• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 14 Αυγούστου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Δεν έχει χορηγηθεί κρατική ενίσχυση στην ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ γνωμοδότησε η ΕΕ. Το σκεπτικό της απόφασης

    13 Αυγούστου, 2022
    Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

    12 Αυγούστου, 2022
    Καταργούνται οι περιορισμοί στις διαπεριφερειακές μετακινήσεις, πως θα γίνονται τα ταξίδια στα νησιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων του Αυγούστου

    12 Αυγούστου, 2022
    Ενισχύονται οι δραστηριότητες της Autohellas που δεν εξαρτώνται από τον τουρισμό
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Οι (προσεκτικές) κινήσεις του ομίλου Βασιλάκη στο εξωτερικό

    12 Αυγούστου, 2022
    Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων
    ΓΝΩΜΗ

    Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

    12 Αυγούστου, 2022
    Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

    12 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Δεν έχει χορηγηθεί κρατική ενίσχυση στην ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ γνωμοδότησε η ΕΕ. Το σκεπτικό της απόφασης

    13 Αυγούστου, 2022
    Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

    12 Αυγούστου, 2022
    Καταργούνται οι περιορισμοί στις διαπεριφερειακές μετακινήσεις, πως θα γίνονται τα ταξίδια στα νησιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων του Αυγούστου

    12 Αυγούστου, 2022
    Ενισχύονται οι δραστηριότητες της Autohellas που δεν εξαρτώνται από τον τουρισμό
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Οι (προσεκτικές) κινήσεις του ομίλου Βασιλάκη στο εξωτερικό

    12 Αυγούστου, 2022
    Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων
    ΓΝΩΜΗ

    Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

    12 Αυγούστου, 2022
    Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

    12 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Η κρίση στην εφοδιαστική αλυσίδα «απειλεί» Black Friday και Χριστούγεννα

vvegiazi by vvegiazi
5 Οκτωβρίου, 2021
στο ΓΝΩΜΗ
0
Luis Blancas, World Bank: Μεταφορές – Logistics θα γίνουν πιο άμεσοι διαμεσολαβητές της οικονομικής ευημερίας
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

«Έχουν πάρει το εμπορευματοκιβώτιο με το φορτίο μας από το πλοίο για να βάλουν ένα άλλο που έχει πληρώσει περισσότερα».

Με αυτήν την απελπιστική περιγραφή, ένας επιχειρηματίας στον κλάδο της κλωστοϋφαντουργίας προσπάθησε να εξηγήσει, πριν από λίγες εβδομάδες, στους συναδέλφους του στον κλάδο την ακραία κατάσταση που αντιμετωπίζει το εμπόριο λίγο πριν τα βασικά γεγονότα στο τέλος του έτους: 11 Νοεμβρίου, “Μαύρη Παρασκευή” (26 Νοεμβρίου), Χριστούγεννα ή τη γιορτή των Τριών Μάγων.

Η κατάσταση δεν είναι τόσο ακραία, όσο όταν ο κόσμος έψαχνε μάσκες τον Μάρτιο του 2020 στη διεθνή αγορά, αλλά η απόγνωση να  φτάσουν εγκαίρως τα εμπορεύματα εν όψει των γιορτών στο τέλος του έτους αυξάνεται λεπτό.

Ο Οκτώβριος είναι ο πιο έντονος μήνας για την οργάνωση και την πρόβλεψη για τη “Μαύρη Παρασκευή” και τα Χριστούγεννα και η κρίση στις διεθνείς μεταφορές δείχνει ήδη ότι φέτος όλα αυτά τα εμπορικά ραντεβού θα είναι περίπλοκα.

«Καταβάλλουμε σημαντική προσπάθεια για να σχεδιάσουμε και έχουμε περάσει μήνες για να προωθήσουμε τα εμπορεύματα όσο το δυνατόν ταχύτερα. Αλλά είναι πιθανό ότι σε ορισμένα συγκεκριμένα προϊόντα: μια τηλεόραση ή ένα κινητό ή τα πιο μοντέρνα παιχνίδια μπορεί να έχουν αποθέματα», εξηγεί ο Κάρλος Μορένο, εκπρόσωπος της Ισπανικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου.

Πολλές οι αιτίες

Οι καθυστερήσεις ανταποκρίνονται σε μια συσσώρευση γεγονότων. Η διακοπή που προκλήθηκε από την πανδημία σήμαινε ότι οι ναυτιλιακές εταιρείες δεν θα ασχοληθούν με την ετήσια ανανέωση των εμπορευματοκιβωτίων, οπότε τώρα υπάρχει έλλειψη.

Προστέθηκαν στα προβλήματα, λόγω του κλεισίματος των λιμένων για λόγους μετάδοσης και της αυστηρής πολιτικής μηδενικής ανοχής στην Κίνα, μετεωρολογικά γεγονότα όπως αυτά που έχουν περάσει από λιμάνια της Ασίας στους σιδηροδρόμους στην Ευρώπη.

Η εικόνα του φορτηγού Ever Given που έφραξε τη διώρυγα του Σουέζ τον Ιούλιο είναι ακόμα στο συλλογικό φαντασιακό.

Σε όλα αυτά πρέπει να προστεθεί η έκρηξη ζήτησης στην Ασία που έχει εξαφανίσει το απόθεμα βασικών υλικών και άλλων βασικών διαδικασιών όπως μικροεπεξεργαστές, μαγνήτες, πλαστικό.

Βιομηχανίες, όπως η αυτοκινητοβιομηχανία ήταν οι πρώτες που υπέφεραν από αυτή την έλλειψη προσφοράς που οδήγησε στην παράλυση εργοστασίων, όπως η Seat στη Βαρκελώνη, αλλά τώρα ο συναγερμός χτυπά σε όλους εκείνους τους τομείς που συγκεντρώνουν τις πωλήσεις τους τη Μαύρη Παρασκευή και Χριστούγεννα. Όπως τεχνολογία, παιχνίδια ή υφάσματα.

Αυτό αναγνωρίστηκε τις τελευταίες εβδομάδες από μερικές από τις εταιρείες που εξαρτώνται περισσότερο από την παραγωγή στην Ασία, όπως η H&M, η Boohoo ή η Nike στις παρουσιάσεις αποτελεσμάτων τους.

«Δεν μπορούμε να καλύψουμε τη ζήτηση για ορισμένους τύπους προϊόντων. Όσο για την παραγωγή των προμηθευτών όσο και για τη μεταφορά και τη συμφόρηση στα λιμάνια», αναγνώρισε η εκτελεστική διευθύντρια της H&M, Helena Helmersson σε δηλώσεις στους Financial Times.

Στην Ισπανία, η κατάσταση δεν είναι πολύ διαφορετική. «Μόνο για τη Black Friday εκτιμούμε ότι η ζήτηση για online αγορές στην Ισπανία θα αυξηθεί κατά 192% σε σύγκριση με πέρυσι.

Έτσι, ακόμα κι αν όλα τα προϊόντα που ζητούσαν οι πελάτες ήταν εδώ, οι μεταφορείς στην Ισπανία δεν έχουν ακόμα την ικανότητα ή την τεχνολογία να προσαρμοστούν σε αυτούς τους όγκους, να φτάσουν εγκαίρως», διαβεβαιώνει ο Στεφάνο Μπενάλια, διευθυντής πωλήσεων για τη Νότια Ευρώπη της Ευρώπης πλατφόρμα διαχείρισης αποστολής για ηλεκτρονικό εμπόριο Sendcloud.

Οι Ισπανοί κατασκευαστές παιχνιδιών προειδοποιούν το ίδιο εδώ και εβδομάδες. Αποθηκεύουν εμπορεύματα, αλλά όλα αυτά τα παιχνίδια, όλο και περισσότερο, που έχουν κάποιο τεχνολογικό εξάρτημα που ίσως εξαντληθεί. Δεν υπάρχει πλέον περιθώριο επέκτασης παραγγελιών και άφιξης εγκαίρως ή την Black Friday, ούτε καν για τη Γιορτή των Reyes Magos (σ.σ. 6 Ιανουαρίου).

Κλιμάκωση των τιμών

«Στην περίπτωση των ισπανικών υφασμάτων, αυτά που θα το έχουν πιο περίπλοκα είναι τα σπορ και οι οικιακές συσκευές. Είναι αυτά με το λιγότερο σωρευμένο απόθεμα γιατί είναι αυτά που έχουν πουλήσει περισσότερο τον τελευταίο χρόνο.

Τα υπόλοιπα έχουν πολλά συσσωρευμένα εμπορεύματα, αλλά δεν σημαίνει ότι είναι ακριβώς αυτό που θέλει να αγοράσει ο καταναλωτής. Έτσι, κανείς δεν αποκλείει ότι υπάρχει έλλειψη προϊόντος. Δεν θα γενικευτεί, αλλά θα είναι σε ορισμένα μοντέλα», αναγνωρίζει ο Εδουάρδο Θαμάκολα, πρόεδρος της ένωσης εταιρειών κλωστοϋφαντουργίας, Acotex.

Σε αυτήν την περίπτωση καθυστερήσεων και ελλείψεων, πρέπει να προστεθεί ένας άλλος παράγοντας. Η κλιμάκωση των τιμών. «Ο έντονος ανταγωνισμός για τη μεταφορά προϊόντων από την Ασία έχει πολλαπλασιάσει την τιμή ενός δοχείου έως και 10», εξηγεί ο Μορένο.

Από περίπου 1.000 ευρώ που θα μπορούσε να κοστίσει πριν από την πανδημία η μεταφορά του από τη Σαγκάη στη Βαρκελώνη, τώρα μπορεί να πληρωθεί έως και 10.000.

Η Black Friday

«Η ένταση να φέρει το προϊόν στην ώρα του οδηγεί ορισμένους να επιλέξουν ακόμη και το αεροπλάνο με τη συνεπακόλουθη κλιμάκωση των τιμών που θα επηρεάσει τα περιθώρια, επειδή οι πελάτες δεν μπορούν να χρεωθούν πλήρως, αν και είναι αναπόφευκτο», λέει ο Θαμάκολα.

Αυτό θα έχει άμεσο αντίκτυπο στη στρατηγική υποβολής προσφορών. Οι φετινές προσφορές πρέπει να συνδυάζουν έναν διπλό στόχο: την πώληση, αλλά ταυτόχρονα τη διασφάλιση της ποιότητας των υπηρεσιών.

«Θα υπάρξουν προσφορές, επειδή η κατανάλωση δεν έχει μόλις ξεκινήσει και πρέπει να την τονώσετε, αλλά σε γενικές γραμμές όλα θα είναι πιο ακριβά και τα μεγάλα παζάρια θα υποστηρίζονται από λιγότερη ποσότητα προϊόντος. Με άλλα λόγια, θα εξαντληθούν νωρίτερα», λέει ο Μορένο.

Το πρόβλημα είναι ότι οι φετινές προσφορές πρέπει να συνδυάζουν έναν διπλό στόχο πώλησης, αλλά ταυτόχρονα να διασφαλίζουν την ποιότητα των υπηρεσιών και τη φήμη του πωλητή. «Είναι βασικό να διαχειριστούμε τον κατάλογο πολύ καλά», συμβουλεύει ο Μπενάλια.

Φέτος, περισσότερο από ποτέ οι καταναλωτές θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί στις προσφορές. Η μη έγκαιρη άφιξη για παράδοση μπορεί να σημαίνει απώλεια του πελάτη για πάντα.

Επιπλέον, οι επιστροφές δεν πρέπει να ξεχαστούν. Όσο περισσότεροι άνθρωποι παραγγέλνουν διαδικτυακά, τόσο περισσότερες επιστροφές υπάρχουν πολύ περισσότερες σε ένα πλαίσιο αποτυχημένων παραδόσεων.

naftemporiki.gr,

με πληροφορίες από τη La Vanguardia

Tags:ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑLOGISTICSΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Σχετικά Άρθρα

Μέχρι το 2022, 4 στους 5 στόλους οχημάτων θα έχουν σαφείς περιβαλλοντικούς στόχους
LOGISTICS

Σε επίπεδα ρεκόρ τα κόμιστρα στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές στην Ευρώπη. Η έκθεση IRU και Ti

4 Αυγούστου, 2022
#supportourdrivers: Κοινό μήνυμα IRU, ITF και GSA για τα εργασιακά δικαιώματα οδηγών, χειριστών και φορτωτών
LOGISTICS

Θετικές οι προοπτικές για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές. Ετήσια ανάπτυξη 3% εκτιμά η Ti

28 Ιουλίου, 2022
Άνοδο εσόδων 7,5% και κερδών προ φόρων 47,7% παρουσίασε ο Όμιλος της Entersoft το 2020
LOGISTICS

Τα προϊόντα Logistics και Warehouse Management δίνουν ώθηση στα οικονομικά μεγέθη της Entersoft

26 Ιουλίου, 2022
LOGISTICS

Δημιουργία eΠλατφόρμας Αντιστοίχισης προς διευκόλυνση ανταλλαγών με την Ουκρανία και βελτίωσης της εφοδιαστικής αλυσίδας

22 Ιουλίου, 2022
Νέο συγκρότημα αποθηκών στον Ασπρόπυργο από την Prodea
LOGISTICS

Δημοσιεύτηκε η πρώτη προκήρυξη του Αναπτυξιακού Νόμου για Μεταποίηση – Εφοδιαστική Αλυσίδα

22 Ιουλίου, 2022
Η Polygreen επεκτείνεται στον τομέα των logistics, εξαγοράζοντας την ΠΕΡΜΕ Hellas
LOGISTICS

Η Polygreen επεκτείνεται στον τομέα των logistics, εξαγοράζοντας την ΠΕΡΜΕ Hellas

21 Ιουλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Άνοδος 89% στην κυκλοφορία οχημάτων τη Μ. Εβδομάδα στην Αττική. Τα στοιχεία της Περιφέρειας

Εκπομπές νανοσωματιδίων από τον τομέα των μεταφορών

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022

Άλλαξε (και τυπικά) έδρα η AEGEAN στο κτίριο Β57 του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

10 Αυγούστου, 2022
H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά

Αρχίζουν οι πρώτες πληρωμές του Fuel Pass 2 (επιδότηση καυσίμων)

9 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022
Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)

Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)

9 Αυγούστου, 2022

«Απογειώθηκαν» τον Ιούλιο τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport: Άνοδος επιβατών 11,1% σε σχέση με το 2019

11 Αυγούστου, 2022
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

«Λίφτινγκ» στο αεροδρόμιο της Νάξου, δημοπρατείται διαγωνισμός 22 εκατ. ευρώ

8 Αυγούστου, 2022
Στην ανανέωση των ιστοσελίδων των 14 περιφερειακών αεροδρομίων προχώρησε η Fraport Greece

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων κατά τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου

10 Αυγούστου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

11
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

Έσοδα ρεκόρ ο τουρισμός, αλλά «δεν είναι όλοι Μύκονος και Σαντορίνη»

1
Άκτωρ και Vinci δεν «καταθέτουν τα όπλα» για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Προσλήψεις μηχανικών, σταθμαρχών και κλειδούχων στον ΟΣΕ. Η προκήρυξη

1
Στα Χανιά επεκτείνεται η Wolt, η 5η πόλη εντός του 2021

Ι.Ο.ΑΣ. και Wolt ενώνουν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια των διανομέων

1
«Τσιμπάει» σε κυκλοφορία η Αττική Οδός. Άνοδος 4% στο εξάμηνο

Αλλάζουν όλα στην Αττική Οδό: Έρχονται διόδια ανάλογα με τις ώρες αιχμής / κίνηση

1

«Πάνω από 2 εκατ. αφίξεις στα 5 διεθνή αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού

1

Δεν έχει χορηγηθεί κρατική ενίσχυση στην ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ γνωμοδότησε η ΕΕ. Το σκεπτικό της απόφασης

13 Αυγούστου, 2022
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022
Καταργούνται οι περιορισμοί στις διαπεριφερειακές μετακινήσεις, πως θα γίνονται τα ταξίδια στα νησιά

Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων του Αυγούστου

12 Αυγούστου, 2022
Ενισχύονται οι δραστηριότητες της Autohellas που δεν εξαρτώνται από τον τουρισμό

Οι (προσεκτικές) κινήσεις του ομίλου Βασιλάκη στο εξωτερικό

12 Αυγούστου, 2022
Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων

Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

12 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα

Θα αναβιώσει το Rail T-K-A-B-V-R Project, με τη δημιουργία ελληνο-βουλγαρικής εταιρείας; Προσλαμβάνεται νομικός σύμβουλος

12 Αυγούστου, 2022
Είναι εμφανές: Το 2021 δεν θα έχει καμία σχέση με το 2020 για την αγορά αυτοκινήτου

Άνοδος 2,8% στις ταξινομήσεις αυτοκινήτων τον Ιούλιο στην Ελλάδα, παραμένουν σε πτώση λεωφορεία και φορτηγά

11 Αυγούστου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ