• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 6 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    «Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

    5 Ιουλίου, 2022
    Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

    5 Ιουλίου, 2022
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

    5 Ιουλίου, 2022
    Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

    5 Ιουλίου, 2022
    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

    5 Ιουλίου, 2022
    Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    «Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

    5 Ιουλίου, 2022
    Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

    5 Ιουλίου, 2022
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

    5 Ιουλίου, 2022
    Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

    5 Ιουλίου, 2022
    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

    5 Ιουλίου, 2022
    Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Βέρτιγκο για τις αεροπορικές εταιρείες χαμηλών ναύλων

vvegiazi by vvegiazi
3 Οκτωβρίου, 2019
στο ΓΝΩΜΗ
0
Το Εθνικό Σχέδιο Δράσης της ΥΠΑ για μείωση των αερίων εκπομπών και βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης του κλάδου
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η πτώχευση της Thomas Cook έκανε πολύ ρεγάλο θόρυβο, λόγω της μακράς ιστορίας της των σχεδόν δύο αιώνων, του μεγέθους, των πολλαπλών δραστηριοτήτων της, της μεγάλης έκθεσης στον κλάδο των αερομεταφορών με 100 αεροσκάφη, των χιλιάδων εργαζομένων της σε όλο τον κόσμο και των εκατοντάδων χιλιάδων ταξιδιωτών της – και ένας από τους βασικούς λόγους της διάλυσης της εταιρείας ήταν και η υπερέκθεσή της στα ταξίδια φθηνών εισιτηρίων, όπου ο ανταγωνισμός είναι τρομακτικός.

 

Ωστόσο, τα τελευταία δύο χρόνια πολλές είναι οι αντίστοιχες εταιρείες χαμηλών ναύλων που έπαψαν να υφίστανται, ενώ κάποιες πτώχευσαν μετά την Thomas Cook.

 

Στις τελευταίεs συγκαταλέγεται η σλοβενική Adria και οι γαλλικός XL και Aigle Azur, η δεύτερη μεγαλύτερη της ώρας.

Οι ευρωπαϊκές αερομεταφορές βρίσκονται ένα στάδιο πριν τις αμερικανικός, οι οποίες, και με αφορμή τη διεθνή χρηματοπιστωτική κρίση, ένωσαν τις δυνάμεις τους και συσπειρώθηκαν την περίοδο 2004-2015 και, από έντεκα στο σύνολο, απέμειναν πια τέσσερις

Ξεκαθάρισμα

Άλλωστε, να θυμίσουμε πως ο εκκεντρικός και αθυρόστομος ιδρυτής της Ryanair, Μάικλ Ο’ Λίρι, είχε προβλέψει από τα τέλη του 2018 πως το τοπίο στη Γηραιό Ήπειρο θα ξεκαθαρίσει, ορισμένες εταιρείες θα χρεοκοπήσουν και θα επιβιώσουν λιγότεροι αερομεταφορείς.

Όπως σημειώνει η ειδησεογραφική σελίδα αερομεταφορών simpleflying.com, όταν ο ανταγωνισμός στις τιμές εισιτηρίων υποχρεώνει τους πάντες να προσφέρουν πολύ φθηνά ταξίδια, αυτό σημαίνει ότι δεν είναι δυνατόν όλοι να απορροφήσουν τα λειτουργικά τους έξοδα.

Αυτό συμβαίνει ειδικά στις μικρότερου μεγέθους εταιρείες, ενώ άλλες, τύπου Ryanair, έχουν τη δυνατότητα να χρεώνουν τα πάντα εν ώρα πτήσης, έχοντας προσφέρει ήδη στο επιβατικό κοινό τους πάμφθηνα εισιτήρια.

Επίσης, η συγκεκριμένη δεν πετάει σε ακριβά αεροδρόμια, δεν την ενδιαφέρει η επέκταση δραστηριοτήτων προς χάριν της διεύρυνσης και μόνον και δεν εισδύει σε αγορές «υψηλού οικονομικού ρίσκου», όπως οι υπερατλαντικός πτήσεις.

Ακόμα κι έτσι, η Ryanair εμφάνισε μείωση κερδών το πρώτο τρίμηνο φέτος και ζημίες το τελευταίο του 2018. Ούτως ή άλλως, για να εξηγήσει κάνεις το κύμα των πτωχεύσεων θα πρέπει να λάβει υπόψη και τις οικονομίες κλίμακας. Μια αεροπορική με 450 και πλέον αεροσκάφη διαπραγματεύεται ευκολότερα εκπτώσεις σε προϊόντα και υπηρεσίες από ό,τι η WOW, που πριν πτωχεύσει διέθετε έντεκα.

 

Άλλωστε, όπως αναφέρει η simpleflying.com, ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα είναι η ακριβής πρόβλεψη των εξόδων.

 

Η XL, με τέσσερα Airbus, αν και μετέφερε σε Κίνα και Αμερική περίπου 730.000 επιβάτες ετησίους, δεν εξασφάλισε κεφάλαια διάσωσης. Όπως είχε πει ο επικεφαλής της, Λοράν Μανιάν, «δεν συνειδητοποιήσαμε εγκαίρως τον ανταγωνισμό της Norwegian, η οποία είχε νέα αεροσκάφη και ακολουθούσε μοντέλο χαμηλών ναύλων σε μεσαίας και μακράς διάρκειας πτήσεις».

Εξίσου δύσκολη είναι και η εκτίμηση της υπέρβασης εξόδων, εφόσον ελάχιστα από αυτά είναι πάγια.

Τα καύσιμα, σημαντική δαπάνη για τον κλάδο, παρουσιάζουν μια φυσική διακύμανση, η οποία δυσχεραίνει την κατάσταση.

 

Κατά την εταιρεία δεδομένων Statista, το 2018 αντιστοιχούσαν στο 23,5% έναντι 32,3% το 2012, αλλά αναμένεται να αυξηθούν φέτος στο 25%.

 

Επιπλέον, υπάρχουν αυξήσεις στο εργατικό κόστος. Το Reuters αναφέρει ότι το 2016 αυτή η δαπάνη ήταν ποσοστιαία η μεγαλύτερη για τους αερομεταφορείς φθάνοντας στο 22% έναντι του 21% των καυσίμων.

Και, φυσικά, κάτι που συμβαίνει κατά κόρον στον κλάδο είναι η υπερπροσφορά, που ξεπερνά τη ζήτηση, όπερ σημαίνει πως ο πιο αδύναμος κρίκος τίθεται εκτός αγοράς – αυτό συνέβη με τη Monarch, που πτώχευσε το 2017. Επιβαρυντικοί παράγοντες, τέλος, είναι και οι πράσινοι φόροι για τις εκπομπές ρύπων που έχουν επιβάλει ορισμένα κράτη, καθώς και οι ευρωπαϊκοί κανόνες για τις αποζημιώσεις επιβατών.

«Καθημερινή»

Tags:ADRIA AIRWAYSMONARCHTHOMAS COOKΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Σχετικά Άρθρα

Η SKY express παρέλαβε το 9ο Airbus A320
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Γ. Σκαλτσάς, Εμπορικός Δ/ντής SKY express: Με άμεσες και συντονισμένες δράσεις οι αερομεταφορές θα αποκτήσουν μόνιμη δυναμική

4 Ιουλίου, 2022
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Στις 7 Ιουλίου «κληρώνει» για τους νέους κανόνες που φέρνει στις αερομεταφορές το “ReFuelEU”

4 Ιουλίου, 2022
Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτός συνόρων θα αυξηθεί, με διπλάσιο ρυθμό, έναντι του εσωτερικού μέχρι το 2020
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Β. Κικίλιας: Στα επίπεδα του 2019, η κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς την Κίνα, τη Ρωσία, την Ουκρανία

1 Ιουλίου, 2022
Η LCI αποκτά portfolio 19 ελικοπτέρων από κοινού με τις RIVE Private Investment και Turning Rock Partners
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Η LCI αποκτά portfolio 19 ελικοπτέρων από κοινού με τις RIVE Private Investment και Turning Rock Partners

30 Ιουνίου, 2022
ΕΕ: Επενδύει 5,4 δισ. για βιώσιμες και αποτελεσματικές υποδομές μεταφορών. Η λίστα με τα ελληνικά έργα
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

ΕΕ: Επενδύει 5,4 δισ. για βιώσιμες και αποτελεσματικές υποδομές μεταφορών. Η λίστα με τα ελληνικά έργα

30 Ιουνίου, 2022
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Διευκολύνεται η ανάπτυξη επιχειρηματικών πάρκων και η έναρξη των απαραίτητων έργων υποδομής

Επιχειρηματικά πάρκα και βιώσιμη ανάπτυξη

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Απεργιακές κινητοποιήσεις (στάσεις εργασίας, 24ωρες απεργίες), τον Ιούλιο, στον ΟΑΣΘ

4 Ιουλίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης

«Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

5 Ιουλίου, 2022
Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

5 Ιουλίου, 2022

Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

5 Ιουλίου, 2022
Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά

Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

5 Ιουλίου, 2022
Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

5 Ιουλίου, 2022
Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing

Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

5 Ιουλίου, 2022
Εγκρίθηκε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» 2021-2027

Εγκρίθηκε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» 2021-2027

5 Ιουλίου, 2022
Επαναδημοπρατήθηκε ο διαγωνισμός για την προμήθεια 25 συρμών Τραμ, ύψους 64,25 εκατ.

Παραδίδεται 5 μήνες νωρίτερα η παράκαμψη Αμφιλοχίας. Θα προχωρήσει η υποθαλάσσια ζεύξη της Λευκάδας

5 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ