• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 6 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    «Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

    5 Ιουλίου, 2022
    Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

    5 Ιουλίου, 2022
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

    5 Ιουλίου, 2022
    Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

    5 Ιουλίου, 2022
    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

    5 Ιουλίου, 2022
    Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    «Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

    5 Ιουλίου, 2022
    Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

    5 Ιουλίου, 2022
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

    5 Ιουλίου, 2022
    Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

    5 Ιουλίου, 2022
    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

    5 Ιουλίου, 2022
    Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

400 – 500 ευρώ εξοικονόμηση τον χρόνο «υπόσχονται» τα νέα ελαστικά της Goodyear

Τη νέα σειρά ελαστικών FUELMAX ENDURANCE παρουσίασε στην Ελλάδα η Goodyear

vvegiazi by vvegiazi
4 Οκτωβρίου, 2021
στο LOGISTICS, ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
400 – 500 ευρώ εξοικονόμηση τον χρόνο «υπόσχονται» τα νέα ελαστικά της Goodyear
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τη νέα σειρά ελαστικών FUELMAX ENDURANCE παρουσίασε στην Ελλάδα η Goodyear, ανακοινώνοντας παράλληλα τα αποτελέσματα πανευρωπαϊκής έρευνας με θέμα «Βιωσιμότητα: Στην Πράξη».

Το metaforespress.gr παραβρέθηκε στη σχετική εκδήλωση και συνομίλησε με εκπροσώπους της εταιρείας στα κεντρικά γραφεία στο Μαρούσι.

Σύμφωνα με τα στελέχη της Goodyear, η νέα γκάμα ελαστικών FUELMAX ENDURANCE καλύπτει τις διαφορετικές ανάγκες όλων των στόλων, σε όποιες διαδρομές κινούνται και όποιες κι εάν είναι οι προτεραιότητές τους.

Αυτό, διότι η νέα γκάμα, όπως υποστηρίζει η εταιρεία, σχεδιάστηκε για να ικανοποιεί ανάγκες διαχειριστών στόλων που πρέπει να δίνουν έμφαση στις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και στη μεγαλύτερη αποδοτικότητα καυσίμου, αλλά των οποίων οι διαδρομές, είτε περιλαμβάνουν αυτοκινητόδρομους, είτε επαρχιακούς δρόμους.

Όπως αναφέρουν τα στελέχη της εταιρείας, το ελαστικό FUELMAX ENDURANCE ενσωματώνει τη χαμηλή αντίσταση κύλισης που σχετίζεται με την οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους, αλλά επεκτείνει και τις επιλογές σε επαρχιακούς δρόμους, καθώς διαθέτει επιπλέον πρόσφυση και αντοχή.

Σε μια υπόθεση εργασίας 100.000 χιλιομέτρων, η εξοικονόμηση καυσίμου δύναται να φτάσει στα 400 – 500 ευρώ, εκτός των άλλων πλεονεκτημάτων, όπως η μεγαλύτερη ζωή, η μικρότερη επιβάρυνση του κινητήρα και η οδική ασφάλεια.

Η εταιρεία τονίζει ότι η νέα σειρά ελαστικών είναι η πιο ευέλικτη με αποδοτικότητα καυσίμου που έχει παράξει ποτέ και υπογραμμίζει ότι όλες οι διαστάσεις φέρουν την ετικέτα B για την αποδοτικότητα καυσίμου, προσφέροντας παράλληλα υψηλή απόδοση σε διαπεριφερειακές εφαρμογές.

Το δίλλημα της βιωσιμότητας

Η βιωσιμότητα αποτελεί βασικό πυλώνα που απασχολεί διαφορετικές βιομηχανίες και ενδιαφερόμενα μέρη. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρουσίασε τον Δεκέμβριο του 2019, την Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία, στοχεύοντας να γίνει η πρώτη κλιματικά ουδέτερη Ήπειρος έως το 2050 και περιλαμβάνει έναν φιλόδοξο πρωταρχικό στόχο για τη μείωση των εκπομπών αέριων του θερμοκηπίου κατά τουλάχιστον 55% έως το 2030 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 1990.

«Οι κατασκευαστές οχημάτων, οι διαχειριστές στόλων και οι χειριστές δέχονται αυξανόμενη πίεση για να επιτύχουν τους στόχους βιωσιμότητας, ενώ παράλληλα λειτουργούν με χαμηλά περιθώρια κέρδους.

Οι ρυθμιστικές αρχές, οι επενδυτές και οι πελάτες απαιτούν τη μεταφορά «πιο πράσινων» προϊόντων με τον πλέον βιώσιμο τρόπο. Για να υποστηριχθεί μια πραγματική μετάβαση προς ένα κλιματικά ουδέτερο μέλλον σε ένα πολύ περίπλοκο περιβάλλον, όπως οι μεταφορές, οι λειτουργίες θα πρέπει να είναι τόσο πράσινες όσο και αποτελεσματικές, χωρίς να γίνονται πολύπλοκες», δήλωσε ο Grégory Boucharlat, αντιπρόεδρος Commercial Europe της Goodyear.

«Με το νέο FUELMAX ENDURANCE, τα ίδια επίπεδα αποδοτικότητάς καυσίμου που εντοπίζει κανείς σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων, επιτυγχάνονται τώρα και σε δευτερεύοντες και επαρχιακούς δρόμους.

Το νέο ελαστικό είναι αποδοτικό και ανθεκτικό στις φθορές, προσφέρει χαμηλές εκπομπές ρύπων και εξαιρετική πρόσφυση, καθώς και απόδοση μακράς διάρκειας και κορυφαία χιλιομετρική απόδοση.

Με αυτή τη νέα σειρά προϊόντων, θέλαμε να γεφυρώσουμε το χάσμα μεταξύ της βιωσιμότητας και της πραγματικότητας που βιώνουν οι επιχειρήσεις του κλάδου», συμπλήρωσε ο κ. Boucharlat.

Η απόφαση της Goodyear να λανσάρει μια νέα σειρά που επικεντρώνεται τόσο στην απόδοση καυσίμου όσο και στην αντοχή του ελαστικού, αποτελεί μια κίνηση προς ένα πιο βιώσιμο κλάδο μεταφορών και μια απάντηση στην αυξανόμενη ζήτηση για πιο ευέλικτα προϊόντα τόσο από τις εταιρείες μεταφορών όσο και από τους κατασκευαστές φορτηγών.

Αποτελεσματική απόδοση μακράς διάρκειας

Ως ένα νέο standard ελαστικό για τα καινούρια φορτηγά, η σειρά καλύπτει μια μεγάλη γκάμα εφαρμογών μεταφοράς εμπορευμάτων, ενώ υποστηρίζει τους κατασκευαστές να μειώσουν περαιτέρω τα επίπεδα εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στα νέα βαρέα οχήματα, κατά 2% κατά μέσο όρο σε σύγκριση με ένα ελαστικό με ετικέτα C για την απόδοση καυσίμου.

Σε συμμόρφωση με το ευρύτερο σχέδιο της Ε.Ε., οι εκπομπές CO2 των νέων επαγγελματικών οχημάτων παραγωγής πρέπει να μειωθούν κατά 15% από το 2025, ενώ στη συνέχεια, το ποσοστό αυτό πρέπει να αυξηθεί στο 30% μέχρι το 2030 σε σύγκριση με τα όρια του 2019-20.

Τώρα οι εταιρείες μεταφορών, στο ζήτημα επιλογής ελαστικών, έπρεπε να διαλέξουν μεταξύ αντοχής, ισχυρής χιλιομετρικής απόδοσης ή εξαιρετικής απόδοσης καυσίμου.

Η σειρά FUELMAX ENDURANCE έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει αυτήν την επιλογή, για τους διαχειριστές στόλου που αναζητούν οικονομία κόστους και καυσίμου, καθώς δεν δραστηριοποιούνται μόνο σε ένα είδος δρόμου.

«Η σειρά FUELMAX ENDURANCE αλλάζει τα δεδομένα στον κλάδο των ελαστικών και μεταφορών καθώς χαρακτηρίζεται από υψηλή απόδοση και ευελιξία προσφέροντας τόσο χαμηλές εκπομπές ρύπων όσο και εξαιρετική χιλιομετρική απόδοση και πρόσφυση», τόνισε ο Maciej Szymanski, Marketing Director Commercial Business Unit Europe στη Goodyear.

«Η μείωση κατά 2% των εκπομπών ρύπων οδηγεί σε εξοικονόμηση περίπου 1 τόνου εκπομπών CO2 και 400 λίτρων καυσίμου ανά φορτηγό, ετησίως.

Σε περίπτωση που ένας στόλος 100 οχημάτων αλλάξει από ελαστικό ετικέτας C σε ελαστικό ετικέτας B με ενισχυμένη οικονομία καυσίμου όπως το FUELMAX ENDURANCE, αυτό θα σήμαινε πιθανή εξοικονόμηση 100 τόνων εκπομπών CO2 και 40.000 λίτρων καυσίμου, ετησίως.

Μπορείτε να φανταστείτε τί δυνατότητες δημιουργούνται, όταν αρχίσουμε να πολλαπλασιάζουμε τον αριθμό των οχημάτων και των στόλων», συμπλήρωσε ο κ. Szymanski.

Βασικοί τομείς ανάπτυξης

Στην προσπάθεια τους να δημιουργήσουν νέα πρότυπα, οι μηχανικοί της Goodyear επικεντρώθηκαν στο να συνδυάσουν 3 αντικρουόμενα στοιχεία για να εξασφαλίσουν την απόδοση του καυσίμου και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων απέναντι 1) στη χιλιομετρική απόδοση 2) στην πρόσφυση και 3) στην ευελιξία.

Αρχικά, η ανάπτυξη της νέας σειράς ελαστικών βασίζεται στις δοκιμασμένες τεχνολογίες Goodyear. Επιπρόσθετα, οι εξατομικευμένες τεχνολογίες για το ελαστικό άξονα τιμονιού και διαφορικού, διευρύνουν τις αποδεδειγμένες δυνατότητες εξοικονόμησης καυσίμου σε ένα ευρύτερο φάσμα διαδρομών, ενώ διασφαλίζουν την πρόσφυση, το κράτημα και τη χιλιομετρική απόδοση μέσω ενός στιβαρού και ευέλικτου σχεδιασμού.

Το ελαστικό άξονα τιμονιού FUELMAX S ENDURANCE συνδυάζει την αποδεδειγμένη τεχνολογία IntelliMax Rib της Goodyear με σχεδίαση 5 ή 6 λωρίδων με εφευρετικότητα στην κατανομή και τη γεωμετρία των αυλακώσεων.

 

Η Goodyear τονίζει ότι η νέα σειρά ελαστικών είναι η πιο ευέλικτη με αποδοτικότητα καυσίμου που έχει παράξει ποτέ και υπογραμμίζει ότι όλες οι διαστάσεις φέρουν την ετικέτα B για την αποδοτικότητα καυσίμου, προσφέροντας παράλληλα υψηλή απόδοση σε διαπεριφερειακές εφαρμογές

 

Οι ενισχυμένες γέφυρες στις λωρίδες των ώμων συνδέονται κατά την κύλιση του ελαστικού, αυξάνοντας τη στιβαρότητά του και περιορίζοντας τη φθορά που δημιουργείται σε πιο απαιτητικές διαδρομές εκτός αυτοκινητόδρομου, όπου η οδήγηση με συνεχείς στάσεις, οι πέτρες, οι πολλές στροφές και οι ελιγμοί μαζί με το συχνότερο φρενάρισμα επιβαρύνουν περισσότερο τα ελαστικά.

Το αυξημένο βάθος πέλματος σε επιλεγμένες διαστάσεις ελαστικού τιμονιού έχει ως αποτέλεσμα ένα πιο ανθεκτικό καουτσούκ, παρέχοντας καλύτερο κράτημα μέχρι το τέλος της ζωής του ελαστικού.

Μια πρωτοποριακή σύνθεση πέλματος με χαμηλή απώλεια ενέργειας αντισταθμίζει την αύξηση της θερμότητας που προκαλείται από την αυξημένη πίεση στα ελαστικά τιμονιού.

Ορισμένα ελαστικά τιμονιού διαθέτουν επίσης μια βελτιστοποιημένη σύνθεση πλευρικού τοιχώματος που συμβάλλει περαιτέρω σε χαμηλότερες εκπομπές και καλύτερη απόδοση καυσίμου, καθώς μειώνει την κάμψη και την παραμόρφωση του πλευρικού τοιχώματος σε διαδρομές εκτός αυτοκινητόδρομου.

Επιπλέον, η καινοτόμος σύνθεση πέλματος του ελαστικού τιμονιού, περιλαμβάνει μια ειδική διαδικασία αυτοθεραπείας για περαιτέρω βελτιστοποίηση της αντίστασης κύλισης. Ο σχεδιασμός του πέλματος περιλαμβάνει μεγάλο αριθμό βαθιών εγκοπών, βαθιές κεντρικές αυλακώσεις και περισσότερες αιχμηρές άκρες για βελτίωση της πρόσφυσης και πιο αποτελεσματική απομάκρυνση του νερού.

Συνδυάζοντας αναγνωρισμένες και νέες τεχνολογίες, η πλήρης γκάμα FUELMAX ENDURANCE παρέχει υψηλή απόδοση καυσίμου (κατηγορίας B), με αυξημένη στιβαρότητα, κράτημα και πρόσφυση μέχρι το τέλος της ζωής του ελαστικού.

Τόσο τα ελαστικά τιμονιού όσο και διαφορικού διαθέτουν την πιστοποίηση 3PMSF και είναι εξοπλισμένα με RFID που επιτρέπει τη συνδεδεμένη διαχείριση ελαστικών.

Υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της Goodyear για την κυκλική οικονομία, η νέα σειρά FUELMAX ENDURANCE είναι πλήρως συμβατή με το πρόγραμμα Goodyear’s Retreading.

Το ελαστικό άξονα διαφορικού θα είναι διαθέσιμο ως premium TreadMax θερμής αναγόμωσης, προσθέτοντας επιπλέον χιλιομετρική απόδοση, ενώ παρέχει τις ίδιες λειτουργίες και οφέλη με το νέο καινοτόμο πέλμα και μειώνει το κόστος των ελαστικών έως και 30%.

Σε συνδυασμό με τις έξυπνες λύσεις παρακολούθησης των ελαστικών της Goodyear, όπως το Goodyear TPMS, το Drive-Over-Reader και το πρόσφατα λανσαρισμένο DrivePoint, η διάρκεια ζωής και η απόδοση καυσίμου μπορούν να βελτιωθούν σημαντικά.

Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται περαιτέρω υποστήριξη των εταιρειών μεταφορών στην πορεία τους προς ένα πιο «πράσινο» περιβάλλον.

Tags:GOODYEAR DUNLOPGOODYEARΕΛΑΣΤΙΚΑΦΟΡΤΗΓΑΠΣΧΕΜΟΦΑΕ

Σχετικά Άρθρα

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών
LOGISTICS

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022
ACEA προς ΕΕ: Καταλήξτε άμεσα σε συμφωνία για την αναθεώρηση της Ευρωβινιέτας
LOGISTICS

IRU: «Σοκ και έκπληξη» με την επέκταση του ETS II στις οδικές μεταφορές. Τι αντιπροτείνει

23 Ιουνίου, 2022
Επέκταση κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στον κόμβο Ραχών στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Συνεχίζεται η πτώση στην ευρωπαϊκή αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου. Μείωση 17,7% τον Μάιο

23 Ιουνίου, 2022
H Yokohama ξεκινά πρακτικές δοκιμές της υπηρεσίας υποστήριξης ελαστικών για ταξί
MMM

H Yokohama ξεκινά πρακτικές δοκιμές της υπηρεσίας υποστήριξης ελαστικών για ταξί

22 Ιουνίου, 2022
13 χρόνια λειτουργίας συμπλήρωσε η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρικούπης»
LOGISTICS

Η έλλειψη οδηγών φορτηγών αυξάνεται παγκοσμίως και αναμένεται να αγγίξει έως και 40% το 2022. Η έρευνα της IRU

17 Ιουνίου, 2022
Αύξηση 9% σε επιβάτες και 1,2% σε πτήσεις, τον Ιανουάριο, στα ελληνικά αεροδρόμια
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Σημαντική άνοδος στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων τον Μάιο (10,6%). Σε μεγάλη πτώση παραμένουν τα λεωφορεία

13 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Νέο συγκρότημα αποθηκών στον Ασπρόπυργο από την Prodea

Προχωρούν το Επιχειρηματικό Πάρκο Ειδικού Τύπου στην Αυλίδα και οι νέες αποθήκες logistics της ΜΑΚΙΟΣ στον Ασπρόπυργο

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Απεργιακές κινητοποιήσεις (στάσεις εργασίας, 24ωρες απεργίες), τον Ιούλιο, στον ΟΑΣΘ

4 Ιουλίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης

«Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

5 Ιουλίου, 2022
Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

5 Ιουλίου, 2022

Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

5 Ιουλίου, 2022
Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά

Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

5 Ιουλίου, 2022
Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

5 Ιουλίου, 2022
Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing

Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

5 Ιουλίου, 2022
Εγκρίθηκε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» 2021-2027

Εγκρίθηκε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» 2021-2027

5 Ιουλίου, 2022
Επαναδημοπρατήθηκε ο διαγωνισμός για την προμήθεια 25 συρμών Τραμ, ύψους 64,25 εκατ.

Παραδίδεται 5 μήνες νωρίτερα η παράκαμψη Αμφιλοχίας. Θα προχωρήσει η υποθαλάσσια ζεύξη της Λευκάδας

5 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ