• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 24 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διπλή διάκριση, στα Green Brand Awards, για Νέα και Κεντρικό Οδό

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    24ωρη απεργία στο μετρό την Τρίτη 28 Μαρτίου, τα αιτήματα του ΣΕΛΜΑ

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τραμ και μετρό στις 25 Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διπλή διάκριση, στα Green Brand Awards, για Νέα και Κεντρικό Οδό

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    24ωρη απεργία στο μετρό την Τρίτη 28 Μαρτίου, τα αιτήματα του ΣΕΛΜΑ

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τραμ και μετρό στις 25 Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

“Χτίζοντας” ένα μέλλον με αυτόνομα οχήματα στους δρόμους της Ευρώπης. Ολοκληρώθηκε το ICT4CART

vvegiazi by vvegiazi
25 Ιανουαρίου, 2022
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Όσοι υπήρξαν μάρτυρες των ερευνητικών αποτελεσμάτων του έργου ICT4CART πείστηκαν για ακόμα μια φορά ότι τα αυτόνομα οχήματα δεν αποτελούν ουτοπία, αλλά πραγματικότητα στους δρόμους της Ευρώπης.

Με πιλοτικές δοκιμές στην Αυστρία, την Γερμανία, την Ιταλία και τα Ιταλό-Αυστριακά σύνορα, οι τεχνολογίες που αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού έργου δοκιμάστηκαν με επιτυχία, φέρνοντας πιο κοντά μας το μέλλον της αυτόματης οδήγησης.

Το έργο ξεκίνησε το 2018, όταν 21 εταίροι από 9 ευρωπαϊκά κράτη ένωσαν τις δυνάμεις τους με κοινό όραμα να φέρουν την επανάσταση στις αυτοματοποιημένες οδικές μεταφορές. και να οικοδομήσουν ένα μέλλον γεμάτο με αυτόνομα οχήματα.

Σήμερα, το Ευρωπαϊκό έργο ΙCT4CART, μετά από 3 χρόνια σημαντικών τεχνολογικών επιτυχιών, ολοκλήρωσε την ερευνητική του πορεία και ανοίγει κυριολεκτικά την πόρτα στα αυτόνομα οχήματα.

Στην κοινοπραξία του έργου συμμετείχαν πλήθος από ακαδημαϊκοί και ερευνητικοί φορείς ανά την Ευρώπη καθώς και εταιρείες-κολοσσοί (μεταξύ τους η IBM, η ΒΜW Nokia, T-Mobile, Airbus κτλπ).

Καίρια ήταν και η ελληνική συμμετοχή καθώς συντονιστικό ρόλο κατείχε το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό  Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών (ΕΠΙΣΕΥ) του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου – και η ερευνητική του ομάδα Ι-SENSE Research Group.

Από τη θέση του συντονιστή του έργου, ο Δρ Άγγελος Άμδίτης, διευθυντής Έρευνας στο ΕΠΙΣΕΥ/ΕΜΠ εξηγεί ότι «Είναι πολύ σημαντικό τα αυτόνομα οχήματα να εισαχθούν στους ευρωπαϊκούς δρόμους με συντονισμένο τρόπο αλλά και υποστηριζόμενα από την κατάλληλη επικοινωνιακή υποδομή ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος των ατυχημάτων αλλά και να μην επιβαρυνθεί η ροή της κυκλοφορίας με μεγαλύτερη κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Έτσι, κατά την διάρκεια του έργου σχεδιάστηκε, αναπτύχθηκε και δοκιμάστηκε μια ενοποιημένη υποδομή Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), η οποία διασφαλίζει ότι τα αυτόνομα οχήματα συνδέονται συνεχώς και απρόσκοπτα με τις τρέχουσες και αναδυόμενες ασύρματες τεχνολογίες και μπορούν να μοιράζονται πληροφορίες και να συντονίζονται τόσο με άλλα οχήματα, όσο και με το ευρύτερο δίκτυο των οδικών μεταφορών ώστε να επιτυγχάνουν υψηλότερα επίπεδα αυτοματισμού και για μεγαλύτερη διάρκεια».

Οι τεχνολογίες που αναπτύχθηκαν στο ICT4CART έρχονται να καλύψουν τα κενά που υπήρχαν στον τομέα της αυτοματοποιημένης οδήγησης, επιτυγχάνοντας απρόσκοπτη και αποτελεσματική ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ των αυτόνομων οχημάτων, αποτελεσματική ανάλυση των δεδομένων σε πραγματικό χρόνο και προστασία της ιδιωτικότητας τους. Δίνουν έτσι την δυνατότητα παρέμβασης των αρμόδιων υπηρεσιών και φορέων για την βελτίωση της ποιότητας των μετακινήσεων.

Μάλιστα, οι τεχνολογίες αυτές δοκιμάστηκαν σε πραγματικές συνθήκες και οι δοκιμές στέφθηκαν με μεγάλη επιτυχία και απέδειξαν την εξαιρετική απόδοση και αξιοπιστία της υποδομής υβριδικής επικοινωνίας των οχημάτων, επιτρέποντας αυτοματοποιημένη οδήγηση ακόμα υψηλότερων επιπέδων.

Κατά την παρουσίαση τους, το κοινό είχε την ευκαιρία να δει έξυπνους τρόπους στάθμευσης, προσαρμογή του επιπέδου αυτοματισμού των αυτόνομων οχημάτων κατά τη χρήση τους και την διάσχιση των διασταυρώσεων.

Συγκεκριμένα, με την χρήση των μηχανισμών που αναπτύχθηκαν στο έργο, τα αυτοκίνητα μπορούν να αντιληφθούν έγκαιρα την κίνηση άλλων συμβατικών οχημάτων και να ειδοποιήσουν άμεσα τον οδηγό να αναλάβει την οδήγηση του οχήματος σε περίπτωση ανάγκης ή απλά να μειώσει το επίπεδο αυτοματισμού, στοχεύοντας έτσι σε μεγαλύτερη οδική ασφάλεια.

Επίσης, παρουσιάστηκε στο κοινό, η χρήση ενός καινοτόμου εικονικού καθρέφτη που επιτρέπει στα αυτοκινούμενα οχήματα να «βλέπουν» την κυκλοφορία γύρω από τα αστικά περιβάλλοντα, καθιστώντας τους μη ορατούς χρήστες του δρόμου ορατούς στο συνδεδεμένο αυτοκινούμενο όχημα.

Τέλος, παρακολουθήσαμε τη διαδικασία συγχώνευσης λωρίδων με χρήση των αυτόνομων οχημάτων και τη δημιουργία ουράς σε σταθμούς διοδίων, περιπτώσεις που θεωρούνται αρκετά απαιτητικές σε πραγματικές συνθήκες.

Παράλληλα, το ICT4CART ανέπτυξε πιθανά σενάρια, επιχειρηματικά μοντέλα και τιμολογιακές πολιτικές, που θα επιτρέψουν την άμεση αξιοποίηση και χρήση του έξυπνου οικοσυστήματος μεταφορών (π.χ. από παρόχους ηλεκτρονικών εφαρμογών) για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους, δημιουργώντας έτσι νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες.

Οδεύοντας σε ένα μέλλον που η αυτοματοποιημένη οδήγηση θα είναι γεγονός, η τεχνολογία ραδιοεπικοινωνίας WiFi, ETSI ITS G5, που χρησιμοποιείται για την επικοινωνία των οχημάτων μεταξύ τους ή με την υποδομή που έχει εγκατασταθεί στους δρόμους και αναπτύχθηκε κατά την διάρκεια του ICT4CART, θα παραμείνει στις τοποθεσίες των δοκιμών σε Ιταλία και Αυστρία ακόμα και μετά την ολοκλήρωση του ICT4CART.

Με το πέρας του έργου, έγινε αντιληπτό ότι είναι απαραίτητο να προσπαθήσουμε να λύσουμε αρκετά ζητήματα που αφορούν την ασφάλεια και τα αυτόνομα οχήματα, μέσα από την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων ώστε η μετάβαση σε υψηλότερα επίπεδα αυτοματοποιημένης οδήγησης μαζί με όλα τα οφέλη της, να είναι εφικτή στο άμεσο μέλλον.

Tags:ΑΥΤΟΝΟΜΑ ΟΧΗΜΑΤΑΕΠΙΣΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΑΜΔΙΤΗΣICT4CART

Σχετικά Άρθρα

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Με τη συμμετοχή του ΕΠΙΣΕΥ, πανευρωπαϊκή άσκηση διάσωσης με drones και ρομπότ στις Αφίδνες

18 Ιανουαρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Πως θα κυκλοφορήσουν στην Ελλάδα επιβατηγά οχήματα χωρίς οδηγό. Οι όροι και οι προϋποθέσεις

16 Δεκεμβρίου, 2022
LOGISTICS

Τις αυτόνομες παραδόσεις παραγγελιών δοκιμάζει ο γαλλικός όμιλος Carrefour

14 Δεκεμβρίου, 2022
LOGISTICS

7-8 Δεκεμβρίου το 8ο Συνέδριο της ΙΤS Hellas “Τransportation & Logistics 2022: Research. Reshape. Innovate.”

22 Νοεμβρίου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

EVENTS: Ένα βήμα πιο κοντά στην αξιόπιστη αυτοματοποιημένη οδήγηση σε δύσκολες οδικές συνθήκες

2 Νοεμβρίου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Το έργο SHOW και η σημασία του στην εξέλιξη και διάδοση της αυτόνομης οδήγησης

10 Οκτωβρίου, 2022
Επόμενο άρθρο

Προκαταρκτική έρευνα για τους εγκλωβισμένους οδηγούς στην Αττική οδό διέταξε η Εισαγγελία Πρωτοδικών

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό στις 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Αποχώρησε ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος από την Επιτροπή Διερεύνησης του δυστυχήματος. Η δήλωσή του

1

Διπλή διάκριση, στα Green Brand Awards, για Νέα και Κεντρικό Οδό

24 Μαρτίου, 2023

24ωρη απεργία στο μετρό την Τρίτη 28 Μαρτίου, τα αιτήματα του ΣΕΛΜΑ

24 Μαρτίου, 2023

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τραμ και μετρό στις 25 Μαρτίου

24 Μαρτίου, 2023

Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

24 Μαρτίου, 2023

Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

24 Μαρτίου, 2023

Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

24 Μαρτίου, 2023

Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

24 Μαρτίου, 2023

Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ