• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 27 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

    27 Μαΐου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

    27 Μαΐου, 2022
    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

    27 Μαΐου, 2022
    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων
    LOGISTICS

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

    27 Μαΐου, 2022
    «Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

    27 Μαΐου, 2022
    Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

    27 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

    27 Μαΐου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

    27 Μαΐου, 2022
    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

    27 Μαΐου, 2022
    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων
    LOGISTICS

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

    27 Μαΐου, 2022
    «Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

    27 Μαΐου, 2022
    Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

    27 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Η διάρκεια παραχώρησης της Εγνατίας να είναι πολύ μικρότερη των 35 ετών

ffotinos by ffotinos
22 Ιουλίου, 2016
στο ΓΝΩΜΗ
0
Η διάρκεια παραχώρησης της Εγνατίας να είναι πολύ μικρότερη των 35 ετών
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η δέσμευση που έχει αναλάβει η χώρα για παραχώρηση της λειτουργίας, εκμετάλλευσης και συντήρησης της Εγνατίας οδού, του αυτοκινητοδρόμου και όχι της εταιρείας που θα εξακολουθεί να υφίσταται, να σχεδιάζει, να μελετάει, να επιβλέπει και να διαχειρίζεται έργα, αν ολοκληρωθεί, πρέπει να είναι επωφελής για το Δημόσιο.

Μία παραχώρηση για να είναι επωφελής πρέπει να περιλαμβάνει, κατά την άποψη μου, τα παρακάτω στοιχεία:

• Η «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ» (ΕΟΑΕ) για την κατασκευή της οδού έχει συνάψει δάνεια, μέσω του Ελληνικού Δημοσίου, τα οποία θα πρέπει να συνεκτιμηθούν στο τελικό τίμημα.

• Θα πρέπει να υπάρξει αξιόπιστη εκτίμηση της αξίας της οδού, των κατασκευών που θα αναλάβει ο παραχωρησιοήχος, χωρίς καμιά προσπάθεια υποτίμησης της αξίας της.

• Η παραχώρηση να αφορά μόνο την λειτουργία, συλλογή διοδίων, λειτουργία ΣΕΑ και όχι την βαριά συντήρηση, που η ευθύνη της να παραμείνει στην ΕΟΑΕ.

• Η ΕΟΑΕ θα πρέπει να αναλάβει την εποπτεία και τον έλεγχο του παραχωρησιούχου.

• Στην υπό σύναψη σύμβαση να περιλαμβάνεται ελάχιστο αποδεκτό τίμημα, πάντα σε σχέση με τα προς παραχώρηση αντικείμενα.

• Στην υπό σύναψη σύμβαση να περιλαμβάνεται ένα ελάχιστα αποδεκτό επίπεδο εξυπηρέτησης των χρηστών του αυτοκινητοδρόμου.

• Η διάρκεια της παραχώρησης πρέπει να είναι πολύ μικρότερη των 35 ετών, διότι η όποια αξιολόγηση της επένδυσης και της διαχείρισης γίνεται, μετά τα πρώτα 15 χρόνια, χαοτική.

Η διάρκεια των 35 ετών δεν μπορεί να υπολογίσει τον κυκλοφοριακό φόρτο σε βάθος χρόνου (ένα πολύ κρίσιμο μέγεθος που είναι πάντα σε άμεση συνάφεια με την οικονομική κατάσταση της χώρας), με κίνδυνο να υποτιμηθεί το προσδοκώμενο οικονομικό αποτέλεσμα, αλλά και με τους προς υλοποίηση ανταγωνιστικούς αυτοκινητόδρομους των Βαλκανίων.

Η χρέωση ανά χιλιόμετρο των διοδίων, αλλά και η εφαρμογή του αναλογικού συστήματος, η εμπορική πολιτική για προσέλκυση πελατών – χρηστών, η εκπτωτική πολιτική, η εξυπηρέτηση χρηστών, εντός του ιδίου Δήμου, θα επηρεάσει ασφαλώς το τίμημα.

Σε κάθε περίπτωση θέλω να βεβαιώσω ότι, και στο μέλλον, η «Εγνατία οδός ΑΕ» θα συνεχίσει, αξιοποιώντας τη μοναδική εμπειρία και την τεράστια τεχνογνωσία να διαχειρίζεται έργα στην Ελλάδα (όπως οι συνδέσεις των λιμανιών Θεσσαλονίκης και Αλεξανδρούπολης, ο κάθετος άξονας που συνδέει την Ξάνθη με τα Ελληνοβουλγαρικά σύνορα, η μελέτη του τμήματος Πτολεμαΐδας – Φλώρινας του κάθετου άξονα Κοζάνης – Νίκης είναι από τα αντικείμενα εκείνα που σήμερα αντιμετωπίζει η εταιρεία), αλλά και στο εξωτερικό, όπου έχει σημαντική παρουσία.

Οι προκλήσεις για τα επόμενα χρόνια είναι επέκταση σε νέα αντικείμενα, όπως οργάνωση, διαχείριση και εποπτεία θεμάτων λειτουργίας, εκμετάλλευσης και συντήρησης υποδομών, η παροχή υπηρεσιών τεχνικού συμβούλου και η δυναμικότερη επέκταση στο εξωτερικό.

Απόστολος Αντωνούδης,

πρόεδρος της «Εγνατία Οδός ΑΕ», αναδημοσίευση από την εφημερίδα «Καρφίτσα»

Tags:ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ

Σχετικά Άρθρα

Ο πρόεδρος HELLASTRON και διευθύνων σύμβουλος «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ» Κ. Κουτσούκος στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ο πρόεδρος HELLASTRON και διευθύνων σύμβουλος «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ» Κ. Κουτσούκος στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

26 Μαΐου, 2022
Η μείωση της κυκλοφορίας φέρνει και μείωση τροχαίων ατυχημάτων: -37,2% τον Φεβρουάριο
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ποια η συμπεριφορά των Ευρωπαίων στο τιμόνι, σύμφωνα με το ευρωβαρόμετρο του Fondation Vinci Autoroutes

25 Μαΐου, 2022
Η διάρκεια παραχώρησης της Εγνατίας να είναι πολύ μικρότερη των 35 ετών
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ποιες υπηρεσίες του Egnatia Pass «παγώνουν» λόγω αναβάθμισης

17 Μαΐου, 2022
Γιατί… δρομολογείται ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας Οδού
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Σε λειτουργία νέοι σταθμοί στην Εγνατία Οδό. Το αντίτιμο των διοδίων ανά κατηγορία οχήματος

16 Μαΐου, 2022
O διευθύνων σύμβουλος της Εγνατίας Οδού Κ. Κουτσούκος νέος πρόεδρος της HELLASTRON
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ο πρόεδρος της HELLASTRON και διευθύνων σύμβουλος της Εγνατίας Οδού Κ. Κουτσούκος στο 5ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2022

11 Μαΐου, 2022
Ανακάμπτει η κυκλοφορία, ανακάμπτουν οι επιδόσεις του τομέα Παραχωρήσεων του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Τα επόμενα βήματα για τις παραχωρήσεις της Αττικής και της Εγνατίας Οδού

10 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
Έπειτα από διαμαρτυρίες, ο ΟΣΕ απέσυρε την συζήτηση για τα ΣΔΙΤ στην συντήρηση υποδομής

Οι σιδηροδρομικές συγκοινωνίες πυλώνας της διαφαινόμενης ανάκαμψης

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

Οι ιδιώτες δεν είναι πλέον «ταμπού» στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης

25 Μαΐου, 2022
Πιο σύγχρονο, πράσινο και έξυπνο πλαίσιο λειτουργίας για τις αστικές μετακινήσεις προτείνουν ο όμιλος FREE NOW και η Beat

Αποσύρεται από τη ρουμάνικη αγορά η πλατφόρμα μετακινήσεων Free Now

27 Μαΐου, 2022

Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας βρέθηκαν στην ατζέντα του Υπουργικού Συμβουλίου

27 Μαΐου, 2022
H Volvo πρωτοπορεί και χρησιμοποιεί χάλυβα χωρίς ορυκτά στα φορτηγά της

H Volvo πρωτοπορεί και χρησιμοποιεί χάλυβα χωρίς ορυκτά στα φορτηγά της

24 Μαΐου, 2022

Κρατική επιδότηση για τις κινεζικές αεροπορικές εταιρείες, λόγω Covid και ενεργειακού κόστους

1
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8

Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

27 Μαΐου, 2022

Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

27 Μαΐου, 2022

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

27 Μαΐου, 2022
Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

27 Μαΐου, 2022
«Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa

Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

27 Μαΐου, 2022
Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels

Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

27 Μαΐου, 2022
Απορρίφθηκε από το Ευρωδικαστήριο η προσφυγή της Αυστρίας κατά του τέλους υποδομών στους γερμανικούς αυτοκινητόδρομους

RTA partnership creates innovation hub at University of Birmingham Dubai

27 Μαΐου, 2022

Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας βρέθηκαν στην ατζέντα του Υπουργικού Συμβουλίου

27 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ