ΑρχικήΥΠΟΓΕΙΟΣΕπικοινωνιακή αντεπίθεση από τα υπ. Μεταφορών, Ναυτιλίας, κτλ. Λόγω δημοσκοπήσεων ή και εκλογών;

Επικοινωνιακή αντεπίθεση από τα υπ. Μεταφορών, Ναυτιλίας, κτλ. Λόγω δημοσκοπήσεων ή και εκλογών;

Αρκετά επικοινωνιακά αναδεικνύονται, τις τελευταίες ημέρες, τα υπουργεία Υποδομών – Μεταφορών, Ναυτιλίας, Οικονομίας – Ανάπτυξης, κτλ.

Πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα, το υπουργείο Υποδομών – Μεταφορών, με τον Χρήστο Σπίρτζη να περιοδεύει ανά την επικράτεια.

Πριν από μια εβδομάδα στη Καλαμάτα για τα έργα στον Μορέα, πριν από μερικές ημέρες στη Θεσσαλονίκη για το Μετρό Θεσσαλονίκης, τον ΟΑΣΘ και τον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου και αύριο σε Τιθορέα – Δομοκό για την ΕΡΓΟΣΕ και τον Αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας.

Τι συμβαίνει; «Μύρισε» εκλογές ή εξαιτίας των χαμηλών ποσοστών στις δημοσκοπήσεις, διεξάγεται προσπάθεια επικοινωνιακής αντεπίθεσης και συνάμα, ανύψωσης του ηθικού των τοπικών βουλευτών;

Όπως και να έχει, φαίνεται ότι, το επόμενο διάστημα, οι… κορδέλες θα περισσεύουν.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο