Παρασκευή, 9 Ιουνίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Β. Κορκίδης: Η ενίσχυση της Μεσογείου ως hub εμπορίου και εφοδιαστικής απαιτεί σύντομες δράσεις και γρήγορες αποφάσεις

    9 Ιουνίου, 2023
    MMM

    Αναθεωρήθηκαν οι κανόνες για την ενίσχυση των ευφυών συστημάτων μεταφορών (ITS)

    9 Ιουνίου, 2023
    LOGISTICS

    Οι τελευταίες εξελίξεις και οι προκλήσεις στα logistics αναλύθηκαν στο 6ο International Logistics Forum

    9 Ιουνίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Οι προκλήσεις για τη βιομηχανία ημιαγωγών: Κατακερματισμός, έλλειψη ταλέντων, εμπλοκή τοπικών κοινωνιών

    9 Ιουνίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η M. Technology πιστοποιήθηκε ως Mobile Robotics Specialist της Zebra Fetch Robotics

    9 Ιουνίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Attica Group: Βράβευση του AERO 1 Highspeed

    9 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Β. Κορκίδης: Η ενίσχυση της Μεσογείου ως hub εμπορίου και εφοδιαστικής απαιτεί σύντομες δράσεις και γρήγορες αποφάσεις

    9 Ιουνίου, 2023
    MMM

    Αναθεωρήθηκαν οι κανόνες για την ενίσχυση των ευφυών συστημάτων μεταφορών (ITS)

    9 Ιουνίου, 2023
    LOGISTICS

    Οι τελευταίες εξελίξεις και οι προκλήσεις στα logistics αναλύθηκαν στο 6ο International Logistics Forum

    9 Ιουνίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Οι προκλήσεις για τη βιομηχανία ημιαγωγών: Κατακερματισμός, έλλειψη ταλέντων, εμπλοκή τοπικών κοινωνιών

    9 Ιουνίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η M. Technology πιστοποιήθηκε ως Mobile Robotics Specialist της Zebra Fetch Robotics

    9 Ιουνίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Attica Group: Βράβευση του AERO 1 Highspeed

    9 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

DHL Global Trade Barometer: Global trade continues at moderate pace

vvegiazi by vvegiazi
29 Νοεμβρίου, 2019
στο INTERNATIONAL
0
dhl09 bremer hafen  -7

dhl09 bremer hafen -7

Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

The DHL Global Trade Barometer (GTB) indicates a further contraction in world trade for the next three months.

The overall trade outlook is reduced by -2 points, to a new index value of 45. That means that global trade continues to lose momentum, albeit mildly.

Against the previous updates, the downward tendency is largely moderate and steady, neither indicating an acceleration of the decline nor a bottoming out.

Except India, all surveyed countries are affected by the deceleration and record indexes below the 50-points-threshold of no growth.

The overall decline was driven by minor decreases in both, air and containerized ocean trade. Air trade declined by -3 to 42 points, and containerized ocean trade by -2 to 46 index points.

“According to the DHL Global Trade Barometer the year will probably end with moderate world trade. However, we’ve to bear in mind where we come from: The rapid growth world trade has undergone in recent years was like climbing the Mount Everest. Now, we are on the descent, but we are still breathing altitude air”, Tim Scharwath, CEO of DHL Global Forwarding, Freight, says.

Steady but mild decline negatively affects all countries, except India

Out of seven surveyed countries, six record mildly negative trade outlooks: Germany and China both fall by -3 points to an index of 45 and 42, respectively. For Germany, this development is mainly triggered by a weakening air trade outlook, which significantly drops by -7 points to 45.

The slowdown in Chinese trade is caused by both, sluggish air and ocean trade, leaving China with the weakest growth outlook of all surveyed countries.

Needless to say, that this downturn can be attributed to the ongoing trade war between China and the US. US trade is also expected to contract further, albeit an almost unchanged overall trade outlook of 44 index points (-1 points compared to the previous update). The overall outlook for South Korea decreases by -2 points to a new index value of 43.

“The world economy is entering a phase of stagnation, reflecting weak and slowing growth in some major economies and essentially no growth or mild contraction in others. Persistent trade tensions, elevated political instability and geopolitical risks, and concerns about the limited efficacy of monetary stimulus continue to erode business and consumer sentiment, with detrimental effects on investment and productivity growth. Growth in household consumption, which has underpinned recent economic performance, has stayed strong but is weakening in major advanced and emerging market economies,” comments Eswar S. Prasad, Professor of Trade Policy and Economics at Cornell University in Ithaca, NY, USA.

“The latest DHL Global Trade Barometer update shows that international trade flows have been adversely impacted by these factors. The declining indexes for China and the U.S., the two main drivers of global growth, portend a worsening global economic outlook. Overall, this GTB update paints a sobering picture of gloomy prospects for the world economy and global trade for the remainder of this year.”

India is the only country which manages to return to a moderate growth outlook, picking up +5 points to 54 on the back of a very robust ocean trade. In contrast to continuously weak air trade (-4 point to 44), Indian ocean trade significantly increases by +10 to an index of 60.

Decrease from previous period reaches Japan and UK with delay: Countries with highest losses

Apart from India, two country developments stand out in particular: Japan and the UK. While Japan and the UK had been the only countries with positive trade outlooks in the previous update in September, the two countries record the highest losses in this period. Both, Japan and the UK are falling below the 50-points-threshold.

Following a period of growth for Japanese trade, the forecast for Japan falls by -5 points to 48. This expected slowdown is mainly triggered by weakening prospects for Japanese air trade which drops by -7 points to 42 index points.

Declining -4 points to 51, Japanese Ocean trade still records positive growth momentum. However, the slightly positive outlook is not able to offset the significant downturn of Japanese air trade. Unlike Japan, UK trade had already recorded a downward tendency in the previous update.

For the next three months, the forecast for the UK falls below the point of no change for the first time: Dropping -4 points to a new index value of 49, the GTB indicates a mild decrease for UK trade. The decline is caused by a slight decrease in air (-4 to 49) as well as Ocean trade (-5 to 48). After several quarters of relative resilience, this development obviously reflects the persisting Brexit uncertainty.

You can find the full report and further information about the DHL Global Trade Barometer on logisticsofthings.dhl/gtb

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:DHLDHL EXPRESS

Σχετικά Άρθρα

LOGISTICS

Με στόλο φορτηγών με βιοκαύσιμα στη φετινή Formula 1 η DHL

2 Ιουνίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Η DHL Global Forwarding επιλέγει τον σιδηρόδρομο για διανομή εμπορευμάτων στα ΗΑΕ

17 Μαΐου, 2023
INTERNATIONAL

DHL Express launches GoGreen Plus option for its air cargo product

8 Μαΐου, 2023
LOGISTICS

Deutsche Post DHL: Έσοδα 20,9 δισ. στο Q1 του 2023, νέος Δ/νων Σύμβουλος ο Tobias Meyer

5 Μαΐου, 2023
LOGISTICS

Η DHL Global Forwarding αρωγός της Κωνσταντινούπολης να καταστεί κορυφαίο logistics hub

28 Απριλίου, 2023
LOGISTICS

Παραγγελία 9 εμπορευματικών αεροσκαφών από την DHL Express

20 Απριλίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Nissan to roll out high-tech production system amid pressure to cut costs

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

6 Ιουνίου, 2023

Επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας των ταξί, από σήμερα (17.00 – 18.00), στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

8 Ιουνίου, 2023

Ένα νέο σύγχρονο κέντρο αποθήκευσης και διανομής αποκτά η Seagull στη Μάνδρα Αττικής

8 Ιουνίου, 2023

Στη σύσταση δυο θυγατρικών προχώρησε η Streem Logistics της HIG, στις Streem Logistics 1 και Streem Logistics 2

5 Ιουνίου, 2023

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη απευθείας πτήση Αθήνα – Ισλανδία από την Play

6 Ιουνίου, 2023

Κοντά – κοντά θα προκηρυχθούν οι διαγωνισμοί για Φυλή και Γκόνο

6 Ιουνίου, 2023
Woman with parcel at home

Ολοκληρώθηκε η νέα Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου, ύψους 2,15 εκατ., της Courier Center

7 Ιουνίου, 2023

Η παρούσα κατάσταση και οι εξελίξεις στην αεροπορική βιομηχανία στο 6o συνέδριο της Ελληνικής Αεροπορικής Ένωσης

6 Ιουνίου, 2023

Αλλαγές στο bonus που θα “μοιραστούν” οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας το 2022 και 2023

15

Σε δημόσια διαβούλευση έως τις 16 Ιουνίου το Εθνικό Σχέδιο Ηλεκτροκίνησης

2

H LAMDA αγόρασε τα 4 αεροσκάφη της παλιάς Ολυμπιακής που βρίσκονται στο Ελληνικό

1

Εξάρθρωση κυκλώματος που “βοηθούσε” στην απόκτηση άδειας χειριστή αεροσκάφους (pics, video)

1

Προηγείται στις Σέρρες ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής

1

Λιμάνι (Πειραιάς) και αεροδρόμιο (Αθήνας) έγιναν «ένα» με το μετρό. Τα αποτελέσματα

1

Ανακαινίστηκε το κέντρο διανομής της METRO στη Β. Ελλάδα, σχεδιάζεται ένα ακόμα στον Ασπρόπυργο

1

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

1

Β. Κορκίδης: Η ενίσχυση της Μεσογείου ως hub εμπορίου και εφοδιαστικής απαιτεί σύντομες δράσεις και γρήγορες αποφάσεις

9 Ιουνίου, 2023

Αναθεωρήθηκαν οι κανόνες για την ενίσχυση των ευφυών συστημάτων μεταφορών (ITS)

9 Ιουνίου, 2023

Οι τελευταίες εξελίξεις και οι προκλήσεις στα logistics αναλύθηκαν στο 6ο International Logistics Forum

9 Ιουνίου, 2023

Οι προκλήσεις για τη βιομηχανία ημιαγωγών: Κατακερματισμός, έλλειψη ταλέντων, εμπλοκή τοπικών κοινωνιών

9 Ιουνίου, 2023

Η M. Technology πιστοποιήθηκε ως Mobile Robotics Specialist της Zebra Fetch Robotics

9 Ιουνίου, 2023

Attica Group: Βράβευση του AERO 1 Highspeed

9 Ιουνίου, 2023

Συνάντηση εργασίας μεταξύ εκπροσώπων της TUI και της ΥΠΑ

9 Ιουνίου, 2023
A8 AK METAMORFOSIS, ATTIKI ODOS, APR 2007-JAN2008

Αττική Οδός: Τα αιτήματα για νέα μεγάλη παράταση, η «άρνηση» ΤΑΙΠΕΔ και το όριο του 5% στις πιο ανταγωνιστικές προσφορές

9 Ιουνίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ