• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στο 34,78% αυξήθηκε η συμμετοχή της Winex στην Intrakat

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στους δρόμους της Αθήνας οι 25 συρμοί τραμ Citadis X05 της Alstom
    MMM

    Στάση εργασίας στο τραμ, από τις 10 ως τις 13.30, στις 15 Φεβρουαρίου

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Διαμαρτυρία ταχυδρομικών στο διοικητικό συμβούλιο των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ»
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    ΕΛΤΑ Courier: Καθυστερήσεις αποστολών στους νησιωτικούς προορισμούς, λόγω απεργιών

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στα «χέρια» των Ιταλών η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45 εκατ. Νέα δεδομένα στις εγχώριες συνδυασμένες μεταφορές
    INTERNATIONAL

    International cooperation exercise between railway infrastructure managers

    8 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στο 34,78% αυξήθηκε η συμμετοχή της Winex στην Intrakat

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στους δρόμους της Αθήνας οι 25 συρμοί τραμ Citadis X05 της Alstom
    MMM

    Στάση εργασίας στο τραμ, από τις 10 ως τις 13.30, στις 15 Φεβρουαρίου

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Διαμαρτυρία ταχυδρομικών στο διοικητικό συμβούλιο των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ»
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    ΕΛΤΑ Courier: Καθυστερήσεις αποστολών στους νησιωτικούς προορισμούς, λόγω απεργιών

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στα «χέρια» των Ιταλών η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45 εκατ. Νέα δεδομένα στις εγχώριες συνδυασμένες μεταφορές
    INTERNATIONAL

    International cooperation exercise between railway infrastructure managers

    8 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Οι επιδράσεις της γεωπολιτικής κρίσης και της πανδημίας στην εφοδιαστική αλυσίδα

vvegiazi by vvegiazi
17 Νοεμβρίου, 2022
στο LOGISTICS, ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ, ΝΑΥΤΙΛΙΑ, ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στη συνολική σύντομη χαρτογράφηση των όσων χαρακτήρισαν τον κλάδο logistics κατά το δεκάμηνο Ιανουαρίου – Οκτωβρίου 2022, προχώρησε η Επιτροπή Logistics του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, προκειμένου να κωδικοποιήσει και να συγκεντρώσει τις επιδράσεις που υπήρξαν στις οδικές, σιδηροδρομικές, αεροπορικές και ναυτιλιακές μεταφορές από τον πόλεμο στην Ουκρανία, το ενεργειακό, καθώς και τη συνεχιζόμενη πανδημία.

Βάσει των συμπερασμάτων σχετικής ανάλυσης, που έκαναν τα μέλη της Επιτροπής, προέκυψε ότι οι εταιρείες, που αναπτύσσονται στους τομείς των μεταφορών και αποθηκεύσεων, έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στη λιτή διαχείριση με σκοπό την εξοικονόμηση πόρων, ενώ αναπροσάρμοσαν τους τιμοκαταλόγους τους σε συμφωνία με τους πελάτες – αποθέτες, πάντα με πρόθεση τη διασφάλιση της ομαλής ανανέωσης των σχετικών συμφωνιών και της απρόσκοπτης λειτουργίας της αλυσίδας.

Αποθήκευση

Σε ό,τι αφορά το κομμάτι των αποθηκεύσεων, ο κλάδος ήλθε αντιμέτωπος με μια σειρά από έκτακτες προκλήσεις, όπως η έλλειψη αποθηκευτικών χώρων, η μείωση του «γυρίσματος» των αποθεμάτων κατά 17%, η αύξηση των ενοικίων των αποθηκών κατά 12% λόγω της διογκούμενης ζήτησης, η επιβάρυνση του λειτουργικού κατά 14% λόγω της ενεργειακής ακρίβειας, των ανατιμήσεων στα αναλώσιμα και της διόγκωσης του κόστους συντήρησης, η έλλειψη ειδικευμένου προσωπικού αποθήκης και η επιβάρυνση κατά 9% του κόστους μισθοδοσίας των ειδικοτήτων αποθήκης.

Η γενικότερη τάση, που επικράτησε, ήταν η αύξηση του στοκ των προϊόντων, διότι η αγορά φοβάται ελλείψεις και αύξηση του κόστους κτήσης.

Ναυτιλιακές μεταφορές

Στις ναυτιλιακές μεταφορές και τη διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων το σημαντικότερο όλων ήταν η αισθητή αποκλιμάκωση των ναύλων από την Άπω Ανατολή, σε ποσοστό άνω του 60% σε σχέση με το 2021, εξέλιξη η οποία αποδόθηκε κατά κύριο λόγο στο πλεόνασμα εμπορευματοκιβωτίων που έχει δημιουργηθεί στα λιμάνια της Ασίας.

Επίσης, συνεχίστηκαν, αποσπασματικά, lockdowns σε λιμάνια της Κίνας εξαιτίας της πανδημίας με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν καθυστερήσεις στη διακίνηση, ενώ ελλείψεις σε πρώτες ύλες στην Κίνα κράτησαν την παραγωγή πίσω σε πολλά προϊόντα, οπότε επηρεάστηκαν ανάλογα κι οι αναχωρήσεις.

Οι πολιτικές μισθοδοσίας στους εργαζόμενους των λιμένων του Ηνωμένου Βασιλείου, αλλά και λιμένων στην Βόρεια Ευρώπη, όπως αυτού στην Αμβέρσα, οδήγησαν σε απεργιακές κινητοποιήσεις προκαλώντας καθυστερήσεις και στη διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων.

Το ίδιο σκηνικό καταγράφηκε και στα λιμάνια της Νοτιοδυτικής Ευρώπης, σε χώρες, όπως η Γαλλία, η Ισπανία και η Πορτογαλία.

Τέλος, η υπερβολική αύξηση των τιμών ενέργειας στην Ευρώπη αναμένεται τους επόμενους μήνες να μειώσει τη ζήτηση, αλλά και την παραγωγή, επιδρώντας αρνητικά στα δίκτυα μεταφορών και στους χρόνους διακίνησης.

Οδικές μεταφορές

Στις οδικές μεταφορές η χρονιά άρχισε με αυξημένη τάση στα ναύλα προς όλες τις αγορές και κυρίως προς την Ιταλία και την Ιβηρική.

Μάλιστα, μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία (24-02-2022) καταγράφηκε γενικευμένη αύξηση των ναύλων, η οποία ήταν συνακόλουθη των ανατιμήσεων στα υγρά καύσιμα.

Στο μεταξύ, η γενικευμένη και συντονισμένη αύξηση στα ναύλα της Αδριατικής έφερε παγίωση των ανατιμήσεων, ειδικά σε όλες τις γραμμές προς την Ελλάδα.

Σε ό,τι αφορά το capacity της αγοράς, σημειώθηκε μείωση της διαθεσιμότητας σε χώρους ιδιαίτερα στη Βόρεια Ευρώπη, ενώ στην Ιβηρική διαπιστώθηκε μεγάλη αποσταθεροποίηση.

Αλλά και στο Ηνωμένο Βασίλειο, σχεδόν σε καθημερινή βάση, υπήρξαν σκληρές διαπραγματεύσεις για χώρους, καθότι ήταν παντελής η έλλειψη ελεύθερων φορτηγών οχημάτων.

Στο χώρο της εργασίας, καταγράφηκε μεγάλη έλλειψη οδηγών, καθώς ως μεγάλη δεξαμενή εργαζομένων λογίζονται οι χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, όπου σημειώθηκε μείωση του διαθέσιμου προσωπικού λόγω των χαμηλών μισθών, των γενικών παροχών, των συνθηκών εργασίας αλλά και του πολέμου στην Ουκρανία.

Μεγαλύτερες ήταν οι ελλείψεις στη Μ. Βρετανία και τη Γερμανία, συνολικά στην Ευρώπη οι ελλείψεις οδηγών υπολογίζονται στις 100.000 θέσεις εργασίας.

«Πλέον, πολλοί οδηγοί προτιμούν τα κοντινά δρομολόγια, όπως παραδόσεις εντός των πόλεων και το courier services, παρά τα μεγάλα ταξίδια. Μάλιστα, οι καθυστερήσεις που υπήρξαν στα logistics hub της Γερμανίας (1-2 ημέρες αναμονή) αποθάρρυναν ακόμη περισσότερο του οδηγούς στο να επιλέγουν μακρινά δρομολόγια». Προβλήματα δημιουργήθηκαν και από τους περιορισμούς στη χωρητικότητα των πλοίων για φορτηγά, λόγω αύξησης της τουριστικής κίνησης και του εξορθολογισμού των γραμμών.

Σιδηροδρομικές μεταφορές

Οι σιδηροδρομικές μεταφορές, στην ΝΑ Ευρώπη και ειδικά στα Βαλκάνια, βίωσαν το τελευταίο 8μηνο τη χειρότερη δυνατή κατάσταση εξαιτίας των πολλαπλών εργασιών συντήρησης / αναβάθμισης των δικτύων σε διάφορες χώρες, όπως η Σερβία, Ουγγαρία και Ρουμανία.

Η ασυντόνιστη, μεταξύ των εθνικών δικτύων, εκτέλεση αυτών των έργων και σε παράλληλο χρόνο, είχε ως αποτέλεσμα τη δραματική μείωση της χωρητικότητας, με αλλεπάλληλες καθυστερήσεις στα προγραμματισμένα δρομολόγια και επιστροφές κενών βαγονιών, ενώ ειδικά τον Αύγουστο υπήρξε πλήρης κατάρρευση, καθότι δεν εκτελέστηκε κανένα δρομολόγιο συμβατικών βαγονιών από και προς τα Βαλκάνια.

Παράλληλα, παρατηρήθηκαν σοβαρές ελλείψεις προσωπικού στην κεντρική Ευρώπη και ειδικά στους μηχανοδηγούς, όπου το κενό που δημιουργήθηκε από τον μεγάλο αριθμό των συνταξιοδοτούμενων επαγγελματικών, δεν καλύφθηκε από νέες προσλήψεις, με αποτέλεσμα την περαιτέρω μείωση των καθημερινών δρομολογίων.

Οι δε δραματικές αυξήσεις στο κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας επηρέασαν, όπως εξηγεί, τις σιδηροδρομικές μεταφορές περισσότερο από κάθε άλλο είδος μεταφοράς, εξαιτίας της ηλεκτροδότησης στο μεγαλύτερο μήκος των ευρωπαϊκών δικτύων.

Ως αποτέλεσμα αυτού, το κόστος μεταφορών αυξήθηκε σε κάποιες περιπτώσεις έως και 90%, σε διάστημα μάλιστα λιγότερο των 6 μηνών, ενώ οι προβλέψεις είναι ιδιαίτερα δυσοίωνες για το υπόλοιπο του έτους.

Στον αντίποδα, η συμβολή των σιδηροδρομικών μεταφορών υπήρξε και συνεχίζει να είναι η πλέον καθοριστική στην υποστήριξη του πολέμου στην Ουκρανία. Χάρις σε αυτές αποφεύχθηκε η πλήρης κατάρρευση της εφοδιαστικής αλυσίδας από και προς την Ουκρανία, ειδικά στον τομέα των καυσίμων και των σιτηρών.

Αεροπορικές μεταφορές

Η αεροπορική κίνηση το 2022 σε παγκόσμιο επίπεδο είχε πτωτική πορεία συγκριτικά με τα εξαιρετικά αποτελέσματα των δύο προηγούμενων ετών (ΙΑΤΑ, Ιαν-Σεπ 2022/2021: -6,0%), παρέμεινε ωστόσο σε παρόμοια επίπεδα με το 2019 (ΙΑΤΑ, Ιαν-Σεπ 2022/2019: +0,4%).

Ο πόλεμος στην Ουκρανία που επηρέασε τη χωρητικότητα, οι απαγορεύσεις στην Κίνα και η αύξηση του κόστους στα καύσιμα, αποτέλεσαν ανασταλτικούς παράγοντες για τη διατήρηση της ανοδικής πορείας της αγοράς.

Στο μεταξύ, το άνοιγμα των εργοστασίων στην Κίνα δημιούργησε ελπίδες για αυξημένη ζήτηση, ωστόσο τα υψηλά αποθέματα παγκοσμίως σε συνδυασμό με τη σταδιακή ανάκαμψη της θαλάσσιας κίνησης επηρέασαν αρνητικά την αεροπορική ζήτηση.

Η επαναφορά των επιβατικών πτήσεων, κυρίως από τον Μάιο, οδήγησε σε αύξηση της χωρητικότητας και σε σταδιακή μείωση των ναύλων, οι οποίοι όμως παραμένουν υψηλοί, συγκριτικά τόσο με το 2021 όσο και με το 2019.

Ο πληθωρισμός αναμένεται να παίξει σημαντικό ρόλο στην αντίδραση των καταναλωτών, και παρά την επερχόμενη εορταστική περίοδο, η αεροπορική ζήτηση προβλέπεται να παραμείνει ασθενής.

Στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών η κίνηση στο δεκάμηνο παρουσίασε μια αύξηση περίπου 9,5% συγκριτικά με το 2021 (+13% σε σχέση με το 2019) κυρίως λόγω των εξαγωγών.

Ωστόσο, η εν λόγω μεταβολή δεν αποτυπώνει την πραγματική εικόνα της αγοράς δεδομένου ότι οι εξαγωγές παραδοσιακών φορτίων έχουν μειωθεί – οδηγώντας στη συρρίκνωση του όγκου που διαχειρίζονται οι διαμεταφορείς – και έχουν αντικατασταθεί από όγκους μη παραδοσιακών προϊόντων που εξάγονται σε μη τακτική βάση, από συγκεκριμένους αποστολείς.

Τέλος ένα σημαντικό πρόβλημα που παραμένει, όπως και σε άλλους κλάδους της αγοράς είναι η συνεχιζόμενη έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού, αλλά και η διαπίστωση ότι γενικά το εργασιακό μοντέλο αλλάζει με αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις να πρέπει να αναδιοργανώσουν τη λειτουργία και τις διαδικασίες τους, την προσέγγιση προς τους εργαζόμενους αλλά και τις παροχές τους προς αυτούς.

Παρόλες όμως τις δυσκολίες είναι γεγονός ότι οι υπηρεσίες logistics και οι operators έδειξαν γρήγορα αντανακλαστικά και ευελιξία, με αποτέλεσμα να μην διακοπεί η ροή της εφοδιαστικής αλυσίδας, αλλά και ο κλάδος συνολικά να έχει θετικά οικονομικά αποτελέσματα.

Τέλος, ανεξάρτητα από την αβεβαιότητα, που διακατέχει όλους για την ερχόμενη χρονιά, τα επενδυτικά πλάνα του κλάδου και από εγχώριους αλλά και διεθνείς οργανισμούς παραμένουν μεγάλα και σε βάθος πενταετίας.

Tags:ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣAIR CARGOΟΔΙΚΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣLOGISTICSΝΑΥΤΙΛΙΑΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Σχετικά Άρθρα

Σοβαρές διαταραχές σε μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων και εφοδιαστική από τον σεισμό στην Τουρκία
LOGISTICS

Σοβαρές διαταραχές σε μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων και εφοδιαστική από τον σεισμό στην Τουρκία

8 Φεβρουαρίου, 2023
Γ. Γαλίτης, Mega Airlines Studies: Η εκπαίδευση στο cargo και τα επικίνδυνα υλικά «γεννά» ευκαιρίες
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Αεροπορικές εμπορευματικές μεταφορές: -8% σε σχέση με το 2021 και -1,6% σε σχέση με το 2019

8 Φεβρουαρίου, 2023
Η “ακτινογραφία” του πλήρως αυτοματοποιημένου fulfillment center της DHL Supply Chain στη Γερμανία (pics, video)
LOGISTICS

BriQ Properties: Μείωση κατά 80% του μετοχικού κεφαλαίου της Sarmed Warehouses

8 Φεβρουαρίου, 2023
Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Εταιρίας Logistics
LOGISTICS

Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Εταιρίας Logistics

3 Φεβρουαρίου, 2023
Υπερψηφίστηκε η πρόταση της Ελ. Κουντουρά για βιώσιμες μεταφορές στην Ευρώπη. Οι τρεις προτεραιότητες που έθεσε
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Έλ. Κουντουρά: Όχι σε καθυστερήσεις στην επίτευξη παγκόσμιας συμφωνίας για τη μείωση αερίων θερμοκηπίου από τη ναυτιλία

3 Φεβρουαρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Όλα «ανοιχτά» στον σιδηρόδρομο: Σε συζητήσεις RCLG και GFR, η RCLG «κατεβαίνει» στο Θριάσιο

3 Φεβρουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο
Το video του Χρηματιστηρίου Αθηνών από την εισαγωγή των νέων μετοχών της Premia Properties

Στα 9,1 εκατ. τα κέρδη της Premia στο 9μηνο. Στόχευση η ισχυροποίηση και στα logistics

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εκχιονισμό της γραμμής αναμένει ο Προαστιακός για να εκκινήσουν τα δρομολόγια

Σε επιφυλακή η Hellenic Train και ο ΟΣΕ, λόγω της κακοκαιρίας «Barbara». Πως ενημερώνονται οι επιβάτες

5 Φεβρουαρίου, 2023
Ταχύπλοα δρομολόγησε η SEAJETS από και προς Θεσσαλονίκη και Καβάλα

H είσοδος της Seajets στη MIG και οι πιθανές εξελίξεις στην ακτοπλοΐα (Attica, ANEK)

3 Φεβρουαρίου, 2023
Με πιστοποιητικό PERS, έως τον Απρίλιο του 2023, ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου

Τα “κατάφερε” το λιμάνι του Βόλου: 8 οι ενδιαφερόμενοι για την απόκτηση του 67%. Το προφίλ τους

3 Φεβρουαρίου, 2023
Ακυρώνονται δρομολόγια του Προαστιακού στο τμήμα Κορωπί – Κάντζα, Αεροδρόμιο – Λιόσια και Αθήνα – Χαλκίδα

Τα πρωινά δρομολόγια της Hellenic Train που καταργούνται στις 8 Φεβρουαρίου. Καθυστερήσεις σε άλλα, λόγω χιονιού

8 Φεβρουαρίου, 2023
Αλαλούμ στο σιδηρόδρομο. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ «αδειάζει» τον ΟΣΕ για το δίκτυο και την ταλαιπωρία επιβατών

Τα δρομολόγια της Hellenic Train που καταργούνται την Τρίτη 7 Φεβρουαρίου. Διαπιστώνονται και καθυστερήσεις

7 Φεβρουαρίου, 2023

Σε ετοιμότητα ο ΟΑΣΑ για την κακοκαιρία «Barbara», τα δρομολόγια που τροποποιήθηκαν ή ακυρώθηκαν

5 Φεβρουαρίου, 2023
Σε λειτουργία 155 λεωφορειακές γραμμές, κανονικά το μετρό και ο ηλεκτρικός

Με ειδικό πρόγραμμα δρομολογίων ο ΟΑΣΑ τη Δευτέρα 6/2. Oι γραμμές των λεωφορείων σε μερική λειτουργία ή αναστολή

6 Φεβρουαρίου, 2023
Η γραμμή 2 του Μετρό θα επεκταθεί προς τη Γλυφάδα με 3 νέους σταθμούς

Διακοπή λειτουργίας του μετρό προς το αεροδρόμιο της Αθήνας, κανονικά ο προαστιακός

6 Φεβρουαρίου, 2023
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1
“Επιδημία” πτωχεύσεων στις αερομεταφορές: Σε “κενά αέρος” η νορβηγική Flyr

“Επιδημία” πτωχεύσεων στις αερομεταφορές: Σε “κενά αέρος” η νορβηγική Flyr

1
Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

8 Φεβρουαρίου, 2023
Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

8 Φεβρουαρίου, 2023

Στο 34,78% αυξήθηκε η συμμετοχή της Winex στην Intrakat

8 Φεβρουαρίου, 2023
Στους δρόμους της Αθήνας οι 25 συρμοί τραμ Citadis X05 της Alstom

Στάση εργασίας στο τραμ, από τις 10 ως τις 13.30, στις 15 Φεβρουαρίου

8 Φεβρουαρίου, 2023
Διαμαρτυρία ταχυδρομικών στο διοικητικό συμβούλιο των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ»

ΕΛΤΑ Courier: Καθυστερήσεις αποστολών στους νησιωτικούς προορισμούς, λόγω απεργιών

8 Φεβρουαρίου, 2023
Στα «χέρια» των Ιταλών η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45 εκατ. Νέα δεδομένα στις εγχώριες συνδυασμένες μεταφορές

International cooperation exercise between railway infrastructure managers

8 Φεβρουαρίου, 2023
Iστορικό υψηλό κύκλο εργασιών και νέα εταιρική ταυτότητα για την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Iστορικό υψηλό κύκλο εργασιών και νέα εταιρική ταυτότητα για την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

8 Φεβρουαρίου, 2023
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας σε Βαρυμπόμπη, Καπανδρίτι και Μαλακάσα

Κανονικά η κυκλοφορία βαρέων οχημάτων από το ύψος του Α/Κ Καλυφτάκη μέχρι τα όρια του Ν. Αττικής

8 Φεβρουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ