Τετάρτη, 21 Μαΐου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Παρουσιάστηκε ο νέος Αναπτυξιακός Νόμος. Οι βασικές αλλαγές, τα κίνητρα, οι ενισχύσεις

    20 Μαΐου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Ferryscanner και Χρυσός Οδηγός συνεργάζονται για online κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο σκιώδης στόλος της Μόσχας στο στόχαστρο του 17ου πακέτου κυρώσεων της ΕΕ

    20 Μαΐου, 2025
    MMM

    Συνδικάτο σταθμαρχών Πρώτη Γραμμή: Ανεύθυνη ενέργεια αν αποφασιστεί 24ωρη λειτουργία του Μετρό με τις υπάρχουσες συνθήκες

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Β. Κικίλιας: Έως 32% μείωση στα εισιτήρια στα ταχύπλοα, στα 40 εκατ. ευρώ το Μεταφορικό Ισοδύναμο

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Οριακή άνοδος 0,8% στη δύναμη, πτώση 3,1% στη χωρητικότητα τον Μάρτιο

    20 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Παρουσιάστηκε ο νέος Αναπτυξιακός Νόμος. Οι βασικές αλλαγές, τα κίνητρα, οι ενισχύσεις

    20 Μαΐου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Ferryscanner και Χρυσός Οδηγός συνεργάζονται για online κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο σκιώδης στόλος της Μόσχας στο στόχαστρο του 17ου πακέτου κυρώσεων της ΕΕ

    20 Μαΐου, 2025
    MMM

    Συνδικάτο σταθμαρχών Πρώτη Γραμμή: Ανεύθυνη ενέργεια αν αποφασιστεί 24ωρη λειτουργία του Μετρό με τις υπάρχουσες συνθήκες

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Β. Κικίλιας: Έως 32% μείωση στα εισιτήρια στα ταχύπλοα, στα 40 εκατ. ευρώ το Μεταφορικό Ισοδύναμο

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Οριακή άνοδος 0,8% στη δύναμη, πτώση 3,1% στη χωρητικότητα τον Μάρτιο

    20 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Αυξανόμενο το επενδυτικό ενδιαφέρον για βιομηχανικά κτίρια – αποθήκες

ffotinos by ffotinos
27 Μαΐου, 2016
στο LOGISTICS
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Αυξανόμενο παρουσιάζεται το επενδυτικό ενδιαφέρον για βιομηχανικά κτίρια – αποθήκες, σύμφωνα με τα όσα αναφέρθηκαν στο 11ο Red Business Forum, όπως μετέδωσε το ΑΜΠΕ.

Σε παρέμβασή της, η Δίκα Αγαπητίδου (MD Athens Economics, JLL) εστίασε στο πως θα μπορέσουν οι επιχειρήσεις, που ενδιαφέρονται για μεγάλες επενδύσεις στους τομείς αυτούς, να καταφέρουν να τις «βγάλουν από τη σκιά» των προηγούμενων δεκαετιών. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για να συμβεί αυτό, όπως αναφέρουν οι ειδικοί της αγοράς, με το σημαντικότερο όλων την επίδοση των logistics ως επενδυτικό προϊόν.

«Η οικονομική κρίση απέδειξε ότι, αν κοιτάξεις πίσω για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, τα logistics έχουν ξεπεράσει δυναμικά την επίδοση των γραφείων, με διαφορά τουλάχιστον 3% σε επίπεδο αποδόσεων».

Όπως ανέφερε η κ. Αγαπητίδου, στην Ελλάδα οι αποθήκες χωρίζονται σε δύο κατηγορίες και, συγκεκριμένα, στα logistics και στα παλαιά εργοστάσια, που, δυστυχώς, αυξάνονται με γοργούς ρυθμούς, τα οποία από ανάγκη αποτελούν αποθηκευτικούς χώρους. Δεν είναι η πρώτη προτεραιότητα, αλλά, επειδή είναι φθηνότερα και σε περιοχές «κλειδιά», καθώς ήταν παλαιές βιομηχανίες, αποτελούν μία λύση.

Τα logistics έχουν ενδιαφέρον, γιατί αποτελούν μία διασπορά κινδύνου για τους επενδυτές, έχουν υψηλότερες αποδόσεις σε σχέση με άλλους τομείς, αλλά και γιατί αποτελούν κάτι καινούργιο για την Ελλάδα. Είδαμε θεσμικούς επενδυτές (ΑΕΕΑΠ) να επενδύουν σε αυτό τον τομέα με επιτυχία τα προηγούμενα χρόνια, πρόσθεσε.

Τον τρόπο με τον οποίο μία επιτυχημένη μεγάλη ελληνική επιχείρηση τα καταφέρνει στο κομμάτι αυτό ανέλυσε, μεταξύ άλλων, ο διευθύνων σύμβουλος της Πλαίσιο Computers Κώστας Γεράρδος. Το ΠΛΑΙΣΙΟ έχει 100.000 επισκέψεις την ημέρα, 20.000 είδη on line, παράδοση next day και 2.500 παραδόσεις την ημέρα.

Ολα αυτά στηρίζονται από το logistics που διαθέτει η εταιρία στις εγκαταστάσεις της στη Μαγούλα, είπε ο κ. Γεράδρος. Όσον αφορά στην τάση που υπάρχει στον κλάδο, ο κ. Γεράρδος διευκρίνισε ότι, πριν από 10 χρόνια, κάποιος έπρεπε να ανοίξει πολλά μικρά σημεία, η τάση αυτή λίγο αργότερα αντικαταστάθηκε από την επιλογή των εταιριών να ανοίγουν μεγάλα καταστήματα, σε δρόμους όχι πρώτης γραμμής, (Β locations), τάση που και αυτή με τη σειρά της άλλαξε, όταν ήρθε το ίντερνετ και έφερε μαζί του και το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, οι καταναλωτές στη χώρα μας βλέπουν τα προϊόντα, μέσω ίντερνετ και καταλήγουν στην πλειονότητά τους στο κατάστημα, για να τα αγοράσουν.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΓΑΙΑΟΣΕ Θανάσης Σχίζας, παρουσίασε τις τελευταίες εξελίξεις για το Θριάσιο που διεκδικούν σημαντικές εταιρίες του κλάδου ακινήτων σε ένα έργο που υπόσχεται να αλλάξει το χάρτη των μεταφορών στην Ελλάδα. «Ο βασικός κλάδος ανάπτυξης που έχουμε στο κομμάτι της ακίνητης περιουσίας είναι η ανάπτυξη εμπορευματικών κέντρων.

Η ναυαρχίδα στο χαρτοφυλάκιό μας είναι το Θριάσιο, ωστόσο, υπάρχουν η Λάρισα, η Θεσσαλονίκη και η Αλεξανδρούπολη», είπε ο κ. Σχίζας. «Το έργο στο Θριάσιο συνολικά 2.200 στρέμματα και το Εμπορευματικό κέντρο αποτελεί τα 600 στρέμματα. Ο διαγωνισμός είναι σε εξέλιξη και η διορία για την κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών λήγει την ερχόμενη Τρίτη», ανέφερε ο κ. Σχίζας, υπογραμμίζοντας ότι υπάρχουν σχήματα που ενδιαφέρονται και, σύντομα, θα ξεκαθαρίσει το τοπίο. Το Θριάσιο θα αποτελέσει το σημαντικότερο γεωπολιτικά εμπορευματικό κέντρο στην ΝΑ Ευρώπη.

Ο εκτελεστικός διευθυντής της Sarmed Γιάννης Σαραντίτης, ανέφερε ότι το 60% περίπου των ιδιόκτητων αποθηκευτικών χώρων είναι ευθέως ανάλογο με το 90% ιδιοκατοίκησης στην Ελλάδα, επισημαίνοντας ότι όλα αυτά τα χρόνια οι Έλληνες επιχειρηματίες ήθελαν να έχουν τη δική τους αποθήκη, να βλέπουν τα προϊόντα τους, για να αισθάνονται μεγαλύτερη ασφάλεια.

Ακολουθώντας, όμως, τις διεθνείς τάσεις, με καθυστέρηση κάποιων δεκαετιών, στην Ελλάδα, η εικόνα στον κλάδο των logistics άλλαξε. Όπως είπε ο κ. Σαραντίτης, «ο δείκτης ιδιόκτητων προς μισθωμένων αποθηκών έχει αλλάξει το τελευταίο διάστημα και σε αυτό έχει συμβάλει κατά πολύ η οικονομική κρίση που βιώνει η ελληνική οικονομία. Η κρίση έφερε τις εγχώριες επιχειρήσεις να απαλλαγούν από τη χρησιμοποίηση ιδιόκτητων χώρων και να επιλέξουν ένα μοντέλο outsourcing».

Η διευθύντρια επενδύσεων της Εθνικής ΠΑΝΓΑΙΑ ΑΕΕΑΠ Τερέζα Μεσσάρη, σημείωσε ότι Εθνική ΠΑΝΓΑΙΑ έχει μία καλή τοποθέτηση σε εμπορικά ακίνητα σε γραφεία και καταστήματα σε ένα χαρτοφυλάκιο συνολικά 1,5 δισ. ευρώ.

Ωστόσο, δεν έχει ακόμη έκθεση σε logistics. «Θεωρούμε, όμως ότι είναι ένας τομέας που μας ενδιαφέρει ιδιαίτερα. Είναι κλάδος που εξετάζουμε ιδιαίτερα και αναζητούμε συνεργασίες», πρόσθεσε.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:LOGISTICS

Σχετικά Άρθρασχετικά

LOGISTICS

Στρατηγική επένδυση του Halcyon Equity Partners στην AlfaOmega A.E. και τα φαρμακευτικά logistics

16 Μαΐου, 2025
LOGISTICS

Στο ΕΒΕΠ οι πρέσβεις Μολδαβίας και Ναμίμπια, στο επίκεντρο logistics και ναυτιλία

14 Μαΐου, 2025
LOGISTICS

Εξειδικεύεται η εποπτεία και ο έλεγχος λειτουργίας Επιχειρηματικών Πάρκων, το ΦΕΚ

13 Μαΐου, 2025
LOGISTICS

ΕΒΕΠ: Η εφοδιαστική αποτελεί για την Μεσόγειο έναν τομέα ύψους 4,3 τρισ. δολ.

12 Μαΐου, 2025
LOGISTICS

Το Στρατηγικό Σχέδιό της έως το 2030 που προβλέπει έσοδα 10 δισ. ευρώ παρουσίασε η Jungheinrich

12 Μαΐου, 2025
LOGISTICS

Στρατηγική συμμαχία από OB Streem και System Alliance σε Βουλγαρία, Ρουμανία, Σερβία

8 Μαΐου, 2025
Επόμενο άρθρο

Επένδυση 15,6 εκατ. της DHL Express στο κέντρο διαλογής του «Ελ. Βενιζέλος». Video

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

20 Μαΐου, 2025

Οι πρώτες, νέες πληροφορίες για τη συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας στον σιδηρόδρομο

15 Μαΐου, 2025

Θα επενδύσουν οι Ιταλοί στον ελληνικό σιδηρόδρομο; Απαντήσεις δίνει (και) το Θριάσιο ΙΙ

19 Μαΐου, 2025

O Αλέξανδρος Καρύδης, νέος υποδιοικητής Διαχείρισης Αερολιμένων και Υδατοδρομίων της ΥΠΑ

20 Μαΐου, 2025

Τι οδήγησε στην οριστική ρήξη στον ΟΛΘ μεταξύ Ι. Σαββίδη και Αθ. Λιάγκου;

15 Μαΐου, 2025

ΣΑΤΑ: Η πιάτσα της Uber στο αεροδρόμιο της Αθήνας είναι παράνομη, στάση εργασίας στις 15/5

14 Μαΐου, 2025

Φήμες για σύμπραξη AEGEAN OIL – GOLDAIR – AKTOR για το Επιχειρηματικό Πάρκο Φυλής

16 Μαΐου, 2025

Η Hellenic Train αναζητά τεχνικό προσωπικό σε όλη την Ελλάδα

14 Μαΐου, 2025

Νέο σημείο παραλαβής Uber (Έξοδος 4, Αφίξεις) στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Που βρίσκονται οι δυο μετροπόντικες της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας

0

Άνοδος 9,4% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο πρώτο τρίμηνο

0

H «ακτινογραφία» του ΟΛΘ στα εμπορεύματα και οι προοπτικές του 2025

0

H εξέλιξη των δικαστικών αντιδικιών του αεροδρομίου της Αθήνας με το ελληνικό δημόσιο

0

Η DHL θα επενδύσει 2 δισ. ευρώ, έως το 2030, στα Health Logistics

0

Σύσταση της ΕΕ για τον καλύτερο συντονισμό των εξαγωγών και των ειδών διπλής χρήσης

0

Συνάντηση της ΠΟΣ – ΜΣΤ με τον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών Κ. Κυρανάκη την Τετάρτη 23/4

0

Παρουσιάστηκε ο νέος Αναπτυξιακός Νόμος. Οι βασικές αλλαγές, τα κίνητρα, οι ενισχύσεις

20 Μαΐου, 2025

Ferryscanner και Χρυσός Οδηγός συνεργάζονται για online κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

20 Μαΐου, 2025

Ο σκιώδης στόλος της Μόσχας στο στόχαστρο του 17ου πακέτου κυρώσεων της ΕΕ

20 Μαΐου, 2025

Συνδικάτο σταθμαρχών Πρώτη Γραμμή: Ανεύθυνη ενέργεια αν αποφασιστεί 24ωρη λειτουργία του Μετρό με τις υπάρχουσες συνθήκες

20 Μαΐου, 2025

Β. Κικίλιας: Έως 32% μείωση στα εισιτήρια στα ταχύπλοα, στα 40 εκατ. ευρώ το Μεταφορικό Ισοδύναμο

20 Μαΐου, 2025

Ελληνικός εμπορικός στόλος: Οριακή άνοδος 0,8% στη δύναμη, πτώση 3,1% στη χωρητικότητα τον Μάρτιο

20 Μαΐου, 2025

Άμεση συνάντηση με τον πρωθυπουργό για τα προβλήματα του κλάδου ζητά το ΣΑΤΑ

20 Μαΐου, 2025

Νέα υπηρεσία ενοικίασης αυτοκινήτου για κατοίκους εξωτερικού από το instacar

20 Μαΐου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr