Σάββατο, 10 Ιουνίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ????????????????????????????????????
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ICAP διατήρησε τη διαβάθμιση ΑΑ στην Attica Group

    9 Ιουνίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Επιβράδυνση της οικονομίας στο α’ τρίμηνο 2023, σύμφωνα με την Eurobank

    9 Ιουνίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου στο ετήσιο συνέδριο της ESPO

    9 Ιουνίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Maersk, Renfe and Cepsa carry out first 2G bio-fuel test in Spanish rail transport

    9 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αποτελεσματικότερη επιθεώρηση υδατοδρομίων με τη χρήση drone

    9 Ιουνίου, 2023
    LOGISTICS

    Β. Κορκίδης: Η ενίσχυση της Μεσογείου ως hub εμπορίου και εφοδιαστικής απαιτεί σύντομες δράσεις και γρήγορες αποφάσεις

    9 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ????????????????????????????????????
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ICAP διατήρησε τη διαβάθμιση ΑΑ στην Attica Group

    9 Ιουνίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Επιβράδυνση της οικονομίας στο α’ τρίμηνο 2023, σύμφωνα με την Eurobank

    9 Ιουνίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου στο ετήσιο συνέδριο της ESPO

    9 Ιουνίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Maersk, Renfe and Cepsa carry out first 2G bio-fuel test in Spanish rail transport

    9 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αποτελεσματικότερη επιθεώρηση υδατοδρομίων με τη χρήση drone

    9 Ιουνίου, 2023
    LOGISTICS

    Β. Κορκίδης: Η ενίσχυση της Μεσογείου ως hub εμπορίου και εφοδιαστικής απαιτεί σύντομες δράσεις και γρήγορες αποφάσεις

    9 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Όλη η σειρά λεωφορείων του ομίλου Irizar

vvegiazi by vvegiazi
17 Νοεμβρίου, 2021
στο ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ
0
Desert landscape with mountains in background - concept of arid planet and global worming for weather change - blue sky and orange ground colors

Desert landscape with mountains in background - concept of arid planet and global worming for weather change - blue sky and orange ground colors

Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Με την ευκαιρία της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητα, ο όμιλος Irizar παρουσίασε όλη τη σειρά λεωφορείων της μάρκας.

Η ικανοποίηση των πελατών και επιβατών, σε συνδυασμό με την ανάγκη για μελλοντική βιώσιμη κινητικότητα, είναι οι κινητήριες δυνάμεις πίσω από τη σχεδίαση και την υλοποίηση των νέων βιώσιμων τεχνολογιών και λύσεων e-Mobility της Irizar.

Ο όμιλος προσφέρει μία μεγάλη ποικιλία λεωφορείων και τεχνολογικών λύσεων που ικανοποιούν κάθε είδους ανάγκη: από ηλεκτρικά λεωφορεία μηδενικών ρύπων μέχρι λεωφορεία που κινούνται με ντίζελ, βιοαέριο, φυσικό αέριο, HVO (υδρογονωμένο φυτικό έλαιο), υβριδικό σύστημα, βιοντίζελ και B100, με πληθώρα επιλογών που καλύπτουν όλες τις κατηγορίες της αγοράς: από αστικά και προαστιακά λεωφορεία μέχρι τουριστικά λεωφορεία μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων, για τακτικά και περιστασιακά δρομολόγια και υπηρεσίες πολυτελών μεταφορών.

Αστικά Λεωφορεία

100% ηλεκτρικά λεωφορεία μηδενικών ρύπων

Προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις e-mobility για πόλεις και διαχειριστές στόλων, συμπεριλαμβανομένων των διαλειτουργικών υποδομών και συστημάτων φόρτισης. Τα μηδενικών ρύπων Irizar ie bus και ie tram στον κατάλογό μας υιοθετούν τεχνολογία του Ομίλου Irizar.

  • Το Irizar ie bus είναι μία βιώσιμη, οικολογική λύση αστικής κινητικότητας για τις σύγχρονες και μελλοντικές ανάγκες αστικών μεταφορών. Οι εκδόσεις που έχουν δημιουργηθεί μέχρι τώρα είναι τα αρθρωτά μοντέλα 8 μ., 12 μ., 15 μ. και 18 μ.
  • Το Irizar ie tram είναι ένα μηδενικών ρύπων ηλεκτρικό λεωφορείο με ελκυστική εμφάνιση τύπου τραμ, που προσφέρει μέγιστη χωρητικότητα, εύκολη πρόσβαση και αρκετό χώρο για να κινούνται ελεύθερα οι επιβάτες στο εσωτερικό. Αυτό το μοντέλο διατίθεται σε αρθρωτές εκδόσεις 12 μ. και 18 μ., με μέγιστη χωρητικότητα για 155 επιβάτες.

Προαστιακά Λεωφορεία

Κίνηση με Ντίζελ, HVO, B100, υβριδικό σύστημα και φυσικό αέριο (CNG ή LNG)

Προσφέρουμε την πιο πρόσφατη σειρά λεωφορείων και πούλμαν Irizar i3le και Irizar i4, που κινούνται με ντίζελ, HVO, B100, υβριδικό σύστημα και φυσικό αέριο (CNG ή LNG), είτε ‘έτοιμα’ από την Irizar είτε σε συνδυασμό με αμάξωμα και σασί άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών.

  • Το Irizar i3le είναι ένα όχημα χαμηλής εισόδου (Low Entry) με κύρια χαρακτηριστικά τη λειτουργικότητα και την ευκολία πρόσβασης. Διατίθεται σε μήκη από 10,95 – 15 μ. Με διαφορετικές διαμορφώσεις και θέσεις θυρών (δίφυλλη, μονόφυλλη) και ράμπες ΑμεΑ μηχανικές ή αυτόματες για την κεντρική πόρτα και μηχανικές μόνο για την εμπρός πόρτα. Το Irizar i3le διαμορφώνεται σε ποικίλες διατάξεις ώστε να ικανοποιεί διαφορετικές απαιτήσεις χρήσης και να μεγιστοποιεί τον αριθμό καθήμενων και όρθιων επιβατών.
  • Το Irizar i4 είναι ένα ευπροσάρμοστο όχημα, ιδανικό για μητροπολιτικές περιοχές και καθημερινές διαδρομές, για χρήση ως σχολικό ή εταιρικό λεωφορείο και για περιστασιακή χρήση. Οι διαφορετικές εκδόσεις του (H, M, L) πετυχαίνουν την τέλεια ισορροπία μεταξύ προσβασιμότητας και χωρητικότητας χώρου αποσκευών, ανάλογα με τις ανάγκες χρήσης. Οι μονόφυλλες ή δίφυλλες εκδόσεις της κεντρικής πόρτας μπορούν εύκολα να εφοδιάζονται με ειδική ράμπα για ΑμεΑ ενσωματωμένη στο σκαλοπάτι, που διευκολύνει τα άτομα με προβλήματα κινητικότητας. Το επίπεδο, χαμηλό πάτωμα και οι ανοιχτής σχεδίασης διάδρομοι υπογραμμίζουν τη φιλοσοφία προσαρμοστικότητας:
  • L: ιδανικό για χρήση σε μικρές αποστάσεις με συχνές στάσεις, άφθονος χώρος για όρθιους επιβάτες και χαμηλό πάτωμα για εύκολη πρόσβαση.
  • M: επίπεδο πάτωμα, χωρίς διάδρομο ή σκαλοπάτια, επιτρέπει διαφορετικές διατάξεις για ΑμεΑ.
  • H: με κεντρικό διάδρομο, ιδανικό για μεσαίες αποστάσεις με μεγαλύτερη χωρητικότητα για αποσκευές.

Αυτό το όχημα διατίθεται σε μήκη που κυμαίνονται από 10,7μ. – 15μ.

Τουριστικά Λεωφορεία Μεσαίων και Μεγάλων Αποστάσεων

Κίνηση με Ντίζελ, HVO, B100, υβριδικό σύστημα και φυσικό αέριο (LNG)

Προσφέρουμε την πιο πρόσφατη σειρά μοντέλων Irizar i4, Irizar i6 και Irizar i6S που κινούνται με HVO, B100, υβριδικό σύστημα και φυσικό αέριο (LNG), είτε “έτοιμα” από την Irizar είτε σε συνδυασμό με αμάξωμα και σασί άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών.

  • Το Irizar i4 το οποίο περιγράψαμε στην προηγούμενη παράγραφο είναι ιδανικό για μεταφορές μεσαίων αποστάσεων.
  • Το Irizar i6 είναι ένα πολυχρηστικό πούλμαν κατάλληλο για τακτικά δρομολόγια και περιστασιακή χρήση. Η ελκυστική, μοντέρνα σχεδίαση το καθιστά ιδανικό για πελάτες που επιζητούν μέγιστη κερδοφορία. Οι επιδόσεις, η αεροδυναμική του και η προσοχή στη λεπτομέρεια και την άνεση είναι εξαιρετικά. Διατίθεται σε μήκη από 10,8 μ. έως 15 μ.
  • Το Irizar i6S, σχεδιασμένο για μεσαίες και μεγάλες αποστάσεις και περιστασιακή χρήση, είναι ένα πούλμαν που συνδυάζει ντιζάιν και τεχνολογία. Πρόκειται για ένα μοναδικό όχημα με τη δική του προσωπικότητα, και κύρια χαρακτηριστικά την ποιότητα, την απόδοση, την αντοχή και την αξιοπιστία. Το Irizar i6S διατίθεται σε μήκη από 10,8 μ. – 15 μ.

Λεωφορείο για πολυτελείς μετακινήσεις και μεταφορές μεγάλων αποστάσεων

Ντίζελ, HVO και B100

Το Irizar i8 είναι ένα όχημα που κινείται με ντίζελ, HVO και B100, και διατίθεται είτε ‘έτοιμο’ από την Irizar είτε σε συνδυασμό με αμάξωμα και σασί άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών.

Πρόκειται για ένα πολυτελές λεωφορείο που προορίζεται για premium, μεγάλων αποστάσεων μεταφορές ή περιστασιακές μετακινήσεις και άλλες ειδικές χρήσεις. Διαθέτοντας την πιο προηγμένη τεχνολογία της αγοράς, αυτό το εμβληματικό λεωφορείο αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο πάνω στον οποίο η Irizar βασίζει τις μελλοντικές προοπτικές της στους τομείς μεταφορών μεγάλων αποστάσεων και περιστασιακών μετακινήσεων.

Το Irizar i8 είναι ένας συνδυασμός ντιζάιν, τεχνολογίας και βιωσιμότητας. Είναι εξαιρετικά άνετο για οδηγούς, ξεναγούς και επιβάτες και προσδίδει κύρος στον ιδιοκτήτη του που σημαίνει ότι έχει γίνει το απόλυτο σημείο αναφοράς σε επίπεδο ποιότητας, αντοχής, αξιοπιστίας και απόδοσης. Το μοντέλο αυτό θεωρείται επίσης πρότυπο στην κατηγορία του  χάρη στη μοναδική προσωπικότητα και την εντυπωσιακή του εμφάνιση.

Η κριτική επιτροπή που του απένειμε τον τίτλο “Coach of the Year”, τόνισε ότι το όχημα αυτό αποτελεί σημείο αναφοράς σε επίπεδο συνολικού κόστους, λαμβάνοντας υπόψη την τιμή αγοράς, την απαξίωση και την υπολειμματική αξία, την κατανάλωση καυσίμου και τις δαπάνες συντήρησης και επισκευών. Αυτή τη στιγμή διατίθεται σε μήκη 12,4 μ., 13,22 μ., 14,07 μ. και 14.98 μ.

Υδρογόνο

Η στρατηγική μας βασίζεται στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων για βιώσιμες, αποδοτικές, έξυπνες, προσιτές, ασφαλείς και διασυνδεδεμένες δημόσιες μεταφορές.

Με αυτό το δεδομένο, πρόσφατα παρουσιάσαμε αρκετά ‘e-mobility’ projects που περιλάμβαναν ηλεκτρικά οχήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου: ένα στο πλαίσιο του “Basque Hydrogen Corridor” και άλλα σε Ευρωπαϊκό επίπεδο.

Ο τεχνολογικός οδικός χάρτης του Ομίλου Irizar για τα προσεχή χρόνια περιλαμβάνει την ανάπτυξη ηλεκτρικών λεωφορείων μικρών, μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, μία τεχνολογία η οποία σταδιακά θα επεκταθεί και στην υπόλοιπη οικογένεια του Irizar Group (λεωφορεία και φορτηγά για αστικές μεταφορές).

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:IRIZARΟΜΙΛΟΣ ΣΑΡΑΚΑΚΗ

Σχετικά Άρθρα

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Συμμετοχή στην εκστρατεία ενημέρωσης για τη δωρεά οργάνων

18 Μαΐου, 2023
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Ετήσιο συνέδριο Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Συνεργείων Volvo Trucks & Buses 2023

13 Απριλίου, 2023
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη και ΕΜΠ ενώνουν τις δυνάμεις τους

11 Απριλίου, 2023
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Ο όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη φέρνει την Peugeot Motorcycles στην Ελλάδα

22 Μαρτίου, 2023
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Η αποχώρηση Ευρωπαίων από τον διαγωνισμό για τα 650 λεωφορεία και η επόμενη ημέρα

20 Φεβρουαρίου, 2023
MMM

Νέα δεδομένα στον διαγωνισμό για τα 650 αστικά λεωφορεία. Αποχώρησαν εταιρείες, λόγω των πληθωριστικών πιέσεων

13 Φεβρουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Η Volvo Cars υπέγραψε τη διακήρυξη για μηδενικές εκπομπές στις οδικές μεταφορές στην COP26

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

6 Ιουνίου, 2023

Επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας των ταξί, από σήμερα (17.00 – 18.00), στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

8 Ιουνίου, 2023

Ένα νέο σύγχρονο κέντρο αποθήκευσης και διανομής αποκτά η Seagull στη Μάνδρα Αττικής

8 Ιουνίου, 2023

Στη σύσταση δυο θυγατρικών προχώρησε η Streem Logistics της HIG, στις Streem Logistics 1 και Streem Logistics 2

5 Ιουνίου, 2023

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη απευθείας πτήση Αθήνα – Ισλανδία από την Play

6 Ιουνίου, 2023

Κοντά – κοντά θα προκηρυχθούν οι διαγωνισμοί για Φυλή και Γκόνο

6 Ιουνίου, 2023

Ο Θ. Παναγιωτούλιας νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Star Alliance

6 Ιουνίου, 2023
Woman with parcel at home

Ολοκληρώθηκε η νέα Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου, ύψους 2,15 εκατ., της Courier Center

7 Ιουνίου, 2023

Αλλαγές στο bonus που θα “μοιραστούν” οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας το 2022 και 2023

15

Σε δημόσια διαβούλευση έως τις 16 Ιουνίου το Εθνικό Σχέδιο Ηλεκτροκίνησης

2

H LAMDA αγόρασε τα 4 αεροσκάφη της παλιάς Ολυμπιακής που βρίσκονται στο Ελληνικό

1

Εξάρθρωση κυκλώματος που “βοηθούσε” στην απόκτηση άδειας χειριστή αεροσκάφους (pics, video)

1

Προηγείται στις Σέρρες ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής

1

Λιμάνι (Πειραιάς) και αεροδρόμιο (Αθήνας) έγιναν «ένα» με το μετρό. Τα αποτελέσματα

1

Ανακαινίστηκε το κέντρο διανομής της METRO στη Β. Ελλάδα, σχεδιάζεται ένα ακόμα στον Ασπρόπυργο

1

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

1
????????????????????????????????????

Η ICAP διατήρησε τη διαβάθμιση ΑΑ στην Attica Group

9 Ιουνίου, 2023

Επιβράδυνση της οικονομίας στο α’ τρίμηνο 2023, σύμφωνα με την Eurobank

9 Ιουνίου, 2023

Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου στο ετήσιο συνέδριο της ESPO

9 Ιουνίου, 2023

Maersk, Renfe and Cepsa carry out first 2G bio-fuel test in Spanish rail transport

9 Ιουνίου, 2023

Αποτελεσματικότερη επιθεώρηση υδατοδρομίων με τη χρήση drone

9 Ιουνίου, 2023

Β. Κορκίδης: Η ενίσχυση της Μεσογείου ως hub εμπορίου και εφοδιαστικής απαιτεί σύντομες δράσεις και γρήγορες αποφάσεις

9 Ιουνίου, 2023

Αναθεωρήθηκαν οι κανόνες για την ενίσχυση των ευφυών συστημάτων μεταφορών (ITS)

9 Ιουνίου, 2023

Οι τελευταίες εξελίξεις και οι προκλήσεις στα logistics αναλύθηκαν στο 6ο International Logistics Forum

9 Ιουνίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ