Τετάρτη, 29 Νοεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Δικαιώματα επιβατών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Αποζημίωση 30 – 2.500 ευρώ

    29 Νοεμβρίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Στο 2% η ανάπτυξη στην Ελλάδα, το 2024, εκτιμά ο ΟΟΣΑ

    29 Νοεμβρίου, 2023
    MMM

    Η Κομισιόν ενέκρινε σειρά προτάσεων για βελτίωση των δικαιωμάτων και καλύτερη ενημέρωση των επιβατών

    29 Νοεμβρίου, 2023
    MMM

    Χωρίς ταξί η Αθήνα στις 5 και 6 Δεκεμβρίου, 48ωρη απεργία από το ΣΑΤΑ

    29 Νοεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Ερώτηση για την κατάρρευση οδοστρώματος στον άξονα Φλώρινα – Βίγλα Πισοδερίου κατέθεσε η Π. Πέρκα

    29 Νοεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    5,8 εκατ. θέσεις στην Ελλάδα προσφέρει η Ryanair τη θερινή περίοδο του 2024

    29 Νοεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Δικαιώματα επιβατών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Αποζημίωση 30 – 2.500 ευρώ

    29 Νοεμβρίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Στο 2% η ανάπτυξη στην Ελλάδα, το 2024, εκτιμά ο ΟΟΣΑ

    29 Νοεμβρίου, 2023
    MMM

    Η Κομισιόν ενέκρινε σειρά προτάσεων για βελτίωση των δικαιωμάτων και καλύτερη ενημέρωση των επιβατών

    29 Νοεμβρίου, 2023
    MMM

    Χωρίς ταξί η Αθήνα στις 5 και 6 Δεκεμβρίου, 48ωρη απεργία από το ΣΑΤΑ

    29 Νοεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Ερώτηση για την κατάρρευση οδοστρώματος στον άξονα Φλώρινα – Βίγλα Πισοδερίου κατέθεσε η Π. Πέρκα

    29 Νοεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    5,8 εκατ. θέσεις στην Ελλάδα προσφέρει η Ryanair τη θερινή περίοδο του 2024

    29 Νοεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Χρ. Σταϊκούρας: Σε 3 πυλώνες οι άξονες δράσης για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων των φυσικών καταστροφών

vvegiazi by vvegiazi
13 Σεπτεμβρίου, 2023
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ, ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Σε τρεις άξονες δράσης βασίζεται η αντιμετώπιση των επιπτώσεων από τις φυσικές καταστροφές, σύμφωνα με το σχέδιο που ανέλυσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας σε συνέδριο του Economist, στη Θεσσαλονίκη.

Ειδικότερα, όπως επεσήμανε ο κ. Σταϊκούρας: «Οφείλουμε να δράσουμε, με ταχύτητα, σχέδιο και ασφάλεια, πάνω σε τρεις, ταυτόχρονα, πυλώνες:

1ος Άξονας: Η άμεση αποκατάσταση των ζημιών των υποδομών, με την υλοποίηση στοχευμένων τοπικών παρεμβάσεων και μέτρων έκτακτου χαρακτήρα, που θα αποκαταστήσουν την προσβασιμότητα. Σε αυτή τη κατεύθυνση, με την αναθεώρηση του Εθνικού Σχεδίου Ανθεκτικότητας και Ανάκαμψης, θα συμπεριληφθούν βραχείας αποκατάστασης έργα υποδομών, ύψους 500-600 εκατ. ευρώ. Έργα κυρίως οδικά και σιδηροδρομικά, καθώς και η αποκατάσταση γεφυρών.

2ος Άξονας: Η υλοποίηση νέων έργων, ακόμη και με τον εκ βάθρων επανασχεδιασμό και την κατασκευή υποδομών, υψηλότερης ανθεκτικότητας σε δυσμενέστερες καταστάσεις (EIB: “build back better”), ώστε να μετριάσουμε, όσο είναι εφικτό, μελλοντικούς κινδύνους. Προς αυτή την κατεύθυνση, θα απαιτηθεί η συμβολή ειδικών και επιστημόνων, από την ακαδημαϊκή κοινότητα, θεσμικούς φορείς και τη δημόσια διοίκηση, ώστε να ενσωματώσουμε την κλιματική παράμετρο στην υλοποίηση έργων υποδομών, μεταξύ άλλων και αντιπλημμυρικών έργων.

Επίσης, θα απαιτηθεί η άμεση και αποτελεσματική παρακολούθηση των μελετών και έργων σε όλες τις φάσεις τους, μέχρι και την ολοκλήρωσή τους. Και φυσικά θα απαιτηθούν πρόσθετοι χρηματοδοτικοί πόροι, προφανώς περισσότεροι σε σχέση με το παρελθόν, μέσα από την αξιοποίηση, όπως συμφωνήσαμε εχθές, επιλέξιμων –μελλοντικά– χρηματοδοτικών εργαλείων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

3ος Άξονας: Ο έλεγχος και η συντήρηση υφιστάμενων έργων, με στόχο την ενίσχυση της ασφάλειάς τους. Για παράδειγμα, οι γέφυρες αποτελούν σημαντικό μέρος του δομικού πλούτου της χώρας μας. Παρότι αντιστοιχούν -κατά μέσο όρο- μόλις στο 2-3% των χιλιομέτρων του οδικού δικτύου, αντιστοιχούν στο 30% περίπου του κόστους κατασκευής».

«Κινούμενοι πάνω σε αυτούς τους άξονες, με σχέδιο και αποφασιστικότητα, επιδιώκουμε να αποκαταστήσουμε τον πληγέντα -από τις καταστροφές- κοινωνικό, οικονομικό και παραγωγικό ιστό της χώρας μας, να ενισχύσουμε την ασφάλεια της κοινωνίας και να βαδίσουμε σε έναν δρόμο προκοπής και αλληλεγγύης, ειδικά σήμερα που η οικονομία μας το επιτρέπει, στηριζόμενη σε πιο στέρεες βάσεις», τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Ολόκληρη η ομιλία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών

Αναλυτικά, η ομιλία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών στο συνέδριο του Economist έχει ως εξής:

Η χώρα μας έχει περάσει πολλές και μεγάλες δυσκολίες τις τελευταίες εβδομάδες.

Πλήθος πρωτόγνωρων φυσικών καταστροφών έχει οδηγήσει σε τραγικές ανθρώπινες απώλειες και έχει επιφέρει βαρύ κοινωνικό, περιβαλλοντικό, οικονομικό και παραγωγικό αντίτιμο.

Αυτές οι φυσικές καταστροφές είναι το αποτέλεσμα μιας νέας πραγματικότητας.

Πραγματικότητα που πρέπει – καταρχάς – να αποδεχθούμε και να την αντιμετωπίσουμε με ενσυναίσθηση, ρεαλισμό, σωστό σχεδιασμό και αποφασιστικότητα.

Τρεις είναι οι βασικές διαπιστώσεις που χαρακτηρίζουν τη νέα πραγματικότητα:

Η 1η διαπίστωση είναι ότι αυτή συνοδεύεται από πολυάριθμες απειλές που αφορούν σε όλον τον πλανήτη.

Χώρες όπως η Τουρκία, η Βουλγαρία, η Ισπανία, η Ιταλία, η Σλοβενία, η Αυστρία, ο Καναδάς, η Νότια Κορέα, το Μεξικό, τη Λιβύη κ.α. πλήττονται από πολύ σοβαρές φυσικές καταστροφές.

Σύμφωνα με επιστήμονες, «προς το τέλος του αιώνα, τα ζεστά καλοκαίρια των ημερών μας, θα είναι τα δροσερά τότε».

Σύμφωνα δε με άλλους, «η μέση θερμοκρασία έχει αυξηθεί κατά 1,2 βαθμούς Κελσίου, όχι με 0,5 που ακούγαμε μέχρι πρότινος, σε σύγκριση με την προβιομηχανική περίοδο, με αποτέλεσμα μια γενικευμένη κλιματική αστάθεια, που αποτυπώνεται σε όλες τις περιοχές του πλανήτη και εκδηλώνεται με κατά τόπους ακραία καιρικά φαινόμενα».

Ανάμεσα σε αυτές, η περιοχή της Μεσογείου, το κλιματικό hot spot σύμφωνα με τα Ηνωμένα Έθνη.

Η 2η διαπίστωση είναι ότι τα ακραία καιρικά φαινόμενα αλληλο-τροφοδοτούνται, με τη συχνότητα εναλλαγής τους να ενισχύεται.Τους ισχυρούς καύσωνες και τις μεγα-πυρκαγιές διαδέχονται οι πιο καταστρεπτικές καταιγίδες και πλημμύρες.

Η 3η διαπίστωση είναι ότι ο χρόνος επανάληψης ακραίων φαινομένων πυκνώνει.

Παρατηρούμε ακραία καιρικά φαινόμενα που οδηγούν, ολοένα και συχνότερα, σε τεράστιες φυσικές καταστροφές.

Με τον “Ιανό”, πριν από 3 χρόνια, πλημμύρησαν 243.000 στρέμματα.

Σήμερα, με τον “Daniel”, με τα στοιχεία που είχαμε μέχρι πριν τέσσερις ημέρες, έχουν ξεπεράσει τα 720.000 στρέμματα.

Η Ελλάδα, την τελευταία περίπου εβδομάδα βρέθηκε αντιμέτωπη με αυτή την νέα πραγματικότητα, σε μεγαλύτερη ένταση και έκταση σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν. Ιδιαίτερα η Θεσσαλία, αλλά και τμήματα της Στερεάς Ελλάδας.

Το κόστος βαρύ, σε ανθρώπινες ζωές, περιουσίες, φυτικό και ζωικό κεφάλαιο, καθώς και υποδομές. Ακόμη, όχι πλήρως καταγεγραμμένο. Στο πεδίο των υποδομών, οι καταστροφές είναι χωρικά και δομικά εκτεταμένες.

1ον. Τα οδικά δίκτυα έχουν υποστεί πολύ σημαντικές ζημιές, τόσο στο εθνικό όσο και στο λοιπό, αστικό, επαρχιακό και αγροτικό δίκτυο.

Παρατηρούνται έντονες καθιζήσεις του οδοστρώματος έως και πλήρης αποδόμηση της υπόβασης του δρόμου, που προκλήθηκαν από υποχώρηση επιχωμάτων, λόγω του μεγάλου όγκου συσσωρευμένου νερού και της έντονης ταχύτητας που ανέπτυξαν τα όμβρια ύδατα.

Επίσης καταγράφονται κατολισθήσεις και καταστροφή των πρανών επιχωμάτων και των ορυγμάτων οδών, με αποτέλεσμα να καταστραφεί κατά τόπους το οδικό δίκτυο ή να γεμίσει το οδόστρωμα με τα προϊόντα της κατολίσθησης.

2ον. Μεγάλο πλήθος γεφυρών, επί του εθνικού και τοπικού δικτύου των πληγεισών περιοχών, έχει υποστεί σημαντικές βλάβες ή έχει -ολοσχερώς- καταστραφεί.

3ον. Έχουν προκληθεί σημαντικές βλάβες σε αποστραγγιστικά δίκτυα και αντιπλημμυρικά έργα των πληγεισών περιοχών.

4ον. Το σιδηροδρομικό δίκτυο έχει υποστεί σοβαρότατες ζημιές.

Ζημιές στον εξοπλισμό σημαντικού αριθμού ισόπεδων διαβάσεων (περίπου 30 με τις μέχρι σήμερα εκτιμήσεις), σε τμήμα της υποδομής, στην επιδομή, στη θεμελίωση μεγάλου αριθμού γεφυρών, στον εξοπλισμό σηματοδότησης / τηλεδιοίκησης, σε σιδηροδρομικούς σταθμούς.

5ον. Δημόσιες κτιριακές υποδομές έχουν υποστεί σημαντικές ζημιές, η ακριβής έκταση των οποίων διαπιστώνεται μέσω αυτοψιών από τεχνικά κλιμάκια του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και εποπτευόμενων φορέων του, που έχουν ήδη ξεκινήσει.

Ενδεικτική χαρακτηριστική περίπτωση είναι ο εποπτευόμενος φορέας «Κτιριακές Υποδομές ΑΕ», με τις αυτοψίες σε σχολεία των πληγεισών περιοχών.

Τόσο η ίδια η πραγματικότητα όσο και οι δυσμενείς συνέπειές της, δημιουργούν, αναπόφευκτα, νέα δεδομένα.

Με βάση αυτά, οφείλουμε να δράσουμε, με ταχύτητα, σχέδιο και ασφάλεια, πάνω σε 3 -ταυτόχρονα- άξονες:

1ος Άξονας: Η άμεση αποκατάσταση των ζημιών των υποδομών, με την υλοποίηση στοχευμένων τοπικών παρεμβάσεων και μέτρων έκτακτου χαρακτήρα, που θα αποκαταστήσουν την προσβασιμότητα. Σε αυτή τη κατεύθυνση, με την αναθεώρηση του Εθνικού Σχεδίου Ανθεκτικότητας και Ανάκαμψης, θα συμπεριληφθούν βραχείας αποκατάστασης έργα υποδομών, ύψους 500-600 εκατ. ευρώ. Έργα κυρίως οδικά και σιδηροδρομικά, καθώς και η αποκατάσταση γεφυρών.

Στην ίδια κατεύθυνση θα συμβάλει η ψήφιση, σε λίγες ώρες, διάταξης που κατατέθηκε εχθές το βράδυ με την οποία επιτρέπεται στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να αναλάβει τον σχεδιασμό, την ανάθεση και την εκτέλεση επειγόντων έργων αποκατάστασης στις περιοχές, που έχει συντελεστεί φυσική καταστροφή.

Ο μηχανισμός αυτός βασίζεται στο εξής δίπτυχο: Αφενός στη δυνατότητα ανάληψης σχεδιασμού, ανάθεσης, εκτέλεσης και παρακολούθησης υλοποίησης επειγόντων έργων, που δεν ανήκουν σήμερα στην αρμοδιότητα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Με τον τρόπο αυτό η κεντρική διοίκηση έρχεται άμεσα αρωγός επίλυσης ζωτικών προβλημάτων, που αντιμετωπίζουν πρωτίστως οι κάτοικοι των πληγεισών περιοχών. Και αφετέρου στην επιτάχυνση των διαδικασιών, που αφορούν  στην εκκίνηση και υλοποίηση έργων αποκατάστασης. Η ανάληψη των έκτακτων αυτών αρμοδιοτήτων από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα γίνεται κατόπιν εισήγησης του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών με πράξη Υπουργικού Συμβουλίου και για τα έργα που περιγράφονται στην πράξη αυτή.

2ος Άξονας: Η υλοποίηση νέων έργων, ακόμη και με τον εκ βάθρων επανασχεδιασμό και την κατασκευή υποδομών, υψηλότερης ανθεκτικότητας σε δυσμενέστερες καταστάσεις (EIB: “build back better”), ώστε να μετριάσουμε, όσο είναι εφικτό, μελλοντικούς κινδύνους.

Προς αυτή την κατεύθυνση, θα απαιτηθεί η συμβολή ειδικών και επιστημόνων, από την ακαδημαϊκή κοινότητα, θεσμικούς φορείς και τη δημόσια διοίκηση, ώστε να ενσωματώσουμε την κλιματική παράμετρο στην υλοποίηση έργων υποδομών, μεταξύ άλλων και αντιπλημμυρικών έργων.

Επίσης, θα απαιτηθεί η άμεση και αποτελεσματική παρακολούθηση των μελετών και έργων σε όλες τις φάσεις τους, μέχρι και την ολοκλήρωσή τους. Και φυσικά θα απαιτηθούν πρόσθετοι χρηματοδοτικοί πόροι, προφανώς περισσότεροι σε σχέση με το παρελθόν, μέσα από την αξιοποίηση, όπως συμφωνήσαμε εχθές, επιλέξιμων –μελλοντικά– χρηματοδοτικών εργαλείων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

3ος Άξονας: Ο έλεγχος και η συντήρηση υφιστάμενων έργων, με στόχο την ενίσχυση της ασφάλειάς τους, κάτι το οποίο είχα την ευκαιρία να συζητήσω την προηγούμενη εβδομάδα. Για παράδειγμα, οι γέφυρες αποτελούν σημαντικό μέρος του δομικού πλούτου της χώρας μας. Παρότι αντιστοιχούν -κατά μέσο όρο- μόλις στο 2-3% των χιλιομέτρων του οδικού δικτύου, αντιστοιχούν στο 30% περίπου του κόστους κατασκευής. 

Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει ήδη συντάξει το Εθνικό Μητρώο Γεφυρών, που συνιστά την Ηλεκτρονική Βάση Δεδομένων, το Εθνικό Εγχειρίδιο Επιθεώρησης και Αξιολόγησης Γεφυρών, και τον Κανονισμό Επιθεώρησης και Συντήρησης Γεφυρών.

Στο αμέσως προσεχές διάστημα, σε εφαρμογή Νόμου του 2022, θα εκδοθεί Υπουργική Απόφαση για την έγκριση του Κανονισμού και τη συγκρότηση της Διοικητικής Αρχής Γεφυρών, η οποία θα εποπτεύει την εφαρμογή και την τήρηση των κανόνων σε όλες τις γέφυρες με άνοιγμα μήκους άνω των 6 μέτρων.

Μετά την έκδοση της Υπουργικής Απόφασης ξεκινά η άμεση εφαρμογή του Κανονισμού προς διενέργεια περιοδικών επιθεωρήσεων και αξιολόγηση της υφιστάμενης κατάστασης. Παράλληλα, με την εφαρμογή του Εθνικού Μητρώου Γεφυρών, μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών ανάρτησής του, θα ξεκινήσει η καταγραφή των γεφυρών από τους αρμόδιους φορείς.

Κινούμενοι πάνω σε αυτούς τους άξονες, με σχέδιο και αποφασιστικότητα, επιδιώκουμε να αποκαταστήσουμε τον πληγέντα – από τις καταστροφές – κοινωνικό, οικονομικό και παραγωγικό ιστό της χώρας μας, να ενισχύσουμε την ασφάλεια της κοινωνίας και να βαδίσουμε σε έναν δρόμο προκοπής και αλληλεγγύης, ειδικά σήμερα που η οικονομία μας το επιτρέπει, στηριζόμενη σε πιο στέρεες βάσεις.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΑΙΚΟΥΡΑΣΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑ DANIELΟΔΙΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣΥΠΟΔΟΜΕΣΓΕΦΥΡΕΣΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ

Σχετικά Άρθρα

MMM

Χρήστος Σταϊκούρας: Οι πέντε πυλώνες που αναβαθμίζουν την Ελλάδα

29 Νοεμβρίου, 2023
Neue Wasserstoff-Tankstelle in der Hanauer Landstraße 334 in Frankfurt - Deutsches H2-Tankstellennetz wächst auf 30 Standorte (Copyright: H2 MOBILITY // Felix Krumbholz)  New hydrogen station in Frankfurt's Hanauer Landstrasse 334 - German H2 refuelling stationnetwork grows to 30 (Copyright: H2 MOBILITY // Felix Krumbholz)
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Χρ. Σταϊκούρας: Το υδρογόνο μπορεί να καλύψει το 20%-50% της ζήτησης στις μεταφορές, προτεραιότητα οδικές μεταφορές και αεροπλοΐα

28 Νοεμβρίου, 2023
MMM

Το δεύτερο εξάμηνο του 2024 η λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης, δήλωσε ο Χρήστος Σταϊκούρας

25 Νοεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ξεκίνησαν οι εργασίες του Μπράλος – Άμφισσα, με ορίζοντα ολοκλήρωσης τον Αύγουστο του 2027

23 Νοεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Επιστολή της ΠΕΣΕΔΕ για το κλείσιμο συγχρηματοδοτούμενων έργων ΕΣΠΑ 2014 – 2020

22 Νοεμβρίου, 2023
MMM

Χρ. Σταϊκούρας: Ενεργοποιούμε 7 πηγές χρηματοδότησης για αναβάθμιση των υποδομών και μεταφορών

21 Νοεμβρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

ΣΤΕΕΑΕ: Υποστηρικτής του ITC 2023 – 6oυ Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Με πλοία Ro – Ro θα μεταφερθούν στην Ελλάδα τα 250 ηλεκτρικά λεωφορεία της κινεζικής YUTONG

28 Νοεμβρίου, 2023

H Skyserv συνεχίζει να “παράγει” μεγάλα κέρδη, αλλά και αεροσκάφη στη SKY express

27 Νοεμβρίου, 2023

Στα 9,02 εκατ. ευρώ τα έσοδα της FREE NOW (πρώην ΒΕΑΤ) στην Ελλάδα. Η πορεία του 2023

24 Νοεμβρίου, 2023

Το έργο των συμβούλων του Υπερταμείου για την αξιοποίηση των 22 κρατικών περιφερειακών αεροδρομίων

28 Νοεμβρίου, 2023

ΟΑΣΑ: Καταθέτει αίτημα θεραπείας για την έγκριση της 4μηνης ανανέωσης ανάθεσης έργου στα ΚΤΕΛ

25 Νοεμβρίου, 2023

Υπογράφεται η σύμβαση για την κατασκευή της σιδηροδρομικής στάσης στο Κρυονέρι

28 Νοεμβρίου, 2023

Webinar από την Ελληνική Αεροπορική Ένωση στις 24 Νοεμβρίου

23 Νοεμβρίου, 2023

Στα 1,78 εκατ. ευρώ τα έσοδα και στα 0,08 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη της Taxiplon το 2022

27 Νοεμβρίου, 2023

Ανακάμπτουν οι αερομεταφορές, ανακάμπτει και η επίγεια εξυπηρέτηση. Τα μεγέθη της Goldair Handling

1

Hellenic Train: Έχει λάβει δάνεια 68 εκατ. από τη μητρική Trenitalia, στα 114 εκατ. οι απαιτήσεις από δημόσιο και προμηθευτές

1

Δικαιώματα επιβατών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Αποζημίωση 30 – 2.500 ευρώ

29 Νοεμβρίου, 2023

Στο 2% η ανάπτυξη στην Ελλάδα, το 2024, εκτιμά ο ΟΟΣΑ

29 Νοεμβρίου, 2023

Η Κομισιόν ενέκρινε σειρά προτάσεων για βελτίωση των δικαιωμάτων και καλύτερη ενημέρωση των επιβατών

29 Νοεμβρίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα στις 5 και 6 Δεκεμβρίου, 48ωρη απεργία από το ΣΑΤΑ

29 Νοεμβρίου, 2023

Ερώτηση για την κατάρρευση οδοστρώματος στον άξονα Φλώρινα – Βίγλα Πισοδερίου κατέθεσε η Π. Πέρκα

29 Νοεμβρίου, 2023

5,8 εκατ. θέσεις στην Ελλάδα προσφέρει η Ryanair τη θερινή περίοδο του 2024

29 Νοεμβρίου, 2023

Νέες πολιτιστικές εμπειρίες στον ΔΑΑ

29 Νοεμβρίου, 2023

Η Kuehne+Nagel εξαγοράζει την καναδική εκτελωνιστική Farrow

29 Νοεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ