• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 23 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Συνέργεια Golden Cargo – Dronamics: Στο Αιγαίο τα πρώτα drones που θα μεταφέρουν μικρά φορτία

    23 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Enhancing rail journeys across Europe – more flexibility offered to passengers

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής «Σείριος», που σχεδίασε και κατασκεύασε η Νέα Οδός, υποδέχεται μαθητές Δημοτικού

    23 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στην Ιταλία δημιούργησαν εκπαιδευτική ακαδημία για οδηγούς λεωφορείων, την Bus Company Academy

    23 Μαρτίου, 2023
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Το ταξίδι στην Ιταλία του Μ. Capotorto και οι «χρησμοί» του Κ. Μητσοτάκη

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στην Ελλάδα το υψηλότερο ποσοστό θανάτων μοτοσυκλετιστών (32,2%) της ΕΕ το 2020

    23 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Συνέργεια Golden Cargo – Dronamics: Στο Αιγαίο τα πρώτα drones που θα μεταφέρουν μικρά φορτία

    23 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Enhancing rail journeys across Europe – more flexibility offered to passengers

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής «Σείριος», που σχεδίασε και κατασκεύασε η Νέα Οδός, υποδέχεται μαθητές Δημοτικού

    23 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στην Ιταλία δημιούργησαν εκπαιδευτική ακαδημία για οδηγούς λεωφορείων, την Bus Company Academy

    23 Μαρτίου, 2023
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Το ταξίδι στην Ιταλία του Μ. Capotorto και οι «χρησμοί» του Κ. Μητσοτάκη

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στην Ελλάδα το υψηλότερο ποσοστό θανάτων μοτοσυκλετιστών (32,2%) της ΕΕ το 2020

    23 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Οι γενικές οδηγίες προφύλαξης της εφοδιαστικής και των εμπορευματικών μεταφορών από τον κορωνοϊό. Οι συμβουλές του Συμβουλίου Εφοδιαστικής

ffotinos by ffotinos
17 Μαρτίου, 2020
στο LOGISTICS
0
479034198

479034198

Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στην «πρώτη γραμμή» βρίσκεται σύσσωμος ο κλάδος των εμπορευματικών μεταφορών και της εφοδιαστικής αλυσίδας στην προσπάθεια διασφάλισης των εύρυθμων συνθηκών τροφοδοσίας της αγοράς.

Το Συμβούλιο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Εφοδιαστικής, το οποίο βρίσκεται σε συνεχή συνεννόηση με τις αρμόδιες Αρχές, προτρέπει τις εταιρείες και τους εργαζομένους του κλάδου στην υιοθέτηση κάποιων μέτρων.

Συγκεκριμένα, σε ενημερωτικό σημείωμα αναφέρει τα ακόλουθα:

-ΕΝΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ. Όπως έχει χιλιοειπωθεί, βρισκόμαστε σε «πόλεμο» με τον κορωνοϊό και στον πόλεμο χρειαζόμαστε έναν Στρατηγό που πρέπει να είναι ο Υπεύθυνος της εταιρείας μας.

Μπορεί να είναι ο HR ή άλλο στέλεχος που θα έχει το γενικό πρόσταγμα. Αυτός διαθέτει τη συνολική εικόνα και έχει τον τελευταίο λόγο. Καλό είναι να έχει και επιτελείο, αν μπορεί (γιατρό εργασίας, διευθυντή ασφαλείας, διευθυντή λειτουργίας, κ.λπ.)

-ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΠΕΡΙΜΕΤΡΟΥ Οι αποθήκες μας είναι να το «κάστρο» μας και πρέπει να ασφαλίσουμε την περίμετρο του. Ο εχθρός (ο κορωνοϊός!) μπορεί να επιτεθεί κρυμμένος μέσα στον εργαζόμενο, πελάτη, συνεργάτη ή ακόμη και έναν φίλο που θα επισκεφτεί τις εγκαταστάσεις μας.

Ο φύλακας στην πύλη μπορεί να τον θερμομετρήσει ή τουλάχιστον να τον ρωτήσει αν έχει συμπτώματα, να του δώσει μάσκα μιας χρήσης και γάντια.

Επίσης, μπορεί να του δώσει έναν πλαστικό φάκελο που έχει απολυμανθεί να βάλει τα έγγραφα μέσα (αν υπάρχουν).

Γενικά οποιοσδήποτε δεν έχει άμεση εργασία, δεν χρειάζεται να επισκεφτεί αυτές τις μέρες εγκαταστάσεις μας. Συσκέψεις μέσα στις εγκαταστάσεις μπορούν να γίνουν με τηλεδιάσκεψη.

–ΟΔΗΓΟΙ Οι οδηγοί των αυτοκινήτων (εταιρικών ή συνεργατών) είναι αυτοί που κρατούν την εφοδιαστική αλυσίδα ανοιχτή, ταξιδεύοντας και σε μη ασφαλείς περιοχές, με κίνδυνο να μολυνθούν πολλές φορές.

Οφείλουμε να τους βοηθούμε με κάθε δυνατό τρόπο να παραμείνουν υγιείς και εκτός χαρακωμάτων!

Η ΟΦΑΕ και Π.Σ.Χ.Ε.Μ. έχουν εκδώσει αυστηρές οδηγίες προς τους οδηγούς, τόσο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού όσο και κατά την είσοδο και παραμονή των φορτηγών στις εγκαταστάσεις των εταιρειών.

Συγκεκριμένα συνιστούν στους οδηγούς τα παρακάτω:

α. Να λαμβάνουν τα απαραίτητα μέτρα πρόληψης (χρήση χειρουργικής μάσκας, γαντιών, αντισηπτικών, προστατευτικά παπουτσιών μιας χρήσης κ.λπ.). Αν, όμως, οι προμήθειες του οδηγού στα παραπάνω υλικά έχουν εξαντληθεί, ο φύλακας στην είσοδο πρέπει να έχει διαθέσιμα, να του τα παράσχει

β. Να ακολουθούν πιστά τους κανόνες που ορίζουν οι εταιρείες και τα μέτρα προστασίας που τυχόν έχουν λάβει

γ. Να παραμένουν στην καμπίνα του οχήματος καθ’ όλη τη διάρκεια φόρτωσης/εκφόρτωσης ή σε ενδεδειγμένο χώρο αναμονής

δ. Να ανταλλάσουν τα συνοδευτικά έγγραφα με τη χρήση γαντιών μιας χρήσης και χειρουργικής μάσκας σε πλαστικό φάκελο, ο οποίος απολυμαίνεται μετά από κάθε χρήση ε. Να τηρούν αποστάσεις ασφαλείας με όσους έρχονται σε επαφή/ έχουν συνεργασία.

 

Οι μεταφορές και η εφοδιαστική αλυσίδα καλούνται να λειτουργούν αδιάλειπτα και υπό αντίξοες συνθήκες, με στόχο την εύρυθμη τροφοδοσία της αγοράς

 

-ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΑ: ΑΠΟΛΥΜΑΝΤΙΚΑ, ΜΑΣΚΕΣ, ΓΑΝΤΙΑ Πόλεμος δεν γίνεται χωρίς πολεμοφόδια! Ο Υπεύθυνος πρέπει να έχει διασφαλίσει ότι υπάρχουν ικανές ποσότητες απολυμαντικών, μασκών, γαντιών, προστατευτικών γυαλιών, θερμομέτρων, κ.λπ. και να σιγουρευτεί ότι οι εργαζόμενοι ξέρουν πώς να τα χρησιμοποιήσουν!

Αναρτήστε σχετικές οδηγίες σε όλα τα πολυσύχναστα σημεία εντός των εγκαταστάσεων, ώστε να μην υπάρχει η δικαιολογία ότι κάποιος δεν είδε την ανακοίνωση!

–ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΣΥΧΝΗ ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΗ Ορισμός, κατά το δυνατόν, μικρών εσωτερικών μονάδων και περιορισμός των μετακινήσεων των εργαζομένων της κάθε μονάδας αυστηρά εντός του χώρου αυτών. Αφαίρεση φυσικών διασυνδέσεων μεταξύ διαμερισμάτων.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο, σε περίπτωση εμφάνισης κρούσματος, ο έλεγχος επέκτασής του θα αφορά τους εργαζομένους στη συγκεκριμένη μονάδα, όπου αυτό εμφανίστηκε.

Το συνεργείο καθαριότητας πρέπει να περιπολεί τακτικά (κάθε 1-2 ώρες) κάθε διαμέρισμα και να απολυμαίνει οτιδήποτε μπορεί κάποιος να αγγίξει με τα χέρια του! Φυσικά, με τα σωστά υλικά και με σχολαστικότητα.

-ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ: ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΗ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ Οι Βάρδιες πρέπει να ΜΗΝ έρχονται σε επαφή μεταξύ τους. Η πρωινή θα φεύγει 10 λεπτά νωρίτερα και η απογευματινή θα έρχεται 10 λεπτά αργότερα.

Στο 20 λεπτο αυτό οι εγκαταστάσεις θα απολυμαίνονται. Κάθε διαμέρισμα και βάρδια θα πρέπει να κάνουν διάλειμμα διαφορετική ώρα από τα άλλα διαμερίσματα.

Και ΠΡΟΣΟΧΗ στην καντίνα ή την τραπεζαρία (αν υπάρχει): πρέπει να απολυμαίνονται όλες οι επιφάνειες αμέσως μετά την χρήση από την ομάδα που έκανε διάλειμμα. Οπότε, αν έχουμε κρούσμα σε μια ομάδα, δεν θα επηρεάζονται οι άλλες.

-ΕΦΕΔΡΕΙΑ Καλό είναι ο Στρατηγός να έχει εφεδρείες! Έτσι, θα πρέπει να υπάρχει μια, τουλάχιστον, εφεδρική ομάδα σε περίπτωση που υπάρξει κρούσμα και η ομάδα ενός διαμερίσματος μπει σε καραντίνα. Πρέπει ο Υπεύθυνος να το φροντίσει, αξιοποιώντας υποχρεωτικές άδειες και υπεργολάβους.

Η αποθήκη, όπου εμφανίστηκε το κρούσμα, θα απολυμανθεί και θα πρέπει να υπάρχει βάρδια να τη λειτουργήσει (για 14 μέρες, τουλάχιστον, μέχρι να επιστρέψει -καλώς εχόντων των πραγμάτων- η προηγούμενη). Φυσικά, πρέπει να προβλεφθεί και εφεδρεία οδηγών (και εφεδρικά οχήματα–εταιρικά και υπεργολάβου)

-ΤΗΛΕ-ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ Εάν υπάρχουν υπάλληλοι που μπορούν να δουλέψουν από το σπίτι, δώστε τους οδηγίες, δείξτε τους πώς δουλεύει το Skype, το Microsoft Teams, το WebEx, το Whatsapp, το BigBlueButton (τουλάχιστον ένα – δύο από αυτά τα εργαλεία), προμηθεύστε τους με ένα laptop και στείλτε τους στο σπίτι! Όσοι μπορούν θα πρέπει να μείνουν σπίτι.

Ακόμη, ενδέχεται να υπάρξει επέκταση ωραρίου βαρδιών, προκειμένου να επιτευχθεί κάλυψη των λειτουργικών αναγκών, αν προκύψουν.

-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ—ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Πόλεμος χωρίς πληροφορίες και προπαγάνδα δεν κερδίζεται! Ο Υπεύθυνος θα πρέπει να φροντίσει να ενημερώνεται από αξιόπιστες, πάντα, πηγές και να ενημερώνει τους εργαζόμενους, να παρακολουθεί αν οι οδηγίες που έχουν αναρτηθεί τηρούνται (θερμομετρούνται από το security όλοι όσοι εισέρχονται από την περίμετρο;), και να φροντίζει να εκτελούνται όλες οι απολυμάνσεις σχολαστικά.

-PLAN Β ΚΑΙ C Για κάθε κρίσιμη δραστηριότητα της εταιρείας πρέπει να υπάρχει εναλλακτικό σχέδιο (contingency plan). Δεν χρειάζεται να υπάρχει δομημένο Business Continuity Plan (αν και κάλο είναι, γενικά, να υπάρχει και αυτό), αλλά κάποια επεξεργασμένα σενάρια από τον Υπεύθυνο για το τι θα γίνει σε περίπτωση αστοχίας κάθε σημαντικής δραστηριότητας.

Ο Υπεύθυνος θα πρέπει να γνωρίζει ποιος θα κάνει την γενική απολύμανση (νέφωση) σε περίπτωση κρούσματος (ει δυνατόν, να έχει προσυμφωνήσει και τιμή).

Και φυσικά για κάθε πλάνο που έχει κάνει, πρέπει να υπάρχει και δεύτερη και τρίτη εναλλακτική!

Tags:ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΚορωνοϊόςΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑΑΠΟΘΗΚΕΣΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΟΦΑΕΠΣΧΕΜLOGISTICSΣυμβούλιο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας ΕφοδιαστικήςΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ

Σχετικά Άρθρα

LOGISTICS

Από Αττική, Κεντρική Μακεδονία και Πελοπόννησο, το 82% των ελληνικών εξαγωγών

23 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Επεκτείνει τη συνεργασία του με την Entersoft στην οργάνωση logistics ο όμιλος INTERWOOD

22 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Ολοκληρώθηκε ο πρώτος κύκλος εξετάσεων Πιστοποίησης ELA από το ILME

20 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Εξαιρετικά λεπτές και high-tech ετικέτες παρακολούθησης αποστολών από τη DB Schenker

20 Μαρτίου, 2023
INTERNATIONAL

Ukraine and Latvia will develop new logistics routes

20 Μαρτίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Νέες ημερομηνίες εξέτασης και παράταση ισχύος των πιστοποιητικών ελεγκτών ΚΤΕΟ ADR - ATP

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

17 Μαρτίου, 2023

MED FRIGO / CARGO MED: Ανανέωση στόλου φορτηγών και προσεχώς, με νέο κέντρο logistics στον Ασπρόπυργο

17 Μαρτίου, 2023

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023

Κρατική επιχορήγηση 10,35 εκατ. ευρώ στην ΟΣΥ για λειτουργικές δαπάνες

21 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Μαίνεται η «ναυμαχία» στο Αιγαίο. «Ευθείες βολές» Μ. Ηλιόπουλου (Seajets) κατά MIG – Τράπεζας Πειραιώς

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Συνέργεια Golden Cargo – Dronamics: Στο Αιγαίο τα πρώτα drones που θα μεταφέρουν μικρά φορτία

23 Μαρτίου, 2023

Enhancing rail journeys across Europe – more flexibility offered to passengers

23 Μαρτίου, 2023

Το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής «Σείριος», που σχεδίασε και κατασκεύασε η Νέα Οδός, υποδέχεται μαθητές Δημοτικού

23 Μαρτίου, 2023

Στην Ιταλία δημιούργησαν εκπαιδευτική ακαδημία για οδηγούς λεωφορείων, την Bus Company Academy

23 Μαρτίου, 2023

Το ταξίδι στην Ιταλία του Μ. Capotorto και οι «χρησμοί» του Κ. Μητσοτάκη

23 Μαρτίου, 2023

Στην Ελλάδα το υψηλότερο ποσοστό θανάτων μοτοσυκλετιστών (32,2%) της ΕΕ το 2020

23 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη

23 Μαρτίου, 2023

Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

23 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ