Πέμπτη, 22 Μαΐου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέο ηλεκτρικό φορτηγό από τη Volvo με αυτονομία 600 χλμ. και ταχεία φόρτιση σε 40 λεπτά

    22 Μαΐου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Υπογραφή Συλλογικής Συμφωνίας για τους διανομείς της Wolt, σε ισχύ την 1η Ιουλίου

    22 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ξεπέρασαν το 1 δισ. οι ταξιδιωτικές εισπράξεις στο α’ τρίμηνο, αυξήθηκε κατά 14,1% η κίνηση μέσω αεροδρομίων

    22 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η πρώτη ολοκληρωμένη μελέτη για την ανθεκτικότητα και τη βιωσιμότητα των λιμενικών υποδομών από τον ΟΛΠ

    22 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    SARMED: Ολοκλήρωσε την εγκατάσταση αναβαθμισμένου συστήματος περιμετρικού συναγερμού

    22 Μαΐου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Ο Γ. Συριανός επανεξελέγη πρόεδρος του ΣΤΕΑΤ, τα πρόσωπα του νέου ΔΣ

    22 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέο ηλεκτρικό φορτηγό από τη Volvo με αυτονομία 600 χλμ. και ταχεία φόρτιση σε 40 λεπτά

    22 Μαΐου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Υπογραφή Συλλογικής Συμφωνίας για τους διανομείς της Wolt, σε ισχύ την 1η Ιουλίου

    22 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ξεπέρασαν το 1 δισ. οι ταξιδιωτικές εισπράξεις στο α’ τρίμηνο, αυξήθηκε κατά 14,1% η κίνηση μέσω αεροδρομίων

    22 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η πρώτη ολοκληρωμένη μελέτη για την ανθεκτικότητα και τη βιωσιμότητα των λιμενικών υποδομών από τον ΟΛΠ

    22 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    SARMED: Ολοκλήρωσε την εγκατάσταση αναβαθμισμένου συστήματος περιμετρικού συναγερμού

    22 Μαΐου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Ο Γ. Συριανός επανεξελέγη πρόεδρος του ΣΤΕΑΤ, τα πρόσωπα του νέου ΔΣ

    22 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

European Rail CEOs join high-level Dialogue on continent-wide high-speed rail implementation

vvegiazi by vvegiazi
16 Απριλίου, 2025
στο INTERNATIONAL
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Three senior leaders and the Executive Director from the Community of European Railway and Infrastructure Companies (CER) participated in the European Commission’s Implementation Dialogue on High-Speed Rail, hosted by the Commissioner for Sustainable Transport and Tourism, Apostolos Tzitzikostas.

Representing Europe’s major railway operators, Gianpiero Strisciuglio, CEO of Trenitalia, Alain Krakovitch, Director of SNCF TGV Intercités, Anja Schöllmann, Member of the Board of DB Fernverkehr AG, and Alberto Mazzola, Executive Director of CER, joined the discussion to offer their expertise and support the rollout of a comprehensive and competitive European high-speed rail network.

European travellers increasingly want to travel by high-speed rail (HSR) because it offers a fast, comfortable, and sustainable way to reach their destination—whether for work, family, or leisure. HSR has proven to be inclusive and accessible, encouraging shifts from road and air to rail. It also relieves capacity on conventional lines, freeing space for freight, regional, and commuter services. When integrated with local and regional networks, HSR boosts overall public transport use and strengthens economic and social cohesion. With a well-connected HSR system, rail could capture up to 54% of the long-distance travel market by 2070, with positive spillovers benefiting conventional long-distance rail services as well.

CER members are actively contributing to the dialogue by sharing operational experience and insights on the steps needed to turn Europe’s high-speed rail ambitions into reality. To deliver this vision, CER members are calling for coordinated European action in several key areas starting with the construction of a real European High-Speed Network connecting capitals and major cities with speeds above 250 km/h for new lines and above 200 km/h for upgraded lines. These include accelerating cross-border interoperability (e.g. with standardised ERTMS deployment), making ticketing seamless (e.g with the Open Sales and Distribution Model (OSDM)), creating a level playing field (e.g. with VAT and energy taxes), and keeping costs reasonable. Crucially, the network’s success depends on a sustainable funding strategy combining public investment with private financing tools such as Public-Private Partnerships (PPPs) and Regulatory Asset-based (RAB) models. Stable regulation, predictable revenue, and strong public-private cooperation are vital to closing funding gaps and building a resilient, accessible, and competitive high-speed rail network across Europe.

CER Executive Director Alberto Mazzola said: “High-speed railway networks enhance efficiency and represent significant strides towards sustainable mobility. They enable railway operators to provide superior services and offer more attractive choices for passengers. With the right political decisions, CER members are confident they will provide commercially viable services to all continental EU capitals and major cities. As highlighted in Enrico Letta’s report ‘Much more than a market’, a European high-speed rail network can significantly enhance the EU’s competitiveness.”

CEO of Trenitalia Gianpiero Strisciuglio said: “For high-speed rail to truly compete with short-haul and long-distance flights, we need a seamless and user-friendly ticketing experience. Integrating the Open Sales and Distribution Model (OSDM) into EU interoperability standards is a key step to simplify ticket distribution, lower costs, and make international rail travel more accessible to vendors and easier for passenger mobility in Europe.”

Director of SNCF TGV Intercités Alain Krakovitch said: “SNCF fully supports the High-Speed Masterplan and the connexion of major European cities. To carry out this masterplan, the rail sector needs a level playing field with other modes of transport through policy measures like exemption of VAT for international journeys (as in the air sector), taxation on kerosene and taxation of negative externalities.”

Member of the Board of DB Fernverkehr AG Anja Schöllmann said: “To make the European High-Speed Master Plan a reality, we must ensure interoperability for new high-speed lines – this means accelerating certification through the European Union Agency for Railways, harmonising train path allocations and improving rolling stock compatibility through widespread ERTMS deployment.”

(CER)

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:CER

Σχετικά Άρθρασχετικά

INTERNATIONAL

CER Calls for bold EU action in new High-Speed Rail Master Plan

13 Μαΐου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Η κοινή δήλωση της CER για την αναμόρφωση των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών

17 Φεβρουαρίου, 2025
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Θετική η CER με την ανάληψη του χαρτοφυλακίου των μεταφορών της Κομισιόν από τον Απ. Τζιτζικώστα

6 Νοεμβρίου, 2024
INTERNATIONAL

Survey finds that citizens favour combined transport over bigger and heavier trucks

15 Μαΐου, 2024
INTERNATIONAL

Rail Sector welcomes latest step in CountEmissions EU Regulation

6 Μαρτίου, 2024
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Κίνδυνο μετατόπισης από τον σιδηρόδρομο στο οδικό δίκτυο επιφέρει η αναθεώρηση της Οδηγίας για τα βάρη και τις διαστάσεις. Τι αναφέρει η CER

15 Φεβρουαρίου, 2024
Επόμενο άρθρο

SAS reintroduces European Business Class starting October 1

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

20 Μαΐου, 2025

O Αλέξανδρος Καρύδης, νέος υποδιοικητής Διαχείρισης Αερολιμένων και Υδατοδρομίων της ΥΠΑ

20 Μαΐου, 2025

Θα επενδύσουν οι Ιταλοί στον ελληνικό σιδηρόδρομο; Απαντήσεις δίνει (και) το Θριάσιο ΙΙ

19 Μαΐου, 2025

To βιογραφικό του νέου υποδιοικητή της ΥΠΑ, Αλέξανδρου Καρύδη

21 Μαΐου, 2025

Φήμες για σύμπραξη AEGEAN OIL – GOLDAIR – AKTOR για το Επιχειρηματικό Πάρκο Φυλής

16 Μαΐου, 2025

Προκηρύχθηκε διαγωνισμός για τη θέση του Διοικητή της ΑΠΑ, μέχρι τις 28 Μαΐου η υποβολή αιτήσεων

16 Μαΐου, 2025

Η ΣΤΑΣΥ προχωρά σε 44 μόνιμες προσλήψεις εκδοτών και σταθμαρχών. Άνοιξαν οι αιτήσεις

19 Μαΐου, 2025

Παρουσιάζεται την Τετάρτη 21/5 στη Βουλή ο νέος πρόεδρος της Ελληνικό Μετρό, Χρήστος Καραδήμας

20 Μαΐου, 2025

Νέο σημείο παραλαβής Uber (Έξοδος 4, Αφίξεις) στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

1

Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για τις ελλείψεις προσωπικού σε Λιμενικές Αρχές της χώρας

1

Η Standard and Poor’s αναβάθμισε τη μακροπρόθεσμη πιστοληπτική ικανότητα της FS

0

Το crash test των επιδόσεων των Γαλλικών (SNCF), Γερμανικών (DB) και Ιταλικών (FS) Σιδηροδρόμων και η επίδραση στην Ελλάδα

0

Τον οδικό στόλο της ανανεώνει η ΥΠΑ, εγκρίθηκαν 1,18 εκατ. ευρώ

0

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου: 8 κράτη – μέλη της ΕΕ κατάργησαν την απευθείας επιδότηση

0

Στον έλεγχο του συστήματος VHF στο τμήμα Στρυμόνας – Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο προχωρά ο ΟΣΕ

0

Νέο ηλεκτρικό φορτηγό από τη Volvo με αυτονομία 600 χλμ. και ταχεία φόρτιση σε 40 λεπτά

22 Μαΐου, 2025

Υπογραφή Συλλογικής Συμφωνίας για τους διανομείς της Wolt, σε ισχύ την 1η Ιουλίου

22 Μαΐου, 2025

Ξεπέρασαν το 1 δισ. οι ταξιδιωτικές εισπράξεις στο α’ τρίμηνο, αυξήθηκε κατά 14,1% η κίνηση μέσω αεροδρομίων

22 Μαΐου, 2025

Η πρώτη ολοκληρωμένη μελέτη για την ανθεκτικότητα και τη βιωσιμότητα των λιμενικών υποδομών από τον ΟΛΠ

22 Μαΐου, 2025

SARMED: Ολοκλήρωσε την εγκατάσταση αναβαθμισμένου συστήματος περιμετρικού συναγερμού

22 Μαΐου, 2025

Ο Γ. Συριανός επανεξελέγη πρόεδρος του ΣΤΕΑΤ, τα πρόσωπα του νέου ΔΣ

22 Μαΐου, 2025

Η Ολυμπία Οδός συμμετέχει σε Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα για την αναβάθμιση των Σεισμικών παρατηρητηρίων

22 Μαΐου, 2025

Global Marketing Director στη FREENOW αναλαμβάνει ο Tony Fletcher

22 Μαΐου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr