• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Σε τροχιά βελτίωσης το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα, εκτιμά το ΙΟΒΕ

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Στη Διαιτησία οδεύουν υπουργείο Υποδομών και Ολυμπία Οδός για το συμβάν της αποκόλλησης βράχων
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Συνολικά πρόστιμα 2 εκατ. ευρώ επέβαλε το υπουργείο Υποδομών στην Ολυμπία Οδό

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Οι πρωταγωνιστές των εξαγωγών: Καύσιμα και πρώτες ύλες. Ανάλυση του ΠΣΕ
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά, ύψους 310 εκατ. ευρώ

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

    1 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Σε τροχιά βελτίωσης το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα, εκτιμά το ΙΟΒΕ

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Στη Διαιτησία οδεύουν υπουργείο Υποδομών και Ολυμπία Οδός για το συμβάν της αποκόλλησης βράχων
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Συνολικά πρόστιμα 2 εκατ. ευρώ επέβαλε το υπουργείο Υποδομών στην Ολυμπία Οδό

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Οι πρωταγωνιστές των εξαγωγών: Καύσιμα και πρώτες ύλες. Ανάλυση του ΠΣΕ
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά, ύψους 310 εκατ. ευρώ

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

    1 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Αλλαγές στην ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ προανήγγειλαν Γιάννης Δραγασάκης και Στέργιος Πιτσιόρλας

ffotinos by ffotinos
21 Μαΐου, 2019
στο LOGISTICS, ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
«Μεταναστεύει» το δ.σ. του ΟΛΠ σε Κίνα – Χονγκ Κονγκ, επιφυλάξεις ΤΑΙΠΕΔ
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Αλλαγές στην ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ προανήγγειλαν ο υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης Γιάννης Δραγασάκης και ο αναπληρωτής υπουργός Βιομηχανίας Στέργιος Πιτσιόρλας.

Σε συνάντηση εργασίας που είχε ο Γιάννης Δραγασάκη με τη διοίκηση και στελέχη του Βιομηχανικού Πάρκου Σχιστού, εκπροσώπους και εργαζόμενους επιχειρήσεων άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο περί επαναφοράς της ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ στον έλεγχο του ελληνικού δημοσίου.

«Δεν αποκλείω τελικά η πιο αποτελεσματική λύση να είναι να πάρουμε πίσω την ΕΤΒΑ-ΒΙΠΕ, οπότε θα έχουμε την ευχέρεια να οργανώσουμε τα πράγματα με βάση το δημόσιο συμφέρον και όχι με άλλα κριτήρια. Και όταν λέω να την «πάρουμε», εννοώ αυτό που σας είπα, μπορεί να είναι ένα μικτό σχήμα, το κράτος, η Αυτοδιοίκηση, οι επιχειρηματικοί φορείς», ανέφερε ο κ. Δραγασάκης.

Από την πλευρά του, ο αναπληρωτής υπουργός, σε συνέντευξή του στο ΑΜΠΕ, σχολίασε ότι «θεωρώ ότι άμεσα πρέπει να μας απασχολήσει το πώς θα πρέπει να διαμορφωθούν οι προϋποθέσεις, ώστε η ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ να αποτελέσει ένα πραγματικά αναπτυξιακό εργαλείο στο πλαίσιο μιας εθνικής Βιομηχανικής Στρατηγικής. Επ’ αυτού πιστεύω ότι μετά τις ευρωεκλογές θα πρέπει να ανοίξει μια πολύ σοβαρή συζήτηση».

Σημειώνεται ότι η ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ, μαζί με την Goldair, έχει αναλάβει την εκμετάλλευση του Θριασίου Εμπορευματικού Κέντρου και συνεργάζεται με τον ΟΣΕ για την σύνδεση του σιδηροδρόμου με τις ΒΙΠΕ.

Οι δηλώσεις του Γ. Δραγασάκη για την «εγκατάσταση» των βιομηχανικών δραστηριοτήτων σε οργανωμένες περιοχές

Σε ότι αφορά τα πιο συγκεκριμένα θέματα, εδώ, για το Βιομηχανικό Πάρκο Σχιστού. Αρχικά θέλω να σας δώσω τη μεγάλη εικόνα, που βεβαίως την ξέρετε.

Ο τρόπος που αναπτύχθηκε η οικονομία μας και η βιομηχανία στο παρελθόν ήταν άναρχος. Δεν αναπτύχθηκε μέσα σε οργανωμένους υποδοχείς, ΒΙΠΕ, τεχνολογικά πάρκα, επιχειρηματικά πάρκα κ.ά.

Το αποτέλεσμα είναι, αυτή τη στιγμή, το 5% των επιχειρήσεων να είναι μέσα σε οργανωμένες δομές όπως η δική σας εδώ, και δεν αμφιβάλλω για αυτό που ελέχθη, ότι το δικό σας είναι, αν όχι το πιο οργανωμένο, αλλά τα πιο «νοικοκυρεμένα» από τα πάρκα που έχω δει σε όλη την Ελλάδα.

Ακριβώς γι’ αυτό εμείς κάναμε ένα συνολικό Εθνικό Σχέδιο, γιατί δεν μπορούμε να προχωρήσουμε χωρίς σύγχρονες υποδομές, υποδοχής και στήριξης της βιομηχανίας και των άλλων τομέων της οικονομίας.

Κάναμε λοιπόν ένα σχέδιο, περάσαμε και ένα νομοσχέδιο στη Βουλή, με το οποίο δίνουμε συγκεκριμένα κίνητρα ενθάρρυνσης των επιχειρήσεων να εγκατασταθούν μέσα σε βιομηχανικές περιοχές.

Ακόμη, δημιουργήσαμε ειδικά σχέδια εξυγίανσης περιοχών που έχουν επιχειρήσεις χωρίς να είναι οργανωμένες πολεοδομικά ή χωρίς να έχουν τις απαραίτητες υποδομές, όπως είναι τα Οινόφυτα και όλη η περιοχή του Ασωπού, όπως είναι στη Θεσσαλονίκη το Καλοχώρι κ.ά.

Άρα το θέμα που σας απασχολεί εδώ είναι στον πυρήνα της πολιτικής μας. Αν με ρωτήσετε, μία από τις προτεραιότητες της επόμενης τετραετίας πρέπει να είναι η χωροθέτηση, η οργάνωση και η ένταξη ει δυνατόν όλων των επιχειρήσεων μέσα σε οργανωμένους υποδοχείς και οργανωμένες δομές.

Οι δηλώσεις για την ΕΤΒΑ – ΒΙΠΕ

Εδώ, οι αιτίες στις οποίες οφείλεται αυτή η διασπορά των εγκαταστάσεων και των επιχειρήσεων είναι πολλές. Μία όμως από αυτές είναι ότι η ιδιωτικοποίηση της ΕΤΒΑ, που είχε τις βιομηχανικές περιοχές, δεν δικαιώθηκε και -κατά την άποψή μου- ήταν λάθος.  Η ΕΤΒΑ τότε είχε προβλήματα, αλλά αντί να εξυγιανθεί και εν ανάγκη να δοθεί στην Αυτοδιοίκηση εάν δεν ήθελε το κράτος να την κρατήσει, πέρασε στον έλεγχο της Τράπεζας Πειραιώς και τόσα χρόνια μετά διαπιστώνουμε ότι, αντί να λυθεί το πρόβλημα, σε πολλές περιπτώσεις επιδεινώθηκε.

Σε όλη την Ελλάδα οι επιχειρήσεις μου κάνουν παράπονα για τον τρόπο που λειτουργούν οι δομές, οι εργαζόμενοι κάνουν επίσης παράπονα και οι τοπικές κοινωνίες δεν είναι ικανοποιημένες. Άρα εδώ υπάρχει ένα θέμα που πρέπει να δούμε όλοι μαζί.

Η δική μου η γνώμη είναι ότι πρέπει να πάμε σε μια πορεία από-ιδιωτικοποίησης. Να βρούμε το κατάλληλο μοντέλο. Μελετούμε τι συμβαίνει σε άλλες χώρες της Ευρώπης και διαπιστώνουμε ότι ίσως το πιο επιτυχημένο μοντέλο είναι εκεί όπου τα βιομηχανικά, επιχειρηματικά πάρκα ανήκουν σ’ ένα συνδυασμό, στον οποίο συμπράττουν το Δημόσιο, η τοπική ή η περιφερειακή Αυτοδιοίκηση και οι επιχειρήσεις που είναι εγκατεστημένες μέσα.

Η πρόθεσή μας είναι αμέσως μετά τις ευρωεκλογές, να αρχίσουμε ένα διάλογο με την Τράπεζα Πειραιώς, με τους επιχειρηματικούς φορείς και με την Αυτοδιοίκηση, ώστε να βρούμε το κατάλληλο μοντέλο για τη χώρα μας, σε ό,τι αφορά τα βιομηχανικά πάρκα. Προφανώς και στηρίζουμε το αίτημα και αναγνωρίζουμε την ανάγκη και εδώ να επεκταθεί το Πάρκο, διότι υπάρχουν και δυνατότητες να μεταφερθούν κάποιοι άλλοι κλάδοι ή κάποιες άλλες ομάδες επιχειρήσεων, κάτι το οποίο θα είναι αμοιβαία επωφελές.

Και τώρα επειδή υπάρχει δικαστική εμπλοκή, θα δούμε πιο πρακτικά τα βήματα που μπορούμε να κάνουμε, δηλαδή πώς θα ενεργήσουμε, εν ανάγκη -όπως σας είπα- δεν αποκλείω τελικά η πιο αποτελεσματική λύση να είναι να πάρουμε πίσω την ΕΤΒΑ-ΒΙΠΕ, οπότε θα έχουμε την ευχέρεια να οργανώσουμε τα πράγματα με βάση το δημόσιο συμφέρον και όχι με άλλα κριτήρια.

Και όταν λέω να την «πάρουμε», εννοώ αυτό που σας είπα, μπορεί να είναι ένα μικτό σχήμα, το κράτος, η Αυτοδιοίκηση, οι επιχειρηματικοί φορείς.

Οι δηλώσεις για τις δικτυώσεις παραγωγικών δραστηριοτήτων

Σε ό,τι αφορά την πρότασή σας, ειδικά για κάποιο cluster, όπως γνωρίζετε οι υπηρεσίες του ΥΠΟΙΑΝ το έχουν μελετήσει.

Καταρχήν είμαστε υπέρ των συνεργατικών σχημάτων, διεξήχθη και μια μελέτη που δείχνει ότι υπάρχουν αρκετές επιχειρήσεις που παράγουν, για παράδειγμα. είδη ναυτιλιακού εξοπλισμού και είδαμε κι εμείς ότι υπάρχουν σοβαρές δυνατότητες, υπό τον όρο, όμως, ότι οι επιχειρήσεις θα συνεργαστούν μεταξύ τους.

Άρα στις προθέσεις του Υπουργείου είναι να βγει ένα πρόγραμμα που να ενισχύει τη δημιουργία τέτοιων συνεργατικών ενώσεων, υπάρχει και στον Αναπτυξιακό Νόμο η σχετική πρόνοια, σύμφωνα με την οποία μία ομάδα επιχειρήσεων μπορεί να υποβάλει κάποιο σχέδιο και να έχει τις ωφέλειες και τις ενισχύσεις του Αναπτυξιακού Νόμου αλλά και ως προς το να υπάρξει ένα ειδικό πρόγραμμα για τα clusters αυτά, είμαστε θετικοί.

Θέλω επίσης να σας πω ότι λειτουργεί ήδη και ο Νόμος που δημιουργεί τη δυνατότητα για Ενεργειακές Κοινότητες, κάτι που είναι πολύ σημαντική καινοτομία διότι επιτρέπει σε ομάδες επιχειρήσεων να κάνουν κοινά «Εξοικονομώ» -όπως το «Εξοικονομώ κατ’ οίκον»- να έχουν, δηλαδή, προγράμματα όχι μόνο εξοικονόμησης ενέργειας, αλλά και παραγωγής ενέργειας και ενεργειακής αναβάθμισης και άλλες δραστηριότητες, οι οποίες μπορεί να είναι χρήσιμες είτε εδώ είτε γενικότερα στις επιχειρήσεις που καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες ενέργειας.

Tags:ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΡΑΓΑΣΑΚΗΣΕΤΒΑ ΒΙΠΕΣΤΕΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΟΡΛΑΣ

Σχετικά Άρθρα

Η ενίσχυση της ελληνικής εξαγωγικής βάσης προϋπόθεση για στροφή στην ανάπτυξη
LOGISTICS

Στο β’ εξάμηνο του 2023 ο εκσυγχρονισμός και η αναβάθμιση της ΒΙΠΕ Σίνδου

17 Νοεμβρίου, 2022
Οι Αμερικανοί στο Θριάσιο Ε/Κ με το «βλέμμα» (και) στον Πειραιά
ΥΠΟΓΕΙΟΣ

Οι Αμερικανοί στο Θριάσιο Ε/Κ με το «βλέμμα» (και) στον Πειραιά

16 Νοεμβρίου, 2022
Εμπορευματικά κέντρα: Παραμένουν ακόμα σε… μακέτες
LOGISTICS

Επίσκεψη κλιμακίου της Αμερικάνικης Πρεσβείας στις εγκαταστάσεις της Goldair Cargo

15 Νοεμβρίου, 2022
«Ξεμπλοκάρει» το Θριάσιο Ι, αναθεωρούνται 12 σημεία της σύμβασης παραχώρησης
LOGISTICS

“Πέρασε” από την Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου η τροποποιημένη σύμβαση του Εμπορευματικού Κέντρου στο Θριάσιο

7 Νοεμβρίου, 2022
Γ. Καραγιάννης: Στα 158,4 εκατ. ευρώ η επένδυση για το Logistics Park στο Θριάσιο
LOGISTICS

Γ. Καραγιάννης: Στα 158,4 εκατ. ευρώ η επένδυση για το Logistics Park στο Θριάσιο

7 Νοεμβρίου, 2022
Στάση εργασίας, έως τις 2 το μεσημέρι, από τους εργαζόμενους του ΟΑΣΘ
LOGISTICS

Στη Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου η τροποποιημένη σύμβαση για το Θριάσιο Ε/Κ

4 Νοεμβρίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Συνεχίζουν τις απεργίες οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ, οι αντιπροτάσεις του υπ. Μεταφορών

Με μεγάλη συμμετοχή η εσπερίδα του ΣΥΝΔΔΕ&L για την ασφαλή διακίνηση επικίνδυνων εμπορευμάτων

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

27 Ιανουαρίου, 2023
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

Ενισχύει τα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη η Hellenic Train που «βλέπει» και το εξωτερικό

26 Ιανουαρίου, 2023
ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ

Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

26 Ιανουαρίου, 2023
«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

1 Φεβρουαρίου, 2023

«Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

29 Ιανουαρίου, 2023

Συστήνεται Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού: Το αντικείμενό της, από ποιους θα απαρτίζεται

26 Ιανουαρίου, 2023

Με βάση το Θριάσιο ΙΙ, η Hellenic Train «ανασυγκροτεί» τα εμπορεύματά της, δημιουργώντας βαλκανικό δίκτυο

26 Ιανουαρίου, 2023
Όταν το μετρό «ομορφαίνει» τον ηλεκτρικό. Στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά και 3ος συρμός του μετρό

Στάση εργασίας στον ηλεκτρικό, στις 2 Φεβρουαρίου, από τις 12.00 έως τις 15.00

27 Ιανουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1

Σε τροχιά βελτίωσης το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα, εκτιμά το ΙΟΒΕ

1 Φεβρουαρίου, 2023
Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines

Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines

1 Φεβρουαρίου, 2023
Στη Διαιτησία οδεύουν υπουργείο Υποδομών και Ολυμπία Οδός για το συμβάν της αποκόλλησης βράχων

Συνολικά πρόστιμα 2 εκατ. ευρώ επέβαλε το υπουργείο Υποδομών στην Ολυμπία Οδό

1 Φεβρουαρίου, 2023
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

1 Φεβρουαρίου, 2023
Οι πρωταγωνιστές των εξαγωγών: Καύσιμα και πρώτες ύλες. Ανάλυση του ΠΣΕ

Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά, ύψους 310 εκατ. ευρώ

1 Φεβρουαρίου, 2023
Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

1 Φεβρουαρίου, 2023
Με “προίκα” 2 δισ. κορόνες Σουηδίας το νέο venture capital fund της Scania

Από τον προσεχή Απρίλιο, η Air Serbia θα εκτελεί τακτικές πτήσεις προς Ηράκλειο, Χανιά, Κέρκυρα, Ρόδο

1 Φεβρουαρίου, 2023
Qatar Airways Cargo launches freighters to Riyadh

Qatar Airways Cargo resumes passenger freighter service to Penang

1 Φεβρουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ