ΑρχικήLOGISTICSΕκπλήξεις στη συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών, αύξηση των πωλήσεων σε ηλεκτρικά είδη – οικιακό εξοπλισμό

Εκπλήξεις στη συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών, αύξηση των πωλήσεων σε ηλεκτρικά είδη – οικιακό εξοπλισμό

Εκπλήξεις στη συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών περιλαμβάνουν τα στοιχεία της ΕΛ.ΣΤΑΤ. για τον κύκλο εργασιών του λιανικού εμπορίου τον Ιούνιο.

Μπορεί ο κύκλος εργασιών να έπεσε 6,9%, ωστόσο υπάρχουν κάποιες κατηγορίες προϊόντων, όπως έπιπλα – ηλεκτρικά είδη – οικιακός εξοπλισμός που σημείωσαν αύξηση 25,9%!

Μάλιστα, τα φαρμακευτικά – καλλυντικά είχαν αύξηση μόλις 3,4%, ενώ τα μεγάλα καταστήματα τροφίμων πτώση 3,6%.

Συγκεκριμένα:

– Ο Γενικός Δείκτης Κύκλου Εργασιών κατά τον μήνα Ιούνιο 2020, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιουνίου 2019, παρουσίασε μείωση 6,9% και σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαΐου 2020, αύξηση 8,2%.

– Ο Γενικός Δείκτης Όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές), κατά τον μήνα Ιούνιο 2020, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιουνίου 2019, παρουσίασε μείωση 7,3% και σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαΐου 2020, αύξηση 7,1%.

– Ο εποχικά διορθωμένος Γενικός Δείκτης Κύκλου Εργασιών, κατά τον μήνα Ιούνιο 2020, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαΐου 2020 παρουσίασε αύξηση 1,2%.

– Ο εποχικά διορθωμένος Γενικός Δείκτης Όγκου, κατά τον μήνα Ιούνιο 2020, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαΐου 2020, παρουσίασε αύξηση 1,0%.

Η μείωση του Δείκτη Κύκλου Εργασιών κατά 6,9% τον μήνα Ιούνιο 2020, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιουνίου 2019, προήλθε, κυρίως, από τις μεταβολές στις παρακάτω κατηγορίες:

-Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων -29,9%,

-Μεγάλα καταστήματα τροφίμων -3,6% ,

-Βιβλία – Χαρτικά – Λοιπά είδη 0,2%,

-Φαρμακευτικά – Καλλυντικά 3,4%,

-Έπιπλα – Ηλεκτρικά είδη – Οικιακός εξοπλισμός 25,9%.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο