«Δεν γίνεσαι εμπορευματικός κόμβος με φορτηγά Euro 3». H ανάγκη ανανέωσης του στόλου των ελληνικών φορτηγών αναδείχτηκε, μεταξύ άλλων, στο 14ο Συνέδριο SOLUTIONS in Supply Chain, που διοργάνωσε χθες η PwC.
Όπως ανέφεραν αρκετά στελέχη της αγοράς των logistics και των εμπορευματικών μεταφορών, είναι εμφανής η έλλειψη ανταγωνιστικότητας της Ελλάδας σε σύγχρονο στόλο φορτηγών.
Δυστυχώς, η Ελλάδα εξακολουθεί να διαθέτει τον γηραιότερο στόλο φορτηγών στην ΕΕ, με μέσο όρο ηλικίας τα 22,6 έτη!
Αυτό συμβαίνει, διότι οι περισσότερες μεταφορικές εταιρείες στην Ελλάδα είναι «μικρές σε μέγεθος» (εκτιμάται ότι το 80% των εθνικών μεταφορέων κάνουν τζίρο έως 1 εκατ. ευρώ ετησίως, όπως ειπώθηκε στο συνέδριο), αδυνατώντας να ανανεώσουν τον στόλο τους, εξαιτίας του υψηλού κόστους.
Αρκετά στελέχη του κλάδου επαναφέρουν στο προσκήνιο την ανάγκη επιδοτήσεων, την ανάγκη επίτευξης συνεργειών / συγχωνεύσεων και «έξυπνων πρακτικών», όπως τη δημιουργία επιμέρους «ανοιχτών hub» ανά 200 χλμ., όπως συμβαίνει σε αρκετές χώρες του εξωτερικού.

















































Θα νομοθετησουν νεο νομοσχέδιο, να επιτρέπεται η κυκλοφορία φορτηγών ΔΧ μονο σε euro6Ε
Πολύ απλά θα ρίξουν τον μέσο όρο του στόλου χωρίς να δώσουν καμία βοήθεια στους αυτοκινητιστές.
Ευτυχώς είχαμε και τα euro 3 με παλιο ταχογράφο και μπορούμε να εργαζόμαστε διότι ούτε καρτες ταχογ΄ράφων δεν έχουν την ικανότητα να εκδώσουν απο το Υπουργείο Μεταφορών.
Η Ελληνική οδικη μεταφορά έχει φτάσει στο πάτο της απαξίωσης απο το Ελληνικό κράτος.