• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 4 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Επαναλειτουργεί για 3 μήνες η διώρυγα της Κορίνθου

    4 Ιουλίου, 2022
    Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Συμφόρηση στα λιμάνια της Β. Ευρώπης, στις 6,17 ημέρες η μέση καθυστέρηση διεθνώς

    4 Ιουλίου, 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Με λεωφορεία διεξάγονται τα σιδηροδρομικά δρομολόγια Αυλίδα – Χαλκίδα

    4 Ιουλίου, 2022
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Δυο κύριοι ανταγωνιστές δίπλα – δίπλα στο Θριάσιο

    4 Ιουλίου, 2022
    Η Ελλάδα «ανοίγει» σταδιακά τα σύνορά της. Αυξάνονται οι ταξιδιώτες χωρίς επιβολή καραντίνας
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Αυτό ήταν: Όλα τα αεροδρόμια της Ελλάδας υπό το management ιδιωτών

    4 Ιουλίου, 2022
    Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

    3 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Επαναλειτουργεί για 3 μήνες η διώρυγα της Κορίνθου

    4 Ιουλίου, 2022
    Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Συμφόρηση στα λιμάνια της Β. Ευρώπης, στις 6,17 ημέρες η μέση καθυστέρηση διεθνώς

    4 Ιουλίου, 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Με λεωφορεία διεξάγονται τα σιδηροδρομικά δρομολόγια Αυλίδα – Χαλκίδα

    4 Ιουλίου, 2022
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Δυο κύριοι ανταγωνιστές δίπλα – δίπλα στο Θριάσιο

    4 Ιουλίου, 2022
    Η Ελλάδα «ανοίγει» σταδιακά τα σύνορά της. Αυξάνονται οι ταξιδιώτες χωρίς επιβολή καραντίνας
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Αυτό ήταν: Όλα τα αεροδρόμια της Ελλάδας υπό το management ιδιωτών

    4 Ιουλίου, 2022
    Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

    3 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Κύκλος εργασιών 10 δισ. (+68%) και επενδύσεις 428 εκατ. για τη Motor Oil το 2021

vvegiazi by vvegiazi
14 Απριλίου, 2022
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Κύκλος εργασιών 10 δισ. (+68%) και επενδύσεις 428 εκατ. για τη Motor Oil το 2021
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στα 10 δισ. ευρώ ανήλθε, το 2021, ο κύκλος εργασιών του ομίλου Motor Oil σε ενοποιημένο επίπεδο παρουσιάζοντας ετήσια αύξηση 68%.

Ο όμιλος παρά τις συνεχείς προκλήσεις συνέχισε τις επενδύσεις, οι οποίες για το 2021 έφτασαν τα 428 εκατ. ευρώ.

Για την τρέχουσα χρήση 2022, η συνολική επενδυτική δαπάνη της μητρικής Motor Oil αναμένεται να διαμορφωθεί σε 175 εκατ. ευρώ.

Η εταιρεία

Η σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών της Motor Oil (κατά 83%) τη χρήση 2021 έναντι της χρήσης 2020 οφείλεται στον αυξημένο όγκο πωλήσεων (κατά 12,83%) σε συνδυασμό με τον αυξημένο μέσο όρο των τιμών των προϊόντων πετρελαίου εκπεφρασμένων σε δολάρια Η.Π.Α. (κατά 72,89%).

Η αύξηση του όγκου των πωλήσεων της εταιρείας αποδίδεται στην ομαλοποίηση των συνθηκών σε επίπεδο οικονομίας διεθνώς, ως απόρροια της άρσης των περιοριστικών μέτρων στις μετακινήσεις, και στην υψηλή διαθεσιμότητα των μονάδων του Διυλιστηρίου καθόλη τη διάρκεια της χρήσης 2021 δεδομένου ότι οι εργασίες συντήρησης με έμφαση στο συγκρότημα ήπιας υδρογονοδιάσπασης (Mild Hydrocracker Complex) είχαν πραγματοποιηθεί εντός της χρήσης 2020 και συγκεκριμένα το διάστημα Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2020.

Η ανάκαμψη της ζήτησης πετρελαιοειδών στις τρεις αγορές στις οποίες παραδοσιακά δραστηριοποιείται η εταιρεία (Εσωτερική, Εξαγωγές, Ναυτιλία) σε συνδυασμό με την ισχυροποίηση των διεθνών περιθωρίων διύλισης και την αύξηση του όγκου των βιομηχανικών πωλήσεων του Διυλιστηρίου οδήγησε στην επίτευξη EBITDA 341,9 εκατ. τη χρήση 2021 έναντι οριακών EBITDA 2,7 εκατ. τη χρήση 2020.

Τα κέρδη προ Φόρων (EBT) διαμορφώθηκαν σε 241,4 εκατ. τη χρήση 2021 έναντι ζημιών 136,4 εκατ. τη χρήση 2020.

Τα κέρδη μετά από Φόρους διαμορφώθηκαν σε 183,2 εκατ. τη χρήση 2021 έναντι ζημιών 112,9 εκατ. τη χρήση 2020.

Ο όμιλος

Τα ενοποιημένα EBITDA τη χρήση 2021 διαμορφώθηκαν σε 489,6 εκατ. έναντι 84,8 εκατ. τη χρήση 2020 με τη συμβολή των δύο θυγατρικών ομίλων λιανικής εμπορίας υγρών καυσίμων (CORAL, AVIN) συνδυαστικά να ανέρχεται σε 121 εκατ. και της θυγατρικής MOTOR OIL RENEWABLE ENERGY ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε. (διαχειρίζεται το χαρτοφυλάκιο των δραστηριοτήτων του ομίλου ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) Α.Ε. που δεν σχετίζεται με την διύλιση και εμπορία πετρελαιοειδών προϊόντων) σε 44,7 εκατ. ευρώ.

Ο όμιλος ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) Α.Ε. το 2021 εδραίωσε τη θέση του στον κλάδο των ΑΠΕ αποκτώντας χαρτοφυλάκιο 11 εν λειτουργία αιολικών πάρκων συνολικής δυναμικότητας 220 MW και ενός επιπλέον υπό κατασκευή αιολικού πάρκου δυναμικότητας 20 MW.

Σήμερα ο όμιλος διαθέτει χαρτοφυλάκιο εν λειτουργία αιολικών και φωτοβολταϊκών πάρκων συνολικής δυναμικότητας 280 MW έναντι 124 MW στα τέλη του 2020. Επιπλέον, διαθέτει χαρτοφυλάκιο αδειών προς ανάπτυξη συνολικής ισχύος 650 MW.

Από την αρχή της κρίσης το Μάρτιο 2020, ο όμιλος ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) έθεσε ως προτεραιότητες: την υγεία και ασφάλεια όλων των ενδιαφερομένων μερών (εργαζομένων, συνεργατών, προμηθευτών, πελατών, τοπικών κοινωνιών), την διασφάλιση πιστωτικών γραμμών για την απαραίτητη ρευστότητα για την αδιάκοπη λειτουργία του παραγωγικού κυκλώματος και του εφοδιασμού της αγοράς και, την αξιοποίηση επενδυτικών ευκαιριών σε τομείς του ευρύτερου ενεργειακού κλάδου.

Ως προς τις επιπτώσεις από την αύξηση του ενεργειακού κόστους διευκρινίζεται ότι το Διυλιστήριο της εταιρείας διαθέτει την απαραίτητη ευελιξία αναφορικά με την επιλογή του μίγματος πρώτων υλών και καυσίμων η οποία κατ’ εξοχήν αξιοποιείται σε περιόδους ακραίων διακυμάνσεων των τιμών.

Δεδομένης της μεγάλης αύξησης της τιμής του φυσικού αερίου κατά το 2021, η εταιρεία επέλεξε να χρησιμοποιήσει εναλλακτικά καύσιμα στο διυλιστήριο, όπως μαζούτ, νάφθα και υγραέριο.

Αναφορικά με τις αγορές αργού πετρελαίου τύπου URAL σημειώνεται ότι αυτές ανήλθαν στο 5,5% των συνολικών αγορών αργού της εταιρείας τη χρήση 2021. Συνεκτιμώντας την πλεονεκτική γεωγραφική τοποθεσία του Διυλιστηρίου της εταιρείας, η ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) έχει στη διάθεσή της πολλές εναλλακτικές επιλογές ως προς την επιλογή προμηθευτών αργού πετρελαίου.

Επιπρόσθετα αναφέρεται ότι οι πωλήσεις προς την Ρωσία και την Ουκρανία διαμορφώθηκαν κάτω του 1% των συνολικών πωλήσεων του Ομίλου τη χρήση 2020 καθώς και τη χρήση 2021.

Η επενδυτική δαπάνη

Η συνολική επενδυτική δαπάνη της εταιρείας τη χρήση 2021 διαμορφώθηκε σε 243,5 εκατ. ήτοι λίγο μεγαλύτερη έναντι της αρχικής εκτίμησης των 240 εκατ.

Το μεγαλύτερο μέρος της δαπάνης αφορούσε το συγκρότημα κατεργασίας νάφθας (Ευρώ 161 εκατ.) η κατασκευαστική φάση του οποίου πλησιάζει στην ολοκλήρωση και αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το δεύτερο μισό της χρήσης 2022.

Επιπρόσθετα, ποσό 39 εκατ. αφορούσε συνήθεις δαπάνες συντήρησης των υφιστάμενων μονάδων του Διυλιστηρίου και σειρά έργων μικρότερης κλίμακας (miscellaneous) με σκοπό την ενίσχυση των όρων ασφαλείας και υγιεινής, καθώς επίσης και τη βελτίωση των περιβαλλοντικών όρων του Διυλιστηρίου.

Για την τρέχουσα χρήση 2022 η συνολική επενδυτική δαπάνη της εταιρείας αναμένεται να διαμορφωθεί σε 175 εκατ. με το μεγαλύτερο μέρος αυτής να αφορά: α) την ολοκλήρωση της κατασκευής και τη λειτουργία του συγκροτήματος κατεργασίας νάφθας, β) την έναρξη του έργου κατασκευής μίας νέας μονάδας συμπαραγωγής ισχύος και θερμότητας υψηλής απόδοσης, συνολικού προϋπολογισμού 60 εκατ., για την αύξηση της εγκατεστημένης ισχύος των μονάδων συμπαραγωγής του Διυλιστηρίου σε 142MW (από 85MW) με σκοπό τη διασφάλιση της ενεργειακής αυτονομίας του στα νέα δεδομένα μεγέθους και, γ) τις συνήθεις δαπάνες συντήρησης των υφιστάμενων μονάδων του Διυλιστηρίου και σειρά έργων μικρότερης κλίμακας.

Tags:MOTOR OILAVINCORAL

Σχετικά Άρθρα

nrg και Driivz EV συνεργάζονται για την ανάπτυξη της πλατφόρμας incharge
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

nrg και Driivz EV συνεργάζονται για την ανάπτυξη της πλατφόρμας incharge

10 Μαΐου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Η Motor Oil επιβεβαίωσε την “αλλαγή” του DNA των κατασκευαστικών εταιρειών

7 Μαΐου, 2022
Η TÜV Hellas (TÜV Nord) πιστοποίησε τον όμιλο ΕΛΛΑΚΤΩΡ
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Η Motor Oil σε συζητήσεις για την απόκτηση του 30% της ΕΛΛΑΚΤΩΡ

6 Μαΐου, 2022
Υπερηφάνια για τον ελληνόκτητο στόλο, αλλά… 6η – 7η η ελληνική σημαία
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Eλληνική σημαία στο KRITI FUTURE, το πρώτο δεξαμενόπλοιο παγκοσμίως με μηδενικές εκπομπές άνθρακα

9 Μαρτίου, 2022
H AVIN στηρίζει εμπράκτως τους ιατρούς και νοσηλευτές των ΜΕΘ COVID-19
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

H AVIN στηρίζει εμπράκτως τους ιατρούς και νοσηλευτές των ΜΕΘ COVID-19

1 Φεβρουαρίου, 2022
Το μεγαλύτερο αγκυροβόλιο ανοιχτής θαλάσσης της Ελλάδας στο διυλιστήριο της Motor Oil (video)
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Το μεγαλύτερο αγκυροβόλιο ανοιχτής θαλάσσης της Ελλάδας στο διυλιστήριο της Motor Oil (video)

13 Ιανουαρίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Οδική ασφάλεια: Πάμε καλύτερα, αλλά δεν φτάνει

Παρατείνεται η ισχύς των πιστοποιητικών 38 Ελεγκτών Οδικής Ασφάλειας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022
Αναμορφώνεται έως τα τέλη του έτους το θεσμικό πλαίσιο για την εφοδιαστική αλυσίδα

Θα καταφέρει η HIG Capital τη «μεγάλη συγκέντρωση» σε μεταφορές – logistics; To metaforespress.gr αποκαλύπτει

28 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1

Επαναλειτουργεί για 3 μήνες η διώρυγα της Κορίνθου

4 Ιουλίου, 2022
Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd

Συμφόρηση στα λιμάνια της Β. Ευρώπης, στις 6,17 ημέρες η μέση καθυστέρηση διεθνώς

4 Ιουλίου, 2022

Με λεωφορεία διεξάγονται τα σιδηροδρομικά δρομολόγια Αυλίδα – Χαλκίδα

4 Ιουλίου, 2022

Δυο κύριοι ανταγωνιστές δίπλα – δίπλα στο Θριάσιο

4 Ιουλίου, 2022
Η Ελλάδα «ανοίγει» σταδιακά τα σύνορά της. Αυξάνονται οι ταξιδιώτες χωρίς επιβολή καραντίνας

Αυτό ήταν: Όλα τα αεροδρόμια της Ελλάδας υπό το management ιδιωτών

4 Ιουλίου, 2022
Η 4η αμαξοστοιχία ETR 470 της Trenitalia και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατευθύνεται στην Ελλάδα

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train)

3 Ιουλίου, 2022
Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

Οι αναρτήσεις στα social media για τα «βαφτίσια» της Hellenic Train

2 Ιουλίου, 2022
Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

Δ. Γερογιάννης, Δ.Σ. AEGEAN: Η καλοκαιρινή περίοδος παρουσιάζει δυναμική σε προκρατήσεις και υψηλές πληρότητες

1 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ