Τετάρτη, 4 Οκτωβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Κομισιόν ξεκινά έρευνα για τις επιδοτήσεις ηλεκτρικών οχημάτων από την Κίνα

    4 Οκτωβρίου, 2023
    Smart Shopping Trolley
    INTERNATIONAL

    First smart baggage trolleys introduced at Munich Airport

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Με εκπροσώπους της Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων συναντήθηκε ο υφ. Ναυτιλίας Ιω. Παππάς

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Αττική Οδός: Κλειστή λόγω εργασιών η είσοδος Ασπροπύργου προς αεροδρόμιο στις 4/10

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ως τις 13 Οκτωβρίου οι αιτήσεις για δύο θέσεις Γενικών Διευθυντών στα ΕΛΤΑ

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Επαναπροκηρύσσεται ο οδικός άξονας Ιωάννινα – Κακαβιά, με προϋπολογισμό 234 εκατ. ευρώ

    4 Οκτωβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Κομισιόν ξεκινά έρευνα για τις επιδοτήσεις ηλεκτρικών οχημάτων από την Κίνα

    4 Οκτωβρίου, 2023
    Smart Shopping Trolley
    INTERNATIONAL

    First smart baggage trolleys introduced at Munich Airport

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Με εκπροσώπους της Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων συναντήθηκε ο υφ. Ναυτιλίας Ιω. Παππάς

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Αττική Οδός: Κλειστή λόγω εργασιών η είσοδος Ασπροπύργου προς αεροδρόμιο στις 4/10

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ως τις 13 Οκτωβρίου οι αιτήσεις για δύο θέσεις Γενικών Διευθυντών στα ΕΛΤΑ

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Επαναπροκηρύσσεται ο οδικός άξονας Ιωάννινα – Κακαβιά, με προϋπολογισμό 234 εκατ. ευρώ

    4 Οκτωβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

«Αποστάσεις» της EEL και παραγωγικών φορέων από το νέο ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

vvegiazi by vvegiazi
30 Ιανουαρίου, 2023
στο LOGISTICS, ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η Ελληνική Εταιρεία Logistics (EEL) διοργάνωσε την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου διαδικτυακή στρογγυλή τράπεζα, με εκπροσώπους παραγωγικών φορέων με θέμα: «Ωράριο τροφοδοσίας επιχειρήσεων, υπεραγορών και λοιπών καταστημάτων στην Αττική – Περιορισμός κυκλοφορίας φορτηγών».

Αφορμή αποτέλεσε ο προβληματισμός που έχει προκαλέσει στην αγορά, η πρόσφατη απόφαση της Περιφέρειας Αττικής για την τροποποίηση του ωραρίου τροφοδοσίας επιχειρήσεων, super markets και λοιπών καταστημάτων.

Σύμφωνα με την απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής το ωράριο τροφοδοσίας των καταστημάτων θα γίνεται κατά βάση τις βραδινές ώρες, από τις 21:00 το βράδυ έως τις 9:00 το πρωί της επόμενης μέρας, με στόχο την αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού φόρτου και την εύρυθμη λειτουργία των εμπορικών κέντρων των Δήμων της Αθήνας.

Στη διαδικτυακή στρογγυλή τράπεζα συμμετείχαν, ο Πρόεδρος της EEL Δρ. Βασίλης Ζεϊμπέκης, o κ. Ελευθέριος Κιοσές, Γενικός Διευθυντής του ΙΕΛΚΑ, ο κ. Γεώργιος Καρανίκας, Πρόεδρος της ΕΣΕΕ, ο κ. Αντώνης Μακρής, Πρόεδρος ΣΕΛΠΕ, η Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη, Πρόεδρος GR.EC.A, ο κ. Θεόδωρος Μάλλιος, Πρόεδρος Ομοσπονδίας Μισθωτών Περιπτέρων, ενώ τον συντονισμό της συζήτησης είχε ο δημοσιογράφος κ. Φώτης Φωτεινός.

Κατά την αρχική τους τοποθέτηση όλοι οι συμμετέχοντες, επεσήμαναν ότι η σχετική απόφαση ελήφθη και δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ, χωρίς την αναγκαία εξέταση όλων των παραμέτρων και συνθηκών που θα μπορούσαν να παραθέσουν σε μια κοινή συνάντηση οι εμπλεκόμενοι φορείς.

Μία τέτοια απόφαση έτσι όπως έχει σχεδιαστεί, επηρεάζει αρνητικά τους εργαζόμενους και τους εργοδότες όλων των εμπορικών εταιριών, αλλά και όσους εργάζονται στις υπηρεσίες παροχής υπηρεσιών logistics και ταχυμεταφορών. Παράλληλα καθίσταται αμφίβολη η μείωση της κυκλοφοριακής όχλησης σε συγκεκριμένες ώρες.

Οι προβληματισμοί

Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος της EEL, Δρ. Β. Ζεϊμπέκης: “Είναι κατανοητή και προς τη σωστή κατεύθυνση η προσπάθεια των Δήμων για μείωση της κυκλοφοριακής όχλησης και των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, αλλά χρειάζεται πολυεπίπεδη μελέτη, σύγκριση με καλές πρακτικές άλλων χωρών καθώς επίσης έγκαιρη οργάνωση και συνεργασία των φορέων που εμπλέκονται αλλά και της πολιτείας ώστε να υπάρξει το επιθυμητό αποτέλεσμα.”

Στο πλαίσιο της συζήτησης έγινε αναφορά σε μία σειρά προβλημάτων, όπως για παράδειγμα, στη χρήση ηλεκτροκίνησης σε οχήματα διανομής τα οποία με τις υπάρχουσες μεθόδους παράδοσης εμπορευμάτων δεν δύνανται να εξυπηρετήσουν την τροφοδοσία των επιχειρήσεων.

Επιπρόσθετα εάν κάποιος επιχειρηματίας προβεί σε παραγγελία νέων οχημάτων που πληρούν τις προδιαγραφές της απόφασης, θα πρέπει να αναμένει την παραλαβή τους πλέον του έτους. Ένα ακόμη σημαντικό επιχείρημα απέναντι στην νέα απόφαση, είναι η αυξημένη συσσώρευση οχημάτων το δίωρο 7:00-9:00 το πρωί, που ήδη ένα χρονικό παράθυρο με αυξημένη κίνηση οχημάτων.

Όσον αφορά στις δυσκολίες που δημιουργούνται σχετικά με το προσωπικό των επιχειρήσεων, το πρόβλημα που ήδη υπάρχει με τη δυσκολία ανεύρεσης προσωπικού θα ενταθεί ακόμη περισσότερο καθώς απαιτείται πλέον προσωπικό και για πρωινές αλλά και για βραδινές βάρδιες.

Επισημάνθηκε ότι, τα καταστήματα του κέντρου των Αθηνών δεν μπορούν να παραβούν το προκαθορισμένο από τον νόμο ωράριο λειτουργίας, ενώ παράλληλα δημιουργείται πρόβλημα ασφάλειας τόσο για τα καταστήματα όσο και τους εργαζόμενους, καθώς και αντίστοιχη αύξηση του κόστους μισθοδοσίας.

Αναφορά έγινε και στις δυσκολίες που επιφέρει μία τέτοια απόφαση για τους περιπτερούχους, οι οποίοι δεν διαθέτουν τους απαραίτητους αποθηκευτικούς χώρους γύρω από την επιχείρησή τους (στις περιπτώσεις όπου οι παραδόσεις γίνονται χωρίς παρουσίαση του περιπτερούχου), ενώ πλήττονται και λόγω των πολυάριθμων προμηθευτών που θα πρέπει να τους παραδίδουν σε στενά χρονικά πλαίσια τα εμπορεύματα που διακινούν.

Ακόμη ένας καίριος προβληματισμός  είναι η θέση των ίδιων των εμπορικών καταστημάτων, πολλά από τα οποία δεν διαθέτουν ειδικές εισόδους φορτοεκφόρτωσης αλλά και άλλο απαραίτητο εξοπλισμό για να φιλοξενήσουν οχήματα που εκτελούν βραδινές παραδόσεις.

Επίσης σημαντικό πρόβλημα αποτελούν και ώρες κοινής ησυχίας οι οποίες θα διαταραχθούν από τους θορύβους που προκύπτουν από τη βραδινή παράδοση.

Κοινή εκτίμηση όλων όσων συμμετείχαν στη διαδικτυακή στρογγυλή τράπεζα, ήταν πως όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς οι οποίοι πλήττονται από αυτή την απόφαση, οφείλουν να καταθέσουν κοινές προτάσεις μέσω ανταλλαγής σκέψεων για το ζήτημα.

Είναι σημαντικό να γίνει ένας μακροπρόθεσμος σχεδιασμός και να μελετηθούν όλα τα στοιχεία, καθώς μία επιπρόσθετη επιβάρυνση στα κόστη των επιχειρήσεων, πάνω στο ήδη υπάρχον ζήτημα της ακρίβειας και των πληθωριστικών πιέσεων, θα δημιουργούσε επιπλέον προβλήματα και δυσχέρεια στις επιχειρήσεις.

Η συζήτηση που διενεργήθηκε με πρωτοβουλία της EEL, αναμένεται να συνεχιστεί με ζητούμενο την εκ νέου συνάντηση ακόμα περισσότερων εμπλεκόμενων φορέων της αγοράς.

Το επόμενο χρονικό διάστημα θα συνταχθεί ένα υπόμνημα από την EEL και όλους όσους συμμετείχαν στη διαδικτυακή συζήτηση, το οποίο θα εμπεριέχει εμπεριστατωμένα συμπεράσματα, παράθεση βέλτιστων πρακτικών και συγκεκριμένες υλοποιήσιμες προτάσεις για την Περιφέρεια της Αττικής.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ LOGISTICSEELΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΝΟΜΕΣCITY LOGISTICS

Σχετικά Άρθρα

LOGISTICS

Οι προκλήσεις και λύσεις για την απανθρακοποίηση στις συνδυασμένες μεταφορές

9 Ιουνίου, 2023
LOGISTICS

Εσπερίδα για την απανθρακοποίηση στις συνδυασμένες μεταφορές, στις 6/6, από την ΕΕL

30 Μαΐου, 2023
Print
LOGISTICS

Η Ελληνική Εταιρεία Logistics συμμετείχε στο 8ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών

3 Μαΐου, 2023
LOGISTICS

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Εταιρίας Logistics

3 Φεβρουαρίου, 2023
LOGISTICS

Οι θέσεις του ILME για τις αστικές διανομές και το ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

31 Ιανουαρίου, 2023
LOGISTICS

Διαδικτυακή συζήτηση διοργανώνει η EEL την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου για το νέο ωράριο τροφοδοσίας επιχειρήσεων

23 Ιανουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Κανένας περιορισμός στην κατηγορία εκπομπών για την αρχική χορήγηση άδειας ΦΔΧ σε ελαφρά εμπορικά οχήματα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Σε εξέλιξη το πλάνο μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ. «Τέλος» η ΕΛΤΑ Energy, μεταφέρεται το Κέντρο Αεροπορικού Ταχυδρομείου

3 Οκτωβρίου, 2023

Με ενισχυμένο χειμερινό πρόγραμμα η AEGEAN: Προστίθενται 9 νέα δρομολόγια και 3 νέες χώρες

2 Οκτωβρίου, 2023

Συναντήσεις ΣΑΤΑ με κυβερνητικούς φορείς, τι συζητήθηκε

3 Οκτωβρίου, 2023

Προς επίτευξη του φετινού στόχου η SKY express: Κοντά στη διακίνηση 4,3 – 4,5 εκατ. επιβατών

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Προκηρύχθηκε η εκδήλωση ενδιαφέροντος για τις θέσεις διοικητή και υποδιοικητών της ΥΠΑ

4 Οκτωβρίου, 2023

Oι 5 πρωτοβουλίες του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που παρουσιάστηκαν στο υπουργικό συμβούλιο

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας (Όμιλος ΟΑΣΑ) επέστρεψαν σε κέρδη. Αύξηση 55,09% στα έσοδα από εισιτήρια και κάρτες

2 Οκτωβρίου, 2023

O ΟΛΘ κινήθηκε «επιθετικά» για το λιμάνι του Βόλου, γιατί δεν γινόταν αλλιώς…

1 Οκτωβρίου, 2023

Tο υπ. Ναυτιλίας θα διερευνήσει και τυχόν ευθύνες που μπορεί να έχει η Attica για τον πνιγμό, πέρα από την ευθύνη του πλοιάρχου

1

Hellenic Train: Με λεωφορεία τα δρομολόγια της γραμμής Λάρισα – Βόλος

1

Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

1

Η Κομισιόν ξεκινά έρευνα για τις επιδοτήσεις ηλεκτρικών οχημάτων από την Κίνα

4 Οκτωβρίου, 2023
Smart Shopping Trolley

First smart baggage trolleys introduced at Munich Airport

4 Οκτωβρίου, 2023

Με εκπροσώπους της Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων συναντήθηκε ο υφ. Ναυτιλίας Ιω. Παππάς

4 Οκτωβρίου, 2023

Αττική Οδός: Κλειστή λόγω εργασιών η είσοδος Ασπροπύργου προς αεροδρόμιο στις 4/10

4 Οκτωβρίου, 2023

Ως τις 13 Οκτωβρίου οι αιτήσεις για δύο θέσεις Γενικών Διευθυντών στα ΕΛΤΑ

4 Οκτωβρίου, 2023

Επαναπροκηρύσσεται ο οδικός άξονας Ιωάννινα – Κακαβιά, με προϋπολογισμό 234 εκατ. ευρώ

4 Οκτωβρίου, 2023
e:Ny1: The next all-electric vehicle from Honda combines comfort, performance and technology

Το Honda e:Ny1 διατίθεται πλέον στην Ελλάδα

4 Οκτωβρίου, 2023

Toyota: Βιώσιμη κινητικότητα για όλους στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες το 2024

4 Οκτωβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ