• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 26 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019
    MMM

    Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

    26 Μαΐου, 2022
    Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς
    INTERNATIONAL

    CLIA unveils #LoveCruise initiatives

    26 Μαΐου, 2022
    Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

    26 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

    26 Μαΐου, 2022
    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    26 Μαΐου, 2022
    «Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς
    MMM

    Αποζημίωση 40,4 εκατ. θα λάβει ο ΟΑΣΑ για τα μειωμένα εισιτήρια

    26 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019
    MMM

    Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

    26 Μαΐου, 2022
    Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς
    INTERNATIONAL

    CLIA unveils #LoveCruise initiatives

    26 Μαΐου, 2022
    Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

    26 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

    26 Μαΐου, 2022
    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    26 Μαΐου, 2022
    «Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς
    MMM

    Αποζημίωση 40,4 εκατ. θα λάβει ο ΟΑΣΑ για τα μειωμένα εισιτήρια

    26 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Europe sees ICAO deal to curb aviation emissions within reach

vvegiazi by vvegiazi
1 Οκτωβρίου, 2016
στο INTERNATIONAL
0
Ξεκίνησαν οι «θεωρίες συνωμοσίας» για το αεροδρόμιο στο Καστέλι
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Transport Commissioner Violeta Bulc said she was “cautiously optimistic” about reaching an agreement to limit CO2 gases emitted by passenger jets starting in 2021, following meetings at the International Civil Aviation Organisation (ICAO) conference in Montreal this week.

“After four days of discussions, I am pleased with the positive momentum emerging from ICAO’s Assembly, and cautiously optimistic that there will be a positive outcome,” Bulc told EurActiv.com on Friday (30 September).

Her team explained there is an “overwhelming majority” in favour of the text currently on the table, which the EU sees as the “lowest common denominator”.

The latest draft agreement foresees a global market-based mechanism to offset part of the emissions generated by passenger aircraft. This scheme would complement reductions made through improvements in fuel efficiency, better air traffic routes and biofuels.

The goal is to achieve carbon-neutral growth for air traffic as from 2020, despite an expected doubling of passenger flights by 2035, above 6.5 billion travellers per year.

Concessions

But according to the draft, the market-based mechanism would be mandatory only as of 2027, a big concession made by the Europeans who argued for the scheme to start applying as of 2021.

As a result, EU negotiators embarked on a diplomatic offensive to bring as many countries as possible to adopt the mechanism on a voluntary basis from the beginning. To date, around 60 countries representing 84% of the global aviation emissions said they would join the mechanism in 2021.

But China, India and Russia remain the biggest stumbling blocks in the way of a global deal at ICAO.

“There is clearly a large majority in favour of the current draft resolution, but there are still some open issues that need to be solved for all states to be on board,” Bulc commented.

“Europe will continue to defend the current text, in order to prevent further weakening of the global marked based mechanism’s design and coverage,” she added.

Beijing would like to see developed nations take the lead in reducing aviation emissions, pointing out that rich countries were responsible for the bulk of CO2 emitted thus far.

For Moscow, some of the money generated by emission offsetting projects should be returned back to the airline industry.

And even if the three countries support the mechanism, it remains to be seen whether they are ready to implement it during the initial six-year voluntary period.

Environmental groups, for their part, insisted that projects should first and foremost help reduce emissions.

Mechanism, what mechanism?

Once a broad consensus is found on the mechanism, Europeans said they will fight for a robust governance system, arguing the details in the draft text remain vague.

In particular, EU officials explained that the system has to be fully transparent, the credits to offset the emissions should be verified by the UN and there should not be double counting, meaning that the same projects should not be claimed twice.

The vagueness of the market-based mechanism is also the “main concern” of NGOs who warned that politicians seemed ready to endorse an instrument which lacked crucial detail. Indeed, the technical minutiae of the mechanism will be discussed behind closed doors by experts over the next three years.

In view of this, NGOs expressed concerned about the quality of the projects that will qualify as emission offsets.

As part of the deal, a first review would take place after three years in order to assess the mechanism, the draft text said.

Keeping the ETS in place

Once an agreement is sealed in Montreal, the EU still has to decide whether it will keep its Emissions Trading System (ETS) in place. Bulc and the Commissioner for Climate, Miguel Arias Cañete, agreed on postponing the discussion until after the ICAO conference.

By the end of the year, the Commission is expected to publish an impact assessment of the ETS to take stock of the programme and to see if it is fit for purpose, officials explained.

The executive will lay down various options about the future of the scheme, factoring in the results of the ICAO agreement.

If the market-based mechanism to curb aviation emissions is not ambitious enough, the Commission could find it hard to get the European Parliament’s approval for getting rid of the ETS.

Despite initial criticism, the EU’s trading system is seen by NGOs and environmentalists as a better tool to reduce airline gases than the ICAO-backed mechanism currently on the table.

Bringing MEPs on board

In order to prepare the ground, Bulc met with MEPs after she returned from Montreal on Thursday morning (29 September). “The parliament was very critical with the draft text,” Green Dutch MEP Bas Eickhout told EurActiv.

In his view, countries keep watering down the EU’s ambition, as he noted that the mechanism will be mandatory six years after it was decided, and with no clear indication about how it would work.

“If this is the result of the ICAO conference, there is no need to review the ETS,” so the EU scheme should remain in place, he said. Andrew Murphy, from the green NGO Transport and Environment, “Europe needs to kick its habit of expecting ICAO to deliver, and press ahead with its own complimentary measures to ensure aviation contributes its fair share to combating climate change.”

Euractiv.com (30/9/16)

Tags:IATAICAO

Σχετικά Άρθρα

9 καίριες ερωτήσεις – απαντήσεις για όσους μπορούν να ταξιδέψουν έως τις 3 Μαΐου
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Προαιρετική από σήμερα η χρήση μάσκας σε αεροδρόμια και κατά τη διάρκεια της πτήσης

16 Μαΐου, 2022
Το Εθνικό Σχέδιο Δράσης της ΥΠΑ για μείωση των αερίων εκπομπών και βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης του κλάδου
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Η Ευρώπη οδηγεί την “κούρσα” της ανάκαμψης των αερομεταφορών: Στο +425,4% η άνοδος τον Μάρτιο

5 Μαΐου, 2022
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Ο πόλεμος στην Ουκρανία και η Omicron τροχοπέδη για το air cargo: Πτώση 5,2% τον Μάρτιο

4 Μαΐου, 2022
Εκτός του καταλόγου αεροπορικής ασφάλειας της ΕΕ ακόμη 21 ρωσικές αεροπορικές εταιρείες
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Εκτός του καταλόγου αεροπορικής ασφάλειας της ΕΕ ακόμη 21 ρωσικές αεροπορικές εταιρείες

11 Απριλίου, 2022
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

IATA: Άνοδος 2,9% στο air cargo τον Φεβρουάριο. Στο +2,2% οι επιδόσεις των αερομεταφορέων της Ευρώπης

7 Απριλίου, 2022
Υπό διαβούλευση η αναθεώρηση της Οδηγίας για την προστασία των καταναλωτών στα οργανωμένα ταξίδια
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Έρευνα της IATA για τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς στις 50 κορυφαίες αεροπορικές αγορές

18 Μαρτίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Αντίθετη πορεία για τις πωλήσεις αυτοκινήτων (+12,1%) και φορτηγών (-3,5%) στο 7μηνο

Car industry wants tax incentives and bigger trucks, but not regulation

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν ζητά από την Ελλάδα να ενισχύσει τους καθ’ οδόν ελέγχους στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022

Πρόγραμμα επιβράβευσης για τους συνεργαζόμενους οδηγούς ταξί της BEAT

20 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

260.000 teu εξαγώγιμου φορτίου από τη Σαγκάη θα «πνίξουν» την αγορά το καλοκαίρι. Οι εκτιμήσεις της Drewry

20 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019

Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

26 Μαΐου, 2022
Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς

CLIA unveils #LoveCruise initiatives

26 Μαΐου, 2022
Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030

Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

26 Μαΐου, 2022

Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

26 Μαΐου, 2022
O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

26 Μαΐου, 2022
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς

Αποζημίωση 40,4 εκατ. θα λάβει ο ΟΑΣΑ για τα μειωμένα εισιτήρια

26 Μαΐου, 2022

Στην EnableGood η Στρατηγική Βιώσιμης Ανάπτυξης και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των ΕΛΤΑ

26 Μαΐου, 2022
H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά

ΠΟΠΕΚ: Συρρικνώνονται τα κέρδη των πρατηρίων βενζίνης, άδικη η επιβολή πλαφόν

26 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ