Τετάρτη, 29 Νοεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Εγκαταστάθηκαν οι 3 από τους 6 νέους προσομοιωτές στη τεχνική βάση της AEGEAN. Δηλώσεις Δ. Γερογιάννη

    28 Νοεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Παρατείνονται έως τις 30/4/2024 οι αιτήσεις για το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2»

    28 Νοεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Scania receives big new order for hybrid buses

    28 Νοεμβρίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε την επαναφορά του «Ηρακλή ΙΙΙ»

    28 Νοεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Υπόψη της κυβέρνησης το 5ετές action plan της CLIA για την κρουαζιέρα στην Ελλάδα

    28 Νοεμβρίου, 2023
    LOGISTICS

    Παρέμεινε πρόεδρος του ΠΣΧΕΜ ο Π. Τεγρέλλης. Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο

    28 Νοεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Εγκαταστάθηκαν οι 3 από τους 6 νέους προσομοιωτές στη τεχνική βάση της AEGEAN. Δηλώσεις Δ. Γερογιάννη

    28 Νοεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Παρατείνονται έως τις 30/4/2024 οι αιτήσεις για το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2»

    28 Νοεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Scania receives big new order for hybrid buses

    28 Νοεμβρίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε την επαναφορά του «Ηρακλή ΙΙΙ»

    28 Νοεμβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Υπόψη της κυβέρνησης το 5ετές action plan της CLIA για την κρουαζιέρα στην Ελλάδα

    28 Νοεμβρίου, 2023
    LOGISTICS

    Παρέμεινε πρόεδρος του ΠΣΧΕΜ ο Π. Τεγρέλλης. Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο

    28 Νοεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

New China-Europe rail services on track to steal air and sea freight volumes

ffotinos by ffotinos
18 Ιανουαρίου, 2017
στο INTERNATIONAL
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

2017 will be the year that China-Europe rail services shift supply chain patterns.

As the first train from China rolled into London today, having left on new year’s day, the CEO of Kazakhstan’s dry inland port, Khorgos Gateway, told The Loadstar the services would eat into sea and air freight volumes.

“We now have two trains per day, with about 80 teu and 41 containers per train,” explained Karl Gheysen. “It runs three times a week to Duisberg, but we have also have services to the Netherlands, Madrid, Iran and now the UK.

“The capacity is 540,000 teu a year, but we could make it a million.”

Khorgos Gateway was built by the Kazakhstan government where the rail gauge changes – making it a good point for transhipment. There are now some 10 rail lines from the gateway, opening almost limitless options around Europe, the CIS and Asia.

Forwarders are increasingly using the service, while DHL has plans to build warehouses for its customers at the dry port.

“Its real advantage is 15 days’ transit over 45 days for sea freight,” said Mr Gheysen. “And exports are starting – we have requests for backloads now.”

The service costs roughly twice as much as port-to-port sea freight, but about half the cost air.

Some estimates suggest the rail connection could take as much as 10% of sea freight volumes on the relevant tradelanes, but Mr Gheysen disputed this: “it could take maybe 3-5%. That would be the maximum.”

Hewlett-Packard (HP) was one of the first shippers to use the service and now accounts for 30-40% of total capacity.

Mr Geysen explained that the rail advantage over sea was not just time.

“It is cost-effective for some products, but not all. It’s more expensive than sea, but HP, for example, manufactures more than 1,000km from a seaport. If you add inventory costs during transport, and first and final mile, sea becomes less cheap, especially for higher-value goods. It’s the perfect middle ground. And there are different product groups that fit in that pitch.”

But, he warned: “Air freight will be more affected than shipping.”

One analyst concurred. “It does seem like a near-fatal threat to areas of the airfreight sector.”

Shippers now see the route as a viable alternative to air freight and air-sea freight into Dubai-Singapore-China, he added.

Meanwhile, postal services are increasingly taking notice of the rail services, while Alibaba is thought to be “very interested”.

The service was hampered in its early days by extreme weather conditions in winter. My Gheysen revealed that Toyota had tested it for car transport, but found that the viscosity of brake fluid changed in sub-zero weather conditions. In response, the Kazakh government invested in more than 1,000 reefer containers, for both summer perishables and winter use.

The containers also have GPS monitoring, which reassures shippers with concerns over the security of the route.

There have also been concerns over lack of competition on the routes, with national railways offering services and a single company, UTLC, managing the rail tracks in the CIS region. Geodis and DB Schenker have been keen users of the service, but Mr Gheysen said: “Anyone can organise their own train or book on one.”

He added that while some companies were starting to offer LCL services, this was not quite ready yet.

“A single container booking is not very efficient,” he said. “It’s all about block trains. Block trains have priority. Schedules are set, they have their slots. The frequency is there now. By 2020 it will be at full capacity.”

(By Alex Lennane, The Loadstar)

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

Σχετικά Άρθρα

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Τα πρώτα αποτελέσματα από την επέκταση της Trenitalia στην Ισπανία (Iryo)

27 Νοεμβρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Επέστρεψαν στα επίπεδα του 2018 οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές της ΕΕ. Στο -20% η Ελλάδα

17 Νοεμβρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Η Αυστρία «ρίχνει» 21,1 δισ. ευρώ για την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου έως το 2029!

9 Νοεμβρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Η επίδραση του COVID-19 στον σιδηρόδρομο: -46% στους επιβάτες, -7,6% στα εμπορεύματα το 2020

4 Οκτωβρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Κατά 19,6% αυξήθηκαν τα έσοδα των Κινεζικών Σιδηροδρόμων το πρώτο 6μηνο

2 Σεπτεμβρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

“Metropolitan Network”: Το σχέδιο για τη σύνδεση των 2/3 της Ευρώπης δια σιδηροδρόμου ως το 2050

13 Ιουλίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Spectre of Dieselgate hangs over Tajani on eve of presidential election

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Με πλοία Ro – Ro θα μεταφερθούν στην Ελλάδα τα 250 ηλεκτρικά λεωφορεία της κινεζικής YUTONG

28 Νοεμβρίου, 2023

H Skyserv συνεχίζει να “παράγει” μεγάλα κέρδη, αλλά και αεροσκάφη στη SKY express

27 Νοεμβρίου, 2023

Στα 9,02 εκατ. ευρώ τα έσοδα της FREE NOW (πρώην ΒΕΑΤ) στην Ελλάδα. Η πορεία του 2023

24 Νοεμβρίου, 2023

ΟΑΣΑ: Καταθέτει αίτημα θεραπείας για την έγκριση της 4μηνης ανανέωσης ανάθεσης έργου στα ΚΤΕΛ

25 Νοεμβρίου, 2023

Webinar από την Ελληνική Αεροπορική Ένωση στις 24 Νοεμβρίου

23 Νοεμβρίου, 2023

Στα 1,78 εκατ. ευρώ τα έσοδα και στα 0,08 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη της Taxiplon το 2022

27 Νοεμβρίου, 2023

Το έργο των συμβούλων του Υπερταμείου για την αξιοποίηση των 22 κρατικών περιφερειακών αεροδρομίων

28 Νοεμβρίου, 2023

Υπογράφεται η σύμβαση για την κατασκευή της σιδηροδρομικής στάσης στο Κρυονέρι

28 Νοεμβρίου, 2023

Ανακάμπτουν οι αερομεταφορές, ανακάμπτει και η επίγεια εξυπηρέτηση. Τα μεγέθη της Goldair Handling

1

Hellenic Train: Έχει λάβει δάνεια 68 εκατ. από τη μητρική Trenitalia, στα 114 εκατ. οι απαιτήσεις από δημόσιο και προμηθευτές

1

Εγκαταστάθηκαν οι 3 από τους 6 νέους προσομοιωτές στη τεχνική βάση της AEGEAN. Δηλώσεις Δ. Γερογιάννη

28 Νοεμβρίου, 2023

Παρατείνονται έως τις 30/4/2024 οι αιτήσεις για το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2»

28 Νοεμβρίου, 2023

Scania receives big new order for hybrid buses

28 Νοεμβρίου, 2023

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε την επαναφορά του «Ηρακλή ΙΙΙ»

28 Νοεμβρίου, 2023

Υπόψη της κυβέρνησης το 5ετές action plan της CLIA για την κρουαζιέρα στην Ελλάδα

28 Νοεμβρίου, 2023

Παρέμεινε πρόεδρος του ΠΣΧΕΜ ο Π. Τεγρέλλης. Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο

28 Νοεμβρίου, 2023

Συνεργασία instacar με Big Blue Data Academy για την ενίσχυση των σπουδαστών της ακαδημίας στο Data Science

28 Νοεμβρίου, 2023

Διακόπτει τις δραστηριότητές της στη Συρία η Maersk

28 Νοεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ