• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 14 Αυγούστου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Δεν έχει χορηγηθεί κρατική ενίσχυση στην ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ γνωμοδότησε η ΕΕ. Το σκεπτικό της απόφασης

    13 Αυγούστου, 2022
    Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

    12 Αυγούστου, 2022
    Καταργούνται οι περιορισμοί στις διαπεριφερειακές μετακινήσεις, πως θα γίνονται τα ταξίδια στα νησιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων του Αυγούστου

    12 Αυγούστου, 2022
    Ενισχύονται οι δραστηριότητες της Autohellas που δεν εξαρτώνται από τον τουρισμό
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Οι (προσεκτικές) κινήσεις του ομίλου Βασιλάκη στο εξωτερικό

    12 Αυγούστου, 2022
    Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων
    ΓΝΩΜΗ

    Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

    12 Αυγούστου, 2022
    Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

    12 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Δεν έχει χορηγηθεί κρατική ενίσχυση στην ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ γνωμοδότησε η ΕΕ. Το σκεπτικό της απόφασης

    13 Αυγούστου, 2022
    Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

    12 Αυγούστου, 2022
    Καταργούνται οι περιορισμοί στις διαπεριφερειακές μετακινήσεις, πως θα γίνονται τα ταξίδια στα νησιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων του Αυγούστου

    12 Αυγούστου, 2022
    Ενισχύονται οι δραστηριότητες της Autohellas που δεν εξαρτώνται από τον τουρισμό
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Οι (προσεκτικές) κινήσεις του ομίλου Βασιλάκη στο εξωτερικό

    12 Αυγούστου, 2022
    Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων
    ΓΝΩΜΗ

    Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

    12 Αυγούστου, 2022
    Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

    12 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

«Από τους Κινέζους της Cosco ζητάμε να ανοίξουν το παιχνίδι»

vvegiazi by vvegiazi
29 Νοεμβρίου, 2020
στο ΥΠΟΓΕΙΟΣ
0
Τα εμπορεύματα ανέβηκαν 4,8%, ενώ οι επιβάτες μειώθηκαν 8,9%, το β’ τρίμηνο, στα λιμάνια
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Είτε με τον ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση, είτε με την ΝΔ, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο: Οι σχέσεις της Cosco με την ελληνική κυβέρνηση δοκιμάζονται.

Ποιος φταίει; Η Cosco, που έχει από πίσω της μια «υπερδύναμη»; Οι ελληνικές κυβερνήσεις; Η απάντηση, δύσκολη.

Τις προηγούμενες ημέρες έγινε γνωστό ότι η Cosco απέστειλε επιστολή στο ΤΑΙΠΕΔ, ζητώντας την απόκτηση του επιπλέον 16% του ΟΛΠ, για το οποίο έχει ήδη καταβάλει το σχετικό οικονομικό αντάλλαγμα (88 εκατ. ευρώ).

Το metaforespress.gr είχε αναφερθεί στα «σύννεφα» της σχέσης μεταξύ ελληνικού δημοσίου – Cosco στις 12 Οκτωβρίου, με παραπολιτικό σχόλιο, με τίτλο «Δοκιμάζονται οι σχέσεις ελληνικού δημοσίου – Cosco για το Master Plan του ΟΛΠ».

Τώρα, έπειτα από τη δημοσιοποίηση της επιστολής, οι διαφωνίες των δυο πλευρών έλαβαν επίσημο χαρακτήρα.

Η Cosco εμφανίζεται δυσαρεστημένη για τις καθυστερήσεις στις εγκρίσεις του master plan και κυρίως, για τη μη υλοποίηση των σχεδιασμών της για τον προβλήτα 4 και την ναυπηγοεπισκευή (άδεια ναυπηγείου).

Η Cosco είναι αποφασισμένη να στρέψει, επιχειρησιακά, τον ΟΛΠ περισσότερο στα εμπορευματοκιβώτια, τη ναυπηγοεπισκευή και το car terminal, καθότι είναι τομείς με μεγαλύτερο περιθώριο εσόδων και κερδών, σε σχέση με την ακτοπλοΐα και την κρουαζιέρα.

Γι΄ αυτό, προωθεί την κατασκευή του προβλήτα 4 (από τα 7,2 εκατ. «κουτιά», θα μπορεί να φτάσει τα 10 εκατ. σε ετήσια βάση), την ανάπτυξη της ναυπηγοεπισκευής στο Πέραμα και την επέκταση του car terminal.

Ωστόσο, όλα τα ανωτέρω, δεν έχουν εγκριθεί. Μάλιστα, και εκείνο που έχει εγκριθεί, η επέκταση του σταθμού της κρουαζιέρας παρουσιάζει προβλήματα, με το δήμο Πειραιά να «παρεμποδίζει» τις εργασίες και τον εφοπλιστή και δημοτικό σύμβουλο Βαγγέλη Μαρινάκη να προβαίνει σε δηλώσεις κατά της Cosco.

Αποστάσεις από την Cosco, πέρα από το δήμο Πειραιά, διατηρούν επιχειρήσεις της ναυπηγοεπισκευής, στελέχη του ΝΕΕ, του ΕΒΕΠ, ο δήμος Δραπετσώνας, κ.α.

Επίσης, και το υπουργείο Ναυτιλίας φαίνεται ότι διατηρεί μια «ουδέτερη στάση», αφού – επί της ουσίας – το master plan που ενέκρινε η ΕΣΑΛ, επί της παρούσας κυβέρνησης, ήταν σχεδόν το ίδιο με εκείνο που εγκρίθηκε από την προηγούμενη.

Τι θα συμβεί στο μέλλον; Θα οδηγηθούμε στη… Διαιτησία; Ασφαλώς, πρόκειται για απευκταίο σενάριο.

Αυτό ίσως που πρέπει να γίνει είναι να «βάλουν όλοι νερό στο κρασί τους».

Όπως σημειώνει στέλεχος της ναυτιλιακής αγοράς, «ίσως θα ήταν καλύτερο οι Κινέζοι να ανοίξουν λίγο το παιχνίδι, να “μοιράσουν” δουλειές και έργο σε περισσότερους. Τότε θα αποκτήσουν πιο πολλούς υποστηρικτές, τόσο στη τοπική κοινωνία, όσο και στη κυβέρνηση».

Από την άλλη, η Cosco (και η «κάθε Cosco») είναι εισηγμένη εταιρεία, έχει μετόχους, έχει έλεγχο, αποβλέπει – κυρίως – σε έσοδα και κέρδη και προέρχεται από ένα κράτος με «συγκεκριμένη φιλοσοφία».

Επιτυχία του ελληνικού κράτους είναι να μεγιστοποιήσει τα οφέλη από την παρουσία της Νο3 εταιρείας στους liners και της No2 στους διαχειριστές container terminal παγκοσμίως που είναι η China Cosco Shipping…

Tags:COSCOΟΛΠΛΙΜΑΝΙ ΠΕΙΡΑΙΑMASTER PLAN ΟΛΠ

Σχετικά Άρθρα

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Επικαιροποιήθηκε το Master Plan του ΟΛΠ από την ΕΣΑΛ. Αναμένεται η έκδοση ΠΔ για να προχωρήσουν τα έργα

22 Ιουλίου, 2022
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Σημαντική διάκριση για τον ΟΛΠ: Ο Πειραιάς μεταξύ των 10 κορυφαίων λιμανιών παγκοσμίως στον δείκτη ναυτιλίας 2022

20 Ιουλίου, 2022
Για δεύτερο μήνα εφέτος, άνοδος στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Πτώση 9,6% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στη ΣΕΠ / PCT (προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ) στο 6μηνο

19 Ιουλίου, 2022
Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

«Ανοίγει η διαφορά» μεταξύ της MSC (17,4%) από τη MAERSK (16,6%). Ακολουθούν CMA CGM και COSCO

18 Ιουλίου, 2022
«Έσπασε το ρόδι»: Ο Μάρτιος, ο πρώτος μήνας ανόδου εμπορευματοκιβωτίων στον Πειραιά το 2021
ΓΝΩΜΗ

Η συνδεσιμότητα αναβαθμίζει τον ρόλο των ελληνικών λιμένων

18 Ιουλίου, 2022
Επικοινωνία της ΕΕΚΦΝ με φορείς νησιών για την επανεκκίνηση της κρουαζιέρας
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Η κρουαζιέρα ενίσχυσε τα μεγέθη πρώτου εξαμήνου του ΟΛΠ. Τι ειπώθηκε στη Γ.Σ.

15 Ιουλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Αποστάσεις του υπουργού Μεταφορών από την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Άλλαξε (και τυπικά) έδρα η AEGEAN στο κτίριο Β57 του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

10 Αυγούστου, 2022
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022
H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά

Αρχίζουν οι πρώτες πληρωμές του Fuel Pass 2 (επιδότηση καυσίμων)

9 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022
Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)

Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)

9 Αυγούστου, 2022

«Απογειώθηκαν» τον Ιούλιο τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport: Άνοδος επιβατών 11,1% σε σχέση με το 2019

11 Αυγούστου, 2022
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

«Λίφτινγκ» στο αεροδρόμιο της Νάξου, δημοπρατείται διαγωνισμός 22 εκατ. ευρώ

8 Αυγούστου, 2022
Στην ανανέωση των ιστοσελίδων των 14 περιφερειακών αεροδρομίων προχώρησε η Fraport Greece

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων κατά τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου

10 Αυγούστου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

11
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

Έσοδα ρεκόρ ο τουρισμός, αλλά «δεν είναι όλοι Μύκονος και Σαντορίνη»

1
Άκτωρ και Vinci δεν «καταθέτουν τα όπλα» για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Προσλήψεις μηχανικών, σταθμαρχών και κλειδούχων στον ΟΣΕ. Η προκήρυξη

1
Στα Χανιά επεκτείνεται η Wolt, η 5η πόλη εντός του 2021

Ι.Ο.ΑΣ. και Wolt ενώνουν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια των διανομέων

1
«Τσιμπάει» σε κυκλοφορία η Αττική Οδός. Άνοδος 4% στο εξάμηνο

Αλλάζουν όλα στην Αττική Οδό: Έρχονται διόδια ανάλογα με τις ώρες αιχμής / κίνηση

1

«Πάνω από 2 εκατ. αφίξεις στα 5 διεθνή αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού

1

Δεν έχει χορηγηθεί κρατική ενίσχυση στην ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ γνωμοδότησε η ΕΕ. Το σκεπτικό της απόφασης

13 Αυγούστου, 2022
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022
Καταργούνται οι περιορισμοί στις διαπεριφερειακές μετακινήσεις, πως θα γίνονται τα ταξίδια στα νησιά

Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων του Αυγούστου

12 Αυγούστου, 2022
Ενισχύονται οι δραστηριότητες της Autohellas που δεν εξαρτώνται από τον τουρισμό

Οι (προσεκτικές) κινήσεις του ομίλου Βασιλάκη στο εξωτερικό

12 Αυγούστου, 2022
Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων

Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

12 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα

Θα αναβιώσει το Rail T-K-A-B-V-R Project, με τη δημιουργία ελληνο-βουλγαρικής εταιρείας; Προσλαμβάνεται νομικός σύμβουλος

12 Αυγούστου, 2022
Είναι εμφανές: Το 2021 δεν θα έχει καμία σχέση με το 2020 για την αγορά αυτοκινήτου

Άνοδος 2,8% στις ταξινομήσεις αυτοκινήτων τον Ιούλιο στην Ελλάδα, παραμένουν σε πτώση λεωφορεία και φορτηγά

11 Αυγούστου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ