• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 20 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα για ενίσχυση του αριθμού των καθ’ οδόν ελέγχων στις οδικές μεταφορές

    20 Μαΐου, 2022
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

    19 Μαΐου, 2022
    Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.
    LOGISTICS

    Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

    19 Μαΐου, 2022
    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

    19 Μαΐου, 2022
    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

    19 Μαΐου, 2022
    Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

    19 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα για ενίσχυση του αριθμού των καθ’ οδόν ελέγχων στις οδικές μεταφορές

    20 Μαΐου, 2022
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

    19 Μαΐου, 2022
    Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.
    LOGISTICS

    Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

    19 Μαΐου, 2022
    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

    19 Μαΐου, 2022
    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

    19 Μαΐου, 2022
    Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

    19 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

ΟΦΑΕ: “Δώρο” στους παραχωρησιούχους η απαγόρευση του παράπλευρου δικτύου, προσφυγή σε ευρωπαϊκά όργανα

vvegiazi by vvegiazi
6 Σεπτεμβρίου, 2016
στο LOGISTICS
0
ΣΒΑΠ: Η απαγόρευση των φορτηγών από το παράπλευρο δίκτυο δεν αναβαθμίζει τη διακίνηση εμπορευμάτων
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Προσφυγή στα ευρωπαϊκά όργανα για την απαγόρευση χρήσης του παράπλευρου οδικού δικτύου από τα φορτηγά εξετάζει η ΟΦΑΕ.

Η ομοσπονδία, η οποία τάσσεται κατά της σχετικής απόφασης του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη, χαρακτηρίζει αυθαίρετο, πλήρως αναποτελεσματικό και καθαρά εισπρακτικό το μέτρο, υποστηρίζοντας ότι εξυπηρετεί τα συμφέροντα των παραχωρησιούχων εταιριών,που εκμεταλλεύονται τους εθνικούς αυτοκινητόδρομους.

Παράλληλα, η ΟΦΑΕ υπογραμμίζει ότι η εν λόγω απαγόρευση περιορίζει κατά πολύ την μεταφορική δραστηριότητα των Ελλήνων αυτοκινητιστών, αλλά και της εμπορικής δραστηριότητας εν γένει, ζητώντας αναστολή του μέτρου, ώστε να διεξαχθούν οι απαιτούμενες διαβουλεύσεις.

Η ανακοίνωση της ΟΦΑΕ

Την καρδιά του καλοκαιριού και των θερινών διακοπών επέλεξε ο υπουργός Μεταφορών, προκειμένου να δημοσιεύσει την ΥΑ, η οποία θέτει σε άμεση εφαρμογή τις απαγορεύσεις που περιγράφονται στο άρθρο 2 του Ν.4388/16.

Συγκεκριμένα, με την υπ´ αριθμόν ΔΝΣ γ/οικ. 53494/ΦΝ 393 (Φ.Ε.Κ. Β’ 2481/11 Αυγούστου 2016) Απόφαση του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, με θέμα «Καθορισμός εξαιρέσεων από την απαγόρευση διέλευσης στο παράπλευρο οδικό δίκτυο», ορίζεται ρητά η άμεση εφαρμογή της απαγόρευσης διέλευσης οχημάτων άνω των 3,5t στο παράπλευρο οδικό δίκτυο της χώρας μας, καθώς επίσης και οι αυστηρές κυρώσεις που θα επιβάλλονται σε περίπτωση παραβίασης των απαγορευτικών αυτών μέτρων και την επιτόπου καταβολή προστίμου, κι όλα αυτά ενώ διανύουμε μια περίοδο σφοδρής οικονομικής κρίσης.

Είναι αδιανόητο που για την επιβολή ενός τέτοιου περιοριστικού και καταχρηστικού μέτρου, το Υπουργείο επικαλείται τη δήθεν διασφάλιση της Οδικής ασφάλειας και την ρύθμιση του φόρτου κίνησης από φορτηγά οχήματα στο παράπλευρο οδικό δίκτυο, χωρίς όμως να στοιχειοθετεί μια τέτοια άστοχη αιτιολογία, ώστε να δικαιολογήσει την απαγόρευση της διέλευσης των βαρέων οχημάτων και τον βίαιο εξαναγκασμό χιλιάδων Ελλήνων επαγγελματιών στην χρήση του ημιτελούς εθνικού οδικού δικτύου (ΠΑΘΕ, Ιονία οδός κλπ), κατά τις επιτρεπόμενες ημέρες και ώρες διέλευσης.

Με άλλα λόγια, το Υπουργείο και ο Υπουργός αποφασίζουν μονομερώς, και περιορίζουν κατά πολύ την μεταφορική δραστηριότητα των Ελλήνων αυτοκινητιστών, αλλά και της εμπορικής δραστηριότητας εν γένει, προσθέτοντας ένα ακόμα μεγάλο πρόβλημα στις πλάτες μας, αντί να δίνουν λύσεις στα χρόνια και σοβαρότατα προβλήματα βιωσιμότητας που ήδη αντιμετωπίζουμε.

Είναι δε προφανές, πως πρόκειται για ένα ακόμα αυθαίρετο, πλήρως αναποτελεσματικό και καθαρά εισπρακτικό μέτρο, το οποίο επιβάλλει ο Υπουργός μας, υπερασπιζόμενος τα συμφέροντα των παραχωρησιούχων εταιριών που εκμεταλλεύονται τους εθνικούς αυτοκινητόδρομους μας.

Οι ίδιες οι εταιρείες συντήρησης αυτοκινητοδρόμων είναι οι μοναδικές στην Ευρώπη που δεν παρέχουν καμία έκπτωση στα φορτηγά οχήματα, παρά τον διάλογο που είχαμε μαζί τους, ζητώντας την εφαρμογή αντίστοιχων εκπτωτικών πακέτων, όπως αυτά που ισχύουν σε όλη την υπόλοιπη Ευρωπαϊκή Ένωση.

Αντιθέτως όμως εμείς σήμερα καλούμαστε να δώσουμε διευκρινήσεις γι αυτό το νέο μέτρο που εφαρμόζεται κατά πρωτοτυπία στην χώρα μας, σε ξένους συναδέλφους που έρχονται έκπληκτοι και απορημένοι σε επικοινωνία με την ΟΦΑΕ για να ενημερωθούν σχετικά.

Κι ενώ κάθε επαγγελματίας που δραστηριοποιείται στην χώρα μας έρχεται αντιμέτωπος καθημερινά με προβλήματα βιωσιμότητας και επαγγελματικά αδιέξοδα, αντί η Πολιτεία να βρίσκει τρόπους ελάφρυνσης, επιβάλλει μέτρα τα οποία επιβαρύνουν ακόμη περισσότερο το κόστος της μεταφοράς στην χώρα μας.

Η ΟΦΑΕ είναι πλέον αποφασισμένη να χρησιμοποιήσει όλα τα νόμιμα μέσα για την αποκατάσταση της νομιμότητας και της… κοινής λογικής (!), προσφεύγοντας ακόμα και στα ευρωπαϊκά όργανα.

Οι θυσίες του κλάδου μας μέχρι τώρα αποδείχτηκαν αναποτελεσματικές και άσκοπες και αυτή η απόφαση δεν πείθει κανένα ως προς τους υποτιθέμενους σκοπούς της.

Ζητούμε σήμερα την άμεση αναστολή του μέτρου, προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες διαβουλεύσεις μεταξύ Υπουργείου και εκπροσώπων του κλάδου πριν την υιοθέτηση οποιουδήποτε άλλου μέτρου.

Υπάρχουν πολλές εναλλακτικές προτάσεις προς συζήτηση, προκειμένου να δώσει η Πολιτεία αληθινά κίνητρα στους Έλληνες Αυτοκινητιστές για την χρήση του εθνικού οδικού δικτύου, ξεκινώντας από την αυτονόητη εφαρμογή εκπτωτικών πακέτων προς τους αυτοκινητιστές.

Σε μια τόσο κρίσιμη και δύσκολη οικονομική συγκυρία για όλη την χώρα, και κατά συνέπεια για όλους τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε αυτήν, είναι τουλάχιστον θεμιτό και έντιμο η Πολιτεία πρώτον να συζητάει με τους εκπροσώπους των κλάδων και στην συνέχεια να τους δίνει κίνητρα για την εφαρμογή των απαραίτητων μέτρων, αντί να επιβάλλει μονομερώς και αυθαιρέτως αντικίνητρα που δεν οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα.

Tags:ΑΓΟΡΑ ΦΟΡΤΗΓΩΝΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙΔΙΟΔΙΑΟΦΑΕ

Σχετικά Άρθρα

Και η αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου «ξεχνά» το 2020. Άνοδος πωλήσεων 42,1% στο πρώτο τετράμηνο του 2021
LOGISTICS

Συνάντηση ΟΦΑΕ και ΠΕΕΔ με τον αναπληρωτή υπουργό Ανάπτυξης για την στήριξη των εμπορευματικών μεταφορών

16 Μαΐου, 2022
Διαμαρτύρονται οι Βούλγαροι οδηγοί φορτηγών για την αύξηση στα καύσιμα και τα ηλεκτρονικά διόδια
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Διαμαρτύρονται οι Βούλγαροι οδηγοί φορτηγών για την αύξηση στα καύσιμα και τα ηλεκτρονικά διόδια

11 Μαΐου, 2022
Το Ευρωκοινοβούλιο ενέκρινε τη μεταρρύθμιση των τελών για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές
LOGISTICS

Μπαίνει «στοπ» στην «ασυδοσία» των αλλοδαπών φορτηγών; Δημιουργούνται σταθερά σημεία ελέγχου στα ελληνικά σύνορα

5 Μαΐου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
LOGISTICS

Πακέτο Κινητικότητας 1: Η Κομισιόν εναρμονίζει την επιβολή κανόνων (“καλή φήμη” μεταφορέα, risk rating επιχειρήσεων)

5 Μαΐου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Συνάντηση ΟΦΑΕ, ΠΕΕΔ με τον Κ. Κατσαφάδο. Τα θέματα που συζητήθηκαν

29 Απριλίου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
LOGISTICS

Για 7ο συνεχόμενο τρίμηνο, παραμένουν υψηλά τα κόμιστρα των οδικών μεταφορών στην Ευρώπη

29 Απριλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Οι λιανέμποροι χρειάζονται περαιτέρω υποστήριξη στα logistics. Αναγκαία η καλύτερη χρήση των φυσικών σημείων πώλησης

Τις χαμηλότερες επιδόσεις, από το 2012, είχαν οι ελληνικές εξαγωγές το πρώτο εξάμηνο

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

16 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε bonus 1,5 ευρώ επί των τελών διαδρομής στους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας

13 Μαΐου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

13 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε η ανάπλαση της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

17 Μαΐου, 2022
Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

16 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

19 Μαΐου, 2022
Παραδόθηκαν από την Kosmocar τα πρώτα ηλεκτρικά Volkswagen ID σε ιδιώτες στην Αστυπάλαια

Καθορίστηκε το κόμιστρο για on demand επιβατικές μεταφορές με ηλεκτρικά οχήματα στην Αστυπάλαια

17 Μαΐου, 2022

Έφτασε το «τέλος» στην άνοδο των ακινήτων logistics; Οδηγούμαστε σε επιβράδυνση της ανάπτυξης;

13 Μαΐου, 2022
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα για ενίσχυση του αριθμού των καθ’ οδόν ελέγχων στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022

Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

19 Μαΐου, 2022
Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.

Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

19 Μαΐου, 2022
Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

19 Μαΐου, 2022
Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

19 Μαΐου, 2022
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

19 Μαΐου, 2022
Η SKY express «μεγαλώνει». Φωτογραφίες και video από την παραλαβή του πρώτου Airbus A320neo

Συνεργασία SKY express με την αμερικανική Delta Air Lines για κοινές πτήσεις

19 Μαΐου, 2022
Αυξάνονται τα δρομολόγια προς τις παραλίες του δήμου Θερμαϊκού με απόφαση ΟΣΕΘ

Επαφές ΟΣΕΘ με PTV Austria για την αξιοποίηση του λογισμικού κυκλοφοριακής προσομοίωσης

19 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ