• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 29 Ιανουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    «Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

    29 Ιανουαρίου, 2023
    Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER
    MMM

    Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Συνάντηση ΟΛΘ – AWS για τη μετατροπή του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε «έξυπνο λιμάνι»
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Για την πορεία του master plan του ΟΛΘ ενημερώθηκε ο γενικός πρόξενος της Κυπριακής Δημοκρατίας

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Όταν το μετρό «ομορφαίνει» τον ηλεκτρικό. Στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά και 3ος συρμός του μετρό
    MMM

    Στάση εργασίας στον ηλεκτρικό, στις 2 Φεβρουαρίου, από τις 12.00 έως τις 15.00

    27 Ιανουαρίου, 2023
    DHL Global Trade Barometer increases
    INTERNATIONAL

    DHL Global Forwarding supports Grundfos to reduce CO2 emissions along its supply chains

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Άδεια Εγκεκριμένου Οικονομικού Φορέα διαθέτει πλέον ο ΟΛΠ
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ικανοποίηση υπουργείου Ναυτιλίας για την έγκριση του Master Plan του λιμένα Πειραιά. Οι δηλώσεις

    27 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    «Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

    29 Ιανουαρίου, 2023
    Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER
    MMM

    Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Συνάντηση ΟΛΘ – AWS για τη μετατροπή του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε «έξυπνο λιμάνι»
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Για την πορεία του master plan του ΟΛΘ ενημερώθηκε ο γενικός πρόξενος της Κυπριακής Δημοκρατίας

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Όταν το μετρό «ομορφαίνει» τον ηλεκτρικό. Στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά και 3ος συρμός του μετρό
    MMM

    Στάση εργασίας στον ηλεκτρικό, στις 2 Φεβρουαρίου, από τις 12.00 έως τις 15.00

    27 Ιανουαρίου, 2023
    DHL Global Trade Barometer increases
    INTERNATIONAL

    DHL Global Forwarding supports Grundfos to reduce CO2 emissions along its supply chains

    27 Ιανουαρίου, 2023
    Άδεια Εγκεκριμένου Οικονομικού Φορέα διαθέτει πλέον ο ΟΛΠ
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ικανοποίηση υπουργείου Ναυτιλίας για την έγκριση του Master Plan του λιμένα Πειραιά. Οι δηλώσεις

    27 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Τα σημαντικότερα σημεία που θα πρέπει να μπουν φορτιστές ηλεκτρικών φορτηγών στην Ευρώπη, σύμφωνα με το Fraunhofer ISI

vvegiazi by vvegiazi
24 Μαΐου, 2022
στο LOGISTICS, ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Πόσα σημεία φόρτισης για ηλεκτρικά φορτηγά πρέπει να διαθέτει η Ελλάδα ως το 2025 και το 2030
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Το 10% των σημαντικότερων σημείων που πραγματοποιούν στάση τα φορτηγά εντός της χώρας τους, θα πρέπει να είναι εξοπλισμένα με κατάλληλους ηλεκτρικούς φορτιστές το αργότερο έως το 2027.

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη

Τα παραπάνω επισημαίνονται σε νέα ανάλυση που διεξήχθη από το Fraunhofer Institute for Systems and Innovation Research ISI, για λογαριασμό της ACEA, με στόχο να βοηθήσει τις κυβερνήσεις και τους operators εκμετάλλευσης υποδομών να δώσουν προτεραιότητα στο πού να ξεκινήσουν την εγκατάσταση σημείων φόρτισης για ηλεκτρικά φορτηγά.

«Τα ηλεκτρικά φορτηγά με μπαταρίες θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην απανθρακοποίηση των οδικών εμπορευματικών μεταφορών. Εάν εγκατασταθούν γρήγορα αρκετοί σταθμοί φόρτισης σε ολόκληρη την ΕΕ, η απορρόφησή τους στην αγορά θα αυξηθεί εκθετικά τα επόμενα χρόνια», δήλωσε ο Martin Lundstedt, πρόεδρος του Συμβουλίου Εμπορικών Οχημάτων της ACEA και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Volvo.

«Δεδομένου ότι οι σταθμοί φόρτισης που ταιριάζουν στις συγκεκριμένες ανάγκες των φορτηγών εκλείπουν σχεδόν εντελώς σήμερα, η πρόκληση που έχουμε μπροστά μας είναι τεράστια. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θέλουμε να βοηθήσουμε τις κυβερνήσεις και τα ενδιαφερόμενα μέρη του κλάδου να κατευθύνουν τις επενδύσεις τους εκεί που χρειάζονται περισσότερο», εξήγησε ο Lundstedt.

Μπορεί οι επιχειρήσεις και οι οδηγοί οδικών μεταφορών να επιλέγουν ηλεκτρικά φορτηγά, ωστόσο θεωρείται απίθανο να αλλάξουν την οδηγική τους συμπεριφορά.

Οπότε, στόχος αυτής της μελέτης είναι επομένως να χαρτογραφήσει ακριβώς πού κάνουν οι οδηγοί στάσεις σήμερα και ποιες από αυτές τις στάσεις φορτηγών χρησιμοποιούνται συχνότερα.

Το Fraunhofer ISI ανέλυσε τις συντεταγμένες από τα GPS περίπου 400.000 φορτηγών σε ολόκληρη την Ευρώπη σε διάστημα 12 μηνών, εστιάζοντας στη διάρκεια των στάσεων σε μεμονωμένες τοποθεσίες.

Όπως διαπιστώθηκε, το 10% των τοποθεσιών που συχνάζουν τα φορτηγά στην Ευρώπη (πάνω από 3.000) αντιπροσωπεύουν περίπου το 50% (78.000) των συνολικών στάσεων που πραγματοποιούν τα φορτηγά.

Έχοντας αυτό κατά νου, η ACEA καλεί τις εθνικές κυβερνήσεις να διασφαλίσουν ότι το 10% των κυριότερων σημείων στάσης φορτηγών στις χώρες τους θα είναι εξοπλισμένες με κατάλληλους ηλεκτρικούς φορτιστές το αργότερο έως το 2027.

Οι ακριβείς τοποθεσίες όλων των στάσεων φορτηγών σε 29 ευρωπαϊκές χώρες εμφανίζονται σε πέντε περιφερειακούς χάρτες: Κεντρική Ευρώπη, Βόρεια Ευρώπη, Νοτιοανατολική Ευρώπη, Νότια Ευρώπη και Δυτική Ευρώπη.

Οι χάρτες διακρίνουν επίσης τους διαφορετικούς χρόνους στάσης των φορτηγών – σύντομες στάσεις (κάτω από 1 ώρα) και μεγάλες στάσεις (διανυκτέρευση). Αυτό είναι σημαντικό καθώς η διάρκεια καθορίζει τις ανάγκες φόρτισης, όπως ο διαθέσιμος χρόνος για πλήρη επαναφόρτιση και η απαιτούμενη ισχύς εξόδου.

Οι χάρτες προσδιορίζουν επίσης ακριβώς πού βρίσκονται οι πιο χρησιμοποιούμενες στάσεις φορτηγών (κυρίως σε χώρους ανάπαυσης κατά μήκος αυτοκινητοδρόμων, τοποθεσίες εταιρειών, logistics hubs και λιμάνια).

Με τους ευρωβουλευτές και τους υπουργούς της ΕΕ να προετοιμάζουν τις τελικές τους θέσεις σχετικά με τον Κανονισμό για την Υποδομή Εναλλακτικών Καυσίμων (AFIR), η ACEA ζητά αφοσιωμένους και φιλόδοξους στόχους για συγκεκριμένες υποδομές φορτηγών για κάθε κράτος μέλος.

Tags:ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΦΟΡΤΗΓΑΣΤΑΘΜΟΙ ΦΟΡΤΙΣΗΣΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗACEAΟΦΑΕΠΣΧΕΜ

Σχετικά Άρθρα

Ασφάλιση ηλεκτροκίνητων οχημάτων Tesla από τη Eurolife FFH
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Ασφάλιση ηλεκτροκίνητων οχημάτων από τη Eurolife FFH

26 Ιανουαρίου, 2023
Ανακάμπτει η ευρωπαϊκή αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου. Αύξηση 21,6% στο α’ τρίμηνο του 2021
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

“Τράβηξαν” χειρόφρενο οι πωλήσεις νέων επαγγελματικών οχημάτων: -14,6% το 2022, -5,1% τον Δεκέμβριο

25 Ιανουαρίου, 2023
“Πράσινες” μεταφορές στο κέντρο της Αθήνας από την DHL Express, με e-scooters Silence της Kosmoride
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

“Πράσινες” μεταφορές στο κέντρο της Αθήνας από την DHL Express, με e-scooters Silence της Kosmoride

23 Ιανουαρίου, 2023
Γ. Πατούλης: Στόχος η δημιουργία στόλου 40 νέων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στην Περιφέρεια Αττικής
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Γ. Πατούλης: Στόχος η δημιουργία στόλου 40 νέων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στην Περιφέρεια Αττικής

19 Ιανουαρίου, 2023
Αύξηση 9% σε επιβάτες και 1,2% σε πτήσεις, τον Ιανουάριο, στα ελληνικά αεροδρόμια
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Αυτές τις μάρκες αυτοκινήτων προτιμούν οι Έλληνες. Το top 10, αναλυτικός πίνακας με τις ταξινομήσεις

19 Ιανουαρίου, 2023
Πανελλαδικό δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων από την METRO ΑΕΒΕ
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Κ. Καραμανλής: Η μεγάλη πρόκληση στην ηλεκτροκίνηση είναι πως θα βάλουμε φορτιστές παντού

18 Ιανουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο
Άνοδο εσόδων 7,5% και κερδών προ φόρων 47,7% παρουσίασε ο Όμιλος της Entersoft το 2020

Άναψε “πράσινο” για την απορρόφηση των Retail Link, Optimum και Log On από την Entersoft

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Το αεροδρόμιο της Αθήνας γίνεται πιο ψηφιακό: 5G Campus Network από την COSMOTE στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

Όσο μεγαλώνει η AEGEAN και η SKY express, θα μεγαλώνει και το αεροδρόμιο της Αθήνας

23 Ιανουαρίου, 2023
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

Ενισχύει τα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη η Hellenic Train που «βλέπει» και το εξωτερικό

26 Ιανουαρίου, 2023
ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ

Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

26 Ιανουαρίου, 2023

Μειώνεται κατά 9,60 ευρώ το κόστος του e-pass στη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου

24 Ιανουαρίου, 2023

Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

27 Ιανουαρίου, 2023

Συστήνεται Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού: Το αντικείμενό της, από ποιους θα απαρτίζεται

26 Ιανουαρίου, 2023

Με βάση το Θριάσιο ΙΙ, η Hellenic Train «ανασυγκροτεί» τα εμπορεύματά της, δημιουργώντας βαλκανικό δίκτυο

26 Ιανουαρίου, 2023
Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

25 Ιανουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1

«Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

29 Ιανουαρίου, 2023
Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER

Συμμετοχή ΟΣΕΘ στην εναρκτήρια συνάντηση του Ευρωπαϊκού προγράμματος UPPER

27 Ιανουαρίου, 2023
Συνάντηση ΟΛΘ – AWS για τη μετατροπή του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε «έξυπνο λιμάνι»

Για την πορεία του master plan του ΟΛΘ ενημερώθηκε ο γενικός πρόξενος της Κυπριακής Δημοκρατίας

27 Ιανουαρίου, 2023
Όταν το μετρό «ομορφαίνει» τον ηλεκτρικό. Στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά και 3ος συρμός του μετρό

Στάση εργασίας στον ηλεκτρικό, στις 2 Φεβρουαρίου, από τις 12.00 έως τις 15.00

27 Ιανουαρίου, 2023
DHL Global Trade Barometer increases

DHL Global Forwarding supports Grundfos to reduce CO2 emissions along its supply chains

27 Ιανουαρίου, 2023
Άδεια Εγκεκριμένου Οικονομικού Φορέα διαθέτει πλέον ο ΟΛΠ

Ικανοποίηση υπουργείου Ναυτιλίας για την έγκριση του Master Plan του λιμένα Πειραιά. Οι δηλώσεις

27 Ιανουαρίου, 2023
Από τη νέα αποθήκη  της Nissan στην Ιταλία η διαχείριση ανταλλακτικών-αξεσουάρ για πάνω από 400 συνεργεία

Από τη νέα αποθήκη της Nissan στην Ιταλία η διαχείριση ανταλλακτικών-αξεσουάρ για πάνω από 400 συνεργεία

27 Ιανουαρίου, 2023

Περισσότερους από 1 εκατομμύριο ταξιδιώτες και πάνω από 1 δισ. ευρώ έσοδα θα φέρουν οι απευθείας πτήσεις από ΗΠΑ

27 Ιανουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ