• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 23 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Συνέργεια Golden Cargo – Dronamics: Στο Αιγαίο τα πρώτα drones που θα μεταφέρουν μικρά φορτία

    23 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Enhancing rail journeys across Europe – more flexibility offered to passengers

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής «Σείριος», που σχεδίασε και κατασκεύασε η Νέα Οδός, υποδέχεται μαθητές Δημοτικού

    23 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στην Ιταλία δημιούργησαν εκπαιδευτική ακαδημία για οδηγούς λεωφορείων, την Bus Company Academy

    23 Μαρτίου, 2023
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Το ταξίδι στην Ιταλία του Μ. Capotorto και οι «χρησμοί» του Κ. Μητσοτάκη

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στην Ελλάδα το υψηλότερο ποσοστό θανάτων μοτοσυκλετιστών (32,2%) της ΕΕ το 2020

    23 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Συνέργεια Golden Cargo – Dronamics: Στο Αιγαίο τα πρώτα drones που θα μεταφέρουν μικρά φορτία

    23 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Enhancing rail journeys across Europe – more flexibility offered to passengers

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής «Σείριος», που σχεδίασε και κατασκεύασε η Νέα Οδός, υποδέχεται μαθητές Δημοτικού

    23 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στην Ιταλία δημιούργησαν εκπαιδευτική ακαδημία για οδηγούς λεωφορείων, την Bus Company Academy

    23 Μαρτίου, 2023
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Το ταξίδι στην Ιταλία του Μ. Capotorto και οι «χρησμοί» του Κ. Μητσοτάκη

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στην Ελλάδα το υψηλότερο ποσοστό θανάτων μοτοσυκλετιστών (32,2%) της ΕΕ το 2020

    23 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Container volumes on course for record year

vvegiazi by vvegiazi
28 Νοεμβρίου, 2017
στο INTERNATIONAL
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Container volume growth continues apace, with loaded shipments on course to break 200 million teu in 2017, analyst Drewry has confirmed.

In Drewry’s last Container Forecaster, published in October, it predicted that world loaded container traffic (total port throughput minus transhipment and empties, divided in two to account for double-counting) would this year break the 200 million teu threshold for the first time ever.

Recent port and trade statistics, released after the publication of the report, “confirm that outcome as a certainty and even suggest that we will need to raise the outlook slightly for the next issue due at the end of the year”, Drewry said.

It added: “The Drewry Global Container Port Throughput Index shows no sign of slowing down, with the latest reading for September being nearly 10 points above the same month in 2016. Ignoring the monthly fluctuations, the trend has been relentlessly positive in 2017, following on from a more muted growth pattern last year.”

Drewry noted that the index figures for September reveal that growth has been widespread, with all regions showing year-on-year improvement. The fastest growing regions were North America (+12.6%), Latin America (+11.1%) and China (10.3%); the slowest was Europe (4.4%).

It said port throughput numbers alone only tell part of the story as they do not indicate where the shipments were going to or came from. But data gathered by Drewry from CTS, PIERS and Datamar in a selection of key trades indicates that two-way traffic in some of the world’s largest trades was in the region of 4-5% higher after nine months of 2017. These trade numbers also point to a broad-based growth story, with only two trades (Asia-Oceania) and (Europe-Middle East) in negative territory.

In general, the “East-West” trades connecting Asia, North America and Europe, were strongest at +5% in aggregate, versus 3.4% for the sample of “North-South” routes.

The total increase across the sample group was 4.1 million teu, 30% of which derived from extra Intra-Asia (including Chinese domestic) activity. The next biggest contributions came from the big inter-continental Asia-Europe and Transpacific routes, which between them accounted for approximately another 43%, or 1.8 million teu of the additional traffic.

The Asia-South Asia trade was by far the largest North-South contributor, adding another 270,000 teu to the sample total.

“Using the same sample trades, it is interesting to note that the standard assumption of a third-quarter peak season has not been evident in the past two years, at least when measuring two-way traffic,” Drewry noted. “Volumes for the sample group did rise by 4%, year-on-year, in 3Q17, but they were slightly lower in total than they were in 2Q17, repeating the trend from 2016.

“Skewing the comparisons somewhat, some shipments that should have moved in 3Q16 were delayed by the bankruptcy of Hanjin Shipping, pushing them into 4Q16, but we had expected the normal pattern to reassert itself this year. If carriers were expecting 4Q17 volumes to once again be comparable to the third quarter, that could explain some of their reluctance to withdraw capacity,” Drewry added.

Drewry said another factor that made it more confident for the container demand outlook for this and next year was “the improving macro-economic backdrop, with the IMF once again making a small upgrade of 0.1 points to both its 2017 and 2018 world GDP forecast. This follows similar incremental improvements made over the past year.”

It concluded: “There is genuine momentum on the demand side, for which carriers should be grateful. However, they risk losing any benefits if they don’t address the supply issues they face.”

(Lloyd’s Loading List)

Tags:CONTAINER TRANSPORT

Σχετικά Άρθρα

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Τα lockdowns στην Κίνα ενδέχεται να επιδεινώσουν τη συμφόρηση στα containers, εκτιμά η Maersk

4 Μαΐου, 2022
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Στο λιμάνι της Κωνστάντζας ξεφορτώνονται containers που δεν μπορούν να προσεγγίσουν την Οδησσό

3 Μαρτίου, 2022
INTERNATIONAL

Outsiders and alliances in container shipping

5 Αυγούστου, 2019
INTERNATIONAL

Ship orders fall to lowest level in 15 years

22 Απριλίου, 2019
INTERNATIONAL

Inland waterways freight activity: Stable in 2017

15 Απριλίου, 2019
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

15 από τα μεγαλύτερα λιμάνια εμπορευματοκιβωτίων βρίσκονται στην Ασία. Στην 4η θέση των liners η Cosco

2 Απριλίου, 2019
Επόμενο άρθρο

Swiss Post achieves good result in difficult environment

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

17 Μαρτίου, 2023

MED FRIGO / CARGO MED: Ανανέωση στόλου φορτηγών και προσεχώς, με νέο κέντρο logistics στον Ασπρόπυργο

17 Μαρτίου, 2023

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023

Κρατική επιχορήγηση 10,35 εκατ. ευρώ στην ΟΣΥ για λειτουργικές δαπάνες

21 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Μαίνεται η «ναυμαχία» στο Αιγαίο. «Ευθείες βολές» Μ. Ηλιόπουλου (Seajets) κατά MIG – Τράπεζας Πειραιώς

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Συνέργεια Golden Cargo – Dronamics: Στο Αιγαίο τα πρώτα drones που θα μεταφέρουν μικρά φορτία

23 Μαρτίου, 2023

Enhancing rail journeys across Europe – more flexibility offered to passengers

23 Μαρτίου, 2023

Το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής «Σείριος», που σχεδίασε και κατασκεύασε η Νέα Οδός, υποδέχεται μαθητές Δημοτικού

23 Μαρτίου, 2023

Στην Ιταλία δημιούργησαν εκπαιδευτική ακαδημία για οδηγούς λεωφορείων, την Bus Company Academy

23 Μαρτίου, 2023

Το ταξίδι στην Ιταλία του Μ. Capotorto και οι «χρησμοί» του Κ. Μητσοτάκη

23 Μαρτίου, 2023

Στην Ελλάδα το υψηλότερο ποσοστό θανάτων μοτοσυκλετιστών (32,2%) της ΕΕ το 2020

23 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

23 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ