ΑρχικήLOGISTICSΑνέφικτη η εφαρμογή της προγενέστερης δήλωσης των υπερωριών στις οδικές μεταφορές, υποστηρίζει το ΠΣΧΕΜ

Ανέφικτη η εφαρμογή της προγενέστερης δήλωσης των υπερωριών στις οδικές μεταφορές, υποστηρίζει το ΠΣΧΕΜ

Ανέφικτη χαρακτηρίζει το ΠΣΧΕΜ την προγενέστερη δήλωση των υπερωριών στις οδικές μεταφορές, λόγω της ιδιαιτερότητας του επαγγέλματος.

Σε επιστολή προς τον Γενικό Γραμματέα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, το Συνδικάτο χαρακτηρίζει μη δυνατή την δήλωση των υπερωριών στις οδικές μεταφορές, πριν αυτές πραγματοποιηθούν, υπογραμμίζοντας ότι την συγκεκριμένη ιδιαιτερότητα έχει αναγνωρίσει η ΕΕ με το νόμο 561/2006.

Ακολουθεί το κείμενο της επιστολής

Αξιότιμε κε Γενικέ,

Όπως σας ενημέρωσα στη συνάντηση που είχαμε, ο κλάδος μας αντιμετωπίζεται, όπως αντιμετωπίζονται οι κλάδοι που δραστηριοποιούνται εντός της έδρας της επιχείρησης με συγκεκριμένο ωράριο απασχόλησης των εργαζομένων τους, οι οποίοι εφόσον απαιτούνται επιπλέον ώρες απασχόλησης, υπερωρίες κ.λπ., έχουν τη δυνατότητα, όπως προβλέπει ο νόμος, να της δηλώσουν πριν πραγματοποιηθούν.

Αντίθετα, οι επιχειρήσεις των οδικών εμπορευματικών μεταφορών δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα, λόγω της ιδιαιτερότητας του επαγγέλματός μας.

Την ιδιαιτερότητα και την πραγματική αδυναμία, όχι να δηλώσουμε εκ των προτέρων τις υπερωρίες, αλλά και συγκεκριμένο ωράριο εργασίας των οδηγών, έχει αναγνωρίσει η ΕΕ που έχει εκδώσει ειδικούς κανονισμούς για τις ώρες οδήγησης και ανάπαυσης, ακόμη και τα διαλείμματα για τους οδηγούς των φορτηγών.

Στην αδυναμία εφαρμογής συγκεκριμένου ωραρίου απασχόλησης και οδήγησης των οδηγών φορτηγών ΔΧ, κατέληξε και το πόρισμα της επιτροπής που συγκροτήθηκε με απόφαση του Υπουργείου Μεταφορών, με εκπροσώπους των Υπουργείων Οικονομίας, Οικονομικών, Εργασίας και Ανάπτυξης.

Την αδυναμία εφαρμογής συγκεκριμένου ωραρίου έναρξης και λήξης της απασχόλησης των οδηγών αναγνωρίζουν και συνδικάτα οδηγών, με έγγραφό τους προς το Υπουργείο Εργασίας.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
Σχόλια
  • ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΣΕΟΦΑΕ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ Π.ΣΧΕΜ ΠΡΟΣ ΤΑ ΣΥΝΑΡΜΟΔΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ .ΔΙΑΒΑΣΤΕΤΟ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ !

    Κυριε Προεδρε του ΠΣΧΕΜ ψευδεστε ασυστολα με την τελευταια παραγραφο σας 1) δεν υπαρχει κανενα επικυρωμενο εγγραφο του ΣΕΟΦΑΕ προς το υπουργειο εργασιας που να αναφερει οτι το σωματειο συμφωνει στην καταργηση της εναρξης και ληξης εργασιας των οδηγων

    2 Το μονο εγγραφο που υπαρχει ειναι αυτο που εχετε εσεις στα χερια σας και αναφερει τις θεσεις του ΣΕΟΦΑΕ και τα προβληματα που δημιουργουν στην χερσαια μεταφορα ο αθεμιτος ανταγωνισμος, το χαμηλο κομιστρο, το καμποταζ, το υπερβαρο, οι υπερβολικες ωρες εργασιας των μισθωτων η ανασφαλιστη εργασια και ο αθεμιτος ανταγωνισμος μεταξυ ΑΕ .ΙΜΕ.ΕΠΕ ΙΚΕ και με τους μεμονωμενους ιδιοκτητες οδηγους μεταφορεις.
    Το εγγραφο που εχετε στα χερια σας ειναι ενα απλο κειμενο σε απαντηση του κειμενου σας που εσταλη στον Προεδρο του ΣΕΟΦΑΕ για κοινη επιστολη μεταξυ του ΣΕΟΦΑΕ και του Π.ΣΧΕΜ προς το υπουργειο Εργασιας ωστε να συζητησουμε απο κοινου τα προβληματα που αφορουν μεταφορεις και εργαζομενους στη μεταφορα,
    Με λυπη μας διαβαζουμε την ανακοινωση σας και δεν βλεπουμε να αναφερεστε στις 2 συναντησεις που ειχατε με τον προεδρο του ΣΕΟΦΑΕ στο υπουργειο εργασιας με τον κυριο Γραμματεα αλλα και μετεπειτα με υπηρεσιακους παραγοντες του υπουργειου (διευθυντρια- προισταμενο ΕΡΓΑΝΗ κλπ) και τα προβληματα που συζητηθηκαν.
    Επειδη λοιπον παραπληροφορειτε τα μελη σας αλλα και τους εργαζομενους οδηγους σας, μελη του ΣΕΟΦΑΕ και οχι μονο, ειμαστε υποχρεωμενοι να ενημερωσουμε και εμεις τι εγινε στο υπουργειο εργασιας.
    Ο Γενικος Γραμματεας σας εθεσε σαφως οτι οι νομοι δεν αλλαζουν. Επισης σας ειπε οτι ολοι οι εργαζομενοι εχουν εναρξη και ληξη εργασιας, επισης οτι το βιβλιο δρομολογιων ειναι σε ισχυ και θα πρεπει να εφοδιαζετε τους οδηγους μ’ αυτο, οτι ο 561/2006 ειναι κοινοτικη οδηγια και νομος του κρατους που αφορα ως επι το πλειστον τη διεθνη μεταφορα και οχι δρομολογιο ΠΕΙΡΑΙΑ -ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
    Η θεση του Προεδρου του ΣΕΟΦΑΕ ηταν απολυτη,και ξεκαθαρη ειπε οτι δεν συζητα την κατάργηση της εναρξης και ληξης εργασιας, δεν συζητα αλλαγη οκταωρου πενθημερου και ρεπο των οδηγων. Το μονο που εθεσε στον Γεν. Γραμματεα είναι να δεχθει το συστημα ΕΡΓΑΝΗ να δηλωνονται εβδομαδιαίως οι παραπανω ωρες απασχολησεως και οχι οδηγησεως λογω των αναμονων των εκτακτων καταστασεων στον δρομο και λογω των ωρων που εχουν τα πλοια στην ακτοπλοια, ώστε να μην επιβάλλονται πρόστιμα αδήλωτων υπερωριών. Επισης ο Γ. Γραμματέας σας τονισε οτι η καλυτερη λυση ειναι να υπογραψετε Σ.Σ.Εργασιας και να επιλυσετε τα επι μερους προβληματα που αφορουν εργαζομενους και εργοδοτες.
    Αυτα συζητήθηκαν κυριε Προεδρε του Π.ΣΧΕΜ στο υπουργειο εργασιας και εσεις δυστυχως στην επιστολη σας δεν αναφερετε τιποτα απο αυτα, απλα πηρατε την τελευταια παραγραφο τηςενημερωτικης σας επιστολη σας προς εμας, χωρις σφραγιδα διοικησεως και αρ. πρωτ. και την εκμεταλλευτηκατε προς ίδιον οφελος.
    Σας ενημερωνουμε οτι το Υπουργείο Εργασίας θα λάβει γνώση με επιστολη μας, αλλα θα αναρτησουμε και τα δυο εγγραφα εδω και το δικο σας προς εμας και το δικο μας προς εσας ……

    (Την αδυναμία εφαρμογής συγκεκριμένου ωραρίου έναρξης και λήξης της απασχόλησης των οδηγών αναγνωρίζουν και συνδικάτα οδηγών, με έγγραφό τους προς το Υπουργείο Εργασίας).
    Αυτη η παράγραφος ειναι στην δικη σας επιστολη κυριε Προεδρε του Π.ΣΧΕΜ και οχι του ΣΕΟΦΑΕ να στειλετε και την δικη μας επιστολη προς τα ΜΜΕ αλλα και στα συναρμοδια υπουργεια !

    23 Νοεμβρίου, 2018

Αφήστε ένα σχόλιο