ΑρχικήΥΠΟΓΕΙΟΣΟ διαγωνισμός για την Εγνατία Οδό θα συνεχιστεί, όπως και να έχει…

Ο διαγωνισμός για την Εγνατία Οδό θα συνεχιστεί, όπως και να έχει…

Από τα 7 επενδυτικά σχήματα που είχαν το δικαίωμα κατάθεσης δεσμευτικής προσφοράς για την Εγνατία Οδό, 1 τελικά κατέθεσε (η κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – EGIS PROJECTS S.A), ενώ άλλα 2 (ROADIS Transportation Holding S.L.U.-ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. και (VINCI HIGHWAYS S.A.S – VINCI CONCESIONES S.A.S – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε.) κατέθεσαν ασφαλιστικά μέτρα, ζητώντας μετάθεση της ημερομηνίας των προσφορών.

Όπως σημειώνει στέλεχος που παρακολουθεί τη διαδικασία «ο διαγωνισμός για την Εγνατία Οδό θα συνεχιστεί, όπως και να έχει, δηλαδή είτε με 1 υποψήφιο σχήμα είτε με έως 3».

Μάλιστα, υπενθύμισε ότι δεν είναι ο πρώτος μεγάλος διαγωνισμός του ΤΑΙΠΕΔ που ενδέχεται να συνεχιστεί στη τελική φάση με 1 ενδιαφερόμενο, όπως συνέβη στους διαγωνισμούς για τον ΟΛΠ, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το Ελληνικό.

Η σύμβαση παραχώρησης αφορά στη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Εγνατίας Οδού και των τριών καθέτων οδικών αξόνων για χρονική περίοδο, κατ’ ανώτατο όριο, έως 40 έτη.

Σημειώνεται ότι η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ έχει στις παραχωρήσεις το 100% της Νέας Οδού και της Κεντρικής Οδού (διατηρεί, επίσης, και το 17% της Ολυμπίας Οδού), ο ΑΚΤΩΡ διαθέτει συμμετοχές στην Αττική Οδό (65,75%), στην Ολυμπία Οδό (17%), στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου (22,2%), στην Γέφυρα (22%,) και στον Μορέα (71,7%) και η Vinci διαθέτει συμμετοχές στη Γέφυρα (57,45%), στην Ολυμπία Οδό (29,9%) και στον Αιγαίου (15,28%).

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο