• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 6 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Τα τουριστικά λεωφορεία εντάχτηκαν στο ΕΣΠΑ για την ενίσχυση τουριστικών επιχειρήσεων
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Διευκρινήσεις αναφορικά με την εκτέλεση σχολικών εκδρομών από σχολικά λεωφορεία

    6 Ιουλίου, 2022
    Ποιο είναι το μεγάλο στοίχημα στις εμπορευματικές μεταφορές; Η σύνδεση του σιδηροδρόμου με λιμάνια και ΒΙΠΕ
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    ΟΣΕ και Hellenic Train καλούνται να «καθίσουν στο ίδιο τραπέζι»

    6 Ιουλίου, 2022
    Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και είσοδος στο Χρηματιστήριο για τη DIMAND
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    «Επίσημη πρώτη» σήμερα για τις μετοχές της Dimand στο Χρηματιστήριο

    6 Ιουλίου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η British Airways ανακοίνωσε ότι θα ακυρώσει εκατοντάδες πτήσεις αυτό το καλοκαίρι

    6 Ιουλίου, 2022
    Στα 2,3 τρισ. δολ. οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το 2017. Παραμένουν “ηγέτες” Κίνα και ΗΠΑ
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Στα 718 δισ. ευρώ (+13%) το e-commerce στην Ευρώπη το 2021, σύμφωνα με έρευνα

    6 Ιουλίου, 2022
    Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    «Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Τα τουριστικά λεωφορεία εντάχτηκαν στο ΕΣΠΑ για την ενίσχυση τουριστικών επιχειρήσεων
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Διευκρινήσεις αναφορικά με την εκτέλεση σχολικών εκδρομών από σχολικά λεωφορεία

    6 Ιουλίου, 2022
    Ποιο είναι το μεγάλο στοίχημα στις εμπορευματικές μεταφορές; Η σύνδεση του σιδηροδρόμου με λιμάνια και ΒΙΠΕ
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    ΟΣΕ και Hellenic Train καλούνται να «καθίσουν στο ίδιο τραπέζι»

    6 Ιουλίου, 2022
    Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και είσοδος στο Χρηματιστήριο για τη DIMAND
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    «Επίσημη πρώτη» σήμερα για τις μετοχές της Dimand στο Χρηματιστήριο

    6 Ιουλίου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η British Airways ανακοίνωσε ότι θα ακυρώσει εκατοντάδες πτήσεις αυτό το καλοκαίρι

    6 Ιουλίου, 2022
    Στα 2,3 τρισ. δολ. οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το 2017. Παραμένουν “ηγέτες” Κίνα και ΗΠΑ
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Στα 718 δισ. ευρώ (+13%) το e-commerce στην Ευρώπη το 2021, σύμφωνα με έρευνα

    6 Ιουλίου, 2022
    Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    «Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Ρωξάνη Κουτσολούκα: «Είσαι μεταφορέας; Μπες στην Join Cargo και θα γεμίσεις με… φορτίο»

vvegiazi by vvegiazi
12 Οκτωβρίου, 2016
στο LOGISTICS, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
0
ΣΒΑΠ: Η απαγόρευση των φορτηγών από το παράπλευρο δίκτυο δεν αναβαθμίζει τη διακίνηση εμπορευμάτων
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Join Cargo περιγράφει, σε συνέντευξη στο metaforespress.gr, η ιδρυτής και διευθύνουσα σύμβουλος, Ρωξάνη Κουτσολούκα.

H κ. Κουτσολούκα υπογραμμίζει ότι επιδίωξη της πλατφόρμας αποτελεί η μη κυκλοφορία άδειων φορτηγών στους δρόμους. Με άλλα λόγια, η Join Cargo φέρνει (άμεσα και χρηστικά) εταιρείες και μεταφορείς σε επαφή, με στόχο τη βέλτιστη διεξαγωγή δρομολογίων.

Αυτό που διαφοροποιεί την Join Cargo έγκειται στο γεγονός ότι η όλη διαδικασία βασίζεται στην πληρωμή βάσει φορτίου προς μεταφορά και όχι διαδρομής. Αυτό δίνει στους μεταφορείς, περιθώριο να βγάζουν μεγαλύτερο κέρδος στα δρομολόγια που ήδη διεξάγουν.

Σήμερα, οι συνεργαζόμενοι μεταφορείς ξεπερνούν τους 70 και οι αποστολείς του 230, με ενισχυτική τάση.

Συνέντευξη στον Φώτη Φωτεινό 

-Πότε δημιουργήθηκε η ιδέα για την πλατφόρμα;

-Τέσσερα χρόνια πριν, ήρθα από την Ολλανδία στην Ελλάδα και άρχισα να δουλεύω στην εφοδιαστική αλυσίδα ενός εργοστασίου. Σιγά σιγά άρχισα να παρατηρώ ότι η όλη διαδικασία των μεταφορών δεν ήταν αποτελεσματική.

Στο δρόμο για τη δουλειά έβλεπα φορτηγά στους δρόμους μισοάδεια και αναρωτιόμουν πώς είναι δυνατόν, εν μέσω κρίσης.

Τους πρώτους τρεις μήνες, σε συνεργασία με την Orange Grove, έκανα αρκετή έρευνα στην αγορά, μίλησα σε περίπου 150 ανθρώπους, επικοινώνησα με τους Διευθυντές του τμήματος των logistics διαφόρων εταιρειών και συμμετείχα σε αρκετές διανομές με τους οδηγούς.

Ο σκοπός μου ήταν να δω πώς κανόνιζαν τις μεταφορές τους έως τώρα και τις σκέψεις που έκαναν για την ύπαρξη μίας πλατφόρμας σαν τη JoinCargo. Έκανα πολλά τεστ και στη συνέχεια κάλεσα οδηγούς για να τη δοκιμάσουν και αυτοί offline για να μου πουν τη γνώμη τους.

Δημιούργησα μια πλατφόρμα απλή στη χρήση που στόχος είναι να φέρνει, άμεσα σε επαφή, τις εταιρείες, που επιθυμούν να μεταφέρουν εμπορεύματά τους, με τους μεταφορείς που χρειάζονται φορτία για να γεμίσουν τα φορτηγά τους στα δρομολόγια που ήδη κινούνται.

-Πότε εγκαινιάστηκε; Πόσα μέλη έχει; Γίνεται αξιολόγηση μεταφορέων και εταιρειών;

-Το λανσάρισμα έγινε τον Νοέμβριο του 2015 με πρωταρχικό στόχο την εξασφάλιση της ποιότητας των υπηρεσιών. Σήμερα, οι συνεργαζόμενοι μεταφορείς ξεπερνούν τους 70. Οι μεταφορείς είναι, κυρίως, μεμονωμένοι ή μικρές εταιρείες 3 – 5 φορτηγών.

Το αρχικό μας δίκτυο δομήθηκε με την υποστήριξη του κ. Αντώνη Αντωνιάδη και της SARMED που εκτός από συστάσεις μεταφορέων, μας μετέφεραν τεχνογνωσία και εμπειρία του κλάδου. Η διαδικασία επιλογής των συνεργαζόμενων μεταφορέων έκτοτε, γίνεται κατόπιν εκπαίδευσης στα γραφεία μας και συλλογής όλων των απαραίτητων εγγράφων νόμιμης λειτουργίας.

Η προσωπική επαφή μαζί τους, μας επιτρέπει να χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης, καθώς στόχος μας είναι η δημιουργία μακρόχρονων συνεργασιών με αξιόλογους επαγγελματίες.

Σε περιπτώσεις που οι συνεργασίες μας δεν ανταποκρίνονται στα ποιοτικά στάνταρ που έχουμε ορίσει, πραγματοποιούμε ελέγχους και προσπαθούμε να μεταδώσουμε το όραμά μας. Όταν αυτό δεν αποδίδει, ο λογαριασμός του συνεργάτη απενεργοποιείται και μπαίνει σε μαύρη λίστα είτε είναι μεταφορέας, είτε αποστολέας.

Οι αποστολείς που χρησιμοποιούν τη JoinCargo ξεπερνάνε τους 230 και είναι ως επί το πλείστων βιοτεχνίες,  εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των εκτυπώσεων και της συσκευασίας, φαρμακευτικές, παραγωγοί καλλυντικών και πολλές ακόμα.

Αρκετές εταιρείες του τομέα του forwarding και των 3PL, επίσης χρησιμοποιούν την JoinCargo, καθώς φαίνεται να αποτελεί έναν αξιόπιστο συνεργάτη για εκείνους.

-Γιατί ένας μεταφορέας να επιλέξει την πλατφόρμα Join Cargo; Ποια είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα; 

-Τα πλεονεκτήματα είναι πολλά. Ο μεταφορέας, με πολύ εύκολο τρόπο, κοινοποιεί τη διαθεσιμότητα, τα δρομολόγια και τον τιμοκατάλογό του. Εμείς δεν «παρεμβαίνουμε» στις τιμές, δεν γίνονται διαπραγματεύσεις.

Αυτό που κάνει την JoinCargo να ξεχωρίζει είναι η καινοτόμος πρότασή της, που βασίζεται στην πληρωμή βάσει φορτίου προς μεταφορά και όχι διαδρομής.  Αυτό τους δίνει το περιθώριο να βγάζουν μεγαλύτερο κέρδος στα δρομολόγια που ήδη κινούνται.

-Θα επεκταθείτε πέραν της Αττικής;

-Αυτή τη στιγμή εστιάζουμε στην Αττικοβοιωτία, όπου πραγματοποιείται το 60% των εθνικών μεταφορών.

Στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουμε και να πάμε από πόλη σε πόλη σταδιακά για να χτίσουμε το εθνικό μας δίκτυο και να εξαπλωθούμε αργότερα στα Βαλκάνια και την υπόλοιπη Ευρώπη.

Η φιλοσοφία μας είναι να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες των πελατών μας και γι’ αυτό βελτιώνουμε την πλατφόρμα. Σύντομα, θα μπορέσουμε να υποστηρίξουμε και διανομές.

-Ήρθατε από την Ολλανδία, μια χώρα προηγμένη στις εμπορευματικές μεταφορές. Οι διαφορές με την Ελλάδα;

-Όντως οι διαφορές είναι μεγάλες. Αυτό που διαπίστωσα είναι ότι οι ελληνικές εταιρείες δεν κάνουν outsource υπηρεσίες, όπως τη διαχείριση του στόλου.

Γενικότερα, η φιλοσοφία πρέπει να αλλάξει, κάτι το οποίο επιτάσσει και η παρατεταμένη ύφεση της εγχώριας οικονομίας και η ανάγκη περιστολής λειτουργικού κόστους.

Η καινοτομία όμως, έρχεται μέσα από την κρίση, οι άνθρωποι την ψάχνουν. Αρκεί μόνο να δει κάποιος πόσο τεράστια υποστήριξη λαμβάνω, δεν ξέρω εάν συμβαίνει αυτό στην Ολλανδία. Υπάρχουν τόσοι μέντορες που θέλουν να με βοηθήσουν.

Αυτό είναι πολύ σημαντικό και σύντομα θεωρώ ότι ο κλάδος των εμπορευματικών μεταφορών στην Ελλάδα θα αλλάξει ολοκληρωτικά.

Αν είστε μεταφορέας και επιθυμείτε να συνεργαστείτε με την JoinCargo, επικοινωνήστε μαζί μας στο support@joincargo.com.

Tags:JOIN CARGOLOGISTICSΑΓΟΡΑ ΦΟΡΤΗΓΩΝ

Σχετικά Άρθρα

Μειωμένο κατά 14% το ανθρακικό αποτύπωμα του 2021 της ΠΑΕΓΑΕ
LOGISTICS

Μειωμένο κατά 14% το ανθρακικό αποτύπωμα του 2021 της ΠΑΕΓΑΕ

29 Ιουνίου, 2022
Αναμορφώνεται έως τα τέλη του έτους το θεσμικό πλαίσιο για την εφοδιαστική αλυσίδα
LOGISTICS

Θα καταφέρει η HIG Capital τη «μεγάλη συγκέντρωση» σε μεταφορές – logistics; To metaforespress.gr αποκαλύπτει

28 Ιουνίου, 2022
Προς ένα μεγάλο deal σε μεταφορές / logistics: Σε συζητήσεις EOS Capital Partners και SEAGULL
LOGISTICS

Προς ένα μεγάλο deal σε μεταφορές / logistics: Σε συζητήσεις EOS Capital Partners και SEAGULL

23 Ιουνίου, 2022
Επέκταση κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στον κόμβο Ραχών στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Συνεχίζεται η πτώση στην ευρωπαϊκή αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου. Μείωση 17,7% τον Μάιο

23 Ιουνίου, 2022
Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!
LOGISTICS

Ανταγωνιστική, αλλά εξαιρετικά κατακερματισμένη η ελληνική αγορά 3PL. Η μελέτη της KPMG

7 Ιουνίου, 2022
Οι προκλήσεις στην εφοδιαστική και τα επόμενα θεσμικά βήματα. Τι είπαν Ν. Παπαθανάσης, Αθ. Ζηλιασκόπουλος, SEAGULL – WEBOXIT, KINSEN, REDEPLAN
LOGISTICS

Οι προκλήσεις στην εφοδιαστική και τα επόμενα θεσμικά βήματα. Τι είπαν Ν. Παπαθανάσης, Αθ. Ζηλιασκόπουλος, SEAGULL – WEBOXIT, KINSEN, REDEPLAN

6 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Οι λιανέμποροι χρειάζονται περαιτέρω υποστήριξη στα logistics. Αναγκαία η καλύτερη χρήση των φυσικών σημείων πώλησης

Επεκτείνεται στην κυπριακή αγορά η OnLineData. Συνεργασία με DIPA Business Solutions και LogosNet

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022

Απεργιακές κινητοποιήσεις (στάσεις εργασίας, 24ωρες απεργίες), τον Ιούλιο, στον ΟΑΣΘ

4 Ιουλίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Τα τουριστικά λεωφορεία εντάχτηκαν στο ΕΣΠΑ για την ενίσχυση τουριστικών επιχειρήσεων

Διευκρινήσεις αναφορικά με την εκτέλεση σχολικών εκδρομών από σχολικά λεωφορεία

6 Ιουλίου, 2022
Ποιο είναι το μεγάλο στοίχημα στις εμπορευματικές μεταφορές; Η σύνδεση του σιδηροδρόμου με λιμάνια και ΒΙΠΕ

ΟΣΕ και Hellenic Train καλούνται να «καθίσουν στο ίδιο τραπέζι»

6 Ιουλίου, 2022
Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και είσοδος στο Χρηματιστήριο για τη DIMAND

«Επίσημη πρώτη» σήμερα για τις μετοχές της Dimand στο Χρηματιστήριο

6 Ιουλίου, 2022

Η British Airways ανακοίνωσε ότι θα ακυρώσει εκατοντάδες πτήσεις αυτό το καλοκαίρι

6 Ιουλίου, 2022
Στα 2,3 τρισ. δολ. οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το 2017. Παραμένουν “ηγέτες” Κίνα και ΗΠΑ

Στα 718 δισ. ευρώ (+13%) το e-commerce στην Ευρώπη το 2021, σύμφωνα με έρευνα

6 Ιουλίου, 2022
Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης

«Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

5 Ιουλίου, 2022
Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

5 Ιουλίου, 2022

Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

5 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ