Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Night street scene in Bucharest old city, on Postei Street(Strada Postei), 04-10-2014.
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η ERGOTRAK αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας των λεωφορείων Otokar στην Ελλάδα

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Alfa Romeo Tonale Hybrid 160 VGT Ti: Το πάθος συναντάει την καρδιά των C-SUV

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    DHL Express secures top spot as Europe’s Best Workplace™ 2023 for 3rd time in a row

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Χρήστος Σταϊκούρας: Ενισχύεται ο ρόλος της Ελλάδας στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»: Ένα επιτυχημένο case study διαρκούς προόδου και εξέλιξης

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Χρ. Σταϊκούρας πριν από το Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών: “Oι μεταφορές ενισχύουν ανάπτυξη και κοινωνική συνοχή”

    22 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Night street scene in Bucharest old city, on Postei Street(Strada Postei), 04-10-2014.
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η ERGOTRAK αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας των λεωφορείων Otokar στην Ελλάδα

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Alfa Romeo Tonale Hybrid 160 VGT Ti: Το πάθος συναντάει την καρδιά των C-SUV

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    DHL Express secures top spot as Europe’s Best Workplace™ 2023 for 3rd time in a row

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Χρήστος Σταϊκούρας: Ενισχύεται ο ρόλος της Ελλάδας στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»: Ένα επιτυχημένο case study διαρκούς προόδου και εξέλιξης

    22 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Χρ. Σταϊκούρας πριν από το Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών: “Oι μεταφορές ενισχύουν ανάπτυξη και κοινωνική συνοχή”

    22 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο «Οδηγώντας με ασφάλεια». Ποιες αλλαγές έρχονται στις εξετάσεις οδήγησης

Επίσης, οι τροπολογίες που ψηφίστηκαν

vvegiazi by vvegiazi
4 Νοεμβρίου, 2021
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ψηφίστηκε από τη Βουλή το νομοσχέδιο «Οδηγώντας με Ασφάλεια», το οποίο, όπως υποστηρίζει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών διασφαλίζει το αδιάβλητο των εξετάσεων για άδεια οδήγησης και συμβάλει στην οδική ασφάλεια.

Δικλείδες ασφαλείας για αδιάβλητες εξετάσεις οδήγησης

  1. Διπλός έλεγχος ταυτοπροσωπίας και δειγματοληπτικός έλεγχος στις θεωρητικές εξετάσεις

Για να μπει ο υποψήφιος στις εξετάσεις, θα γίνεται έλεγχος με ψηφιακά μέσα, με τη δυνατότητα ταυτοποίησης δύο παραγόντων μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης.

Στις γραπτές εξετάσεις θα απαγορεύεται χωρίς εξαιρέσεις η χρήση κινητών τηλεφώνων, ακουστικών ή όποιας άλλης ηλεκτρονικής ή “έξυπνης” συσκευής.

  1. Υποχρεωτική τοποθέτηση κάμερας μέσα στο όχημα κατά τη διάρκεια της εξέτασης

Φορητή κάμερα υψηλής ευκρίνειας, με δυνατότητα λήψης 360 μοιρών, θα καταγράφει ευδιάκριτα ολόκληρη την καμπίνα του οχήματος και τους συμμετέχοντες στη διαδικασία, αλλά και μικρόφωνο. Η κάμερα θα διαθέτει ειδική αποσπώμενη κάρτα μνήμης, στην οποία αποθηκεύεται όλη η διαδικασία της πρακτικής δοκιμασίας. Μέσα σε μία ημέρα μετά την εξέταση, ο εξεταστής υποχρεούται να παραδώσει την κάμερα και την κάρτα μνήμης στη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας.

Σημειωτέων ότι έχει εξασφαλιστεί ήδη πριν την κατάθεση του νομοσχεδίου η συγκατάθεση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

  1. Το οπτικοακουστικό αυτό υλικό θα διατηρείται για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από ειδική υπηρεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών

Οι κάμερες, που θα τοποθετούνται στα οχήματα κατά τη διάρκεια της εξέτασης, θα ανήκουν στο υπουργείο. Το οπτικοακουστικό υλικό θα αποθηκεύεται για διάστημα μέχρι έξι μήνες, και θα μπορεί να εξεταστεί είτε δειγματοληπτικά είτε εάν γίνει καταγγελία. Εάν σε αυτό το διάστημα ο νέος οδηγός προκαλέσει ατύχημα, τότε θα προχωρά αυτομάτως η εξέταση του οπτικοακουστικού υλικού.

  1. Διευρύνεται το σώμα των εξεταστών

Όποιος δημόσιος υπάλληλος επιθυμεί, θα μπορεί να γίνει εξεταστής, αφού περάσει φυσικά τη σχετική εκπαίδευση και πιστοποιηθεί. Στόχος είναι να σπάσουν τα κυκλώματα και να υπάρξει επαρκής αριθμός καλά εκπαιδευμένων εξεταστών. Δεν θα υπάρχουν ιδιώτες εξεταστές.

  1. Δημιουργείται ο θεσμός των εποπτών

Επόπτες θα μπορούν να γίνουν, εφόσον το επιθυμούν, στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας Εάν δεν επαρκεί το προσφερόμενο προσωπικό της ΕΛΑΣ να καλύψει το έργο αυτό, στο Μητρώο Εποπτών θα μπορεί να εγγραφεί το ένστολο προσωπικό της Δημοτικής Αστυνομίας και του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής.

Οι επόπτες θα περνούν από ειδική εκπαίδευση και θα λαμβάνουν πιστοποίηση, ώστε στη συνέχεια να μπαίνουν μέσα στο όχημα κατά την εξέταση και να εποπτεύουν τη διαδικασία, είτε δειγματοληπτικά είτε σε περίπτωση που θα υπάρχουν υπόνοιες.

Ο εκπαιδευτής θα κάθεται στη θέση του συνοδηγού 

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κατάθεσε νομοτεχνική βελτίωση, η οποία προβλέπει ότι ο εκπαιδευτής θα κάθεται στη θέση του συνοδηγού, ενώ η αρχική πρόταση ήταν να κάθεται στο πίσω κάθισμα.

Σημείωσε όμως ότι το υπουργείο άκουσε τα επιχειρήματα των φορέων κατά της πρόβλεψης αυτής και δεδομένου ότι το νομοσχέδιο έχει ιδιαίτερα αυστηρές δικλείδες ασφαλείας για το αδιάβλητο της διαδικασίας (κάμερα μέσα στο όχημα, διατήρηση του οπτικοακουστικού υλικού, δειγματοληπτικοί έλεγχοι, επόπτες στις εξετάσεις, αυστηρές κυρώσεις σε περίπτωση που διαπιστωθεί αλλοίωση), προχώρησε στη νομοτεχνική βελτίωση.

Νομοτεχνικές βελτιώσεις 

Ο κ. Καραμανλής κατέθεσε επίσης νομοτεχνικές βελτιώσεις για:

*Μείωση της προθεσμίας- απάντησης στην ένσταση των υποψηφίων που απέτυχαν στις εξετάσεις από 30 ημέρες σε 10 εργάσιμες

*Δυνατότητα και όχι υποχρεωτικότητα της χρήσης διερμηνέα στους κωφούς (αίτημα της Ομοσπονδίας)

*Το όριο ηλικίας παραμένει για τους οδηγούς των ΚΤΕΛ στα 67 έτη και επεκτείνεται το όριο αυτό στους οδηγούς τουριστικών λεωφορείων και φορτηγών. Επίσης το όριο ηλικίας των οδηγών σχολικών λεωφορείων ισχύει και για τα τουριστικά λεωφορεία όταν αυτά χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά μαθητών.

*Επεκτείνεται η δυνατότητα εργασίας και στους οδηγούς μετά την συνταξιοδότησή του μέχρι τα 67 έτη εφόσον επιθυμούν να προσληφθούν σε άλλη εργασία και τους αφαιρεθεί το 30% της σύνταξής τους.

Προβλέψεις για ΑμεΑ

Με το νομοσχέδιο προβλέπεται η ίδρυση ιδιωτικών Κέντρων Αξιολόγησης Ικανότητας και Προετοιμασίας Οδήγησης για άτομα με κινητικά προβλήματα (τύπου «ΗΝΙΟΧΟΣ»), ώστε να μην ταλαιπωρούνται περαιτέρω τα Άτομα με Αναπηρία, τα οποία σύμφωνα με τον νόμο δικαιούνται δίπλωμα οδήγησης.

Οι νέοι από 17 ετών θα μπορούν να δώσουν εξετάσεις οδήγησης και να οδηγήσουν, υπό αυστηρούς όρους

Πλέον θα μπορούν να δώσουν εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης οι νέοι από 17 ετών, υπό συγκεκριμένους και αυστηρούς περιορισμούς.

Σύμφωνα με τις ρυθμίσεις του νομοσχεδίου, ο συνοδός θα πρέπει να είναι άνω των 25 ετών και να είναι κάτοχος διπλώματος οδήγησης τουλάχιστον 5 χρόνια.

Στην εφαρμοστική απόφαση που θα ακολουθήσει θα προβλέπεται ο συνοδός να έχει επίσης και καθαρό point system.

Οι 17άρηδες θα επιτρέπεται να οδηγήσουν μόνο εντός της Περιφέρειας όπου κατοικούν και το όχημα θα φέρει το ειδικό σήμα του νέου οδηγού.

Εφόσον ο 17χρονος οδηγός κατά τη διάρκεια του έτους αυτού δεν εμπλακεί σε ατύχημα, όταν κλείσει τα 18 θα έχει πλέον το κανονικό δίπλωμα οδήγησης. Διαφορετικά θα πρέπει να δώσει ξανά εξετάσεις.

Ιστορικά οχήματα

Προβλέπεται η χορήγηση της άδειας και ειδικών πινακίδων αποκλειστικά και μόνο από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και τις Υπηρεσίες των Περιφερειών.

Ο χαρακτηρισμός ενός οχήματος ως ιστορικού ενδιαφέροντος, θα πραγματοποιείται από τους φορείς των ιστορικών οχημάτων και για πρώτη φορά στα ιστορικά οχήματα συμπεριλαμβάνονται και τα στρατιωτικά οχήματα που έχουν κατασκευασθεί για τη μεταφορά επιβατών και έχουν αξιοποιηθεί από τις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις.

Επίσης, προβλέπεται άδεια κυκλοφορίας διάρκειας 5 ετών, ο ετήσιος έλεγχος από τα ΚΤΕΟ και η καταβολή των τελών κυκλοφορίας.

Τροπολογίες

Ο κ. Καραμανλής κατέθεσε χθες τροπολογίες επί του νομοσχεδίου.

Η πρώτη τροπολογία αφορά θέματα του Τομέα Υποδομών.

Με το άρθρο 1 αντιμετωπίζεται η απρόβλεπτη κατάσταση που δημιουργήθηκε από την αδυναμία ταχυδρομικής αποστολής λογαριασμών κατανάλωσης ύδατος της Ε.ΥΔ.Α.Π. Α.Ε και παρατείνει το υπάρχον καθεστώς μέχρι τις 31 Ιανουαρίου 2022 δεδομένου ότι εκκρεμεί ο προσυμβατικός έλεγχος από το Ελεγκτικό Συνέδριο του νέου διαγωνισμού.

Με το άρθρο 2, καταργείται η εξαίρεση του τμήματος Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα από τη σύμβαση παραχώρησης. Με την εν λόγω ρύθμιση επαναφέρεται το έργο -βάσει του αρχικού σχεδιασμού του- ως τμήμα της παραχώρησης που κυρώθηκε με τον νόμο 3621/2007 και καθιστά εφικτή την κατασκευή του τμήματος, όπως αρχικά είχε σχεδιαστεί για την προστασία πρωτίστως της ασφάλειας των χρηστών. Το εν λόγω τμήμα χαρακτηρίζεται ως έργο υποδομής άμεσης προτεραιότητας και εξασφαλίζεται έτσι η άμεση κατασκευή του εντός της ήδη κυρωθείσας Σύμβασης Παραχώρησης, ενέργεια αποδεκτή και από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Η δεύτερη τροπολογία, περιλαμβάνει 8 άρθρα κι αφορά σε θέματα του Τομέα Μεταφορών.

Με το άρθρο 1 ρυθμίζεται η δυνατότητα καταβολής των δεδουλευμένων στα ΚΤΕΛ Αττικής, καθώς και σε όμορα με την Αττική ΚΤΕΛ, όπως της Θήβας, της Κορίνθου και της Χαλκίδας για τον μήνα του Οκτωβρίου 2020.

Με το άρθρο 2 παρατείνονται τα όρια ηλικίας απόσυρσης από την κυκλοφορία λεωφορείων όλων των κατηγοριών, Τουριστικών, ΚΤΕΛ, Σχολικών και ΤΑΞΙ για ένα έτος. Η συγκεκριμένη πρόβλεψη ισχύει αποκλειστικά και για όσα οχήματα ο χρόνος κυκλοφορίας τους έληγε ή θα λήξει το 2020, 2021 και 2022.

Με το άρθρο 3 παρέχεται η δυνατότητα σε μικρούς δήμους νησιών κάτω των 10.000 κατοίκων να αναλαμβάνουν οι ίδιοι ή οι δημοτικές επιχειρήσεις το έργο της μικροσυγκοινωνίας με δικά τους ή μισθωμένα λεωφορεία.

Με το άρθρο 4 παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες Ε.Δ.Χ. ΤΑΞΙ αυτοκινήτων, τα οποία έχουν έδρα – διοικητική μονάδα που ανήκει στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, να αντικαταστούν τα επιβατηγά οχήματα 5 θέσεων με καινούργια επιβατηγά οχήματα 6 έως 9 θέσεων, τα οποία φέρουν ταξίμετρο.

Με το άρθρο 5, κρίνεται επιβεβλημένη η τροποποίηση της επωνυμίας της «Εθνικής Αρχής Συντονισμού Πτήσεων» και η αντικατάστασή της με την επωνυμία «Εθνικός Οργανισμός Συντονισμού Πτήσεων» και δεν μεταβάλλεται τίποτα απολύτως στους τομείς της διοικητικής, λειτουργικής και οικονομικής αυτοτέλειας του συγκεκριμένου Φορέα.

Με το άρθρο 6 προβλέπεται η χορήγηση προσωρινής άδειας υδατοδρομίου, με την υποχρέωση μέσα σε ένα χρόνο να προσκομιστούν και τα υπόλοιπα δικαιολογητικά για να χορηγηθεί η οριστική άδεια.

Με το άρθρο 7 προβλέπεται η –κατ’ εξαίρεση– δυνατότητα αποδέσμευσης της Ελληνικής Αστυνομίας και τη διεύρυνση της δυνατότητας ανάθεσης από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας του έργου της παροχής υπηρεσιών ασφαλείας σε Ιδιωτικές Εταιρείες.

Με το άρθρο 8 που αφορά την ΤΕΟ Α.Ε. που βρίσκεται σε καθεστώς εκκαθάρισης από το 2014 μεταβιβάζονται στο Ελληνικό Δημόσιο καθολικό διάδοχο της Τ.Ε.Ο. Α.Ε., το σύνολο των περιουσιακών της στοιχείων που υπερκαλύπτουν τις υποχρεώσεις της.

Η τρίτη τροπολογία αφορά στα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ επανέρχεται η απαγόρευση ίδρυσης ΙΚΤΕΟ σε περιοχές Γενικής Κατοικίας και Πολεοδομικά Κέντρα. Τα δε υπάρχοντα θα πρέπει να απομακρυνθούν στην ημερομηνία που είχε θέσει το νομοθετικό πλαίσιο που τα διέπει.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΣΧΕΔΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΙΚΤΕΟΤΕΟΕΑΣΠΤΑΞΙΕΔΧΚΤΕΛΔΙΠΛΩΜΑΤΑΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Σχετικά Άρθρα

MMM

Αυτοψία Χρ. Αλεξοπούλου σε αστικό ΚΤΕΛ Λάρισας και υπεραστικό ΚΤΕΛ Μαγνησίας, που επλήγησαν από την κακοκαιρία

14 Σεπτεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Χρ. Αλεξοπούλου: Προτεραιότητα η ασφαλής μεταφορά των μαθητών

13 Σεπτεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Υπερβολική ταχύτητα, κράνος και ζώνη στο Top των τροχονομικών παραβάσεων στην Κρήτη το διάστημα 27/08 – 2/09

4 Σεπτεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ν. Ταχιάος: 230 εκατ. ευρώ για παρεμβάσεις σε ενεργούς δρόμους που θα οδηγήσουν στη μείωση των τροχαίων

1 Σεπτεμβρίου, 2023
MMM

Ενισχυμένη η χρήση της εφαρμογής Uber στην Ελλάδα

30 Αυγούστου, 2023
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Χρ. Αλεξοπούλου: Άμεσες προτεραιότητες το Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας, η τροποποίηση του ΚΟΚ και τα εναλλακτικά καύσιμα

27 Αυγούστου, 2023
Επόμενο άρθρο
A car tail pipe with exhaust coming out

Η πανδημία ήταν παρένθεση, οι εκπομπές CO2 επανέρχονται σε επίπεδα – ρεκόρ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

ΔΑΑ, Fraport, Hellastron, AVIS, Streem Global, Minoan Lines, ΟΛΘ και Parsons στο ITC 2023 (19/9)

18 Σεπτεμβρίου, 2023

Εντός 2 ετών η πλήρης αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου. Τι είπαν ΡΑΣ, ΟΣΕ, Copelouzos Group, ΓΑΙΑΟΣΕ, ΘΕΚ, VTG

19 Σεπτεμβρίου, 2023

Το video της ημέρας των Μεταφορών του ITC 2023 – 6ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών

19 Σεπτεμβρίου, 2023

ΡΑΣ, ΟΣΕ, ΗΤ, Copelouzos, «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» / Goldair, ΓΑΙΑΟΣΕ και VTG στο ITC 2023 (19/9)

18 Σεπτεμβρίου, 2023

3 επιπλέον υδατοδρόμια και ένα υδάτινο πεδίο αποκτά η Πελοπόννησος, άναψε “πράσινο” και για τον Βόλο

21 Σεπτεμβρίου, 2023

To video της ημέρας των Υποδομών του ITC 2023 – 6ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών

18 Σεπτεμβρίου, 2023

Κανονικά οι πτήσεις την Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου, παράνομη κρίθηκε η απεργία ΕΕΕΚΕ και ΟΣΥΠΑ

20 Σεπτεμβρίου, 2023

Ορίστηκε Διοίκηση στον Εθνικό Οργανισμό Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών

20 Σεπτεμβρίου, 2023

Τα αεροδρόμια σε Κέρκυρα και Άκτιο επισκέφθηκαν η υφυπουργός Μεταφορών και ο Γ.Γ. Μεταφορών

1

Το νέο video με την πρόοδο κατασκευής του αεροδρομίου στο Καστέλλι της Κρήτης

1

Tο υπ. Ναυτιλίας θα διερευνήσει και τυχόν ευθύνες που μπορεί να έχει η Attica για τον πνιγμό, πέρα από την ευθύνη του πλοιάρχου

1

Hellenic Train: Με λεωφορεία τα δρομολόγια της γραμμής Λάρισα – Βόλος

1
Night street scene in Bucharest old city, on Postei Street(Strada Postei), 04-10-2014.

Η ERGOTRAK αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας των λεωφορείων Otokar στην Ελλάδα

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Alfa Romeo Tonale Hybrid 160 VGT Ti: Το πάθος συναντάει την καρδιά των C-SUV

22 Σεπτεμβρίου, 2023

DHL Express secures top spot as Europe’s Best Workplace™ 2023 for 3rd time in a row

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Χρήστος Σταϊκούρας: Ενισχύεται ο ρόλος της Ελλάδας στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία»: Ένα επιτυχημένο case study διαρκούς προόδου και εξέλιξης

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Χρ. Σταϊκούρας πριν από το Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών: “Oι μεταφορές ενισχύουν ανάπτυξη και κοινωνική συνοχή”

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Γ. Ξιφαράς, Γ.Γ. Μεταφορών: Εισάγονται νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Γ. Σπηλιόπουλος, ΟΑΣΑ: Ξεκινά, το επόμενο διάστημα, η συλλογή στοιχείων για το «Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών Αττικής»

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ