ΑρχικήΥΠΟΓΕΙΟΣΤο brand Αθήνα παρουσιάζει «κόπωση», συστρατεύονται τουριστικοί – αεροπορικοί φορείς

Το brand Αθήνα παρουσιάζει «κόπωση», συστρατεύονται τουριστικοί – αεροπορικοί φορείς

Σημάδια… κόπωσης παρουσιάζει ο τουρισμός της Αθήνας. Σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Ξενοδόχων Αθήνας, Αττικής και Αργοσαρωνικού (ΕΞΑ-ΑΑ), το πρώτο εξάμηνο του έτους, οι πληρότητες των ξενοδοχείων υποχώρησαν 1,8% (τον Ιούνιο η πτώση έφτασε το 2,5%).

«Οι πρώτες αρνητικές ενδείξεις που καταγράφονται, μετά από μια θεαματική θετική πορεία την περίοδο 2013-2015, μας προειδοποιούν για στροφή του μέχρι σήμερα θετικού κλίματος για τον τουρισμό της Αθήνας και μας καλούν σε μέτρα και συλλογικές δράσεις που πρέπει εγκαίρως να δρομολογηθούν για την περιφρούρηση του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας», ανέφερε ο πρόεδρος της Ένωσης Αλέξανδρος Βασιλικός, σε σχετική εκδήλωση.

Η στασιμότητα στην τουριστική κίνηση, σύμφωνα με αναλυτές του κλάδου, οφείλεται στην«αρνητική εικόνα» της Αθήνας από το μεταναστευτικό – προσφυγικό, αλλά και στη μείωση των ταξιδιών – γενικότερα – προς την Ευρώπη, εξαιτίας του φόβου από τα τρομοκρατικά χτυπήματα σε Βρυξέλλες, Κωνσταντινούπολη, κτλ.

Σαν να μην έφτανε αυτό, πιθανότατα υπερεκτιμήθηκαν τουριστικές ροές που θα «κέρδιζε» η Ελλάδα, λόγω των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν γειτονικές χώρες. Πάντως, η «κόπωση» του brand Αθήνα έχει θορυβήσει και κινητοποιήσει ξενοδοχειακούς και αεροπορικούς φορείς, που ετοιμάζουν πρωτοβουλίες για την ενίσχυσή του.

Άλλοτε, μόλις πριν από λίγες ημέρες, και η ίδια η αν. υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά παραδέχτηκε ότι έχει ζητηθεί διπλασιασμός κονδυλίων για την επικοινωνιακή ενίσχυση της Ελλάδας.

Mega
Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο