ΑρχικήLOGISTICSΚακό οδικό δίκτυο και κυκλοφοριακός φόρτος τροχοπέδη για τις επιχειρήσεις της ΒΙΠΕ Σίνδου

Κακό οδικό δίκτυο και κυκλοφοριακός φόρτος τροχοπέδη για τις επιχειρήσεις της ΒΙΠΕ Σίνδου

Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εγκατεστημένες επιχειρήσεις στη Βιομηχανική Περιοχή (ΒΙΠΕ) Θεσσαλονίκης, στη Σίνδο, συζήτησαν ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρηματιών Θεσσαλονίκης (ΣΕΘ) – «Νέοι Ορίζοντες», Ιωάννης (Στάθης) Φωτιάδης και μέλη του Δ.Σ. του Συνδέσμου με τον δήμαρχο Δέλτα, Γιάννη Ιωαννίδη.

Η συζήτηση επικεντρώθηκε στη δραματική κατάσταση του οδικού δικτύου της περιοχής, ενώ συμφωνήθηκε ο συντονισμός των ενεργειών των δύο φορέων προκειμένου να αναζητηθούν λύσεις και να ασκηθούν πιέσεις προς την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ώστε να προχωρήσουν επιτέλους έργα που παραμένουν στην «ατζέντα» της συζήτησης επί σειρά ετών, αλλά καρκινοβατούν.

Στη διάρκεια της συνάντησης, τονίστηκε από τον κ. Φωτιάδη, ο ρόλος της ΒΙΠΕ Σίνδου η οποία, όπως είπε χαρακτηριστικά, διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της Δυτικής Θεσσαλονίκης και της χώρας, καθώς οι βιομηχανίες της περιοχής συνεισφέρουν το 15% του ελληνικού ΑΕΠ.

Ως κεντρικό ζήτημα που χρήζει άμεσης επίλυσης είναι, σύμφωνα με τον κ. Φωτιάδη, η κατάσταση του οδικού δικτύου «που είναι τραγική και εκτός από τις σημαντικές καθυστερήσεις στους χρόνους διέλευσης των οχημάτων εγκυμονεί κινδύνους για την ασφάλεια των επιχειρηματιών, των πελατών και των εργαζομένων που το χρησιμοποιούν».

Ο πρόεδρος του ΣΕΘ – «Νέοι Ορίζοντες» τόνισε, μεταξύ άλλων, την ανάγκη να τοποθετηθούν φωτεινοί σηματοδότες στις εισόδους Α, Β, Γ και Δ της ΒΙΠΕΘ, ενώ ιδιαίτερη αναφορά έκανε στον δρόμο που συνδέει την Εθνική Οδό με τη ΒΙΠΕ και την οδό Θεσσαλονίκης – Έδεσσας, «ένα τμήμα μόλις 950 μέτρων που έχει καταντήσει “γεφύρι της Άρτας”, καθώς οι υποσχέσεις για βελτίωση της κατάστασης παραμένουν χρόνια τώρα στα χαρτιά».

«Το οδικό δίκτυο της περιοχής είναι σε άθλια κατάσταση, με ορατό τον κίνδυνο για τροχαία δυστυχήματα, ενώ το κυκλοφοριακό πρόβλημα είναι έντονο, κυρίως, τις πρωινές και απογευματινές ώρες, κατά την προσέλευση και την αποχώρηση από τη ΒΙΠΕ.

Το πρόβλημα γίνεται ακόμη πιο οξύ στο σημείο όπου βρίσκονται οι σιδηροδρομικές γραμμές», τόνισε ο κ. Φωτιάδης επισημαίνοντας, μεταξύ άλλων, την ανάγκη υπογειοποίησης της οδού στο σημείο διέλευσης των αμαξοστοιχιών ώστε να αποτρέπεται «το κομφούζιο που σήμερα δημιουργείται, καθώς ο δρόμος οδηγεί προς την Αθήνα, ενώ συνδέει και τη Θεσσαλονίκη με τα Σκόπια».

Οι κ.κ. Ιωαννίδης και Φωτιάδης συμφώνησαν να αναπτύξουν από κοινού συνεργασία και προσπάθειες για βελτίωση των οδικών υποδομών που είναι στην αρμοδιότητα της Περιφέρειας προκειμένου να διευκολυνθεί η λειτουργία της ΒΙΠΕ Σίνδου και να μειωθεί ο κυκλοφοριακός φόρτος στην περιοχή.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο