραχωρήσεις, ένα μοντέλο που έχει πετύχει στη χώρα».

Αναφερθείς στην τεράστια πρόκληση της κλιματικής αλλαγής, ο κ. Σταϊκούρας τόνισε πως «χρειαζόμαστε και έχουμε περίπου 1 δισεκατομμύριο ευρώ, ώστε να κάνουμε μέσω δημοσίων έργων ή ΣΔΙΤ, φράγματα ανά την Ελλάδα, από τα οποία κάποια υλοποιούνται και άλλα δρομολογούνται, ενώ μέσα στο καλοκαίρι ήδη συμβασιοποιήθηκαν έργα 320 εκατ. ευρώ. Αλλά χρειαζόμαστε και επιπλέον 1,5 δισ. ευρώ για να αντιμετωπίσουμε τις δυσμενείς επιπτώσεις του Daniel στη Θεσσαλία», διευκρινίζοντας πως αυτή η χρηματοδότηση θα λείψει από κάπου αλλού.

Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε ο Yπουργός Υποδομών και Μεταφορών στα μικρότερα έργα που εκτελούνται σε όλη την Ελλάδα, εστιάζοντας στις έννοιες της οικονομικής αποτελεσματικότητας και της κοινωνικής ανταποδοτικότητας. «Το γεγονός ότι την ερχόμενη Παρασκευή, θα παραδοθούν, μετά από μία μεγάλη φυσική καταστροφή, δύο εξαιρετικά νηπιαγωγεία στον Παλαμά -και όπως λέει ο δήμαρχος καλύτερα από πριν- κι ένα εξαιρετικό Κέντρο Υγείας, αυτό σημαίνει πως αυτομάτως η καθημερινότητα του πολίτη σε αυτό το μικρό χωριό γίνεται καλύτερη και αυτό έχει πολύ μεγάλη σημασία για τις τοπικές κοινωνίες», είπε χαρακτηριστικά.

Σε αυτό το πεδίο, όπως σημείωσε, το επόμενο χρονικό διάστημα, δρομολογείται μία σημαντική παρέμβαση, κυρίως σε σχολικές υποδομές, συνολικού ύψους 500 εκατ. ευρώ, με χρηματοδότηση κατά το ήμισυ από το ΠΔΕ. Εξέφρασε, δε, την πεποίθηση ότι ο ιδιωτικός τομέας θα συμβάλλει σημαντικά ως προς τα υπόλοιπα 250 εκατ. ευρώ που απαιτούνται.

Ως προς τον σιδηρόδρομο, ο κ. Σταϊκούρας υπογράμμισε ότι, μετά από πολλά χρόνια, δρομολογούνται έργα που υπερβαίνουν τα 1,2 δισ. ευρώ μόνο για τον σιδηρόδρομο, ξεκαθαρίζοντας ότι πρόκειται για εξασφαλισμένους πόρους. Από αυτούς, περίπου 450 εκατ. ευρώ προορίζονται για τη Θεσσαλία, με στόχο οι σιδηροδρομικές υποδομές να γίνουν καλύτερες και πιο ανθεκτικές και περίπου 200 εκατ. ευρώ για το τμήμα «Νέα Καρβάλη – Τοξότες».

«Εξασφαλίσαμε φέτος το καλοκαίρι ακόμα 520 εκατ. ευρώ από το CEF II για να κάνουμε κι άλλες παρεμβάσεις είτε στους δύο νέους corridors που υπάρχουν σε ευρωπαϊκό επίπεδο, ο ένας Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας και ο άλλος Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο, είτε να επιδιορθώσουμε πράγματα που δεν έχουν γίνει ποτέ στην Ελλάδα σε ό,τι αφορά σηματοδότηση και τηλεδιοίκηση», επισήμανε.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑΥΠΟΔΟΜΕΣΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΑΙΚΟΥΡΑΣΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝΠΔΕΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ7ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝITC 2024

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΟΔΙΚΕΣ

Οι προτάσεις ΠΕΔΜΕΔΕ, ΠΕΣΕΔΕ και ΣΑΤΕ για την αποτελεσματικότερη ανάθεση των δημόσιων έργων

8 Ιουλίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Χρ. Σταϊκούρας: Σημαντική εισροή κοινοτικών πόρων για τη σιδηροδρομική γραμμή Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο

7 Ιουλίου, 2025
MMM

Χρ. Δήμας: Οι ΣΔΙΤ αποτελούν “εργαλείο” για την υλοποίηση μεγάλων έργων υποδομής

2 Ιουλίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Χρ. Δήμας: Μέχρι τέλη Ιουλίου σε κυκλοφορία τα πρώτα 65 χλμ. του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος

25 Ιουνίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Πόρους άνω των 31 δισ. θα κινητοποιήσουν την περίοδο 2025 – 2026 οι κατασκευές, η μελέτη ΙΟΒΕ

24 Ιουνίου, 2025
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Με εκπροσώπους γαλλικών εταιρειών (Vinci, Thales) συναντήθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών

19 Ιουνίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Μεγάλη ευκαιρία για την Ελλάδα τα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης. Ο νέος ρόλος του Υπερταμείου ως Growthfund

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Σύσταση 53 προσωποπαγών θέσεων προσωπικού κλάδου και ειδικότητας ΠΕ Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ

8 Ιουλίου, 2025

Ολοκληρώνεται ο «κύκλος των αλλαγών» στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

9 Ιουλίου, 2025

Στην τελική φάση η προετοιμασία του διαγωνισμού υπηρεσιών διαχείρισης υποδομών της ΥΠΑ

11 Ιουλίου, 2025

Νέα δρομολόγια και υπηρεσίες στον Προαστιακό Πάτρας από τη Hellenic Train. Πάτρα – Ρίο σε 14 λεπτά

12 Ιουλίου, 2025

Όλο και πιο κοντά η παραχώρηση του αεροδρομίου Καλαμάτας: Ιδρύθηκε η «Αεροδρόμιο Καλαμάτας ΑΕ»

9 Ιουλίου, 2025

O ΟΑΣΑ εκκινεί διαδικασία ποινικών ρητρών κατά της Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής για τα πρόσφατα συμβάντα σε λεωφορεία

10 Ιουλίου, 2025

ΕΝΗΜΑΕΚ: Καταγγέλλουμε το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, ευθεία επίθεση στον κλάδο των ΗΜΑΕΚ

11 Ιουλίου, 2025

Το λιμάνι της Πάτρας “υποδέχθηκε” τη Ναυτική Εβδομάδα

10 Ιουλίου, 2025

Κίνδυνος ανατιμήσεων στα καύσιμα. Έκτακτοι έλεγχοι της ΔΙΜΕΑ σε εταιρείες, πρατήρια πώλησης καυσίμων

1

Το (μεγάλο) μποτιλιάρισμα στην Αττική Οδό, οι προτάσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η «μεγάλη εικόνα»

1

Άμεση επανέναρξη των πτήσεων υδροπλάνων ζητούν οι ξενοδόχοι στα Ιωάννινα

1

Στους δρόμους της Αθήνας τα νέα λεωφορεία φυσικού αερίου (pics)

1

Κ. Μητσοτάκης: Προστίθενται 50 Αστυνομικοί στη Συγκοινωνιακή Αστυνομία

1

ΕΝΗΜΑΕΚ: Καταγγέλλουμε το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, ευθεία επίθεση στον κλάδο των ΗΜΑΕΚ

1

Ακύρωση πτήσεων της AEGEAN προς και από Τελ Αβίβ, Βηρυτό, Αμμάν και Ερμπίλ

0

Ανεκτέλεστο 900 εκατ. ευρώ διαθέτει η AKTOR στην Ρουμανία. Οι προοπτικές της ρουμανικής αγοράς

0

Επέκταση Λ. Κύμης, μετρό στο Ίλιον, τρένο στην Πάτρα και άλλα «νεφελώδη» έργα

13 Ιουλίου, 2025

Διεθνής Διάλογος στην Αθήνα για το «αύριο» της κυκλοφορίας: Συνδεσιμότητα, βιωσιμότητα και αστικός μετασχηματισμός

13 Ιουλίου, 2025

Νέα δρομολόγια και υπηρεσίες στον Προαστιακό Πάτρας από τη Hellenic Train. Πάτρα – Ρίο σε 14 λεπτά

12 Ιουλίου, 2025

Αλ. Μεϊκόπουλος: Δόγμα Καραμανλή στο νέο νομοσχέδιο για τον σιδηρόδρομο

11 Ιουλίου, 2025

Β. Οικονόμου: Το όραμα της αστικής συγκοινωνίας σε όλη την Αττική υλοποιείται και στο Πόρτο Ράφτη

11 Ιουλίου, 2025

Η Star Alliance η «Καλύτερη Αεροπορική Συμμαχία στον Κόσμο» στα Skytrax 2025

11 Ιουλίου, 2025

Μ. Τραυλού, ΕΕΕ: Οι θάλασσες οφείλουν να είναι ελεύθερες και ασφαλείς

11 Ιουλίου, 2025

Ενισχύει την παρουσία της στην Καραϊβική η Air France: Θα συνδέει Παρίσι – CDG και Πούντα Κάνα

11 Ιουλίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr