Παρασκευή, 13 Ιουνίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    “Αναταράξεις” σε θαλάσσιες μεταφορές και logistics φέρνει η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν

    13 Ιουνίου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέα υπηρεσία από την ACS για εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων

    13 Ιουνίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Αλλάζουν τα όρια ταχύτητας σε 24 σήραγγες της Εγνατίας Οδού

    13 Ιουνίου, 2025
    INTERNATIONAL

    Electric truck trial runs 5.000 km long-haul operation across China

    13 Ιουνίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Συνάντηση Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών με Κων/νο Κυρανάκη, τα θέματα της ατζέντας

    13 Ιουνίου, 2025
    LOGISTICS

    Διευκρινίσεις από ΑΑΔΕ για την ψηφιακή έκδοση παραστατικών διακίνησης

    13 Ιουνίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    “Αναταράξεις” σε θαλάσσιες μεταφορές και logistics φέρνει η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν

    13 Ιουνίου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέα υπηρεσία από την ACS για εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων

    13 Ιουνίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Αλλάζουν τα όρια ταχύτητας σε 24 σήραγγες της Εγνατίας Οδού

    13 Ιουνίου, 2025
    INTERNATIONAL

    Electric truck trial runs 5.000 km long-haul operation across China

    13 Ιουνίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Συνάντηση Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών με Κων/νο Κυρανάκη, τα θέματα της ατζέντας

    13 Ιουνίου, 2025
    LOGISTICS

    Διευκρινίσεις από ΑΑΔΕ για την ψηφιακή έκδοση παραστατικών διακίνησης

    13 Ιουνίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

CER Calls for bold EU action in new High-Speed Rail Master Plan

vvegiazi by vvegiazi
13 Μαΐου, 2025
στο INTERNATIONAL
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

The Community of European Railway and Infrastructure Companies (CER) has published its comprehensive input to the European Commission’s forthcoming Action Plan for high-speed rail (HSR) in Europe.

The Position Paper presents a clear vision and actionable roadmap for delivering a continent-wide HSR network that connects all EU capitals and major cities. Time-saving, climate-smart, and convenient, HSR is increasingly in demand for long-distance travel and has the potential to transform European mobility.

When integrated with regional and local networks, HSR becomes the backbone of a seamless, modern, and inclusive transport system.

As Europe faces the dual challenge of cutting emissions and boosting resilience, HSR offers a strategic solution. Fast, comfortable, and climate-friendly, HSR is already the preferred choice for many long-distance travellers. With the right investment and political commitment, it could carry over half (54%) of Europe’s long-distance passengers by 2070, according to recent studies. The benefits of HSR go far beyond passenger mobility: it frees up conventional rail capacity for freight and regional services, connects people and regions, and supports the goals of the European Green Deal.

CER’s paper outlines key measures to unlock this potential, starting with a dedicated EU funding envelope for HSR in the next Multiannual Financial Framework. It calls for a stronger role for public investment, complemented where appropriate by private capital through innovative mechanisms such as Public-Private Partnerships (PPPs), Regulatory Asset Base (RAB) models, and cross-financing. One of the biggest hurdles for international high-speed rail services is compatibility across borders. To ensure seamless cross-border travel, the paper calls for key measures to ensure interoperability for new HSR lines:

  • accelerated deployment of the European Rail Traffic Management System (ERTMS),
  • harmonisation of national rules, and
  • frictionless international ticketing. CER members are already leading in this area through the CER Ticketing Roadmap and tools like the Open Sales and Distribution Model (OSDM).

The paper further highlights the need to level the playing field between transport modes, pointing to persistent imbalances in taxation and infrastructure costs between rail, air, and road transport.

CER Executive Director Alberto Mazzola said: “With the right regulatory and financial framework, high-speed rail can be not only commercially viable, but also a cornerstone of a competitive, stronger, greener, and more connected Europe, as underlined in the recent Letta Report. The rail sector supports the EU’s ambition to triple high-speed rail traffic by 2050 and will continue to help shape a cohesive and achievable European High-Speed Rail Master Plan.”

The full position paper “A High-Speed Rail Master Plan for Europe” can be found here.

(CER)

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:CER

Σχετικά Άρθρασχετικά

INTERNATIONAL

European Rail CEOs join high-level Dialogue on continent-wide high-speed rail implementation

16 Απριλίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Η κοινή δήλωση της CER για την αναμόρφωση των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών

17 Φεβρουαρίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Θετική η CER με την ανάληψη του χαρτοφυλακίου των μεταφορών της Κομισιόν από τον Απ. Τζιτζικώστα

6 Νοεμβρίου, 2024
INTERNATIONAL

Survey finds that citizens favour combined transport over bigger and heavier trucks

15 Μαΐου, 2024
INTERNATIONAL

Rail Sector welcomes latest step in CountEmissions EU Regulation

6 Μαρτίου, 2024
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Κίνδυνο μετατόπισης από τον σιδηρόδρομο στο οδικό δίκτυο επιφέρει η αναθεώρηση της Οδηγίας για τα βάρη και τις διαστάσεις. Τι αναφέρει η CER

15 Φεβρουαρίου, 2024
Επόμενο άρθρο

Volvo Trucks takes aerodynamics one step further - inspired by the aerospace industry

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

“Τέλος” η δωρεάν χειραποσκευή στο αεροπλάνο με απόφαση της ΕΕ

7 Ιουνίου, 2025

Επίσκεψη του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Δήμα στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας

10 Ιουνίου, 2025

Ανακοινώθηκε το νέο «Κινούμαι Ηλεκτρικά». Βασική επιδότηση τα 3.000 ευρώ, +1.500 ευρώ με απόσυρση παλιού οχήματος

7 Ιουνίου, 2025

Πως σχολίασε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τις νέες διαγραμμίσεις στα αεροδρόμια της ΥΠΑ

9 Ιουνίου, 2025

Στα τέλη του 2026 τοποθετείται η σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου Προβλήτα του ΟΛΘ

10 Ιουνίου, 2025

Εντός του 2028 η παράδοση της παράκαμψης Χαλκίδας και Ψαχνών

10 Ιουνίου, 2025

Η εξέλιξη του σχεδιασμού και η ολοκλήρωση των κυριότερων σιδηροδρομικών έργων

9 Ιουνίου, 2025

Σε δημόσια διαβούλευση ως τις 26 Ιουνίου το σχέδιο νόμου για την ασφάλεια στον σιδηρόδρομο

11 Ιουνίου, 2025

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

1

Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για τις ελλείψεις προσωπικού σε Λιμενικές Αρχές της χώρας

1

Έλαβε ΦΕΚ η σύμβαση παραχώρησης του ΒΟΑΚ (Ηράκλειο – Χανιά)

1

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων την περίοδο εορτασμού της Πεντηκοστής και του Αγίου Πνεύματος

1

Οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ) προχωρούν σε 24ωρη απεργία στις 17 Ιουνίου

1

Χρίστος Δήμας: Στο 77% η πρόοδος κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος

0

Αλ. Μεϊκόπουλος: Καμιά εμπιστοσύνη στο ελληνοϊταλικό μνημόνιο για επενδύσεις στα τρένα

0

Ρ. Θρασκιά: Να διασφαλιστεί η προστασία των οδηγών σε ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης

0

“Αναταράξεις” σε θαλάσσιες μεταφορές και logistics φέρνει η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν

13 Ιουνίου, 2025

Νέα υπηρεσία από την ACS για εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων

13 Ιουνίου, 2025

Αλλάζουν τα όρια ταχύτητας σε 24 σήραγγες της Εγνατίας Οδού

13 Ιουνίου, 2025

Electric truck trial runs 5.000 km long-haul operation across China

13 Ιουνίου, 2025

Συνάντηση Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών με Κων/νο Κυρανάκη, τα θέματα της ατζέντας

13 Ιουνίου, 2025

Διευκρινίσεις από ΑΑΔΕ για την ψηφιακή έκδοση παραστατικών διακίνησης

13 Ιουνίου, 2025

Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για την επικείμενη αναστολή λειτουργίας εκδοτηρίου του ΟΣΕ στο Βόλο

13 Ιουνίου, 2025

Δημιουργείται κοινή ομάδα εργασίας για την ελληνική κρουαζιέρα με τη συμμετοχή υπουργείων και CLIA

13 Ιουνίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr