Τετάρτη, 9 Ιουλίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    ΟΛΠ: Καθαρά κέρδη 87,5 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 30,8%, το 2024

    8 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Στην Πάτμο προσθαλασσώθηκε υδροπλάνο της Hellenic Seaplanes, ακολουθεί η Σκύρος

    8 Ιουλίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Διανομέων & Επισκευαστών για τη Star Automotive Ελλάς

    8 Ιουλίου, 2025
    LOGISTICS

    Ενισχυμένες οι ελληνικές εξαγωγές χωρίς τα πετρελαιοειδή: +9,1% τον Μάιο, +5,8% στο 5μηνο

    8 Ιουλίου, 2025
    INTERNATIONAL

    GEODIS announces Laura Ritchey as President & CEO of Americas Region

    8 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Οι προτάσεις ΠΕΔΜΕΔΕ, ΠΕΣΕΔΕ και ΣΑΤΕ για την αποτελεσματικότερη ανάθεση των δημόσιων έργων

    8 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    ΟΛΠ: Καθαρά κέρδη 87,5 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 30,8%, το 2024

    8 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Στην Πάτμο προσθαλασσώθηκε υδροπλάνο της Hellenic Seaplanes, ακολουθεί η Σκύρος

    8 Ιουλίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Διανομέων & Επισκευαστών για τη Star Automotive Ελλάς

    8 Ιουλίου, 2025
    LOGISTICS

    Ενισχυμένες οι ελληνικές εξαγωγές χωρίς τα πετρελαιοειδή: +9,1% τον Μάιο, +5,8% στο 5μηνο

    8 Ιουλίου, 2025
    INTERNATIONAL

    GEODIS announces Laura Ritchey as President & CEO of Americas Region

    8 Ιουλίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Οι προτάσεις ΠΕΔΜΕΔΕ, ΠΕΣΕΔΕ και ΣΑΤΕ για την αποτελεσματικότερη ανάθεση των δημόσιων έργων

    8 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

«Αποστάσεις» της EEL και παραγωγικών φορέων από το νέο ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

vvegiazi by vvegiazi
30 Ιανουαρίου, 2023
στο LOGISTICS, ΟΔΙΚΕΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η Ελληνική Εταιρεία Logistics (EEL) διοργάνωσε την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου διαδικτυακή στρογγυλή τράπεζα, με εκπροσώπους παραγωγικών φορέων με θέμα: «Ωράριο τροφοδοσίας επιχειρήσεων, υπεραγορών και λοιπών καταστημάτων στην Αττική – Περιορισμός κυκλοφορίας φορτηγών».

Αφορμή αποτέλεσε ο προβληματισμός που έχει προκαλέσει στην αγορά, η πρόσφατη απόφαση της Περιφέρειας Αττικής για την τροποποίηση του ωραρίου τροφοδοσίας επιχειρήσεων, super markets και λοιπών καταστημάτων.

Σύμφωνα με την απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής το ωράριο τροφοδοσίας των καταστημάτων θα γίνεται κατά βάση τις βραδινές ώρες, από τις 21:00 το βράδυ έως τις 9:00 το πρωί της επόμενης μέρας, με στόχο την αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού φόρτου και την εύρυθμη λειτουργία των εμπορικών κέντρων των Δήμων της Αθήνας.

Στη διαδικτυακή στρογγυλή τράπεζα συμμετείχαν, ο Πρόεδρος της EEL Δρ. Βασίλης Ζεϊμπέκης, o κ. Ελευθέριος Κιοσές, Γενικός Διευθυντής του ΙΕΛΚΑ, ο κ. Γεώργιος Καρανίκας, Πρόεδρος της ΕΣΕΕ, ο κ. Αντώνης Μακρής, Πρόεδρος ΣΕΛΠΕ, η Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη, Πρόεδρος GR.EC.A, ο κ. Θεόδωρος Μάλλιος, Πρόεδρος Ομοσπονδίας Μισθωτών Περιπτέρων, ενώ τον συντονισμό της συζήτησης είχε ο δημοσιογράφος κ. Φώτης Φωτεινός.

Κατά την αρχική τους τοποθέτηση όλοι οι συμμετέχοντες, επεσήμαναν ότι η σχετική απόφαση ελήφθη και δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ, χωρίς την αναγκαία εξέταση όλων των παραμέτρων και συνθηκών που θα μπορούσαν να παραθέσουν σε μια κοινή συνάντηση οι εμπλεκόμενοι φορείς.

Μία τέτοια απόφαση έτσι όπως έχει σχεδιαστεί, επηρεάζει αρνητικά τους εργαζόμενους και τους εργοδότες όλων των εμπορικών εταιριών, αλλά και όσους εργάζονται στις υπηρεσίες παροχής υπηρεσιών logistics και ταχυμεταφορών. Παράλληλα καθίσταται αμφίβολη η μείωση της κυκλοφοριακής όχλησης σε συγκεκριμένες ώρες.

Οι προβληματισμοί

Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος της EEL, Δρ. Β. Ζεϊμπέκης: “Είναι κατανοητή και προς τη σωστή κατεύθυνση η προσπάθεια των Δήμων για μείωση της κυκλοφοριακής όχλησης και των περιβαλλοντικών επιπτώσεων, αλλά χρειάζεται πολυεπίπεδη μελέτη, σύγκριση με καλές πρακτικές άλλων χωρών καθώς επίσης έγκαιρη οργάνωση και συνεργασία των φορέων που εμπλέκονται αλλά και της πολιτείας ώστε να υπάρξει το επιθυμητό αποτέλεσμα.”

Στο πλαίσιο της συζήτησης έγινε αναφορά σε μία σειρά προβλημάτων, όπως για παράδειγμα, στη χρήση ηλεκτροκίνησης σε οχήματα διανομής τα οποία με τις υπάρχουσες μεθόδους παράδοσης εμπορευμάτων δεν δύνανται να εξυπηρετήσουν την τροφοδοσία των επιχειρήσεων.

Επιπρόσθετα εάν κάποιος επιχειρηματίας προβεί σε παραγγελία νέων οχημάτων που πληρούν τις προδιαγραφές της απόφασης, θα πρέπει να αναμένει την παραλαβή τους πλέον του έτους. Ένα ακόμη σημαντικό επιχείρημα απέναντι στην νέα απόφαση, είναι η αυξημένη συσσώρευση οχημάτων το δίωρο 7:00-9:00 το πρωί, που ήδη ένα χρονικό παράθυρο με αυξημένη κίνηση οχημάτων.

Όσον αφορά στις δυσκολίες που δημιουργούνται σχετικά με το προσωπικό των επιχειρήσεων, το πρόβλημα που ήδη υπάρχει με τη δυσκολία ανεύρεσης προσωπικού θα ενταθεί ακόμη περισσότερο καθώς απαιτείται πλέον προσωπικό και για πρωινές αλλά και για βραδινές βάρδιες.

Επισημάνθηκε ότι, τα καταστήματα του κέντρου των Αθηνών δεν μπορούν να παραβούν το προκαθορισμένο από τον νόμο ωράριο λειτουργίας, ενώ παράλληλα δημιουργείται πρόβλημα ασφάλειας τόσο για τα καταστήματα όσο και τους εργαζόμενους, καθώς και αντίστοιχη αύξηση του κόστους μισθοδοσίας.

Αναφορά έγινε και στις δυσκολίες που επιφέρει μία τέτοια απόφαση για τους περιπτερούχους, οι οποίοι δεν διαθέτουν τους απαραίτητους αποθηκευτικούς χώρους γύρω από την επιχείρησή τους (στις περιπτώσεις όπου οι παραδόσεις γίνονται χωρίς παρουσίαση του περιπτερούχου), ενώ πλήττονται και λόγω των πολυάριθμων προμηθευτών που θα πρέπει να τους παραδίδουν σε στενά χρονικά πλαίσια τα εμπορεύματα που διακινούν.

Ακόμη ένας καίριος προβληματισμός  είναι η θέση των ίδιων των εμπορικών καταστημάτων, πολλά από τα οποία δεν διαθέτουν ειδικές εισόδους φορτοεκφόρτωσης αλλά και άλλο απαραίτητο εξοπλισμό για να φιλοξενήσουν οχήματα που εκτελούν βραδινές παραδόσεις.

Επίσης σημαντικό πρόβλημα αποτελούν και ώρες κοινής ησυχίας οι οποίες θα διαταραχθούν από τους θορύβους που προκύπτουν από τη βραδινή παράδοση.

Κοινή εκτίμηση όλων όσων συμμετείχαν στη διαδικτυακή στρογγυλή τράπεζα, ήταν πως όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς οι οποίοι πλήττονται από αυτή την απόφαση, οφείλουν να καταθέσουν κοινές προτάσεις μέσω ανταλλαγής σκέψεων για το ζήτημα.

Είναι σημαντικό να γίνει ένας μακροπρόθεσμος σχεδιασμός και να μελετηθούν όλα τα στοιχεία, καθώς μία επιπρόσθετη επιβάρυνση στα κόστη των επιχειρήσεων, πάνω στο ήδη υπάρχον ζήτημα της ακρίβειας και των πληθωριστικών πιέσεων, θα δημιουργούσε επιπλέον προβλήματα και δυσχέρεια στις επιχειρήσεις.

Η συζήτηση που διενεργήθηκε με πρωτοβουλία της EEL, αναμένεται να συνεχιστεί με ζητούμενο την εκ νέου συνάντηση ακόμα περισσότερων εμπλεκόμενων φορέων της αγοράς.

Το επόμενο χρονικό διάστημα θα συνταχθεί ένα υπόμνημα από την EEL και όλους όσους συμμετείχαν στη διαδικτυακή συζήτηση, το οποίο θα εμπεριέχει εμπεριστατωμένα συμπεράσματα, παράθεση βέλτιστων πρακτικών και συγκεκριμένες υλοποιήσιμες προτάσεις για την Περιφέρεια της Αττικής.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ LOGISTICSEELΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΝΟΜΕΣCITY LOGISTICS

Σχετικά Άρθρασχετικά

LOGISTICS

Συνάντηση Ελληνικής Εταιρείας Logistics με Κ. Κυρανάκη. Τα θέματα που συζητήθηκαν

24 Ιουνίου, 2025
LOGISTICS

ΟΦΑΕ, Φορτηγά Δ. Ελλάδας, ΠΕΕΔ, ΕΕΣΥΜ, ΕEL και ΣΥΝΔΔΕ&L εμμένουν στις θέσεις για τις νέες άδειες ΦΔΧ

4 Ιουνίου, 2025
LOGISTICS

Επιστολή ΠΕΕΔ, ΕΕΣΥΜ, EEL, ΣΥΝΔΔΕ&L και ΟΦΑΕ στο υπουργείο Ναυτιλίας για τις αυξήσεις στα ακτοπλοϊκά ναύλα

28 Μαΐου, 2025
LOGISTICS

Εξωστρέφεια, συνέργειες και ισχυροποίηση του κλάδου το μήνυμα του νέου ΔΣ της EEL

27 Φεβρουαρίου, 2025
LOGISTICS

Ο Κωνσταντίνος Παπαγεωργίου (PTL) νέος πρόεδρος της EEL, τα πρόσωπα του νέου ΔΣ

30 Ιανουαρίου, 2025
LOGISTICS

Η Ελλάδα συμμετείχε για πρώτη φορά στη Διεθνή Έκθεση «Logitrans 2024»

3 Δεκεμβρίου, 2024
Επόμενο άρθρο

Κανένας περιορισμός στην κατηγορία εκπομπών για την αρχική χορήγηση άδειας ΦΔΧ σε ελαφρά εμπορικά οχήματα

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Σύσταση 53 προσωποπαγών θέσεων προσωπικού κλάδου και ειδικότητας ΠΕ Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ

8 Ιουλίου, 2025

Στο αναθεωρημένο «Ελλάδα 2.0» 175 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία και 10 “έξυπνα τούνελ” του ΟΣΕ

2 Ιουλίου, 2025

«Έκλεισε» στο 3,7% η απόδοση στο ομόλογο της AEGEAN, υπερκαλύφτηκε 3,75 φορές

2 Ιουλίου, 2025

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, ως τις 8/8, στον Συνδετήριο Κλάδο Σχηματάρι – Χαλκίδα

4 Ιουλίου, 2025

Το FREENOW επεκτείνεται σε νέες πόλεις και νησιά

3 Ιουλίου, 2025

Μηχανισμός «Συνδέοντας την Ευρώπη» (CEF): Εξασφαλίστηκαν οι πόροι για το Αλεξανδρούπολη – Πύθιο

4 Ιουλίου, 2025

Πως θα είναι η επέκταση της κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά (pics)

7 Ιουλίου, 2025

Προσεγγίζει το 60% η πρόοδος των έργων στο νέο αεροδρόμιο της Κρήτης, το Καστέλι (pics)

5 Ιουλίου, 2025

Οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ) προχωρούν σε 24ωρη απεργία στις 17 Ιουνίου

1

Κίνδυνος ανατιμήσεων στα καύσιμα. Έκτακτοι έλεγχοι της ΔΙΜΕΑ σε εταιρείες, πρατήρια πώλησης καυσίμων

1

Το (μεγάλο) μποτιλιάρισμα στην Αττική Οδό, οι προτάσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η «μεγάλη εικόνα»

1

Άμεση επανέναρξη των πτήσεων υδροπλάνων ζητούν οι ξενοδόχοι στα Ιωάννινα

1

Στους δρόμους της Αθήνας τα νέα λεωφορεία φυσικού αερίου (pics)

1

Κ. Μητσοτάκης: Προστίθενται 50 Αστυνομικοί στη Συγκοινωνιακή Αστυνομία

1

Μετατέθηκε στις 23 Αυγούστου η ολοκλήρωση των έργων αποκατάστασης του λιμένος Βόλου

0

Ειδική εκδήλωση βράβευσης οδηγών της ΟΣΥ διοργανώνει η YUTONG

0

ΟΛΠ: Καθαρά κέρδη 87,5 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 30,8%, το 2024

8 Ιουλίου, 2025

Στην Πάτμο προσθαλασσώθηκε υδροπλάνο της Hellenic Seaplanes, ακολουθεί η Σκύρος

8 Ιουλίου, 2025

Νέο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Διανομέων & Επισκευαστών για τη Star Automotive Ελλάς

8 Ιουλίου, 2025

Ενισχυμένες οι ελληνικές εξαγωγές χωρίς τα πετρελαιοειδή: +9,1% τον Μάιο, +5,8% στο 5μηνο

8 Ιουλίου, 2025

GEODIS announces Laura Ritchey as President & CEO of Americas Region

8 Ιουλίου, 2025

Οι προτάσεις ΠΕΔΜΕΔΕ, ΠΕΣΕΔΕ και ΣΑΤΕ για την αποτελεσματικότερη ανάθεση των δημόσιων έργων

8 Ιουλίου, 2025

ΣΥΝΔΔΕ&L: Ενημερωτική συνάντηση για ασφαλιστικά θέματα διαμεταφορικών και 3PL επιχειρήσεων

8 Ιουλίου, 2025

Ανάμεσα στις αεροπορικές με τις χαμηλότερες εκπομπές η Wizz Air το 2025

8 Ιουλίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr