Πέμπτη, 8 Ιουνίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ???????????????????
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αύξηση 50%, σε σχέση με το 2022, στη συνολική επιβατική κίνηση της AEGEAN το 1ο πεντάμηνο του 2023

    8 Ιουνίου, 2023
    OLP, TEKAL, 2OCT2017
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Τραυματισμός εργαζομένου γερανογέφυρας στο Κερατσίνι

    8 Ιουνίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Αρωγός στο έργο της «ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ» ο ΟΛΠ

    8 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η εναέρια κυκλοφορία και η αποδοτικότητα των αεροδρομίων στο επίκεντρο της συνάντησης των υπουργών Μεταφορών και Τουρισμού

    8 Ιουνίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Σε ισχύ οι νέοι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των επιβατών σιδηροδρομικών μεταφορών

    8 Ιουνίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Αποκλειστική εισαγωγή και διανομή των λιπαντικών ARECA στην ελληνική αγορά από τον όμιλο Σφακιανάκη

    8 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ???????????????????
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αύξηση 50%, σε σχέση με το 2022, στη συνολική επιβατική κίνηση της AEGEAN το 1ο πεντάμηνο του 2023

    8 Ιουνίου, 2023
    OLP, TEKAL, 2OCT2017
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Τραυματισμός εργαζομένου γερανογέφυρας στο Κερατσίνι

    8 Ιουνίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Αρωγός στο έργο της «ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ» ο ΟΛΠ

    8 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η εναέρια κυκλοφορία και η αποδοτικότητα των αεροδρομίων στο επίκεντρο της συνάντησης των υπουργών Μεταφορών και Τουρισμού

    8 Ιουνίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Σε ισχύ οι νέοι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των επιβατών σιδηροδρομικών μεταφορών

    8 Ιουνίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Αποκλειστική εισαγωγή και διανομή των λιπαντικών ARECA στην ελληνική αγορά από τον όμιλο Σφακιανάκη

    8 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Στα 920 δισ. το κόστος από τις διαταραχές στην εφοδιαστική, ως το 2023, στην Ευρωζώνη. Η μελέτη της Accenture

vvegiazi by vvegiazi
23 Μαΐου, 2022
στο LOGISTICS, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ανάλογα με τη διάρκεια και τη σοβαρότητα του πολέμου στην Ουκρανία, το κόστος των διακοπών της εφοδιαστικής στην Ευρωζώνη, την περίοδο 2022-2023, υπολογίζεται ότι θα ανέλθει σε 242 δισ. ευρώ (2% του ΑΕΠ) στο σενάριο ενός συνεχιζόμενου πολέμου ή 920 δισ. ευρώ (7,7% του ΑΕΠ) στην περίπτωση παρατεταμένου πολέμου.

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη

Τα παραπάνω προκύπτουν από τη μελέτη της Accenture, που τιτλοφορείται «From Disruption to Reinvention – The future of supply chains in Europe», η οποία δημοσιεύτηκε στην Ετήσια Συνάντηση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός.

Στη μελέτη διερευνώνται τρία πιθανά σενάρια για το πώς θα μπορούσε να εξελιχθεί ο πόλεμος Ρωσίας – Ουκρανίας το επόμενο έτος, μοντελοποιώντας τον αντίκτυπο κάθε σεναρίου για την περιοχή της Ευρωζώνης όσον αφορά το κόστος και το χρονοδιάγραμμα ανάκαμψης.

Όπως επισημαίνεται, αυτή τη στιγμή, οι οικονομικές απώλειες λόγω διαταραχών της εφοδιαστικής αλυσίδας στην Ευρωζώνη υπολογίζονται σε 112,7 δισ. ευρώ, ή 0,9% του ΑΕΠ το 2021.

Μάλιστα, οι τιμές της ενέργειας και ο πληθωρισμός, οι ελλείψεις πρώτων υλών και οι καταστροφές υλικοτεχνικής υποστήριξης και οι ελλείψεις ταλέντων επιδεινώνουν το σοκ στην προσφορά επί ευρωπαϊκού εδάφους.

Supply chain stocks

Η “κατάρρευση” των logistics

Τα λιμάνια, τα πλοία και τα εμπορευματοκιβώτια είναι κρίσιμα για το εμπόριο, καθώς περίπου το 90% των εμπορευμάτων μεταφέρονται διά θαλάσσης.

Η πανδημία ανέκοψε τα δίκτυα logistics και ο πόλεμος επιδείνωσε τα πάντα. Το αποτέλεσμα ήταν:

-περισσότερα ζητήματα τιμολόγησης και διαθεσιμότητας στις θαλάσσιες μεταφορές

-μεγαλύτερη συμφόρηση στο λιμάνι

-μεγαλύτερες διαδρομές εναέριας κυκλοφορίας και χρόνους διέλευσης

-καθυστερήσεις στις οδικές και σιδηροδρομικές μεταφορές.

The Eurozone’s trade relationships make it vulnerable to slowdown

Αύξηση δεικτών και σοβαρή συμφόρηση λιμανιών

Με τα εμπορευματοκιβώτια με προορισμό τη Ρωσία εγκλωβισμένα στην Ευρώπη και τα lockdown στο λιμάνι της Σαγκάης, η συμφόρηση των λιμένων σε παγκόσμια κλίμακα παρέμενε σε επίπεδα αιχμής τον Απρίλιο του 2022, προκαλώντας καθυστερήσεις και χαμηλή αξιοπιστία αφίξεων.

Παράλληλα, οι ελλείψεις εμπορευματοκιβωτίων και η σοβαρή συμφόρηση στα λιμάνια έχουν οδηγήσει τους ναύλους σε αύξηση σχεδόν 10 φορές σε σχέση με τον Ιούνιο του 2020.

Οι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν παραγγείλει περισσότερα από 500 νέα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τα οποία όμως δεν αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία μέχρι το 2023 ή το 2024.

Potential actions to reduce dependency on petroleum-based energy

Οι ελλείψεις υλικών προκαλούν αυξανόμενη ανησυχία

Από την πλευρά τους, οι επιχειρήσεις ανησυχούν όλο και περισσότερο για την έλλειψη ενδιάμεσων εισροών και κρίσιμων υλικών.

Σχεδόν πάνω από το μισό (52%) του μεριδίου της αξίας των εισαγωγών στην ΕΕ των περισσότερο εξαρτώμενων προϊόντων από το εξωτερικό προέρχεται από την Κίνα.

Φυσικά, οι ελλείψεις προμηθειών έχουν αυξημένες επιπτώσεις σε βιομηχανίες όπως η αυτοκινητοβιομηχανία.

Στη Γερμανία, η παραγωγή αυτοκινήτων το α’ τετράμηνο του 2022 μειώθηκε κατά 32% σε σύγκριση με το 2019 ως αποτέλεσμα της έλλειψης εισροών πρωτογενών προϊόντων.

Material shortages are a rising concern

Ο πόλεμος επιδείνωσε την κατάσταση

Η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία επιδείνωσε περαιτέρω την κατάσταση. Για παράδειγμα, οι ελλείψεις σε ημιαγωγούς, φαινόμενο που αναμενόταν να διορθωθεί το β’ εξάμηνο του 2022, αναμένεται τώρα να συνεχιστεί και το 2023.

Σύμφωνα με την Accenture, ένας παρατεταμένος πόλεμος θα μπορούσε να οδηγήσει σε περαιτέρω απώλειες του ΑΕΠ έως και 318 δισ. το 2022 και 602 δισ. ευρώ το 2023, ενώ ο πληθωρισμός θα μπορούσε να φτάσει το 7,8% το 2022 προτού υποχωρήσει το 2023.

«Αν και οι ειδικοί συμφωνούν ότι η Ευρώπη θα αποφύγει την ύφεση εφέτος, ο συνδυασμός του COVID-19 και του πολέμου στην Ουκρανία αναμένεται να επηρεάσει σημαντικά την οικονομία της Ευρώπης, προκαλώντας ισχυρή επιβράδυνση της ανάπτυξης», σχολίασε ο Jean-Marc Ollagnier, CEO της Accenture στην Ευρώπη.

Όπως είπε, «ενώ πριν από τον πόλεμο αναμενόταν κάποιου είδους ομαλοποίηση στην εφοδιαστική στο β’ εξάμηνο του 2022, τώρα πια δεν περιμένουμε να συμβεί πριν από το 2023, ίσως ούτε μέχρι το 2024, ανάλογα πάντα με το πώς θα εξελιχθεί ο πόλεμος».

Η επίλυση των ζητημάτων εφοδιαστικής αλυσίδας θα είναι κρίσιμα για την ευρωπαϊκή ανταγωνιστικότητα και ανάπτυξη. Σύμφωνα με τη μελέτη, έως και το 30% της συνολικής προστιθέμενης αξίας της Ευρωζώνης βασίζεται σε λειτουργικές διασυνοριακές εφοδιαστικές αλυσίδες.

Inflation is forecasted to rise in the Eurozone

Αναγκαία η επανεφεύρεση της εφοδιαστικής αλυσίδας

Η μελέτη σημειώνει ότι απαιτείται επανεφεύρεση της εφοδιαστικής αλυσίδας για την αντιμετώπιση της νέας πραγματικότητας. Μέχρι τώρα, οι εφοδιαστικές αλυσίδες είχαν σχεδιαστεί κυρίως για τη βελτιστοποίηση του κόστους.

Στο σημερινό κόσμο όμως, οφείλουν να είναι πιο ανθεκτικές και ευέλικτες για να ανταποκρίνονται σε ένα αυξανόμενα αβέβαιο περιβάλλον και παράλληλα να αποτελούν βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, λειτουργώντας ως βάση για μελλοντική ανάπτυξη.

The value at stake

Συγκεκριμένα, η Accenture εστιάζει σε τρεις βασικούς τομείς:

Ανθεκτικότητα: Οι εφοδιαστικές πρέπει να είναι σε θέση να απορροφούν, να προσαρμόζονται και να ανακάμπτουν από κραδασμούς όποτε και όπου συμβαίνουν. Η ανάπτυξη σεναρίων και η ανάλυση των κινδύνων και των ευκαιριών θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να προσαρμοστούν στην μεταβαλλόμενη προσφορά και ζήτηση. Η μοντελοποίηση και η προσομοίωση δικτύου, τα stress tests και η εξασφάλιση πολλαπλών πηγών εφοδιασμού θα επιτρέψουν στους οργανισμούς να διαχειρίζονται την αβεβαιότητα.

Συνάφεια: Οι εφοδιαστικές αλυσίδες θα πρέπει να είναι πελατοκεντρικές και ευέλικτες, ώστε να μπορούν να προσαρμόζονται γρήγορα και αποδοτικά στις αλλαγές της ζήτησης. Η απόκτηση νέων συνόλων δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων αυτών σε πραγματικό χρόνο, εντός και εκτός του οργανισμού από όλη την αλυσίδα αξίας θα είναι κρίσιμης σημασίας. Ο αυτοματισμός και η τεχνητή νοημοσύνη θα επιτρέψουν στους οργανισμούς να εντοπίζουν γρήγορα νέες τάσεις, υποστηρίζοντας τη λήψη αποφάσεων. Η μετάβαση από κεντροποιημένα, γραμμικά μοντέλα προσφοράς σε αποκεντρωμένα δίκτυα που εφαρμόζουν μοντέλα on-demand παραγωγής και σε ορισμένες περιπτώσεις, φέρνοντας την παραγωγή πιο κοντά στο σημείο πώλησης, μπορεί να βοηθήσει τους οργανισμούς να ανταποκριθούν καλύτερα στις προσδοκίες των πελατών για την ολοκλήρωση των παραγγελιών.

Βιωσιμότητα: Οι σύγχρονες εφοδιαστικές αλυσίδες πρέπει να υποστηρίζουν, αν όχι να επιταχύνουν, τους στόχους βιωσιμότητας των οργανισμών. Για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των ενδιαφερομένων μερών, οι οργανισμοί πρέπει να κάνουν τις αλυσίδες αξίας τους διαφανείς. Ένας τρόπος για να γίνει αυτό είναι μέσω blockchain ή παρόμοιας τεχνολογίας. Η μετάβαση επίσης από γραμμικές σε κυκλικές διαδικασίες που ελαχιστοποιούν τα απόβλητα θα είναι επίσης καθοριστικής σημασίας.

«Η ορατότητα σε όλο το μήκος και το βάθος των δικτύων εφοδιασμού, είναι κρίσιμης σημασίας», δήλωσε ο Kris Timmermans, Accenture’s Supply Chain & Operations Practice Lead.

Σύμφωνα με τον ίδιο, «οι εταιρείες πρέπει να περάσουν από μια ‘just-in-time’ σε μια ‘just-in-case’ προσέγγιση, να διαφοροποιήσουν τις βάσεις εφοδιασμού, να σχεδιάσουν εναλλακτικές διαδρομές για τη μεταφορά εμπορευμάτων, να δημιουργήσουν ευέλικτα κέντρα διανομής και να διατηρούν αποθέματα.

Προφανώς κάτι τέτοιο έχει ένα τίμημα, αλλά σίγουρα αποτελεί μια εξασφάλιση έναντι μελλοντικών κραδασμών. Το κλειδί είναι η επένδυση σε νέες τεχνολογίες για την καλύτερη αξιοποίηση δεδομένων (π.χ. ψηφιακά δίδυμα) σε όλο το Cloud Continuum, το οποίο παρέχει τεράστια υπολογιστική ισχύ με οικονομικά αποδοτικό, ευέλικτο και βιώσιμο τρόπο».

Recovery time by scenario: supply chain disruptions could take up to 24 months to resolve in a protracted scenario, versus approximately 12 months in the ongoing impact scenario.

Οι δύο μακροπρόθεσμες προκλήσεις από την πανδημία και τον πόλεμο

Η μελέτη υπογραμμίζει επίσης δύο πιο βαθιές και μακροπρόθεσμες προκλήσεις που προκύπτουν από την πανδημία και τον πόλεμο.

Κατά πρώτον, την ενεργειακή ασφάλεια, καθώς οι ευρωπαϊκές οικονομίες πρέπει να αντιμετωπίσουν τη μεγάλη εξάρτησή τους από τον εφοδιασμό πετρελαίου και φυσικού αερίου ενώ επιταχύνουν τις πρωτοβουλίες μηδενικού περιβαλλοντικού αποτυπώματος (net-zero).

Και δεύτερον, την έλλειψη ταλέντου, ως αποτέλεσμα της γήρανσης του πληθυσμού, των εξελισσόμενων προσδοκιών των εργαζομένων και των αλλαγών στη ζήτηση για δεξιότητες.

Όπως σημείωσε ο Michael Brueckner, chief strategy officer της Accenture στην Ευρώπη, «ο πόλεμος στην Ουκρανία θα έχει σημαντικό αντίκτυπο, αυξάνοντας το μέγεθος και τη διάρκεια των κραδασμών».

Σύμφωνα με τον Brueckner «η σοβαρότητα αυτού του αντικτύπου θα εξαρτηθεί από τον τρόπο με τον οποίο εξελίσσεται ο πόλεμος, αλλά σε κάθε περίπτωση απαιτείται μια ολιστική αναθεώρηση στο πλαίσιο μιας νέας οικονομικής πραγματικότητας που διαμορφώνεται εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων, τάσεων περιφερειοποίησης, ενεργειακής μετάβασης και έλλειψης ταλέντων».

«Η βελτίωση της ενεργειακής αποδοτικότητας και η επιτάχυνση της μετάβασης σε πράσινες πηγές ενέργειας θα είναι κρίσιμης σημασίας. Ομοίως, η ικανότητα προσέλκυσης, διατήρησης και αναβάθμισης των δεξιοτήτων των ανθρώπων αναδεικνύεται σε ένα από τα πιο πιεστικά ζητήματα αυτής της δεκαετίας» κατέληξε.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:LOGISTICSΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑΠΟΛΕΜΟΣ ΡΩΣΙΑΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣΠΟΛΕΜΟΣ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ

Σχετικά Άρθρα

LOGISTICS

Ένα νέο σύγχρονο κέντρο αποθήκευσης και διανομής αποκτά η Seagull στη Μάνδρα Αττικής

8 Ιουνίου, 2023
LOGISTICS

Στη σύσταση δυο θυγατρικών προχώρησε η Streem Logistics της HIG, στις Streem Logistics 1 και Streem Logistics 2

5 Ιουνίου, 2023
LOGISTICS

Ανακαινίστηκε το κέντρο διανομής της METRO στη Β. Ελλάδα, σχεδιάζεται ένα ακόμα στον Ασπρόπυργο

31 Μαΐου, 2023
LOGISTICS

Έντονη αντίδραση εταιρειών 3PL και μεταφορικών εταιρειών για 2 αποφάσεις της AΑΔΕ για το διερχόμενο φορτίο

31 Μαΐου, 2023
LOGISTICS

Νέo logistics center και γραφεία για τη Mapei στο Καλοχώρι Θεσ/νίκης

25 Μαΐου, 2023
LOGISTICS

SOLUTIONS 12: Οι απαντήσεις σε καίρια ζητήματα που απασχολούν τα στελέχη logistics σήμερα

22 Μαΐου, 2023
Επόμενο άρθρο

Ο όμιλος Ocado εξαγοράζει την ελληνική start-up Myrmex έναντι 10,2 εκατ. ευρώ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

6 Ιουνίου, 2023

Οι αερομεταφορές του σήμερα και του αύριο: ΥΠΑ, ΑΠΑ, Αεροδρόμιο Αθήνας στο συνέδριο της ΕΑΕ

2 Ιουνίου, 2023

Επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας των ταξί, από σήμερα (17.00 – 18.00), στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

8 Ιουνίου, 2023

Μετά τα 14 περιφερειακά της Fraport Greece και το 1,23 δισ. ευρώ, υψηλές προσδοκίες για το 30% του ΔΑΑ

2 Ιουνίου, 2023

Στη σύσταση δυο θυγατρικών προχώρησε η Streem Logistics της HIG, στις Streem Logistics 1 και Streem Logistics 2

5 Ιουνίου, 2023

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη απευθείας πτήση Αθήνα – Ισλανδία από την Play

6 Ιουνίου, 2023

Ένα νέο σύγχρονο κέντρο αποθήκευσης και διανομής αποκτά η Seagull στη Μάνδρα Αττικής

8 Ιουνίου, 2023

Κοντά – κοντά θα προκηρυχθούν οι διαγωνισμοί για Φυλή και Γκόνο

6 Ιουνίου, 2023

Αλλαγές στο bonus που θα “μοιραστούν” οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας το 2022 και 2023

15

Σε δημόσια διαβούλευση έως τις 16 Ιουνίου το Εθνικό Σχέδιο Ηλεκτροκίνησης

2

H LAMDA αγόρασε τα 4 αεροσκάφη της παλιάς Ολυμπιακής που βρίσκονται στο Ελληνικό

1

Εξάρθρωση κυκλώματος που “βοηθούσε” στην απόκτηση άδειας χειριστή αεροσκάφους (pics, video)

1

Προηγείται στις Σέρρες ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής

1

Λιμάνι (Πειραιάς) και αεροδρόμιο (Αθήνας) έγιναν «ένα» με το μετρό. Τα αποτελέσματα

1

Ανακαινίστηκε το κέντρο διανομής της METRO στη Β. Ελλάδα, σχεδιάζεται ένα ακόμα στον Ασπρόπυργο

1

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

1
???????????????????

Αύξηση 50%, σε σχέση με το 2022, στη συνολική επιβατική κίνηση της AEGEAN το 1ο πεντάμηνο του 2023

8 Ιουνίου, 2023
OLP, TEKAL, 2OCT2017

Τραυματισμός εργαζομένου γερανογέφυρας στο Κερατσίνι

8 Ιουνίου, 2023

Αρωγός στο έργο της «ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ» ο ΟΛΠ

8 Ιουνίου, 2023

Η εναέρια κυκλοφορία και η αποδοτικότητα των αεροδρομίων στο επίκεντρο της συνάντησης των υπουργών Μεταφορών και Τουρισμού

8 Ιουνίου, 2023

Σε ισχύ οι νέοι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των επιβατών σιδηροδρομικών μεταφορών

8 Ιουνίου, 2023

Αποκλειστική εισαγωγή και διανομή των λιπαντικών ARECA στην ελληνική αγορά από τον όμιλο Σφακιανάκη

8 Ιουνίου, 2023

Ένα νέο σύγχρονο κέντρο αποθήκευσης και διανομής αποκτά η Seagull στη Μάνδρα Αττικής

8 Ιουνίου, 2023

Η Κομισιόν εσφαλμένως έκρινε ότι το Λουξεμβούργο χορήγησε στην Amazon παράνομες κρατικές ενισχύσεις

8 Ιουνίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ