ΑρχικήΑυτοκινητόδρομοι774.337 ηλεκτρονικούς πομποδέκτες έχουν διαθέσει οι αυτοκινητόδρομοι. Η Αττική Οδός 597.000

774.337 ηλεκτρονικούς πομποδέκτες έχουν διαθέσει οι αυτοκινητόδρομοι. Η Αττική Οδός 597.000

774.337 πομποδέκτες έχει διαθέσει η Hellastron και ειδικότερα, οι αυτοκινητόδρομοι Αττική Οδός, Γέφυρα, Νέα Οδός, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, Ολυμπία Οδός και Κεντρική Οδός (Μορέας και Εγνατία Οδός δεν έχουν διαθέσει πομποδέκτες).

Του Φώτη Φωτεινού

Σύμφωνα με τα απολογιστικά στοιχεία του 2017, που παρουσίασε στο 2ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών, ο πρόεδρος της Hellastron Βασίλης Χαλκιάς η Αττική Οδός έχει διαθέσει 596.897 πομποδέκτες, η Νέα Οδός (τμήμα ΠΑΘΕ και Ιόνια Οδός) 74.158, η Ολυμπία Οδός 47.211 και ο Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου 38.211.

Σε σχέση με το 2016, όλοι αυτοκινητόδρομοι παρουσιάζουν αύξηση στους πομποδέκτες, κάτι το οποίο αποτελεί θετική εξέλιξη.

Αξιοσημείωτο είναι ότι, στην Αττική Οδό, το 50,8% των συναλλαγών διεξάγεται με ηλεκτρονικό πομποδέκτη, έναντι 30% στην Ολυμπία Οδό, 28,9% στο Μορέα (στον Μορέα χρησιμοποιείται, κυρίως, ο πομποδέκτης της Αττικής Οδού, όπως και σε άλλους αυτοκινητοδρόμους), 22,6% στη Γέφυρα και 20,6% στον Αιγαίου.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Hellastron, η ολοκλήρωση των αυτοκινητοδρόμων επιφέρει βελτιωμένη προσβασιμότητα και κινητικότητα ατόμων και προϊόντων, μείωση κόστους μεταφοράς αγαθών, αύξηση παραγωγικότητας, ενίσχυση τοπικών οικονομιών και φυσικά, βελτίωση της οδικής ασφάλειας.

Το 2017, τα οδικά δίκτυα της χώρας, ήτοι η Εγνατία Οδός, η Γέφυρα, η Αττική Οδός, η Ολυμπία Οδός, ο Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, ο Μορέας, η Κεντρική Οδός και η Νέα Οδός συνέθεταν 2.133 χιλιόμετρα σύγχρονων αυτοκινητοδρόμων.

Συνοπτικά, τα μέλη της Hellastron διαχειρίζονται περισσότερα από 90.000 συμβάντα το χρόνο, ενώ περισσότερα από 100 περίπολα οδικής ασφάλειας καλύπτουν το σύνολο του δικτύου και λειτουργούν σε 24ωρη βάση, 365 ημέρες το χρόνο.

Ο μέσος χρόνος ανταπόκρισης στα συμβάντα είναι μικρότερος των 6 λεπτών στο αστικό κομμάτι και μικρότερος των 13 λεπτών σε όλα τα άλλα τμήματα.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο