Δευτέρα, 14 Ιουλίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Νέα Γενική Γραμματέας Ενέργειας η πρώην Γενική Γραμματέας Μεταφορών, Δέσποινα Παληαρούτα

    14 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Ο Πρόεδρος του Κτηματολογίου Στέλιος Σακαρέτσιος νέος Γενικός Γραμματέας Μεταφορών. Το βιογραφικό του

    14 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    ΕΚΤΕΡ: Οριστική η απορρόφηση της «Ιφικλής Μονοπρόσωπη ΑΕ»

    14 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Εργαζόμενοι ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης: Δυσαρέσκεια για την καθυστέρηση στον διαγωνισμό αστικής συγκοινωνίας

    14 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Οι κρυφές υπεραξίες του deal με Motor Oil

    14 Ιουλίου, 2025
    LOGISTICS

    Το ωράριο λειτουργίας στο τελωνείο Μαυροματίου, τι ισχύει για φορτηγά – λεωφορεία

    14 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Νέα Γενική Γραμματέας Ενέργειας η πρώην Γενική Γραμματέας Μεταφορών, Δέσποινα Παληαρούτα

    14 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Ο Πρόεδρος του Κτηματολογίου Στέλιος Σακαρέτσιος νέος Γενικός Γραμματέας Μεταφορών. Το βιογραφικό του

    14 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    ΕΚΤΕΡ: Οριστική η απορρόφηση της «Ιφικλής Μονοπρόσωπη ΑΕ»

    14 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Εργαζόμενοι ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης: Δυσαρέσκεια για την καθυστέρηση στον διαγωνισμό αστικής συγκοινωνίας

    14 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Οι κρυφές υπεραξίες του deal με Motor Oil

    14 Ιουλίου, 2025
    LOGISTICS

    Το ωράριο λειτουργίας στο τελωνείο Μαυροματίου, τι ισχύει για φορτηγά – λεωφορεία

    14 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

H «ισχυρή Ελλάδα» και οι πρώτες αναφορές του Κ. Κυρανάκη στη «στρατιωτική κινητικότητα»

ffotinos by ffotinos
1 Ιουλίου, 2025
στο ΥΠΟΓΕΙΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Παρακολουθήσαμε, με προσοχή, την ομιλία του αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών Κ. Κυρανάκη στην ημερίδα της voria.gr, με θέμα «Η επόμενη ημέρα για την οικονομία της Βόρειας Ελλάδας».

Ο κ. Κυρανάκης υπογράμμισε, μεταξύ άλλων, πως στο ασταθές κλίμα που επικρατεί στη Μέση Ανατολή και με δεδομένο τον πόλεμο Ρωσίας – Ουκρανίας, ο οποίος συνεχίζεται, «κυρίαρχη προτεραιότητά μας είναι μια ισχυρή Ελλάδα και ισχυρή Ελλάδα σημαίνει στρατιωτική ισχύς, γεωπολιτική ισχύς και ισχυρή οικονομία», προτάσσοντας τη σημασία των συνδυασμένων εμπορευματικών μεταφορών.

«Στο τέλος του 2026, όταν θα υπάρχει πιο αναβαθμισμένη σιδηροδρομική υποδομή, θα έχουμε στείλει το μήνυμα ότι πιο πολλά εμπορεύματα και πιο πολλοί επιβάτες, θα χωρέσουν πάνω σε αυτή την υποδομή», σχολίασε, υπογραμμίζοντας τη σημασία της σιδηροδρομικής σύνδεσης του 6ου προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.

«Ο σιδηρόδρομος είναι ένα σύμβολο της εξαγωγικής δραστηριότητας της Βόρειας Ελλάδας.

Ο βαλκανικός διάδρομος πρέπει να αποτελέσει επιτέλους μια εναλλακτική διαδρομή σε μεγάλα λιμάνια της Ευρώπης, όπως λ.χ. του Ρότερνταμ, γιατί εμείς θέλουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί», τόνισε ο κ. Κυρανάκης.

Μεταξύ άλλων, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών αναφέρθηκε στα σιδηροδρομικά τμήματα Νέα Καρβάλη – Τοξότες και Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο, αλλά και στη «στρατιωτική κινητικότητα» της ΕΕ.  

Από τα ανωτέρω, συνοψίζουμε τα ακόλουθα:

-Είναι ενθαρρυντικό που ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών σε ημερίδα για την οικονομία της Β. Ελλάδας πρόταξε τη σημασία των συνδυασμένων εμπορευματικών μεταφορών.

-Είναι ενθαρρυντικό που αναγνώρισε ότι «χωρίς επαρκή σιδηρόδρομο και χωρίς επαρκείς συνδέσεις με τα λιμάνια», η Ελλάδα δεν είναι ανταγωνιστική.

-Είναι ενθαρρυντικό που παραδέχτηκε ότι άλλες χώρες πιθανότατα δεν «ενθουσιάζονται» με τη στρατηγική της Ελλάδας, θέτοντας το ρεαλιστικό πλαίσιο των ελληνικών επιδιώξεων.

Μάλιστα, όπως πληροφορείται το metaforespress.gr, μια γειτονική χώρα, παρά το γεγονός ότι ανήκει στην ΕΕ, βάζει συνεχή προσκόμματα στην ανάπτυξη του εμπορευματικού διαδρόμου Αιγαίο Πέλαγος – Μαύρη Θάλασσα.

Όπως έχουμε αναδείξει, η Ελλάδα έχει μείνει… αρκετά πίσω στο κομμάτι των συνδυασμένων εμπορευματικών μεταφορών.

Τα ερωτήματα είναι τα ακόλουθα:

➡️Θα έχουν οφέλη οι υποδομές μεταφορών της Ελλάδας από τη «στρατιωτική κινητικότητα» της ΕΕ;

➡️Θα εξασφαλιστούν πιο εύκολα χρηματοδοτήσεις για τη σύνδεση σιδηροδρόμων, αεροδρομίων και οδικών αξόνων με λιμάνια; Θα έχουν τα τελευταία και σύγχρονες αποθήκες (ανεφοδιασμού και όχι μόνο);

➡️Θα εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση για το Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο;

➡️Θα προχωρήσει το Νέα Καρβάλη – Τοξότες;

➡️Η αναβάθμιση του Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας;

➡️Θα ενταθούν τα έργα αναβάθμισης υποδομών σε λιμάνια, όπως η Αλεξανδρούπολη;

Η Ελλάδα εντάσσεται, κυρίως, σε 2 μεταφορικούς εμπορευματικούς διαδρόμους:

Α. Ευρωπαϊκός Διάδρομος Μεταφορών Δυτικών Βαλκανίων: Συνδέει την Ελλάδα με Αυστρία, Σερβία, Σλοβενία, Κροατία και Σκόπια.

Β. ”Baltic – Black – Aegean Seas” (3 Seas):  Συνδέει την Ελλάδα με Βουλγαρία, Ρουμανία, Ουγγαρία, Σλοβακία, Πολωνία, ενώ πλέον υφίστανται και επεκτάσεις προς Ουκρανία (Λιμάνι Οδησσού).

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΔΙΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝΔΕΔ-ΜΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΥΡΑΝΑΚΗΣΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σχετικά Άρθρασχετικά

LOGISTICS

Ελληνικές εξαγωγές προς ΗΠΑ: Στα 2,4 δισ. ευρώ το 2024 (4,8% επί του συνόλου), τα προϊόντα που επηρεάζονται

14 Ιουλίου, 2025
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Επέκταση Λ. Κύμης, μετρό στο Ίλιον, τρένο στην Πάτρα και άλλα «νεφελώδη» έργα

13 Ιουλίου, 2025
LOGISTICS

Πως κινείται ο κλάδος των logistics και της αποθήκευσης στην Ελλάδα το 2025

8 Ιουλίου, 2025
MMM

Πως σχολίασε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών την πιλοτική 24ωρη λειτουργία των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς

6 Ιουλίου, 2025
LOGISTICS

Δασμοί: “Μάλλον δώδεκα” επιστολές θα σταλούν τη Δευτέρα προς εμπορικούς εταίρους των ΗΠΑ

5 Ιουλίου, 2025
LOGISTICS

Στόχος οι ελληνικές εξαγωγές να φτάσουν τα 120 δισ. ευρώ ως το 2028

4 Ιουλίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Ο ΟΛΘ, η «εμπλοκή» Ρώσων – Γάλλων – Αμερικανών και το ορόσημο του 2030

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Σύσταση 53 προσωποπαγών θέσεων προσωπικού κλάδου και ειδικότητας ΠΕ Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ

8 Ιουλίου, 2025

Ολοκληρώνεται ο «κύκλος των αλλαγών» στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

9 Ιουλίου, 2025

Στην τελική φάση η προετοιμασία του διαγωνισμού υπηρεσιών διαχείρισης υποδομών της ΥΠΑ

11 Ιουλίου, 2025

Νέα δρομολόγια και υπηρεσίες στον Προαστιακό Πάτρας από τη Hellenic Train. Πάτρα – Ρίο σε 14 λεπτά

12 Ιουλίου, 2025

Όλο και πιο κοντά η παραχώρηση του αεροδρομίου Καλαμάτας: Ιδρύθηκε η «Αεροδρόμιο Καλαμάτας ΑΕ»

9 Ιουλίου, 2025

ΕΝΗΜΑΕΚ: Καταγγέλλουμε το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, ευθεία επίθεση στον κλάδο των ΗΜΑΕΚ

11 Ιουλίου, 2025

O ΟΑΣΑ εκκινεί διαδικασία ποινικών ρητρών κατά της Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής για τα πρόσφατα συμβάντα σε λεωφορεία

10 Ιουλίου, 2025

Επέκταση Λ. Κύμης, μετρό στο Ίλιον, τρένο στην Πάτρα και άλλα «νεφελώδη» έργα

13 Ιουλίου, 2025

Το (μεγάλο) μποτιλιάρισμα στην Αττική Οδό, οι προτάσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η «μεγάλη εικόνα»

1

Άμεση επανέναρξη των πτήσεων υδροπλάνων ζητούν οι ξενοδόχοι στα Ιωάννινα

1

Στους δρόμους της Αθήνας τα νέα λεωφορεία φυσικού αερίου (pics)

1

Κ. Μητσοτάκης: Προστίθενται 50 Αστυνομικοί στη Συγκοινωνιακή Αστυνομία

1

ΕΝΗΜΑΕΚ: Καταγγέλλουμε το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, ευθεία επίθεση στον κλάδο των ΗΜΑΕΚ

1

Ορισμός της ΑΠΑ ως «τομεακού σημείου επαφής και συνεργασίας» (NSFP)

1

Β. Κικίλιας: Τυχόν κλείσιμο των Στενών του Ορμούζ, το χειρότερο δυνατό σενάριο

0

Fraport Greece: Άνοδος επιβατών 1% τον Μάιο και 2,4% στο 5μηνο (Ιανουάριος – Μάιος)

0

Νέα Γενική Γραμματέας Ενέργειας η πρώην Γενική Γραμματέας Μεταφορών, Δέσποινα Παληαρούτα

14 Ιουλίου, 2025

Ο Πρόεδρος του Κτηματολογίου Στέλιος Σακαρέτσιος νέος Γενικός Γραμματέας Μεταφορών. Το βιογραφικό του

14 Ιουλίου, 2025

ΕΚΤΕΡ: Οριστική η απορρόφηση της «Ιφικλής Μονοπρόσωπη ΑΕ»

14 Ιουλίου, 2025

Εργαζόμενοι ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης: Δυσαρέσκεια για την καθυστέρηση στον διαγωνισμό αστικής συγκοινωνίας

14 Ιουλίου, 2025

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Οι κρυφές υπεραξίες του deal με Motor Oil

14 Ιουλίου, 2025

Το ωράριο λειτουργίας στο τελωνείο Μαυροματίου, τι ισχύει για φορτηγά – λεωφορεία

14 Ιουλίου, 2025

Ολοκληρώθηκε η βαριά συντήρηση του Cessna Citation C750 της ΥΠΑ (pics)

14 Ιουλίου, 2025

Στην e-commerce γαλλική αγορά η bpostgroup μέσω των θυγατρικών της

14 Ιουλίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr