• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 26 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

    26 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

    26 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

    26 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

    26 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

    26 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

    26 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Κων/νος Μακέδος (ΤΜΕΔΕ): Σημαντική η ενίσχυση των φορέων εγγυοδοσίας για να γίνουν εφαλτήριο οικονομικής ανάπτυξης

vvegiazi by vvegiazi
24 Ιουνίου, 2019
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Παρέμβαση εφ’ όλης της ύλης για την κατασκευαστική αγορά πραγματοποίησε ο πρόεδρος του ΤΜΕΔΕ, Κωνσταντίνος Μακέδος, στο πλαίσιο των εργασιών της 1ης ημέρας του 3ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών, που συνδιοργάνωσαν οι ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.

Ο κ. Μακέδος υπογράμμισε το ισχυρό αναπτυξιακό αποτύπωμα των νέων έργων υποδομών δεδομένου ότι, όπως είπε, ο σχεδιασμός και η υλοποίησή τους έχουν υψηλή προστιθέμενη αξία για την τόνωση της εγχώριας οικονομίας ενώ παράλληλα δημιουργούν νέες και καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας.

«H νέα ύλη έργων προκύπτει από την ίδια την πραγματικότητα», τόνισε αναφερόμενος, μεταξύ άλλων, στις προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής, το κόστος της οποίας προσδιόρισε στα 700 δισ. ευρώ για τη χώρα μέχρι το τέλος του αιώνα, στις τεχνολογικές και επιστημονικές εξελίξεις της «4ης Βιομηχανικής Επανάστασης», στις ανάγκες για τη δημιουργία των «ανθεκτικών» πόλεων του μέλλοντος με την ανάπτυξη υποδομών υψηλών απαιτήσεων αλλά και τη συντήρηση των υφισταμένων αλλά και στην ενεργειακή μετάβαση σε μία κοινωνία μηδενικών εκπομπών ρύπων.

Σε μια συγκυρία που διαμορφώνει νέες απαιτήσεις σε επίπεδο χρηματοδότησης, ο πρόεδρος του ΤΜΕΔΕ ανέδειξε τον κομβικό ρόλο των ιδιωτικών κεφαλαίων για την υλοποίηση έργων υποδομής κάνοντας ειδική αναφορά στην Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, η οποία συμμετέχει ενεργά σε αυτόν τον τομέα, είτε μέσω διαφόρων χρηματοδοτικών προγραμμάτων (COSME, ERDF, InnocFin, Other EU programs) είτε πλέον μέσω του InvestEU.

Ανέδειξε με αυτόν τον τρόπο κι από μεριάς του, την αδήριτη ανάγκη εξεύρεσης σύγχρονων χρηματοδοτικών εργαλείων λέγοντας, με αυτή την ευκαιρία, πως έπειτα από αξιολόγηση της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, και εισήγηση της Τράπεζας της Ελλάδος και του SSM, εγκρίθηκε η ειδική συμμετοχή του ΤΜΕΔΕ στην AΤTICA BANK, καθιστώντας πλέον τον φορέα έναν ιδιώτη θεσμικό επενδυτή σε Ευρωπαϊκά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα.

Εξέλιξη που όπως είπε, ο κ. Μακέδος λειτουργεί συνδυαστικά με την πρόσφατη ένταξη του ΤΜΕΔΕ ως πλήρες μέλος και στον AECM, τον Ευρωπαϊκό Φορέα Εγγυοδοσίας, προκειμένου να διαδραματίσει ενεργό ρόλο στην πραγματοποίηση νέων έργων, που έχει ανάγκη η χώρα.

Ο πρόεδρος του ΤΜΕΔΕ δεν παρέλειψε φυσικά να αναφερθεί εκτενέστερα στον εγγυοδοτικό ρόλο του ΤΜΕΔΕ παραθέτοντας σχετικά στοιχεία. Σύμφωνα με τον ίδιο, με έτος αναφοράς το 2018, ο φορέας εξέδωσε 47.048 εγγυητικές επιστολές, το 95% των οποίων αφορούν κεφάλαια μικρότερα των 50.000 ευρώ.

Αναφορικά με τη φύση τους, σημείωσε ότι μόλις το 17% αφορούσαν εγγυητικές καλής εκτέλεσης με τον συντριπτικό όγκο, της τάξης του 80%, να αφορά εγγυητικές συμμετοχής, γεγονός που, όπως παρατήρησε, «καταδεικνύει ότι το ράλι προσφορών και εκπτώσεων κάτω του κόστους συνεχίστηκε και το 2018, και δυστυχώς με βάση τα μέχρι τώρα στοιχεία, συνεχίζεται και το 2019».

«Είμαστε σε συνεργασία με όλο τον τεχνικό κόσμο και προχωράμε με σταθερά βήματα στον εκσυγχρονισμό του υφιστάμενου κανονισμού εγγυοδοσίας» συνέχισε λέγοντας ο κ. Μακέδος, «περιμένουμε όμως και από την Πολιτεία τις αντίστοιχες νομοθετικές πρωτοβουλίες προκειμένου αυτή η παθογένεια του συστήματος προσφορών να μπει στη σωστή της βάση».

Πρόσθεσε πως η ενίσχυση των φορέων εγγυοδοσίας είναι σημαντική προκειμένου αυτοί να αποτελέσουν εφαλτήριο για την ανάπτυξη της οικονομίας καθώς, όπως είπε, ένας εγγυοδοτικός φορέας, σε συνεργασία με ένα χρηματοπιστωτικό ίδρυμα «μπορεί να διατελέσει σημαντικό εργαλείο στην παροχή χρηματοδότησης προς τις ιδιωτικές επιχειρήσεις για την υλοποίηση έργων υποδομής», μέσα από μια παραγωγική δομή συνεργασίας.

Κλείνοντας την ομιλία του ο κ. Μακέδος, σημείωσε πως η νέα τάση στη χρηματοδότηση υποδομών είναι η νέα χρηματοδότηση να έρχεται αφού το έργο έχει υλοποιηθεί και έχει ξεκινήσει να αποδίδει καθώς αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του συνολικού κόστους δανεισμού για το έργο, δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα στον καινούριο επενδυτή -εφόσον έχει στοιχεία για τα Cash Flow- να πετυχαίνει μία απόδοση στα χρήματά του με σχετική ασφάλεια.

Τέλος, συμπέρανε πως η παραπάνω τάση είναι «σαφώς προς τη σωστή κατεύθυνση» και σε θέση να αναστρέψει προβλήματα και της εγχώριας κατασκευαστικής αγοράς.

Tags:3ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣΤΜΕΔΕ

Σχετικά Άρθρα

ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Η Intrakat «δεν το βάζει κάτω». Νέα προσέγγιση για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ

24 Μαρτίου, 2023
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ο όμιλος ΑΒΑΞ ολοκλήρωσε σταθμό παραγωγής ενέργειας 4.650 MW στην Bismayah του Ιράκ

20 Μαρτίου, 2023
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Έργα (οδικά και σιδηροδρομικά) υπάρχουν, θα «προλάβουν» οι κατασκευαστικές;

28 Φεβρουαρίου, 2023
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Η «μοναξιά» της ΑΒΑΞ σε ορισμένους διαγωνισμούς έργων έχει την εξήγησή της

23 Φεβρουαρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

ΑΒΑΞ: Στα 2,2 δισ. το ανεκτέλεστο των έργων, στα 500 εκατ. τα έσοδα από κατασκευές το 2023 (πίνακες)

22 Φεβρουαρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Εκπαιδευτικές ημερίδες, 1-3 και 15-17 Μαρτίου, για τη χρήση του BIM στις κατασκευές

20 Φεβρουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Δ. Γκατσώνης, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου: Η επόμενη γενιά των "έξυπνων" αυτοκινητόδρομων

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό στις 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

26 Μαρτίου, 2023

Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

26 Μαρτίου, 2023

Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

26 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

24 Μαρτίου, 2023

Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

24 Μαρτίου, 2023

Scania is introducing a digital dashboard

24 Μαρτίου, 2023

Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ