• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 27 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Το πρώτο Α321 neo παρέλαβε η Aegean Airlines (φωτο). Η εξέλιξη του στόλου αεροσκαφών
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συρρίκνωση ζημιών, με αύξηση εσόδων για την AEGEAN το πρώτο τρίμηνο του έτους

    26 Μαΐου, 2022
    Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019
    MMM

    Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

    26 Μαΐου, 2022
    Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς
    INTERNATIONAL

    CLIA unveils #LoveCruise initiatives

    26 Μαΐου, 2022
    Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

    26 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

    26 Μαΐου, 2022
    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    26 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Το πρώτο Α321 neo παρέλαβε η Aegean Airlines (φωτο). Η εξέλιξη του στόλου αεροσκαφών
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συρρίκνωση ζημιών, με αύξηση εσόδων για την AEGEAN το πρώτο τρίμηνο του έτους

    26 Μαΐου, 2022
    Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019
    MMM

    Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

    26 Μαΐου, 2022
    Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς
    INTERNATIONAL

    CLIA unveils #LoveCruise initiatives

    26 Μαΐου, 2022
    Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

    26 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

    26 Μαΐου, 2022
    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    26 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Οι προοπτικές στις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές σε στεριά, θάλασσα και αέρα από το ΙΤF

ffotinos by ffotinos
16 Φεβρουαρίου, 2017
στο LOGISTICS
0
Ο N. Jennett της ΕΤΕπ κεντρικός ομιλητής στο 20ο Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Logistics
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στην παρούσα έκθεση «Προοπτικές μεταφορών» του Διεθνούς Φόρουμ Μεταφορών (ITF) συνοψίζονται οι πρόσφατες εξελίξεις και οι βραχυπρόθεσμες προοπτικές του τομέα μεταφορών σε παγκόσμιο επίπεδο.

Επίσης, παρουσιάζονται οι μακροπρόθεσμες προβλέψεις για τη ζήτηση στον τομέα των μεταφορών έως το 2050, και συγκεκριμένα για τις εμπορευματικές (θαλάσσιες, αεροπορικές και επίγειες) και τις επιβατικές μεταφορές (οδικές, σιδηροδρομικές και αεροπορικές), καθώς και οι προβλέψεις για τις σχετικές εκπομπές CO2 υπό διαφορετικά σενάρια πολιτικής.

Ειδικότερα, εξετάζεται ο τρόπος με τον οποίο οι κύριες οικονομικές και τεχνολογικές αλλαγές και οι κύριες αλλαγές πολιτικής από το 2015 και έπειτα, σε συνδυασμό με άλλες διεθνείς εξελίξεις, όπως η θέσπιση των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, διαμορφώνουν το μέλλον της κινητικότητας.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην προσβασιμότητα στις πόλεις και υπογραμμίζεται η σημασία των πολιτικών για τη δημιουργία βιώσιμων συστημάτων μεταφοράς που παρέχουν ίση πρόσβαση σε όλους.

Συμπεράσματα

Οι εκπομπές CO2 από τις μεταφορές ενδεχομένως να σημειώσουν αύξηση 60% έως το 2050, παρά τη σημαντική τεχνολογική πρόοδο που εικάζεται στο σενάριο βάσης της παρούσας έκθεσης «Προοπτικών».

Εάν δε ληφθούν επιπρόσθετα μέτρα, οι εκπομπές CO2 από τις παγκόσμιες μεταφορές εμπορευμάτων ενδεχομένως να αυξηθούν κατά 160%, καθώς ο διεθνής όγκος εμπορευμάτων τριπλασιάζεται σύμφωνα με το σενάριο βάσης που στηρίζεται σε εμπορικές προβλέψεις του ΟΟΣΑ.

Η εξέλιξη αυτή οφείλεται κυρίως στην αύξηση των οδικών μεταφορών, ιδιαίτερα όσον αφορά τις μικρές αποστάσεις και τις περιφέρειες που δε διαθέτουν σιδηροδρομικές συνδέσεις, όπως η Νοτιοανατολική Ασία.

Η βελτιστοποίηση των δρομολογίων ή η κοινή χρήση των φορτηγών οχημάτων και των αποθηκευτικών χώρων από τις επιχειρήσεις θα επέτρεπε υψηλότερους συντελεστές φόρτωσης και λιγότερα ταξίδια χωρίς φορτίο.

Η αύξηση της αποτελεσματικότητας που θα προκύψει ενδεχομένως να μειώσει τις εκπομπές CO2 από τα φορτηγά οχήματα κατά έως το ένα τρίτο.

Ο αριθμός των αεροπορικών επιβατών θα συνεχίσει να αυξάνεται με γρήγορο ρυθμό, καθώς οι πόλεις σε όλον τον κόσμο καθίστανται πιο προσιτοί αεροπορικοί προορισμοί.

 

Κατά τα επόμενα 15 έτη η επιβατική αεροπορική κίνηση ενδεχομένως να αυξηθεί κατά 3‑6% ετησίως, με τα ενδοασιατικά δρομολόγια να αυξάνονται με τον ταχύτερο ρυθμό, σχεδόν κατά 10%.

 

Οι εκπομπές CO2 από τις διεθνείς αερομεταφορές δύνανται να σημειώσουν αύξηση 56% μεταξύ του 2015 και του 2030, ακόμα και με πολύ καλύτερη απόδοση καυσίμων.

Οι φιλελεύθερες συμφωνίες παροχής αεροπορικών υπηρεσιών και η αύξηση των πτήσεων χαμηλού κόστους μεταξύ περιφερειών θα επιτρέψουν την επέκταση του δικτύου και τη μείωση των τιμών, συμβάλλοντας έτσι στην αύξηση.

Οι πόλεις σε όλον τον κόσμο θα καταστούν πιο προσιτοί προορισμοί, καθώς μειώνονται οι χρόνοι ταξιδιού.

Οι μεγάλες περιφερειακές διαφορές όσον αφορά τις δυνατότητες αεροπορικής πρόσβασης παραμένουν, όμως οι επενδύσεις σε περιφερειακά αεροδρόμια και καλύτερες επίγειες συνδέσεις μεταξύ αεροδρομίων και πόλεων μπορούν να επιφέρουν λύσεις σε αυτό το πρόβλημα.

Η μηχανοκίνητη μετακίνηση στις πόλεις αναμένεται ότι θα διπλασιαστεί μεταξύ του 2015 και του 2050, ανερχόμενη στο 41% έως το 2030 και στο 94% έως το 2050 σύμφωνα με το σενάριο βάσης της παρούσας έκθεσης «Προοπτικών».

Το ποσοστό των αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης θα συνεχίσει να αυξάνεται με γρήγορο ρυθμό στις αναπτυσσόμενες περιφέρειες και θα σημειώσει ελάχιστη μόνο μείωση στις αναπτυγμένες οικονομίες.

Στα εναλλακτικά σενάρια πολιτικής όπου δίνονται κίνητρα για τη χρήση των δημόσιων συγκοινωνιών, τα χιλιόμετρα ανά επιβάτη που διανύονται με μηχανοκίνητο όχημα ανέρχονται σε παρόμοια επίπεδα, με τη διαφορά ότι τα λεωφορεία και τα μέσα μαζικής μεταφοράς καλύπτουν περισσότερο από το 50% της συνολικής ζήτησης.

Ζητήματα πολιτικής

Η Συμφωνία του Παρισιού για το κλίμα που τέθηκε σε ισχύ το 2016 πρέπει να μετουσιωθεί σε συγκεκριμένες δράσεις για τον τομέα των μεταφορών.

Θα χρειαστεί να εφαρμοστεί ένα ευρύ φάσμα πολιτικών και μέτρων, προκειμένου να διατηρηθούν οι οφειλόμενες στις μεταφορές εκπομπές CO2 στα επίπεδα του 2015.

Θα χρειαστεί να χρησιμοποιηθούν όλα τα μέσα πολιτικής: αποφυγή της περιττής μεταφορικής ζήτησης, στροφή προς βιώσιμες επιλογές μεταφορών και βελτίωση της απόδοσης.

Θα χρειαστούν επίσης μηχανισμοί που βασίζονται στην αγορά, όπως το αντισταθμιστικό σύστημα για τις διεθνείς αερομεταφορές που αποφασίστηκε από το Διεθνή Οργανισμό Πολιτικής Αεροπορίας.

Σύμφωνα με τα σενάρια του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας, χάρη σε αυτά τα μέτρα είναι ακόμα δυνατό να περιοριστεί η άνοδος της θερμοκρασίας του πλανήτη στους 2ºC πάνω από τα προβιομηχανικά επίπεδα, όμως όχι στους 1,5ºC που επιδιώκει η συμφωνία του Παρισιού.

Οι πολιτικές θα χρειαστεί να είναι ευέλικτες για τη διαχείριση της «ανατρεπτικής» καινοτομίας στις μεταφορές.

Οι τεχνολογικές καινοτομίες όπως η ηλεκτρική κινητικότητα, τα αυτόνομα οχήματα ή οι νέες λύσεις κοινής μετακίνησης ενδεχομένως να μεταβάλουν ριζικά τα πρότυπα κινητικότητας, ιδιαίτερα στις πόλεις.

Μερικές από αυτές τις καινοτομίες παρέχουν δυνατότητες για τη σημαντική μείωση του αποτυπώματος CO2 του τομέα μεταφορών, καθώς και για τη βελτίωση της ισότιμης και χωρίς αποκλεισμούς πρόσβασης.

Στον κλάδο των εμπορευματικών μεταφορών, τα αυτόνομα φορτηγά οχήματα ενδεχομένως να μετατοπίσουν το συγκριτικό πλεονέκτημα των διαφορετικών τρόπων μετακίνησης προς τις οδικές μεταφορές εμπορευμάτων.

Οι αλλαγές αυτές πρέπει να λαμβάνονται υπόψη κατά τη χάραξη πολιτικών και το σχεδιασμό, προκειμένου να αποφευχθεί η κατασκευή δαπανηρών υποδομών οι οποίες σύντομα θα καταστούν απαρχαιωμένες ή προκειμένου να αποφευχθεί ο εγκλωβισμός σε επιλογές ανάπτυξης που είτε δεν είναι δίκαιες είτε εκλύουν μεγάλες ποσότητες άνθρακα.

Για τη μείωση των εκπομπών CO2 που οφείλονται στην αστική κινητικότητα δεν επαρκεί μόνο η βελτίωση της τεχνολογίας οχημάτων και καυσίμων.

 

Η τεχνολογική πρόοδος από μόνη της δεν επαρκεί για τη μείωση των εκπομπών CO2 στις πόλεις.

 

Χρειάζεται να ληφθούν μέτρα που προωθούν την αλλαγή της συμπεριφοράς όπως οι φόροι καυσίμων, τα χαμηλά ναύλα μεταφοράς ή οι πολιτικές για τη χρήση της γης που περιορίζουν την άτακτη αστική επέκταση, προκειμένου να επιτευχθεί ο επιπρόσθετος περιορισμός των εκπομπών CO2.

Μείωση των εκπομπών CO2 από την αστική κινητικότητα μπορεί επίσης να επέλθει ως δευτερογενής συνέπεια των πολιτικών που στοχεύουν την τοπική ατμοσφαιρική ρύπανση και την κυκλοφοριακή συμφόρηση, οι οποίες συνιστούν τις πιο επείγουσες προκλήσεις στον τομέα των μεταφορών σε πολλές πόλεις.

Οι στοχευμένες πολιτικές για τη χρήση της γης μπορούν να περιορίσουν το εύρος των μεταφορικών υποδομών που χρειάζονται για την πιο ισότιμη πρόσβαση στις πόλεις.

Η παροχή ισότιμης πρόσβασης σε θέσεις εργασίας και υπηρεσίες είναι ένας από τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών.

Σε πολλές πόλεις η ευελιξία που παρέχουν τα αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης σημαίνει ότι προσφέρουν καλύτερη προσβασιμότητα (όπως μετριέται από τον αριθμό των προσιτών σε δεδομένο χρονικό διάστημα ευκαιριών) σε σύγκριση με τις δημόσιες συγκοινωνίες, ακόμα και όταν λαμβάνεται υπόψη η κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Εντούτοις, οι δημόσιες συγκοινωνίες παρέχουν πρόσβαση χωρίς αποκλεισμούς σε ευκαιρίες όταν είναι προσιτές σε όλους τους επιβάτες και όταν η συγκοινωνιακή κάλυψη είναι ορθά σχεδιασμένη.

Καθώς οι πυκνοκατοικημένες πόλεις αυξάνουν την αποτελεσματικότητα των δημόσιων συγκοινωνιακών συστημάτων, η χάραξη στοχευμένων πολιτικών για τη χρήση της γης μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της πρόσβασης.

Οι εθνικές αρχές πρέπει να αναπτύξουν εργαλεία σχεδιασμού για την προσαρμογή στις αβεβαιότητες που δημιουργούνται από τα μεταβαλλόμενα πρότυπα κατανάλωσης, παραγωγής και διανομής.

Οι ευέλικτες διαδικασίες σχεδιασμού που θεμελιώνονται σε μακροπρόθεσμο στρατηγικό όραμα ενισχύουν τη δυνατότητα προσαρμογής στις αβεβαιότητες που σχετίζονται με τις μεταβολές της παγκόσμιας ζήτησης, παραγωγής και μεταφορικών οδών.

Το χρονικό πλαίσιο είναι καίριας σημασίας όσον αφορά τον ορθό σχεδιασμό των υποδομών και τη σταδιακή δημιουργία χωρητικότητας για την ομαλοποίηση του ακανόνιστου χαρακτήρα των επενδύσεων σε υποδομές, όπως οι λιμένες.

Ανάλογα σχέδια θα πρέπει να ορίζουν την κατεύθυνση για τη μελλοντική ανάπτυξη, να ιεραρχούν τις επενδύσεις και να εντοπίζουν πιθανούς μελλοντικούς ανασχετικούς παράγοντες.

Μπορούν επίσης να αποτελέσουν τη βάση για τη δέσμευση γης, για παράδειγμα για τη μελλοντική ανάπτυξη λιμένων και διαδρόμων.

Αναλυτικά, για την μελέτη, πατήστε εδώ. 

Tags:IATAIMOLOGISTICSMOBILITYΑΓΟΡΑ ΦΟΡΤΗΓΩΝΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΡΥΠΟΙ

Σχετικά Άρθρα

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Κρατική επιδότηση για τις κινεζικές αεροπορικές εταιρείες, λόγω Covid και ενεργειακού κόστους

26 Μαΐου, 2022
LOGISTICS

Έργο FENIX: Στόχος η βελτιστοποίηση των διαδικασιών στις μεταφορές και τα logistics στην Ελλάδα

26 Μαΐου, 2022
Η μείωση της κυκλοφορίας φέρνει και μείωση τροχαίων ατυχημάτων: -37,2% τον Φεβρουάριο
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ποια η συμπεριφορά των Ευρωπαίων στο τιμόνι, σύμφωνα με το ευρωβαρόμετρο του Fondation Vinci Autoroutes

25 Μαΐου, 2022
5 χρόνια από την έναρξη της εμβληματικής παραχώρησης των 14 αεροδρομίων
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

ACI EUROPE: Το 2024 η ανάκαμψη των αερομεταφορών στα προ Covid επίπεδα. Οι προβλέψεις για το 2022

25 Μαΐου, 2022
Χιλιάδες οδηγοί φορτηγών και πούλμαν παραμένουν αποκλεισμένοι στην Ουκρανία. Νέα έκκληση IRU
LOGISTICS

Κομισιόν: Σχέδιο έκτακτης ανάγκης για την προστασία των μεταφορών σε περιόδους κρίσης

23 Μαΐου, 2022
Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!
LOGISTICS

Στα 920 δισ. το κόστος από τις διαταραχές στην εφοδιαστική, ως το 2023, στην Ευρωζώνη. Η μελέτη της Accenture

23 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
Ρευστότητα 1 δισ. ευρώ από την ΕΤΕπ σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Κρούσματα απάτης στο ΕΣΠΑ. Προσοχή εφιστά το υπουργείο Ανάπτυξης

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022

Πρόγραμμα επιβράβευσης για τους συνεργαζόμενους οδηγούς ταξί της BEAT

20 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

260.000 teu εξαγώγιμου φορτίου από τη Σαγκάη θα «πνίξουν» την αγορά το καλοκαίρι. Οι εκτιμήσεις της Drewry

20 Μαΐου, 2022

Οι ιδιώτες δεν είναι πλέον «ταμπού» στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης

25 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Το πρώτο Α321 neo παρέλαβε η Aegean Airlines (φωτο). Η εξέλιξη του στόλου αεροσκαφών

Συρρίκνωση ζημιών, με αύξηση εσόδων για την AEGEAN το πρώτο τρίμηνο του έτους

26 Μαΐου, 2022
Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019

Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

26 Μαΐου, 2022
Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς

CLIA unveils #LoveCruise initiatives

26 Μαΐου, 2022
Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030

Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

26 Μαΐου, 2022

Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

26 Μαΐου, 2022
O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

26 Μαΐου, 2022
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς

Αποζημίωση 40,4 εκατ. θα λάβει ο ΟΑΣΑ για τα μειωμένα εισιτήρια

26 Μαΐου, 2022

Στην EnableGood η Στρατηγική Βιώσιμης Ανάπτυξης και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των ΕΛΤΑ

26 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ