• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 27 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Το πρώτο Α321 neo παρέλαβε η Aegean Airlines (φωτο). Η εξέλιξη του στόλου αεροσκαφών
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συρρίκνωση ζημιών, με αύξηση εσόδων για την AEGEAN το πρώτο τρίμηνο του έτους

    26 Μαΐου, 2022
    Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019
    MMM

    Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

    26 Μαΐου, 2022
    Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς
    INTERNATIONAL

    CLIA unveils #LoveCruise initiatives

    26 Μαΐου, 2022
    Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

    26 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

    26 Μαΐου, 2022
    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    26 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Το πρώτο Α321 neo παρέλαβε η Aegean Airlines (φωτο). Η εξέλιξη του στόλου αεροσκαφών
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συρρίκνωση ζημιών, με αύξηση εσόδων για την AEGEAN το πρώτο τρίμηνο του έτους

    26 Μαΐου, 2022
    Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019
    MMM

    Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

    26 Μαΐου, 2022
    Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς
    INTERNATIONAL

    CLIA unveils #LoveCruise initiatives

    26 Μαΐου, 2022
    Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

    26 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

    26 Μαΐου, 2022
    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    26 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Μέχρι τη συμφωνία παραχώρησης τμήματος του ΟΛΠ, η εφοδιαστική αλυσίδα βρισκόταν στην αφάνεια

vvegiazi by vvegiazi
6 Σεπτεμβρίου, 2016
στο LOGISTICS
0
«Ανοίγει το παιχνίδι» στον σιδηρόδρομο. Mετά την Goldair, μηχανές ζήτησε η Pearl (Cosco)
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ενα νέο τοπίο έχει αρχίσει να διαμορφώνεται στον τομέα των logistics, με τη χώρα μας να αναδεικνύεται, χάρη σε επενδύσεις, όπως της κινεζικής COSCO στο λιμάνι του Πειραιά, σε σημαντικό διαμετακομιστικό κόμβο προς την Ευρώπη, σύμφωνα με το tovima.gr.

Περισσότερες από 30.000 επιχειρήσεις, πάνω από 50.000 εργαζόμενοι και τζίρος που αγγίζει τα 19,8 δισ. ευρώ ετησίως δίνουν μια «ακτινογραφία» της αγοράς.

Σήμερα, παρά την οικονομική ύφεση που έχει συμπιέσει τον κλάδο, ο οποίος ως το 2008 ήταν από τους πιο δυναμικά αναπτυσσόμενους της ελληνικής οικονομίας, αντιπροσωπεύει ποσοστό 11% του ΑΕΠ.

«Το ποσοστό αυτό είναι βέβαια μικρότερο του ευρωπαϊκού μέσου όρου, που ανέρχεται σε 13%, αλλά δείχνει τη δυναμική και την ουσιαστική πλεονεκτική θέση της χώρας μας στο ευρωπαϊκό γίγνεσθαι», σχολιάζει ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ελληνικής Εταιρείας Logistics (ΕΕL) κ. Νικόλαος Ροδόπουλος, μιλώντας στο «Βήμα» για τις προκλήσεις και τις προοπτικές του κλάδου των Logistics.

Βρισκόμαστε μάλιστα στην αρχή ενός φθινοπώρου που αναμένεται να φέρει σημαντικές εξελίξεις στο διαμετακομιστικό εμπόριο. Η κατάθεση δεσμευτικών προσφορών για τον ΟΛΘ στο τέλος Σεπτεμβρίου, αλλά και οι εξελίξεις σχετικά με την κατακύρωση ή μη της δεσμευτικής προσφοράς για το Θριάσιο Πεδίο αποτελούν κρίσιμα ζητήματα.

Πάγιο αίτημα η βελτίωση των υποδομών

Εξάλλου, πάγιο αίτημα των ανθρώπων του κλάδου για να δοθεί ώθηση στην αγορά αποτελεί ηβελτίωση των υποδομών, δηλαδή οδικών αξόνων, σιδηρόδρομων, λιμανιών.

Η μεγάλη πρόκληση, στην οποία θα πρέπει να ανταποκριθεί η χώρα μας για να ενδυναμώσει τον ρόλο της απέναντι σε μεγάλες δυνάμεις του διαμετακομιστικού εμπορίου είναι ο «Ναυτικός Δρόμος του Μεταξιού», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο επικεφαλής της ΕΕL.

«Το μοντέλο της Ευρώπης έχει διαφοροποιηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια», εξηγεί στο «Βήμα». Η παραγωγή από την Κεντρική και τη Βόρεια Ευρώπη έχει μεταφερθεί στις Ασιατικές χώρες, με κυρίαρχη δύναμη την Κίνα. «Οι δρόμοι των εμπορευματικών ροών έχουν αλλάξει και πρώτος τους προορισμός είναι η Ελλάδα».

Απόδειξη αυτού αποτελεί, κατά τον κ. Ροδόπουλο, η στρατηγική επιλογή των Κινέζων για τον ΟΛΠ. «Μέχρι τη συμφωνία παραχώρησης τμήματος του ΟΛΠ, η εφοδιαστική αλυσίδα βρισκόταν στην αφάνεια. Ουδείς από τη δημόσια διοίκηση ασχολείτο με τα Logistics.

Το όραμα της ανάπτυξης της χώρας μας σε διαμετακομιστικό κέντρο της ΝΑ Ευρώπης περνούσε – ίσως – στα ψιλά των πολιτικών εξαγγελιών. Οι στρατηγικές κινήσεις των Κινέζων αφύπνισαν τον πολιτικό κόσμο και ταυτόχρονα δημιούργησαν μια νέα εικόνα για τη χώρα μας, καθώς και προοπτικές ανάπτυξης» σχολιάζει.

Η ισχύς των λιμένων στηρίζεται στην ισχύ της ενδοχώρας 

Ο κλάδος περιμένει πολλά από την ανάπτυξη των λιμανιών· και κυρίαρχα από τον Πειραιά, τη Θεσσαλονίκη και την Ηγουμενίτσα.

«Ομως από μόνοι τους οι λιμένες δεν θα δώσουν την ώθηση που απαιτείται. Η ισχύς των λιμένων στηρίζεται στην ισχύ της ενδοχώρας. Αυτό σημαίνει ότι χωρίς εμπορευματικά κέντρα, χωρίς σύγχρονο σιδηρόδρομο η δυναμική τους θα μειωθεί.

Ο φόβος αυτός, σε συνάρτηση με τις ανταγωνίστριες όμορες χώρες, θα επιφέρει ισχυρό πλήγμα στην εθνική οικονομία», επισημαίνει ο πρόεδρος της ΕΕL. Παράλληλα, η απλή εισροή containers με προορισμό την Κεντρική Ευρώπη δεν αρκεί, όπως τονίζει, για επιτυχία.

Αντιθέτως, οφείλουμε να κατευθυνθούμε προς μοντέλα συγκράτησης των εισροών (μέρους αυτών) για ελαφριά μεταποίηση. Ενέργεια που όχι μόνο θα παραγάγει πλούτο, αλλά και θα οδηγήσει στην αύξηση της απασχόλησης.

Σε δεύτερο επίπεδο, αφού αξιοποιηθεί η εσωτερική δυναμική της χώρας, μπορούν να αναπτυχθούν συνέργειες με έμφαση στην εκπαίδευση και στην ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών.

Σε επίπεδο νομοθεσίας, το Εθνικό Συμβούλιο Εφοδιαστικής Αλυσίδας, στο οποίο συμμετέχει η ΕΕL, πραγματοποιεί σημαντικό έργο προς αυτή την κατεύθυνση των νομοθετικών παρεμβάσεων που υποστηρίξουν την ανάπτυξη του κλάδου.

«Κυρίαρχος στόχος είναι η δημιουργία της δευτερογενούς νομοθεσίας με επίκεντρο την ΚΥΑ για την απλοποίηση των διαδικασιών αδειοδότησης», διευκρινίζει ο πρόεδρος. Με την εφαρμογή της συγκεκριμένης ΚΥΑ αυτοδίκαια θα ενεργοποιηθεί και ο νόμος 4302/2014 περί Εφοδιαστικής, που έχει μείνει στα χαρτιά.

Οσον αφορά την απόφαση του βρετανικού δημοψηφίσματος, ο κ. Ροδόπουλος, με ψυχραιμία, επισημαίνει, μιλώντας στο «Βήμα», ότι το περίγραμμα των επιπτώσεων είναι ακόμα ασαφές και απαιτούνται λεπτοί χειρισμοί. «Βρισκόμαστε σε αχαρτογράφητα νερά. Δεν θα μπορούσε να μείνει αλώβητη η Eφοδιαστική Aλυσίδα, το μέγεθος όμως των επιπτώσεων θα φανεί σταδιακά.

Πιθανώς ο μεταβατικός χρόνος δώσει τη δυνατότητα για επανασχεδιασμό, όχι μόνο σε επίπεδο επιχειρήσεων, αλλά και σε επίπεδο κρατών» αναφέρει, σχολιάζοντας παράλληλα ότι «ένα ενδεχόμενο – και χρησιμοποιώ τη λέξη με πλήρη συναίσθηση – Brexit θα αποτελέσει πλήγμα στο ευρωπαϊκό όραμα».

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για στελέχη της Εφοδιαστικής Αλυσίδας

Δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στον τομέα της εκπαίδευσης, η Ελληνική Εταιρεία Logistics σχεδίασε από κοινού με σημαντικούς ακαδημαϊκούς, όπως ο καθηγητής Γεώργιος Δουκίδης του ΟΠΑ, ένα Executive Program in Logistics.

Στόχος του προγράμματος είναι η μετάδοση όλων των νέων τάσεων που επικρατούν παγκοσμίως σε ανθρώπους ικανούς που μπορούν να προσφέρουν πολλά στις επιχειρήσεις και στον κλάδο.

Πρόκειται για το πρώτο πρόγραμμα εκπαίδευσης στελεχών, το οποίο δίνει έμφαση τόσο σε θέματα μάνατζμεντ όσο και σε θέματα διοίκησης εφοδιαστικής αλυσίδας και logistics.

Το βασικό στοιχείο διαφοροποίησης του προγράμματος έγκειται στη συμμετοχή των εμπλεκομένων σε ομάδες εργασίας οι οποίες καλούνται να αναπτύξουν, να επιλύσουν και να παρουσιάσουν ένα καινοτόμο έργο, που εκτείνεται σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος.

«Παρέχοντας σύγχρονη γνώση εξελίσσουμε αξιόμαχα στελέχη. Η κοινωνία μας σήμερα πάσχει από μια στείρα γνώση. Και αυτό είναι που θέλουμε να αλλάξουμε» λέει ο κ. Ροδόπουλος.

Κεντρικός άξονας αυτής της δυναμικής συνεργασίας είναι η δημιουργία ενός τμήματος Logistics στην Ελλάδα σε προπτυχιακό επίπεδο. Σήμερα μόνο δύο ΤΕΙ προσφέρουν πτυχίο στα Logistics.

Tags:COSCOEELLOGISTICSΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΟΛΠΠΣΕΣΕΒΕ

Σχετικά Άρθρα

LOGISTICS

Έργο FENIX: Στόχος η βελτιστοποίηση των διαδικασιών στις μεταφορές και τα logistics στην Ελλάδα

26 Μαΐου, 2022
Ο ΟΛΠ «ρίχνει» 32 εκατ. ευρώ για 3 υποχρεωτικές επενδύσεις, επεκτείνεται το car terminal
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

«Πράσινες» τεχνολογίες και εφαρμογές στο λιμάνι του Πειραιά μέσω του ευρωπαϊκού έργου Green C Ports

24 Μαΐου, 2022
Χιλιάδες οδηγοί φορτηγών και πούλμαν παραμένουν αποκλεισμένοι στην Ουκρανία. Νέα έκκληση IRU
LOGISTICS

Κομισιόν: Σχέδιο έκτακτης ανάγκης για την προστασία των μεταφορών σε περιόδους κρίσης

23 Μαΐου, 2022
Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!
LOGISTICS

Στα 920 δισ. το κόστος από τις διαταραχές στην εφοδιαστική, ως το 2023, στην Ευρωζώνη. Η μελέτη της Accenture

23 Μαΐου, 2022
Volkswagen Commercial Vehicles και Hermes συνεργάζονται για ταχύτερη παράδοση πακέτων από τους ταχυμεταφορείς
LOGISTICS

Έκθεση για το ανθρακικό τους αποτύπωμα καλούνται να υποβάλλουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών και logistics

19 Μαΐου, 2022
ΟΛΠ: To κτήριο του ΣΙΛΟ και όμοροι χώροι του παραχωρούνται για το Μουσείο Εναλίων Αρχαιοτήτων
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

ΟΛΠ: To κτήριο του ΣΙΛΟ και όμοροι χώροι του παραχωρούνται για το Μουσείο Εναλίων Αρχαιοτήτων

18 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
Οι λιανέμποροι χρειάζονται περαιτέρω υποστήριξη στα logistics. Αναγκαία η καλύτερη χρήση των φυσικών σημείων πώλησης

Η πολιτική εγγραφών στο 20ο Πανελλήνιο Συνέδριο Logistics στις 14-15/10

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022

Πρόγραμμα επιβράβευσης για τους συνεργαζόμενους οδηγούς ταξί της BEAT

20 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

260.000 teu εξαγώγιμου φορτίου από τη Σαγκάη θα «πνίξουν» την αγορά το καλοκαίρι. Οι εκτιμήσεις της Drewry

20 Μαΐου, 2022

Οι ιδιώτες δεν είναι πλέον «ταμπού» στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης

25 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Το πρώτο Α321 neo παρέλαβε η Aegean Airlines (φωτο). Η εξέλιξη του στόλου αεροσκαφών

Συρρίκνωση ζημιών, με αύξηση εσόδων για την AEGEAN το πρώτο τρίμηνο του έτους

26 Μαΐου, 2022
Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019

Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

26 Μαΐου, 2022
Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς

CLIA unveils #LoveCruise initiatives

26 Μαΐου, 2022
Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030

Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

26 Μαΐου, 2022

Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

26 Μαΐου, 2022
O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

26 Μαΐου, 2022
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς

Αποζημίωση 40,4 εκατ. θα λάβει ο ΟΑΣΑ για τα μειωμένα εισιτήρια

26 Μαΐου, 2022

Στην EnableGood η Στρατηγική Βιώσιμης Ανάπτυξης και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των ΕΛΤΑ

26 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ