• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 31 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Τραμ: Θα τερματίζει στη στάση «ΣΕΦ», στις 2/4, ως τις 12:30 το μεσημέρι

    31 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Και τα 8 επενδυτικά σχήματα συνεχίζουν για το 67% του Οργανισμού Λιμένος Βόλου

    31 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    Ανανέωσε τη συνεργασία της με την AG Europe Bakery η SARMED

    31 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Με νομοθετική ρύθμιση προχωρά ο σταθμός Μετεπιβίβασης Αστικής Συγκοινωνίας στη «Νέα Ελβετία»

    31 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Αναβαθμίζονται επιχειρησιακά τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, πλήρης ανέλκυση της δεξαμενής Νο.1

    31 Μαρτίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Χρυσή Διάκριση στα IoT Awards 2023

    31 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Τραμ: Θα τερματίζει στη στάση «ΣΕΦ», στις 2/4, ως τις 12:30 το μεσημέρι

    31 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Και τα 8 επενδυτικά σχήματα συνεχίζουν για το 67% του Οργανισμού Λιμένος Βόλου

    31 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    Ανανέωσε τη συνεργασία της με την AG Europe Bakery η SARMED

    31 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Με νομοθετική ρύθμιση προχωρά ο σταθμός Μετεπιβίβασης Αστικής Συγκοινωνίας στη «Νέα Ελβετία»

    31 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Αναβαθμίζονται επιχειρησιακά τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, πλήρης ανέλκυση της δεξαμενής Νο.1

    31 Μαρτίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Χρυσή Διάκριση στα IoT Awards 2023

    31 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Η ΟΦΑΕ δεν έχει σκοπό την «εκμετάλλευση» ή την «εξουθένωση» των οδηγών. Οι θέσεις της για το νέο κανονισμό της ΕΕ

ffotinos by ffotinos
9 Ιουλίου, 2018
στο LOGISTICS, ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τις προτάσεις της για την αναθεώρηση του ευρωπαϊκού κανονισμού ωρών οδήγησης και ανάπαυσης των οδηγών βαρέων οχημάτων δημοσίευσε, εκ νέου, η ΟΦΑΕ.

Παράλληλα, η Ομοσπονδία αναφέρει ότι, σε καμία περίπτωση, δεν έχει ως σκοπό την «εκμετάλλευση» ή την «εξουθένωση» των οδηγών, όπως λανθασμένα υπονοήθηκε – όπως υποστηρίζει – από τις δηλώσεις του Ευρωβουλευτή, κ. Στ. Κούλογλου, ο οποίος ασκώντας κριτική στους Ευρωβουλευτές της ΝΔ, οι οποίοι υποστήριξαν τις εν λόγω προτάσεις της ΟΦΑΕ, δήλωσε πως η θέση τους αυτή «…επεκτείνεται και στα εργασιακά και κοινωνικά δικαιώματα».

Η ανακοίνωση της ΟΦΑΕ

Τις τελευταίες εβδομάδες το Ευρωκοινοβούλιο πραγματεύεται την νέα δέσμη μέτρων του Πακέτου Κινητικότητας της Ε.Ε.

Η ΟΦΑΕ παρακολουθώντας τις εξελίξεις επί των διαπραγματεύσεων σε όλα τα θεσμικά όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, έχει καταθέσει εδώ και καιρό τις προτάσεις της με κύριο γνώμονα τα συμφέροντα των Ελλήνων αυτοκινητιστών, αλλά και την αποκατάσταση του υγιούς ανταγωνισμού και την μείωση της παραβατικότητας στην διενέργεια μεταφορών στην εσωτερική αγορά της Ευρώπης.

Οι ακριβείς προτάσεις της ΟΦΑΕ έχουν αναρτηθεί στην επίσημη ιστοσελίδα μας εξ’αρχής, και μπορείτε να τις βρείτε εδώ.

Στις 4 Ιουνίου η Επιτροπή Μεταφορών & Τουρισμού (TRAN) του Ευρωκοινοβουλίου ψήφισε ένα πακέτο προτάσεων, το οποίο η ΟΦΑΕ δημοσίως καλωσόρισε , το οποίο όμως τελικά  καταψηφίστηκε από την Ολομέλεια του Ευρωκοινοβουλίου και πλέον θα πρέπει η Επιτροπή να καταθέσει νέες προτάσεις στην Ολομέλεια.

Το αποτέλεσμα αυτό δημιουργεί χρονική καθυστέρηση στην επίσημη υιοθέτηση προτάσεων από το Ευρωκοινοβούλιο, η οποία λειτουργεί εις βάρους του κλάδου των οδικών μεταφορών καθώς η υιοθέτηση νέων, πιο σαφών και δίκαιων κανόνων αποτελεί επιτακτική ανάγκη για την ομαλή λειτουργία της εσωτερικής αγοράς.

Κι ενώ ο κλάδος αντιμετωπίζει σοβαρές προκλήσεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο, φαίνεται πως τα θέματα που τον αφορούν αποτελούν ευκαιρία για την δημιουργία σύγχυσης και αποπροσανοτολισμού της κοινής γνώμης που αποσκοπούν σε κομματικά συμφέροντα και μόνο και ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματική εικόνα και τις ανάγκες του κλάδου.

Ο λόγος αυτός γίνεται για τις συζητήσεις που έχουν γίνει τις τελευταίες ημέρες γύρω από το θέμα των ωρών οδήγησης των οδηγών βαρέων οχημάτων και τις προτάσεις που έχει καταθέσει η ΟΦΑΕ, οι οποίες ήταν αρκετά κοντά με αυτές που ψήφισε η πλειοψηφία της Επιτροπής TRAN.

Προτάσεις, οι οποίες αποσκοπούν στην ευελιξία των οδικών μεταφορών και κατά συνέπεια του διεθνούς εμπορίου, στην ίση και δίκαιη μεταχείριση των οδηγών από τις περιφερειακές χώρες της Ευρώπης όπως η Ελλάδα, αλλά κυρίως στην βελτίωση των κοινωνικών συνθηκών εργασίας των ίδιων των οδηγών βαρέων οχημάτων!

Συγκεκριμένα, και προς αποκατάσταση της αλήθειας θα πρέπει να αναφέρουμε τα εξής:

Πρώτον, η ΟΦΑΕ ως δευτεροβάθμια επαγγελματική οργάνωση, εκπροσωπεί τους ιδιοκτήτες Φορτηγών & Τουριστικών Λεωφορείων Δημοσίας Χρήσης, οι οποίοι στην Ελλάδα στην συντριπτική τους πλειοψηφία είναι και οδηγοί των ιδιόκτητων οχημάτων τους και υπόκεινται στις διατάξεις του κανονισμού ωρών οδήγησης και ανάπαυσης (ΕΚ 561/2006) ακριβώς όπως και οι μισθωτοί οδηγοί βαρέων οχημάτων. Συνεπώς, οι προτάσεις μας αφορούν άμεσα και τα ίδια τα μέλη της ΟΦΑΕ!

Οι προτάσεις της ΟΦΑΕ, σε καμία περίπτωση δεν έχουν ως σκοπό την «εκμετάλλευση» ή την «εξουθένωση» των οδηγών, όπως λανθασμένα υπονοήθηκε από τις δηλώσεις του Ευρωβουλευτή, κ. Κούλογλου, ο οποίος ασκώντας κριτική στους Ευρωβουλευτές της ΝΔ, οι οποίοι υποστήριξαν τις εν λόγω προτάσεις της ΟΦΑΕ, δήλωσε πως η θέση τους αυτή «…επεκτείνεται και στα εργασιακά και κοινωνικά δικαιώματα».

Αντιθέτως μάλιστα, οι προτάσεις αυτές είναι υπέρ της βελτίωσης των κοινωνικών συνθηκών της εργασίας των επαγγελματικών οδηγών, καθώς τους δίνεται η ευελιξία να ολοκληρώνουν ένα διεθνές δρομολόγιο μετ’επιστροφής και να μπορούν να απολαμβάνουν τον χρόνο ανάπαυσής τους στο οικείο τους περιβάλλον.

Θα πρέπει να τονιστεί πως τόσο οι προτάσεις της ΟΦΑΕ όσο και αυτές που ψήφισε η TRAN, δεν αφορούν την αύξηση των συνολικών ωρών εργασίας των οδηγών, αλλά την δυνατότητα αυτοί να οδηγούν περισσότερες διαδοχικές ημέρες, λαμβάνοντας απαρέκκλιτα όλες τις νόμιμες ώρες ανάπαυσης ημερησίως, έτσι ώστε να μπορούν να ολοκληρώνουν ένα διεθνές δρομολόγιο μετ’επιστροφής στην έδρα τους. μετά το πέρας των ημερών αυτών, θα μπορούν να λαμβάνουν περισσότερες ημέρες διαδοχικής εβδομαδιαίας ανάπαυσης στην έδρα τους, αντί να υποχρεώνονται να σταθμεύουν το όχημά τους καθ’οδόν και να περνούν την εβδομαδιαία ανάπαυση που νομίμως δικαιούνται εντός της καμπίνας του οχήματος, απομακρυσμένοι από το οικογενειακό και κοινωνικό τους περιβάλλον.

Μια τέτοια τροπολογία και ανάγκη για ευελιξία είναι ακόμα πιο επιτακτική για οδηγούς από τις περιφερειακές χώρες της Ευρώπης και ιδίως της Ελλάδας, καθώς ένα διεθνές δρομολόγιο από/προς την Βόρεια Ευρώπη απαιτεί πολλές περισσότερες ημέρες για να ολοκληρωθεί καθώς μεταξύ μας παρεμβάλλεται θάλασσα, ή/και μη κοινοτικές χώρες οι οποίες πρέπει να διασχιστούν με την ανάγκη πολύωρης αναμονής στα σύνορα για την διεκπεραίωση των απαιτούμενων τελωνειακών διαδικασίων.

Για όσους λοιπόν δεν γνωρίζουν ή δεν κατανοούν τις ιδιαίτερες συνθήκες ενός απαιτητικού επαγγέλματος υψηλής κινητικότητας, που ουδεμία σχέση έχει με τις συνθήκες εργασίας σε σταθερή βάση εργασίας, οφείλουμε να διευκρινήσουμε πως οι ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και της ομαλής λειτουργίας της Εφοδιαστικής Αλυσίδας είναι ιδιαίτερα αυξημένες και όσοι απασχολούμαστε σε αυτόν τον κλάδο οφείλουμε να ανταποκριθούμε σε αυτές εξισσοροπώντας τις ανάγκες μας ως άνθρωποι και εργαζόμενοι, με απόλυτο σεβασμό απέναντι σε κάθε εργαζόμενο, σε κάθε επαγγελματία, με απόλυτο σεβασμό απέναντι στους ίδιους τους εαυτούς μας!

Καταλήγοντας, δεν μπορούμε παρά να μην εκφράσουμε την έντονη δυσαρέσκειά μας αλλά και την έκπληξή μας, καθώς οι δηλώσεις που δημιούργησαν αυτή την σύγχυση προέρχονται από τον κ. Κούλογλου, ο οποίος έχει διατελέσει μέλος της επιτροπής TRAN και θα έπρεπε να κατανοεί περισσότερο τον κλάδο και τις ιδιαιτερότητες που τον χαρακτηρίζουν.

Μάλιστα, η ΟΦΑΕ έχει συνομιλήσει με τον ίδιο, κατά την διάρκεια της θητείας του, καταθέτοντας από κοντά τις προτάσεις της, οι οποίες όπως φάνηκε και κατανοητές αλλά και αποδεκτές είχαν γίνει από τον ίδιο.

Προφανώς όμως πρόκειται είτε για δική μας εσφαλμένη εντύπωση, ή για την δημιουργία εντυπώσεων από πλευράς του προκειμένου να διατηρήσει την έδρα του στην Ευρωβουλή!

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:IRUΟΔΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΟΦΑΕΠΑΚΕΤΟ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Σχετικά Άρθρα

ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Μαθητές από σχολεία της Αχαΐας και της Κορινθίας εκπαιδεύονται σε θέματα οδικής ασφάλειας

31 Μαρτίου, 2023
ΓΝΩΜΗ

Οδική ασφάλεια, αυτοκινητόδρομοι και οι κοντόφθαλμες αντιδράσεις

28 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Στο ΦΕΚ οι ώρες οδήγησης, η ανάπαυση οδηγών και ο έλεγχος ταχογράφου

27 Μαρτίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

24 Μαρτίου, 2023
MMM

Στην Ιταλία δημιούργησαν εκπαιδευτική ακαδημία για οδηγούς λεωφορείων, την Bus Company Academy

23 Μαρτίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Στην Ελλάδα το υψηλότερο ποσοστό θανάτων μοτοσυκλετιστών (32,2%) της ΕΕ το 2020

23 Μαρτίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Συνεχίζεται η δυναμική των ελληνικών εξαγωγών: +12,4% στο πεντάμηνο

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Η SKY express εμπλουτίζει το θερινό πρόγραμμα: Απευθείας πτήσεις σε 12 χώρες και 29 πόλεις εξωτερικού, με 3,8 εκατ. θέσεις

28 Μαρτίου, 2023

Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

26 Μαρτίου, 2023

Στελεχώνεται με επιπλέον προσωπικό η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ)

27 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

Παρατείνεται ως τα τέλη του έτους η προθεσμία για 35 θέσεις ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ

27 Μαρτίου, 2023

Τα όσα υποστηρίζει το υπ. Μεταφορών για τη στελέχωση των αεροδρομίων. Δηλώσεις Μ. Παπαδόπουλου, έρχονται 174 προσλήψεις

29 Μαρτίου, 2023

Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

26 Μαρτίου, 2023

Ξεκινούν τα εμπορευματικά δρομολόγια, αποτελώντας “οδηγό” για τα επιβατικά. Επιστολή της Hellenic Train στον ΟΣΕ

28 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

2

Στελεχώνεται με επιπλέον προσωπικό η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ)

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Η SKY express εμπλουτίζει το θερινό πρόγραμμα: Απευθείας πτήσεις σε 12 χώρες και 29 πόλεις εξωτερικού, με 3,8 εκατ. θέσεις

1

Τραμ: Θα τερματίζει στη στάση «ΣΕΦ», στις 2/4, ως τις 12:30 το μεσημέρι

31 Μαρτίου, 2023

Και τα 8 επενδυτικά σχήματα συνεχίζουν για το 67% του Οργανισμού Λιμένος Βόλου

31 Μαρτίου, 2023

Ανανέωσε τη συνεργασία της με την AG Europe Bakery η SARMED

31 Μαρτίου, 2023

Με νομοθετική ρύθμιση προχωρά ο σταθμός Μετεπιβίβασης Αστικής Συγκοινωνίας στη «Νέα Ελβετία»

31 Μαρτίου, 2023

Αναβαθμίζονται επιχειρησιακά τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, πλήρης ανέλκυση της δεξαμενής Νο.1

31 Μαρτίου, 2023

Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Χρυσή Διάκριση στα IoT Awards 2023

31 Μαρτίου, 2023

Plug-in Hybrid Q4: To σύστημα που «έβαλε στην πρίζα» την Alfa Romeo

31 Μαρτίου, 2023

Ικανοποίηση ΟΛΠ για τις επιδόσεις του 2022, με την προσδοκία για μία ανάλογη χρονιά

31 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ