• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 24 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τραμ και μετρό στις 25 Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τραμ και μετρό στις 25 Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Ενστάσεις ΟΦΑΕ για την ψηφιακή κάρτα εργασίας στους επαγγελματίες οδηγούς βαρέων οχημάτων

vvegiazi by vvegiazi
20 Δεκεμβρίου, 2022
στο LOGISTICS, ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Επιστολή προς το υπουργείο Εργασίας αναφορικά με την εφαρμογή ψηφιακής κάρτας εργασίας για τους επαγγελματίες οδηγούς βαρέων οχημάτων απέστειλε η ΟΦΑΕ, ζητώντας να προβλεφθούν εγκαίρως ειδικές διατάξεις καθώς το συγκεκριμένο επάγγελμα παρουσιάζει συγκεκριμένες ιδιαιτερότητες.

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη

Όπως τονίζει η Ομοσπονδία στην επιστολή μεταφέρονται οι έντονες ανησυχίες που έχει προκαλέσει στον κλάδο η εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας εργασίας, καθώς «είναι γνωστό ότι πρόκειται για ένα επάγγελμα με αυστηρώς ελεγχόμενο μεν, αλλά ευμετάβλητο δε ωράριο εργασίας, καθώς επίσης και για εργαζόμενους χωρίς σταθερό εργασιακό χώρο (mobile workers)».

Παράλληλα, επισημαίνεται ότι «καθώς δεν έχει γίνει ακόμα σαφές το πλαίσιο εφαρμογής της ψηφιακής κάρτας εργασίας, θα θέλαμε να επιστήσουμε την προσοχή σας στις ιδιαίτερες συνθήκες εργασίας των επαγγελματιών οδηγών, έτσι ώστε να προβλεφθούν εγκαίρως οι ειδικές διατάξεις για την εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας εργασίας».

Η επιστολή της ΟΦΑΕ

Αναλυτικότερα, το πλήρες περιεχόμενο της επιστολής της ΟΦΑΕ έχει ως εξής:

Αξιότιμε Κύριε υπουργέ,

Η ΟΦΑΕ αποτελεί δευτεροβάθμια επαγγελματική οργάνωση, η οποία εκπροσωπεί περισσότερους από 6.500 ιδιοκτήτες ελληνικών Φορτηγών ΔΧ καθώς και γύρω στους 4.000 ιδιοκτήτες Τουριστικών Λεωφορείων Δ.Χ. Τα μέλη της Ομοσπονδίας μας απασχολούν επαγγελματίες οδηγούς οι οποίοι διαθέτουν κάρτα ψηφιακού ταχογράφου με την οποία καταγράφεται αναλυτικά το ωράριο οδήγησης σύμφωνα με τις διατάξεις του ΕΚ 561/2006.

Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας μεταφέρουμε τις έντονες ανησυχίες που έχει προκαλέσει στον κλάδο μας η εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας εργασίας, σε ότι αφορά τους επαγγελματίες οδηγούς. Είναι γνωστό ότι πρόκειται για ένα επάγγελμα με αυστηρώς ελεγχόμενο μεν, αλλά ευμετάβλητο δε ωράριο εργασίας, καθώς επίσης και για εργαζόμενους χωρίς σταθερό εργασιακό χώρο (mobile workers).

Καθώς δεν έχει γίνει ακόμα σαφές το πλαίσιο εφαρμογής της ψηφιακής κάρτας εργασίας, θα θέλαμε να επιστήσουμε την προσοχή σας στις ιδιαίτερες συνθήκες εργασίας των επαγγελματιών οδηγών, έτσι ώστε να προβλεφθούν εγκαίρως οι ειδικές διατάξεις για την εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας εργασίας.

Θα θέλαμε να τονίσουμε πως η χρήση της κάρτας ψηφιακού ταχογράφου, η οποία είναι υποχρεωτική για τους επαγγελματίες οδηγούς βαρέων οχημάτων, βοηθάει στον απόλυτο έλεγχο των ωραρίων εργασίας ενώ ο σχετικός ευρωπαϊκός Κανονισμός θέτει αυστηρούς περιορισμούς στις ώρες οδήγησης.

Στόχος όλων μας είναι η εναρμόνιση με την εθνική και την κοινοτική νομοθεσία καθώς και η διασφάλιση των κατάλληλων συνθηκών εργασίας των εργαζομένων του κλάδου.

Παράλληλα, όμως θα πρέπει να ληφθούν υπόψη οι ιδιαιτερότητες του επαγγέλματος, όπως σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες έτσι ώστε το εφαρμοστικό πλαίσιο των νέων διατάξεων του υπ. Εργασίας να μην προκαλέσουν κάποια διαφοροποίηση από το ευρωπαϊκό νομοθετικό πλαίσιο (όπως σε όλη την Ευρώπη ισχύει το ωρομίσθιο και όχι ο μισθός και τα βαρέα και ανθυγιεινά που δεν υφίστανται σε καμία χώρα) καθώς και το διοικητικό κόστος στις εταιρείες που απασχολούν επαγγελματίες οδηγούς για οχήματα με ταχογράφους, ούτε και στους ίδιους τους εργαζόμενους.

Tags:ΟΦΑΕΟΔΗΓΟΙ ΦΟΡΤΗΓΩΝΟΔΗΓΟΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝΨΗΦΙΑΚΗ ΚΑΡΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣΨΗΦΙΑΚΟΣ ΤΑΧΟΓΡΑΦΟΣΕΡΓΑΝΗΟΔΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Σχετικά Άρθρα

ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

24 Μαρτίου, 2023
MMM

Στην Ιταλία δημιούργησαν εκπαιδευτική ακαδημία για οδηγούς λεωφορείων, την Bus Company Academy

23 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Παρατείνεται για 1 ακόμη χρόνο η συμφωνία οδικών μεταφορών ΕΕ – Ουκρανίας

20 Μαρτίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Πρωτοβουλία Ε.Ε.ΣΥ.Μ και ΟΦΑΕ για αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας στις σεισμόπληκτες περιοχές της Τουρκίας

16 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Πόσο έχει αυξηθεί το κόστος των μεταφορών (οδικές, σιδηροδρομικές, θαλάσσιες) στην Ευρώπη, σύμφωνα με έρευνα

16 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

“Ναι” Ευρωκοινοβουλίου σε μείωση των εκπομπών κατά 40% ως το 2030, τι θα ισχύσει στις οδικές μεταφορές

14 Μαρτίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Η HSH Coldstores εξαγοράζει την ACS&T έναντι 16,5 εκατ. λιρών

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό την Παρασκευή 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Αποχώρησε ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος από την Επιτροπή Διερεύνησης του δυστυχήματος. Η δήλωσή του

1

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τραμ και μετρό στις 25 Μαρτίου

24 Μαρτίου, 2023

Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

24 Μαρτίου, 2023

Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

24 Μαρτίου, 2023

Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

24 Μαρτίου, 2023

Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

24 Μαρτίου, 2023

Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

24 Μαρτίου, 2023

Η Intrakat «δεν το βάζει κάτω». Νέα προσέγγιση για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ

24 Μαρτίου, 2023

Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα μέτρα στήριξης συγγενών θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ