• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 28 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

    27 Μαΐου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

    27 Μαΐου, 2022
    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

    27 Μαΐου, 2022
    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων
    LOGISTICS

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

    27 Μαΐου, 2022
    «Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

    27 Μαΐου, 2022
    Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

    27 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

    27 Μαΐου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

    27 Μαΐου, 2022
    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

    27 Μαΐου, 2022
    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων
    LOGISTICS

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

    27 Μαΐου, 2022
    «Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

    27 Μαΐου, 2022
    Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

    27 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Ν. Χαρτσάς, δ.σ. της Hartsas: Οι παθογένειες και προκλήσεις στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές

ffotinos by ffotinos
26 Νοεμβρίου, 2018
στο LOGISTICS, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
0
Ν. Χαρτσάς, δ.σ. της Hartsas: Οι παθογένειες και προκλήσεις στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στις παθογένειες και προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εγχώριες οδικές εμπορευματικές μεταφορές αναφέρεται, σε συνέντευξη στο metaforespress.gr, o διευθύνων σύμβουλος της Hartsas, Νίκος Χαρτσάς.

Ο κ. Χαρτσάς εκτιμά ότι τα πιο «σκληρά χρόνια της κρίσης» πέρασαν, εκφράζοντας την αισιοδοξία του για τη βελτίωση των μεγεθών του κλάδου.

Σε αμιγώς επιχειρησιακό επίπεδο, όπως υπογραμμίζει ο διευθύνων σύμβουλος της Hartsas, η εταιρεία προχωρά σε διεύρυνση του στόλου φορτηγών και του αριθμού των οδηγών, εξετάζοντας την προσάρτηση μικρών και μεμονωμένων αυτοκινητιστών.

Συνέντευξη στον Φώτη Φωτεινό 

-Ποια είναι τα άμεσα σχέδια της Hartsas;

-Παρά την οικονομική κρίση των τελευταίων ετών, η εταιρεία συνέχισε το αναπτυξιακό της πλάνο, επενδύοντας σε ιδιόκτητα φορτηγά, μηχανήματα και εγκαταστάσεις, σε συνδυασμό με την επιμόρφωση του στελεχιακού δυναμικού.

Ειδικότερα, από τον Νοέμβριο του 2017 έως τον Μάρτιο του 2018 προστέθηκαν 7 φορτηγά νέας τεχνολογίας, λόγω της αύξησης του μεταφορικού έργου.

Παράλληλα, η εταιρεία εξετάζει την προσάρτηση μικρών και μεμονωμένων αυτοκινητιστών.

-Για ποιο λόγο αποφασίσατε να προχωρήσετε σε διεύρυνση στόλου φορτηγών και αριθμού οδηγών;

-Η διεύρυνση του στόλου οφείλεται στο επιπλέον μεταφορικό έργο που προέκυψε από την ενίσχυση του πελατολογίου.

Το 2018 αποδείχτηκε, σε επίπεδο έργου, ένα καλύτερο έτος από το 2017, λόγω ενίσχυσης της πελατειακής βάσης.

O διευθύνων σύμβουλος της Hartsas, Νίκος Χαρτσάς

Τα επόμενα χρόνια, θεωρούμε ότι θα ενισχυθούν οι συνδυασμένες μεταφορές, καθώς είναι κοινή αντίληψη ότι τα πιο «σκληρά χρόνια της κρίσης» πέρασαν.

Οι πελάτες μας έχουν σταθεροποιήσει τις επιδόσεις τους και μάλιστα, κινούνται ανοδικά.

-Έχετε εντοπίσει παθογένειες στην εγχώρια αγορά των οδικών και εμπορευματικών μεταφορών που χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης; Ποιες είναι οι υπάρχουσες προκλήσεις;

-Η αύξηση των καυσίμων κατά 20%, τον τελευταίο χρόνο, είναι ένα γεγονός που επηρεάζει αρνητικά τα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας.

Συν τις άλλοις, στις αρχές του 2018, κυρώθηκε ο νόμος για την απαγόρευση της κυκλοφορίας των φορτηγών στο παράπλευρο οδικό δίκτυο, κάτι που εμάς, σαν εταιρεία, δεν μας επηρέασε, καθώς ήταν πάντοτε επιλογή μας, να χρησιμοποιούμε τους νέους αυτοκινητοδρόμους, λόγω των πλεονεκτημάτων που παρέχουν.

Ωστόσο, ορισμένοι βρίσκουν διεξόδους για να μην πληρώνουν διόδια, κάτι που για τις οργανωμένες μεταφορικές εταιρείες, όπως την Hartsas, δεν ισχύει.

Αντίστοιχα, υπάρχουν διάφορες παθογένειες που η Πολιτεία οφείλει να αντιμετωπίσει.

Για παράδειγμα, το νοθευμένο πετρέλαιο. Οι οργανωμένες μεταφορικές εταιρείες αγοράζουν καθημερινά πετρέλαιο από πιστοποιημένες εταιρείες πετρελαιοειδών με τα απαραίτητα παραστατικά, αντίθετα κάποιοι άλλοι όχι.

Επίσης, υπάρχουν επαγγελματίες που δεν εκδίδουν φορτωτικές, δημιουργώντας σοβαρό πρόβλημα στην αγορά. Η ηλεκτρονική φορτωτική θα ήταν μια λύση, όπως εφαρμόζεται στο εξωτερικό, με μεγάλη επιτυχία.

Ακόμη, είναι υπαρκτό το φαινόμενο των παράνομων ενδομεταφορών. Υπάρχουν πολλά ξένα φορτηγά που εισέρχονται στο ελληνικό οδικό δίκτυο, εκτελώντας ενδομεταφορές παρανόμως, με μεγάλο ρίσκο σε αυτόν που τις αναθέτει.

Η εικόνα ίσως περιέχει: ουρανός και υπαίθριες δραστηριότητες

Σε θεσμικό επίπεδο, εντοπίζεται μια διαφορετική προσέγγιση στην εφαρμογή του νόμου 561/2006 για το ωράριο και συνεπακόλουθα, τις υπερωρίες των οδηγών φορτηγών μεταξύ των ελεγκτικών φορέων της Πολιτείας.

Ένας οδηγός φορτηγού δεν μπορεί να γνωρίζει, εκ των προτέρων, πόσες υπερωρίες θα κάνει.

Τέλος, εάν και η ολοκλήρωση των οδικών αξόνων συνιστά ένα θετικό γεγονός, ωστόσο θα έπρεπε να έχει τεθεί σε ισχύ η χιλιομετρική χρέωση και να υπάρχει άλλη τιμολογιακή πολιτική για τις μεταφορικές επιχειρήσεις (χρέωση ανά χιλιόμετρο ή χρέωση ανάλογα με τη χρήση).

Θα έπρεπε, δηλαδή, να δοθούν επιπρόσθετα κίνητρα για να μην χρησιμοποιούνται οι παράδρομοι.

–Eίναι ανταγωνιστικές οι οδικές μεταφορές;

-Οι οδικές μεταφορές διαθέτουν το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, σε σχέση με τα υπόλοιπα ανταγωνιστικά μέσα μεταφοράς.

Η κατεύθυνση της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι η ενίσχυση των συνδυασμένων μεταφορών και η επίτευξη συνεργιών μεταξύ φορτηγών, τρένων και πλοίων.

 

Υπάρχουν επαγγελματίες που δεν εκδίδουν φορτωτικές, δημιουργώντας σοβαρό πρόβλημα στην αγορά. Η ηλεκτρονική φορτωτική θα ήταν μια λύση, όπως εφαρμόζεται στο εξωτερικό, με μεγάλη επιτυχία.

 

Σε ένα πλαίσιο συνδυασμένης μεταφοράς, το φορτηγό δεν ενδείκνυται να διεξάγει δρομολόγια, πέραν των 100 χλμ., σε ευθεία γραμμή.

Το φορτηγό εκτιμώ ότι λειτουργεί πιο αποδοτικά ως συμπληρωματικό μέσο στην εφοδιαστική αλυσίδα, παραδίδοντας το εμπόρευμα εκεί που το τρένο ή το πλοίο δεν μπορεί.

Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται μείωση περιβαλλοντικών ρύπων, τροχαίων ατυχημάτων και λειτουργικού κόστους.

-Θα αναπτυχθούν περαιτέρω οι μεταφορές στην Ελλάδα;

-Η Ελλάδα είναι μια χώρα της οποίας το πιο μεγάλο λιμάνι (Πειραιάς) θα καταστεί το μεγαλύτερο της Μεσογείου, ενώ σε αναπτυξιακή τροχιά βρίσκεται και η Θεσσαλονίκη.

Επίσης, οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές, με την ολοκλήρωση των έργων, θα σημειώσουν μεγάλη άνοδο, οπότε θα ενισχυθούν οι συνδυασμένες μεταφορές και οι ροές προς τα Βαλκάνια.

Η εικόνα ίσως περιέχει: υπαίθριες δραστηριότητες

Γενικότερα, τα τρία τελευταία χρόνια παρατηρείται άνθιση στον τομέα του κοντέινερ, καθώς το λιμάνι του Πειραιά σημείωσε σημαντική αύξηση στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων.

Όπως ήταν φυσικό, η κρίση επηρέασε και τον μεταφορικό κλάδο, ωστόσο την τελευταία διετία, δειλά – δειλά, διαπιστώνεται μια ανάκαμψη, η συνέχιση και ενίσχυση της οποίας εξαρτάται από τις επιδόσεις των κλάδων των μεταφορών και του τουρισμού, οι οποίοι αναδεικνύονται σε «ατμομηχανές» της οικονομίας.

Tags:HARTSASLOGISTICSΝΙΚΟΣ ΧΑΡΤΣΑΣΟΔΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΦΟΡΤΗΓΑ

Σχετικά Άρθρα

LOGISTICS

Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

26 Μαΐου, 2022
LOGISTICS

Έργο FENIX: Στόχος η βελτιστοποίηση των διαδικασιών στις μεταφορές και τα logistics στην Ελλάδα

26 Μαΐου, 2022
Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!
LOGISTICS

Στα 920 δισ. το κόστος από τις διαταραχές στην εφοδιαστική, ως το 2023, στην Ευρωζώνη. Η μελέτη της Accenture

23 Μαΐου, 2022
H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά
LOGISTICS

IRU: Σχέδιο 17 σημείων προς αποφυγή της κατάρρευσης των μεταφορών λόγω ενεργειακής κρίσης

20 Μαΐου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
LOGISTICS

Η Κομισιόν ζητά από την Ελλάδα να ενισχύσει τους καθ’ οδόν ελέγχους στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022
Volkswagen Commercial Vehicles και Hermes συνεργάζονται για ταχύτερη παράδοση πακέτων από τους ταχυμεταφορείς
LOGISTICS

Έκθεση για το ανθρακικό τους αποτύπωμα καλούνται να υποβάλλουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών και logistics

19 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
Απεργούν οι εργαζόμενοι στα logistics centers της Amazon στη Γερμανία

Απεργούν οι εργαζόμενοι στα logistics centers της Amazon στη Γερμανία

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

Οι ιδιώτες δεν είναι πλέον «ταμπού» στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης

25 Μαΐου, 2022

Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας βρέθηκαν στην ατζέντα του Υπουργικού Συμβουλίου

27 Μαΐου, 2022
Πιο σύγχρονο, πράσινο και έξυπνο πλαίσιο λειτουργίας για τις αστικές μετακινήσεις προτείνουν ο όμιλος FREE NOW και η Beat

Αποσύρεται από τη ρουμάνικη αγορά η πλατφόρμα μετακινήσεων Free Now

27 Μαΐου, 2022
H Volvo πρωτοπορεί και χρησιμοποιεί χάλυβα χωρίς ορυκτά στα φορτηγά της

H Volvo πρωτοπορεί και χρησιμοποιεί χάλυβα χωρίς ορυκτά στα φορτηγά της

24 Μαΐου, 2022

Κρατική επιδότηση για τις κινεζικές αεροπορικές εταιρείες, λόγω Covid και ενεργειακού κόστους

1
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8

Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

27 Μαΐου, 2022

Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

27 Μαΐου, 2022

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

27 Μαΐου, 2022
Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

27 Μαΐου, 2022
«Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa

Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

27 Μαΐου, 2022
Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels

Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

27 Μαΐου, 2022
Απορρίφθηκε από το Ευρωδικαστήριο η προσφυγή της Αυστρίας κατά του τέλους υποδομών στους γερμανικούς αυτοκινητόδρομους

RTA partnership creates innovation hub at University of Birmingham Dubai

27 Μαΐου, 2022

Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας βρέθηκαν στην ατζέντα του Υπουργικού Συμβουλίου

27 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ