• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 29 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    MMM

    Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    MMM

    Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    MMM

    Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    LOGISTICS

    Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022
    Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
    MMM

    Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

    28 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Γιατί… δρομολογείται ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας Οδού

ffotinos by ffotinos
27 Φεβρουαρίου, 2017
στο ΓΝΩΜΗ
0
Έως τα τέλη Σεπτεμβρίου η παραχώρηση της Εγνατίας, ζημιές 67,1 εκατ. το 2015
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Mε «πάτημα» την έλλειψη υποδομών για την εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών (βενζινάδικα, καφέ κ.λπ.), οι δανειστές της χώρας και κάποιοι τεχνοκράτες του ΤΑΙΠΕΔ έχουν κάνει «σημαία» την ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας οδού.

Ο σύγχρονος αυτοκινητόδρομος συνδέει την Ηγουμενίτσα με την Αλεξανδρούπολη και έχει μήκος 658 χλμ., που φθάνει τα 1.000 χλμ. μαζί με τους κάθετους άξονες που εξυπηρετούν τη σύνδεση με τα Βαλκάνια.

Κόστισε περίπου επτά δισ. ευρώ και, σύμφωνα με συντηρητικούς υπολογισμούς, με το σημερινό καθεστώς και μόνο με την ανάπτυξη των προβλεπόμενων σταθμών διοδίων μπορεί να αποδώσει στα δημόσια ταμεία 350 εκατ. ευρώ ώς το 2022, ενώ με παρεμβάσεις μεγαλύτερης κλίμακας τα συνολικά έσοδα σε βάθος 35ετίας θα αγγίξουν τα πέντε δισ. ευρώ.

Η ιδιωτικοποίηση του έτοιμου αυτοκινητόδρομου αποτελεί επιταγή του πρώτου μνημονίου και έχει περιληφθεί στο μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα της περιόδου 2012-2015 (νόμος 3985/2011).

Τα οικονομικά στοιχεία όμως δεν βγαίνουν και, για να δικαιολογηθούν τα αδικαιολόγητα, το περασμένο καλοκαίρι το ΤΑΙΠΕΔ προσέλαβε τεχνικό, οικονομικό και νομικό σύμβουλο, με αμοιβή 750.000 ευρώ, για να υπολογίσει το εύλογο τίμημα της παραχώρησης και τα αναμενόμενα οφέλη για το Δημόσιο.

Να σημειωθεί ότι η δημόσια «Εγνατία Οδός Α.Ε.» διαθέτει προσωπικό υψηλών προδιαγραφών και έχει επιλεγεί ως σύμβουλος σε γειτονικές κυβερνήσεις!

«Φουσκωμένο» κόστος

Οι θιασώτες της ιδιωτικοποίησης έφθασαν να υποστηρίζουν ότι πρέπει να εκχωρηθεί ο αυτοκινητόδρομος για να αναπτυχθούν… φωτοβολταϊκά πάρκα.

Είναι μια σωστή λύση για να καλυφθούν τα έξοδα ηλεκτροφωτισμού των σταθμών διοδίων και των σηράγγων, που ανέρχονται σε εννέα εκατ. ευρώ τον χρόνο, αλλά μπορεί να γίνει με διαγωνισμό, χωρίς να αλλάξει το καθεστώς της Εγνατίας οδού.

Φουσκώνουν επίσης το ετήσιο κόστος βαριάς συντήρησης στα 100 εκατ. ευρώ, εισηγούνται όμως να παραμείνει στο Δημόσιο η αποπληρωμή του δανείου ύψους 250 εκατ. ευρώ που είχε συναφθεί το 2006 με ιδιωτική τράπεζα για τη χρηματοδότηση των έργων.

Είχε χορηγηθεί με εγγύηση τα έσοδα από τα διόδια, αλλά οι σταθμοί άργησαν να λειτουργήσουν και η αποπληρωμή του οργανώθηκε τα τελευταία χρόνια.

Απομένουν περίπου 88 εκατ. ευρώ, αλλά η τράπεζα διεκδικεί τόκους υπερημερίας ύψους 130 εκατ. ευρώ.

Με αυτά τα δεδομένα, ο Ευκλείδης Τσακαλώτος είχε την περασμένη εβδομάδα συνάντηση με τη διοίκηση της «Εγνατία Οδός» και ζήτησε να υποβληθεί έκθεση για την ορθολογική ανάπτυξη του σημαντικού περιουσιακού στοιχείου, με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον.

Θα υποβληθεί στα τεχνικά κλιμάκια της τρόικας, στο πλαίσιο της διαπραγμάτευσης, και δεν αποκλείεται να αλλάξουν οι σχεδιασμοί.

Μερική… ιδιωτικοποίηση

Στην πραγματικότητα, σημαντικές λειτουργίες της Εγνατίας οδού έχουν εκχωρηθεί από χρόνια σε ιδιώτες, μέσα από διεθνείς διαγωνισμούς.

Η ελαφρά συντήρηση κοστίζει σήμερα περίπου 22 εκατ. ευρώ και γίνεται από εταιρεία που δίνει δουλειά σε 350 εργαζόμενους.

Αλλα 300 άτομα απασχολούνται στην είσπραξη των διοδίων, που επίσης παρέχεται από ιδιώτες και κοστίζει 40-60 χιλιάδες ευρώ τον μήνα, ανάλογα με τα κυκλοφοριακά μεγέθη του κάθε σταθμού, ενώ αποδίδει στο Δημόσιο περίπου 20 εκατ. ευρώ τον χρόνο.

Να σημειωθεί ότι η χρέωση για ένα Ι.Χ. διαμορφώνεται σήμερα στα 0,030 ευρώ ανά χιλιόμετρο, όταν στους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους είναι 0,070 ευρώ.

Δεν έχουν επίσης αναπτυχθεί οι προβλεπόμενοι, από την υπουργική απόφαση του 2014, σταθμοί διοδίων.

Οι υπηρεσίες της Εγνατίας οδού, χωρίς επιπλέον επιβάρυνση για το Δημόσιο, έχουν επεξεργαστεί σενάρια για την αξιοποίηση του αυτοκινητόδρομου και μάλιστα χωρίς μεγάλη επιβάρυνση για τους οδηγούς.

Υπολογίζουν ότι η ανάπτυξη όλων των σταθμών διοδίων μπορεί να ολοκληρωθεί ώς το 2018 και η χρέωση να διαμορφωθεί στα 0,035 ευρώ ανά χιλιόμετρο.

Σταδιακά ώς το 2021 θα αυξηθεί στα 0,045 ευρώ, εξασφαλίζοντας καθαρά έσοδα της τάξης των 320 εκατ. ευρώ μέσα στην πρώτη πενταετία.

Ως τότε εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί η βαριά συντήρηση, που θα φέρει μείωση στα έσοδα τα επόμενα χρόνια, αλλά από το 2026 μπορεί να ξεκινήσει η νέα προσαρμογή στις τιμές των διοδίων και να διαμορφωθεί στα 0,045 ευρώ, με προοπτική να φθάσει τα 0,050 ευρώ το 2055.

Με αυτούς τους υπολογισμούς τα συνολικά έσοδα για το Δημόσιο στην επόμενη 35ετία θα διαμορφωθούν στα 4,901 δισ. ευρώ.

Χαρά Τζαναβάρα,

«Εφημερίδα των Συντακτών»

Tags:ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣΤΑΙΠΕΔ

Σχετικά Άρθρα

Ο Αθ. Ζηλιασκόπουλος, πρόεδρος ΤΑΙΠΕΔ/πρόεδρος Συμβουλίου Εφοδιαστικής στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
LOGISTICS

Ο Αθ. Ζηλιασκόπουλος, πρόεδρος ΤΑΙΠΕΔ/πρόεδρος Συμβουλίου Εφοδιαστικής στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

27 Μαΐου, 2022
Ο πρόεδρος HELLASTRON και διευθύνων σύμβουλος «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ» Κ. Κουτσούκος στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ο πρόεδρος HELLASTRON και διευθύνων σύμβουλος «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ» Κ. Κουτσούκος στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

26 Μαΐου, 2022
Η μείωση της κυκλοφορίας φέρνει και μείωση τροχαίων ατυχημάτων: -37,2% τον Φεβρουάριο
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ποια η συμπεριφορά των Ευρωπαίων στο τιμόνι, σύμφωνα με το ευρωβαρόμετρο του Fondation Vinci Autoroutes

25 Μαΐου, 2022
Η διάρκεια παραχώρησης της Εγνατίας να είναι πολύ μικρότερη των 35 ετών
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ποιες υπηρεσίες του Egnatia Pass «παγώνουν» λόγω αναβάθμισης

17 Μαΐου, 2022
Γιατί… δρομολογείται ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας Οδού
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Σε λειτουργία νέοι σταθμοί στην Εγνατία Οδό. Το αντίτιμο των διοδίων ανά κατηγορία οχήματος

16 Μαΐου, 2022
O διευθύνων σύμβουλος της Εγνατίας Οδού Κ. Κουτσούκος νέος πρόεδρος της HELLASTRON
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ο πρόεδρος της HELLASTRON και διευθύνων σύμβουλος της Εγνατίας Οδού Κ. Κουτσούκος στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

11 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
Επτά εμπορευματικά κέντρα σχεδιάζει το υπ. Μεταφορών. Ας φτιάξουμε το πρώτο…

Εμπορευματικά κέντρα: Παραμένουν ακόμα σε… μακέτες

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022
Airlines brace for a ‘longer and deeper’ crisis in 2021

ΕΝΗΜΑΕΚ: Κανένας δεν μπορεί να εγγυηθεί μια θερινή περίοδο χωρίς προβλήματα

27 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

Οι ιδιώτες δεν είναι πλέον «ταμπού» στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης

25 Μαΐου, 2022

Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας βρέθηκαν στην ατζέντα του Υπουργικού Συμβουλίου

27 Μαΐου, 2022
Πιο σύγχρονο, πράσινο και έξυπνο πλαίσιο λειτουργίας για τις αστικές μετακινήσεις προτείνουν ο όμιλος FREE NOW και η Beat

Αποσύρεται από τη ρουμάνικη αγορά η πλατφόρμα μετακινήσεων Free Now

27 Μαΐου, 2022

Κρατική επιδότηση για τις κινεζικές αεροπορικές εταιρείες, λόγω Covid και ενεργειακού κόστους

1
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1
Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

Η Π. Χρυσανθακοπούλου, Υπεύθυνη Πωλήσεων Optibus σε Ελλάδα – Κύπρο στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

Ο Δ. Κούτρας, Αντιπρόεδρος INTRAKAT, στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

Ο Β. Μαγκλάρας, Διευθύνων Σύμβουλος της «Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο» στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

Ο Μ. Μπαλτάς, Διευθύνων Σύμβουλος REDEPLAΝ στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

Ο Γ. Ξυνταράκης, Mobility & Leasing Business Unit Manager Kinsen Hellas στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022
Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

Ο Διευθυντής του ΙΜΕΤ / ΕΚΕΤΑ Ευ. Μπεκιάρης στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

28 Μαΐου, 2022

Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

27 Μαΐου, 2022

Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

27 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ